menu

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
geplaatst:
Nee ook niet vin13 Ik kwam er vandaag achter dat er ontzettend veel nummers zijn met een schommel

Ik ben op zoek voor iemand anders, dus wordt het ook niet echt makkelijker haha. Maar het gaat dus om een house(achtige) nummer van de jaren negentig met een indische/aziatische vrouw/meisje op een schommel waarvan er bloemetjes zit rondom het touw van de schommel.

Toch knap als iemand van jullie dit vindt met zo'n omschrijving haha.

Hi ik zoek een nederlandstalig nummer redelijk akoestisch
- Tekst gaat over samenzijn met een meisje

- “op mn ceedee”

“Oeh oeh oeh.... slowww”

Vond het nielson achtig En het was volgensmij wel een populair top 40 nr

fdirk schreef:
Ik ben op zoek naar een nummer, beetje house achtig. Maar in de videoclip zit er een meisje/vrouw op een schommel met bloemetjes om het touw (waar de schommel aan hangt). Ik breek mn hoofd erover maar kan hem niet vinden. Wie kan mij helpen?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Yb_QHyWjmmE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

shroomer schreef:
Hi ik zoek een nederlandstalig nummer redelijk akoestisch
- Tekst gaat over samenzijn met een meisje

- “op mn ceedee”

“Oeh oeh oeh.... slowww”

Vond het nielson achtig En het was volgensmij wel een populair top 40 nr

De Kapitein Deel 2 - Acda en de Munnick??

Nee helaas geen acda, zanger lijkt me in de 20

IVM nieuwe gebruiker plaats ik het einde van de youtube link: watch?v=bnnJXr8wLBo
enig idee welk nummer dit is? 16:01.
Het nummer viel mij op en wilde eigenlijk wel weten welk nummer dit is, alleen je heb maar 5 sec als het niet korter is om het te horen en er praat ook nog iemand doorheen.

Als het niet te vinden valt toch bedankt!

Dit dus:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=bnnJXr8wLBo?t=961

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Maar inderdaad, een paar seconden met ook nog gepraat erdoor, dat wordt lastig.

Het lijkt ook nog te worden afgebroken/vermangeld, maar het deed me toch ergens aan denken, en dat is Per amore van Andrea Bocelli (het intro)
Per amore-Andrea Bocelli - YouTube
Maar het is te weinig om het te kunnen vaststellen.

Hallo, ik ben al super lang op zoek naar een nummer en kan hem maar niet vinden. Het is een hardstyle nummer uit 1995-2005 gok ik ergens.

De melodie is als volgt: tududududu tudududududu en dat meerdere keren achter elkaar. Het is niet frontliner - tuuduu. Ik zat zelf meer te denken aan the prophet, pavo zany, technoboy die richting. Diegene die weet welke ik bedoel is echt een held!

NewYorkCityLight ow dit zou kunnen. Ik ga het direct vragen, thnx

Nope helaas het is een hardstyle nummer!

Heb je niet nog wat meer info, zo is het wel heel weinig.

Misschien Derb - Derb?

oh wacht Ard un Jorn - 16 denk ik.

Svenvw Zingen ze tututudu of is dit het melodie zoals bijv deze? DVBBS & Borgeous - TSUNAMI (Original Mix) - YouTube

dat is wat makkelijker zoeken

trebremmit schreef:
Heb je niet nog wat meer info, zo is het wel heel weinig.

Misschien Derb - Derb?

oh wacht Ard un Jorn - 16 denk ik.

We zitten in de goede richting maar de melodie is echt tududududu tududududu tududududududu zo klinkt het ook echt maar dan hardstyle achtig idd er word volgens mij niet in gezongen. Ik kan het wel neuriën maar kan ik dat ook uploaden? Ik moet dat nr gewoon hebben!

Een oude vriend van me even geïnformeerd en hij wist het me met 5 minuten te vertellen, bravo! Het was cherry moon traxx - acid dream the prophet remix! Wat een wereld plaat!!!

fdirk schreef:
NewYorkCityLight ow dit zou kunnen. Ik ga het direct vragen, thnx

Kan haast niet missen

NewYorkCityLight Ja waarschijnlijk is dit hem. Dankje!!!

Hoi,
Ik ben op zoek naar een nummer (Weet niet hoe oud). Het wordt heel laag gezongen, en in refrein eindigen de zinnen op iets van "Marilee.." of iets dergelijks. Welk nummer is dit. Je hoort m af en toe nog op de radio.

'MKtje schreef:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een nummer (Weet niet hoe oud). Het wordt heel laag gezongen, en in refrein eindigen de zinnen op iets van "Marilee.." of iets dergelijks. Welk nummer is dit. Je hoort m af en toe nog op de radio.

Hoi MKtje, kun je iets zeggen over het genre of de stijl? Het zegt me zo even niets, al kan ik me voorstellen dat het "Mary Lee" is wat er gezongen wordt.

Of "merrily"...

Het is een wat oudere mannenstem. Beetje jazz achtig.

Ik heb hier nog een tijdje over nagedacht, maar het antwoord schiet me nog niet te binnen.

Iets van Paolo Conte??

Dat heb ik even opgezocht en dat is zeker wel het goede genre, maar het nummer wat ik bedoel is niet te vinden bij zijn naam, dus ik denk toch van iemand anders.

'MKtje schreef:
Hoi,

Heel misschien So long Marianne van Leonard Cohen?

Nee, die is het ook niet.

The bridge van Scott Walker?

Tom Waits

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.