menu

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
geplaatst:
Ik zoek een nummer met ongeveer de volgende tekst: 'Can't forget the stars that we used to find, (van deze zin ben ik niet helemaal zeker) dreaming of your face in the city lights'. Het is een rustig elektronisch nummer dat klinkt alsof het van een of andere dj zou kunnen zijn. Het woord 'lights' wordt een beetje uitgerekt gezongen als 'liiii-iiights', met de toonsoort die omlaag gaat.

Heb deze tekst al tevergeefs gegoogled. Ook al heb je maar een vermoeden, elke suggestie is welkom!

geplaatst:
Hey ik heb een vraag, ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Ik zoek een muziek video van een nummer die ik een tijdje geleden ben tegen gekomen en ben kwijt geraakt.
In die muziek video zag je een man die was komen te overleiden. En na de dood werd hij wakker in een vliegtuig, met alle mensen om zich heen die die dag ook waren overleden. Voor hem zag hij een scherm, “ask me anything” dus hij typte, “What was the best day of my life” etc. En alles wat Hij intypte, liet het scherm zien.
Als iemand weet welke muziek video dit is plzzz reageer even hier onder! Alvast super bedankt

geplaatst:
hee ik dnek dat ie het duurt te lang nummer over bier bedoeld, als dit de goede is zoek dan op op youtube: Franky B ft. Cooldown - Duurt Te Lang

Ik had laatst met carnaval een dance-versie van Duurt te lang, door Davina Michelle gehoord. Ik heb hem nou al 3 dagen in mijn hoofd, alleen ik kan hem nergens op internet vinden. De "duurt te lang" die ze zong echoode hierbij telkens een keer door, en de snelheid van het nummer was ook ietsje sneller.
Misschien dat iemand weet welke ik bedoel en hem kan sturen? Dat zou top zijn!
Alvast bedankt [/quote]

geplaatst:
PopArtToaster schreef:
Ik zoek een nummer met ongeveer de volgende tekst: 'Can't forget the stars that we used to find, (van deze zin ben ik niet helemaal zeker) dreaming of your face in the city lights'. Het is een rustig elektronisch nummer dat klinkt alsof het van een of andere dj zou kunnen zijn. Het woord 'lights' wordt een beetje uitgerekt gezongen als 'liiii-iiights', met de toonsoort die omlaag gaat.

Heb deze tekst al tevergeefs gegoogled. Ook al heb je maar een vermoeden, elke suggestie is welkom!

Het zal hem vast niet zijn, maar Blanche - City Lights heeft het over stars en (uiteraard) city lights en is een rustig elektronisch nummer.

geplaatst:
Uit de categorie "asking for a Facebook-friend" die niet op MuMe zit:

Question for 90s alternative music lovers:
Does anyone remember the title and artist of a song where someone kept repeating "Je suis la terre"? I think "douze" was in either the title or name of the artist.
There was a strange video accompanying it that had a guy eating worms. The video had the kind of colours as in videos like the ones for Sweet Dreams (Marilyn Manson version) and Closer (Nine Inch Nails).
It's been bugging me for ages that I cannot remember...

geplaatst:
Weet iemand welk nummer dit is?

geplaatst:
Het doet een belletje rinkelen.... maar meer ook nog niet.

Reijersen, jeroentjuhh, thelion, Angelo

geplaatst:
Geen idee, sorry.

geplaatst:
Teunnis schreef:
(quote)

Het zal hem vast niet zijn, maar Blanche - City Lights heeft het over stars en (uiteraard) city lights en is een rustig elektronisch nummer.

Nee dat is 'm niet inderdaad, maar toch bedankt voor de suggestie! Het komt er wel een beetje in de buurt qua sfeer, maar het nummer dat ik zoek is gezongen door een man.

geplaatst:
[quote]Poeha schreef:
(quote)

Arno LES FILLES DU BORD DE MER ?

geplaatst:
MJ_DA_MAN schreef:
Weet iemand welk nummer dit is?

Kan zo veel zijn...... sorry geen idee (no ja wel ideeën maar dat zijn meer educated quesses)

geplaatst:
Dames en Heren,

Mijn vader is op zoek naar een oud lied uit zijn tijd(hij is nu 67), precieze jaar is onbekend. Het is in het nederlands en op de melodie van monsieur kannibal van sacha distel. In plaats van Monsieur kannibal zingen ze "laat me dat maar doen". Iemand enig idee?

geplaatst:
Hallo,
Ik zoek al een tijdje naar een nummer. Er zitten flarden van in mijn hoofd (al dan niet correct). Het bouwt traag en dramatisch om, om daarna alle registers open te trekken. Het wordt gezongen door een man.
De stukken die ik me meen te herinneren (niet noodzakelijk in deze volgorde):
“Nobody knows, nobody ...”
“The wanten me, they wanten all”
“No human interest”
Ik schat van ergens in de jaren 90.
Iemand een idee?

geplaatst:
PopArtToaster schreef:

Klein kansje, want de tekst klopt niet helemaal. Maar elektronisch, een man en rustig, dus wie weet:
William Pitt - City Lights (Extended version) 1986 - YouTube

geplaatst:
iceicebabie schreef:
Dames en Heren,

Mijn vader is op zoek naar een oud lied uit zijn tijd(hij is nu 67), precieze jaar is onbekend. Het is in het nederlands en op de melodie van monsieur kannibal van sacha distel. In plaats van Monsieur kannibal zingen ze "laat me dat maar doen". Iemand enig idee?

Nooit geweten dat het een cover was, maar zou het deze geweest kunnen zijn?
Nico Haak & De Paniekzaaiers - Laame Damma Doen - YouTube

geplaatst:
In Muziek > Muziekgames > Muziekdeuntje:

Goeiedag,

Ik heb een videofragmentje met een muziekje waarvan ik maar niet kan uitvogelen van welk nummer het nou is. Misschien weet een van jullie het, er staat een beloning klaar voor degene die het weet.

Als u de link wilt. Zou ik het via email naar u moeten versturen omdat ik geen link op mijn eerste topic mag zetten.

Groet,
Teun

geplaatst:
Ik zoek een nummer begin 80s waarbij iemand een viool(?) tijdens uitvoering ruw weggooid. Groet! Ep

geplaatst:
kenghy123 schreef:
Ben op zoek naar de uitvoerder / titel van het liedje in volgende url:

Jazz, blues sample to name | WatZatSong

Alvast dank voor wie me kan helpen!

Mvg.
kenghy123

geplaatst:
Mjuman schreef:
(quote)

Denk dat het Charlie Parker is; het is bebop en het doet sterk denken aan Ornithology.

geplaatst:
Zoek een nummer aan het begin van johnny english 1 werd het nummer gedraaid robbie wiliams volgens mij dankje voor de hulp

geplaatst:
Als ik de termen Johnny English en Robbie Williams in google invul, komt er dit uit:

Johnny English-Robbie Williams-A Man for all Seasons - YouTube

geplaatst:
Ik ben op zoek naar een nummer, beetje house achtig. Maar in de videoclip zit er een meisje/vrouw op een schommel met bloemetjes om het touw (waar de schommel aan hangt). Ik breek mn hoofd erover maar kan hem niet vinden. Wie kan mij helpen?

geplaatst:
Paris Hilton - Come Alive?

geplaatst:
Ow dat zou hem best eens kunnen zijn. Was ik nooit op gekomen. Ik zoek dit nummer voor iemand op mn werk. Zal morgen direct vragen of dit de goeie is. Zal het zsm laten weten. Thnx trebremmit.

geplaatst:
trebremmit Was niet Paris Hilton. Het is een nummer van de jaren 90

geplaatst:
Lucilectric - Madchen ?

geplaatst:
Nee Het meisje/vrouw ziet er aziatisch uit

geplaatst:
indisch

geplaatst:
Army of Lovers- Crucified ? fdirk

Gast
geplaatst: vandaag om 18:21 uur

geplaatst: vandaag om 18:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.