MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Bij Muziek > Toplijsten en favorieten > muziekvideo 90's - 00's met zingende puisten (dance):

Hallo,
Kan er mij iemand helpen aan de titel van een lied uit de jaren 90-00 waarin er zingende 'puisten' aanwezig waren. Volgens mij ging het clipje als volgt: een meisjes stond op, keek in de spiegel en plots stonden er mondjes op haar gezicht die het lied zongen. Het was een dance lied meen ik me te herinneren.
Alvast bedankt!

Improvision
iomuz schreef:
Bij Muziek > Toplijsten en favorieten > muziekvideo 90's - 00's met zingende puisten (dance):

Hallo,
Kan er mij iemand helpen aan de titel van een lied uit de jaren 90-00 waarin er zingende 'puisten' aanwezig waren. Volgens mij ging het clipje als volgt: een meisjes stond op, keek in de spiegel en plots stonden er mondjes op haar gezicht die het lied zongen. Het was een dance lied meen ik me te herinneren.
Alvast bedankt!

Ik denk dat je dit bedoelt:

ik ben opzoek naar dit nummer kan iemand me er mee helpen ?

https://www.facebook.com/hugo.tribhawansingh.7/videos/10212382901945949/

Bvd

JvrZ

Dat is niet echt een genre dat populair is op deze site, JvrZ, maar vragen kan natuurlijk nooit kwaad.

stoepkrijt schreef:
Dat is niet echt een genre dat populair is op deze site, JvrZ, maar vragen kan natuurlijk nooit kwaad.

Weet je misschien een andere site dan voor me?

Nee, helaas. Dit is het enige muziekforum dat ik zelf bezoek.

Misschien weet Hellblazer het? Die zit wat meer in de hardere dance soorten dacht ik?

Ik ben niet enorm bekend met Hardstyle, maar ik ben er redelijk zeker van dat ze het op Hardtraxx wel weten.

edit:

E-Force & Frequencerz - Men of Steel

Ik ben opzoek naar een liedje eind jaren 90 begin jaren 2000. Ik weet nog een beetje van de clip; volgens mij gingen ze een bank beroven. Leek een beetje op missionair impossible. Ze dansten met een sjieke stok / wandelcane ... En ik dacht dat er een zin in voor kwam in de trant van : work ... Just à little bit... ",,,,,," just à little bit... Ik dCht dat het een groep was van 4 of 5 mensen.. Volgens mij met een Aziatische jongen... En misschien kwam er in de titel of in de groep een X in voor. Ben al dagen aan het piekeren.. ?

Poek schreef:
(embed)

Jemig.. Jij bent snel..... Nu kan ik weer rustig slapen hahaha..

CHIEP (crew)
Als je in Google zoekt op "just a little bit x", dan had je dit zelf toch ook kunnen vinden?

Bij Muziek > Algemeen > Lied gezocht.:

Ik en mijn vriend zijn al 3 dagen op zoek naar een lied we zien beide de clip in ons hoofd maar de muziek komt maar niet . Clip is een man in een dwangbuis ik vermoedt ergens in een psychiatrie . Komt in beeld heel dicht dan weer verder met dwangbuis aan op een stoel en dergelijke . Mijn vriend denkt dat het hiphopachtig is en van een jaar of 10 terug heeft toen ook in de ultratop gestaan. Wie verlost ons uit ons 3dagen lijden .

Al de halve avond op zoek naar een nummer dat ik ooit hoorde bij de eind-credits van een film of serie.
Gaat om een heel repetitief liedje met steeds hetzelfde tekststramien. Ongeveer als volgt:
"When I get [..] I'm gonna find, when I..
"When I grow (?) up (?)', I'm gonna die (?) myself of boredom, when I...
"When I [...], I'm gonna ride a roller coaster, when I...

Met deze flarden zou het makkelijk vinden moeten zijn, echter kom ik niet veel verder dan Bieber, Bon Jovi, Elton John en de Proclaimers. Die zijn 't dus allemaal niet.

Was het een band, een zanger, ... ?

Bandje dacht ik, het deed wat '90s-achtig aan voor mijn gevoel.

Jeske0601 schreef:

Ik en mijn vriend zijn al 3 dagen op zoek naar een lied we zien beide de clip in ons hoofd maar de muziek komt maar niet . Clip is een man in een dwangbuis ik vermoedt ergens in een psychiatrie . Komt in beeld heel dicht dan weer verder met dwangbuis aan op een stoel en dergelijke . Mijn vriend denkt dat het hiphopachtig is en van een jaar of 10 terug heeft toen ook in de ultratop gestaan. Wie verlost ons uit ons 3dagen lijden .

Er zit wel een stukje in The Monster van Eminem en Rihanna.

Improvision
Jeske0601 schreef:

Hallo ik zoek een titel van liedje ik weet nog dat er iets met tijgers inzaten en een man die met de tijgers omging en iets met stropers en op het einde werd er gevochten.

Fathead schreef:
(embed)

Deze? Shannonzp

Jaa Omgg thnxx

Hoi, ik ben nieuw hier en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik word er gek van!!
Ik heb een liedje (althans.. deels..) in mijn hoofd en ik kom maar niet op de rest van de tekst en van wie het is/hoe het nummer heet. Het is zo'n mooi nummer.... en wil 'm graag weer luisteren..

ik DENK dat het samen met Negativ is.. en iemand met een wat hogere stem (niet brace..)
Het enige wat ik nog weet zijn wat zinnetjes... het refrein was ongeveer zo:

'' ik ben een simpel persoon, niet veel speciaals, was eroverheen maar geef het dan toch een kans.. (dit stukje ben ik kwijt... dus neurie in mijn hoofd het melodietje en gaat ie weer verder ongeveer met) gevoel zoveel raakt het mij... ''

En nog een stukje in de tekst (volgens mij dus door negativ..) '' wanneer mijn hart sluit dan ben ik daarboven''

Ik heb gisteravond 3uur lang op youtube gezocht.. elke clip bekeken van negativ, brutus, lange frans.. maar ik kan het gewoon niet vinden... ook niet als ik stukjes tekst opzoek op google. dus ik hoop dat iemand hier weet welk nummer ik bedoel en van wie het is....

totaal niet belangrijk maar gewoon rete irritant!! hahahaha

thnx! gr kim

jvv
Bij Genres > Hip-Hop > Nederlandstalige hiphop:

kent iemand dit nummer met deze tekst:
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonder wortels. wortels zonder het zaadje , de maan zonder de zon de zon zonder de aarde , de regen zonder de druppels de zon zonder de stralen?

jvv schreef:
kent iemand dit nummer met deze tekst:
waar is de boom zonder de takken , de takken zonder de bladeren, bladeren zonder wortels. wortels zonder het zaadje , de maan zonder de zon de zon zonder de aarde , de regen zonder de druppels de zon zonder de stralen?

Wacht, hoe ken je die tekst tot in detail maar niet de artiest of tracktitel? Opmerkelijk. Hoewel het 'Wat is' in plaats van 'Waar is' is.

Hoe dan ook, het is deze klassieker (in mijn boek dan):

jvv
Heb het nummer helemaal grijs gedraaid in een bedrijfs auto. Daar stond die op een cd gebrand. Ik heb internet afgezocht maar niks kunnen vinden??.
Thanks voor het nummer???.

jvv
Ken je toevallig ook een nummer met:
Welkom in Atlantic atlantic de stad waar ik leef en ik woon.
Zoiets?

Ik hoorde gisteren een nummer op de radio maar ik kan het nergens vinden, misschien kent iemand van jullie het wel!

Het gaat om een nederlands nummer, de radio dj heeft gezegd dat de artiest op spotify te vinden is, een nederlandse zanger. Zijn naam weet ik niet.
Het nummer zelf gaat over een kat genaamd Karel, ik weet wat flarden van de lyrics:
'Karel ik roep je maar je zit onder de bank (of zoiets in die zin), het mandje staat al klaar....afspraak met de dierenarts om 3 uur' en dan sluit hij af met zoiets als: 'zul je dan daarboven staan roepen of hebben ze in de hemelpoort een kattenluik?'

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Karel van Kinderliedjestheater Broodje Aap?

Arrie schreef:
Karel van Kinderliedjestheater Broodje Aap?

Nee dat is hem helaas niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:55 uur

geplaatst: vandaag om 08:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.