menu

Mijn Updates +
Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Dank allen! Ik heb het voorgelegd bij wat andere nieuwsgierigen, dus wordt vervolgd! Dat nummer van The Delfonics (dat ik overigens zelf in eerste instantie al had voorgelegd) is het overigens níet.

Ik heb er overigens nog eentje:

Team Dynamite - Love Does Strange Things

Iemand die de sample(s) herkent?

Wegens nog niet gevonden:
MJ_DA_MAN schreef:
Herkent iemand de sample in het volgende nummer?

DJ Proof - Hey Love

MJ_DA_MAN schreef:

Ik ben wat betreft Hey love ook erg benieuwd!

Hallo allen,

Ik ben al een tijd opzoek naar een nummer. De melodie lijkt erg op die van "Wat zullen we drinken?" alleen is het wat sneller en wordt er in het midden een keer "oeh oeh" gezongen.

Weet iemand welk nummer ik zoek?
Alvast bedankt !

Volgens mij is dat het vervolgnummer, "Wat zullen we eten?". Het refrein is " Ja ja Chinezen is te gek, maar oeh oeh wat zit ik nu weer te zweten op het toilet."

Hi All,

Ik zoek een nummer. Ik hoorde deze vandaag op de Slam Mixmarathon, was net te laat om the shazamen.

Het is dance nummer met het geluid van een storende telefoon op de televisie als deze overgaat...Ik heb geen idee hoe ik het kan vinden.

Wie helpt mij?

gr,

Da goose - phonky phone of mario piu - communication?

trebremmit Toppie!

Dit was wat ik zocht...thnx

jochem5159 schreef:
Hallo allen,

Ik ben al een tijd opzoek naar een nummer. De melodie lijkt erg op die van "Wat zullen we drinken?" alleen is het wat sneller en wordt er in het midden een keer "oeh oeh" gezongen.

Weet iemand welk nummer ik zoek?
Alvast bedankt !

Zou scooter met how much is the fish kunnen zijn? Anders even met google zoeken op son a christr, dat is het origineel, op verschillende sites staan alle covers wel vermeldt.

trebremmit schreef:
Zou scooter met how much is the fish kunnen zijn?

Haha shit, toch nieuwsgierig en even opgezocht, maar wat een track.

Scooter rules.

trebremmit schreef:
Scooter rules.

Zou met groot genoegen zijn banden laten lek prikken.
Dit is de ADHD versie van deze morele herbewapeningsversie:

Bots - Zeven dagen lang - YouTube

trebremmit schreef:
Scooter rules.

I know right ik heb de hele middag naar hun versie van Weekend geluisterd.

Gisteren hoorde ik op straat de radio/cd-speler van een of andere glazenwasser of schilder of klusjesman en die had een bijzonder leuk liedje op staan. Het was echter te luidruchtig op straat om Shazam te gebruiken, en die man zat heel hoog op een ladder waardoor ik hem niets kon vragen.
Het was als ik het goed hoorde dialectrock, of in elk geval Nederlandstalig. Stijl oude rhythm & blues/rock 'n roll, maar wel van nu, dus geen jaren 50/60/70. Deed me een beetje denken aan Skik, en ook wel aan Bökkers. De zanger had echter een veel hogere, hesere stem dan de zanger van Bökkers, echt opvallend.
Ik begrijp dat niemand nu kan weten om welk nummer het ging, maar daar hoop ik zelf misschien wel ooit achter te kunnen komen. Het gaat me vooral om de band.
Iemand enig idee? Om welke (dialect)band met bijzonder, hees stemgeluid zou het hier kunnen gaan?
Dank!

Slowgaze schreef:
(quote)

Haha shit, toch nieuwsgierig en even opgezocht, maar wat een track.

Probeer je nu echt iedereen wijs te maken dat je deze klassieker niet kent?

Aces High schreef:

Ik begrijp dat niemand nu kan weten om welk nummer het ging, maar daar hoop ik zelf misschien wel ooit achter te kunnen komen.

Misschien die glazenwasser

Zou scooter met how much is the fish kunnen zijn? Anders even met google zoeken op son a christr, dat is het origineel, op verschillende sites staan alle covers wel vermeldt. [/quote]

Het was puur de melodie met geen zang, behalve de oeh oeh tussendoor! Heb al uren gegoogled maar kom er maar niet achter...

MJ_DA_MAN schreef:
Herkent iemand de sample in het volgende nummer?

DJ Proof - Hey Love

MJ_DA_MAN schreef:

Reijersen, herken jij een van deze samples (of allebei) misschien?

In De Site > Gebruikers > op zoek naar een nummer:

hoiii ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer
hij is in dit jaar 2018 uitgebracht er zingen 2 artiesten in voor een man en een vrouw wie dat zijn geen idee. het is een engels nummer.
ik heb een paar regels van het nummer onthouden:

i do my best for you, i want to give you all my love (dit zingt de man)

good time good time ( dit zingt de vrouw)

ik hoop dat iemand weet over welk nummer ik het heb. ik hoor graag

muesa schreef:
In De Site > Gebruikers > op zoek naar een nummer:

hoiii ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer
hij is in dit jaar 2018 uitgebracht er zingen 2 artiesten in voor een man en een vrouw wie dat zijn geen idee. het is een engels nummer.
ik heb een paar regels van het nummer onthouden:

i do my best for you, i want to give you all my love (dit zingt de man)

good time good time ( dit zingt de vrouw)

ik hoop dat iemand weet over welk nummer ik het heb. ik hoor graag

Vast deze:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=moZI7CT29KU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

omg jaaaa dankejwellll!!! Poek

Bij dit nummer begin ik bij de gitaarriff rond 03:14 automatisch 'I'm falling to pieces' te zingen, omdat ik het gevoel heb dat ik die riff eerder heb gehoord (of iets waar-ie erg op lijkt en ik denk dat dat de tekst was), maar ik kan er niet op komen uit welk nummer dat komt. Kan iemand me helpen? Het kan trouwens ook best dat ik van alles door elkaar haal, die neiging heb ik ook nog weleens.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=WFhXMbICMzI

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

The Script - Breakeven? Maar dan zou dat zijn omdat de riff van LCD Soundsystem de melodie lijkt na te spelen van de zanglijn in Breakeven.

Arrie schreef:
The Script - Breakeven? Maar dan zou dat zijn omdat de riff van LCD Soundsystem de melodie lijkt na te spelen van de zanglijn in Breakeven.

Ja, dat is 'm. Ik dacht nog wel dat ik dat nummer succesvol vergeten was. Helaas.

In Muziek > Algemeen > zoek een nummer uit een serie:

ik zoek dit nummer uit verliefd op ibiza, seizoen 1 aflevering 1 en het begint bij minuut 32.33 als georgina verbaan aan de bar zit en een latte besteld. ik kon het met shazram helaas niet achterhalen.

alvast bedankt.

Hey allemaal , Ik Ben opzoek naar Een Nummer. Ik kan me nog vaag de videoclip herinneren. Het waren donkere mensen gesminked als clowns , ook kan ik me herinneren dat er vaak Aha werd gebruikt. Tevens komt mij een slang bekend voor die wordt gekust door een vrouw. Wie o wie kan mij helpen

ScheveningenKeus schreef:
Hey allemaal , Ik Ben opzoek naar Een Nummer. Ik kan me nog vaag de videoclip herinneren. Het waren donkere mensen gesminked als clowns , ook kan ik me herinneren dat er vaak Aha werd gebruikt. Tevens komt mij een slang bekend voor die wordt gekust door een vrouw. Wie o wie kan mij helpen

Welke tijd? 80's, 90's ? Soort muziek? Rock, rap, soul?

Hiphop / rap , videoclip was in het thema van het circus
Denk begin jaren 2000

Iets van Insane Clown Posse misschien?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:16 uur

geplaatst: vandaag om 19:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.