Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
D-Darko
geplaatst: 8 januari 2008, 11:29 uur
musicfriek schreef:
Vanessa Carlton - A Thousand Miles?
(quote)
Vanessa Carlton - A Thousand Miles?

0
geplaatst: 9 januari 2008, 17:45 uur
Als ik het me goed herinner, is het iets van Moke......[/quote]
Ja! Dank je wel! Het was inderdaad Last Chance van Moke
Ja! Dank je wel! Het was inderdaad Last Chance van Moke
0
geplaatst: 11 januari 2008, 15:16 uur
Ik zoek naar een nummer dat ik draaide toen ik nog een kleuter was. Wat ik me meen te herinneren is een foto van een man met een baard in een badkuip met een nummer waar de volgende zin meerdere malen voorkwam:
"I''m swimming(?) in deep water"
"I''m swimming(?) in deep water"
0
Ruby1966
geplaatst: 11 januari 2008, 15:40 uur
Deze misschien?
Don Rosenbaum met Swimming in too deep water:
http://nl.youtube.com/watch?v=7v9wo9D9T1Q
Don Rosenbaum met Swimming in too deep water:
http://nl.youtube.com/watch?v=7v9wo9D9T1Q
0
geplaatst: 11 januari 2008, 15:41 uur
, dat woordje in(to) was ik dus vergeten
. Het blijkt dus een Amsterdamse hippie geweest te zijn die ontdekt is door Boudewijn de Groot.
0
geplaatst: 11 januari 2008, 17:47 uur
Mooi nummer. Ook typisch zo'n nummer dat bijna iedereen wel kent maar vaak zonder de artiest te weten.
0
geplaatst: 12 januari 2008, 11:24 uur
Deze is voor het van electronic houdende gedeelte van MuMe bedoeld.
http://www.wwzapper.com/search/t040.mp3
Ik hoorde het zojuist via internetzender 'Deepmix.ru'. Helaas was er geen titel te zien. Het zinnetje in het fragmentje lijkt iets te zijn als 'music is a gift', maar Discogs wist daar geen artiest bij te vinden.
Heeft iemand enig idee wat dit is? Het klinkt wel aardig.
http://www.wwzapper.com/search/t040.mp3
Ik hoorde het zojuist via internetzender 'Deepmix.ru'. Helaas was er geen titel te zien. Het zinnetje in het fragmentje lijkt iets te zijn als 'music is a gift', maar Discogs wist daar geen artiest bij te vinden.
Heeft iemand enig idee wat dit is? Het klinkt wel aardig.
0
geplaatst: 12 januari 2008, 14:44 uur
Geen idee, maar klinkt wel grappig ja. Maar dat fragment lijkt wel precies van een stukje waarin er wordt gemixt...
0
geplaatst: 12 januari 2008, 15:00 uur
Er zitten van die typische minimal-geluiden, zoals je bv. ook wel hoort in dat nummer Geht's Noch van Roman Flugel (qua naam misschien niet zo bekend, maar een van de populairde minimaltracks van een jaar of twee terug). Maar verder klinkt het nummer veel voller.
0
geplaatst: 13 januari 2008, 21:38 uur
Ik ben al heel lang op zoek naar de titel van een piano melodietje die je vaak in programma's als hart in actie voorbij hoort komen.
Maar ik weet niet hoe dit liedje heet.
via deze link kun je horen hoe het melodietje gaat: http://www.youtube.com/watch?v=vc3ZvtFFJJw
Het is dus dat stukje wat je aan het begin van het filmpje hoort
Wie weet hoe dit liedje heet?!
Alvast bedankt
Maar ik weet niet hoe dit liedje heet.
via deze link kun je horen hoe het melodietje gaat: http://www.youtube.com/watch?v=vc3ZvtFFJJw
Het is dus dat stukje wat je aan het begin van het filmpje hoort
Wie weet hoe dit liedje heet?!
Alvast bedankt

0
geplaatst: 13 januari 2008, 21:46 uur
:O:O:O dat is em super!
Echt heel erg bedankt ben er al zo lang naar op zoek
thnx!
Echt heel erg bedankt ben er al zo lang naar op zoek
thnx!

0
geplaatst: 13 januari 2008, 22:01 uur
Alan Silvestri - Forrest Gump Suite
Echt een prachtig nummer, 9 minuten lang.
Echt een prachtig nummer, 9 minuten lang.
0
geplaatst: 15 januari 2008, 11:05 uur
Wie o wie kan me helpen! Ik zoek een nummer, een beetje celtic idee (tenminste naar mijn mening, het zou zo op een celtic myst zoveel cd kunnen staan). Het is een nummer dat begint met geneurie door lage stemmen en later komen er hoge stemmen bij, er zitten ook pauken in het stuk, de hoge (vrouwen) stemmen doen ook een tijdje zachtjes aaaaah.
ik hoop dat het zo lukt haha
ik hoop dat het zo lukt haha
0
geplaatst: 15 januari 2008, 11:16 uur
ik weet t al! Conquest of Paradise van Vangalis ofzo!
thanks anyway
thanks anyway
0
geplaatst: 16 januari 2008, 10:25 uur
In Overigen > Algemeen > Aftitelingsmuziek van de serie: Moes:
Ik keek gisteravond even naar de serie Moes, toen de serie was afgelopen draaide ze een liedje over de aftiteling heen. Ik weet niet of ze dit nummer altijd draaien aan het eind van die serie, maar ik ben al heel erg lang opzoek naar dat nummer. Het is een beetje Ambient achtig...weet iemand welk nummer ik bedoel?
Ik keek gisteravond even naar de serie Moes, toen de serie was afgelopen draaide ze een liedje over de aftiteling heen. Ik weet niet of ze dit nummer altijd draaien aan het eind van die serie, maar ik ben al heel erg lang opzoek naar dat nummer. Het is een beetje Ambient achtig...weet iemand welk nummer ik bedoel?
0
geplaatst: 16 januari 2008, 12:21 uur
Hoi mensen,
Ik zag een paar maanden geleden op YouTube een clip van een popgroep uit de vs (San francisco of L.a.?) met een blonde drumster.
Het viertal verwisselde enkele malen van voertuig (o.a. een auto en onderzeeboot) in de deels getekende clip.
Wie kan me helpen aan de naam van de groep?
Ik zag een paar maanden geleden op YouTube een clip van een popgroep uit de vs (San francisco of L.a.?) met een blonde drumster.
Het viertal verwisselde enkele malen van voertuig (o.a. een auto en onderzeeboot) in de deels getekende clip.
0
geplaatst: 16 januari 2008, 21:00 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Ben op zoek naar een nummer:
Ik ben op zoek naar een hiphop nummer, ik had em in het verleden wel altijd op mijn PC staan maar nu niet meer en ben de naam kwijt. Ik weet dat het een vrij "oud" nummer is. Ik ken 2 regels : This is it, (what?) .. Lets be Rich, (what?) What in de zin van "Say What!?". U know what I Mean. Ik weet ook hoe de clip er een beetje uitziet : Drie gasten zitten in een zwart (dacht ik) busje, ze hebben plastic maskers op, van een of andere president (President Nixon zou goed kunnen maar weet niet zeker) En gaan iets (een bank ofzo) overvallen. Meer weet ik niet. Ik kan me ook trompet achtige geluiden herinneren. Hopelijk weet iemand hoe dit nummer heet., ik zoek al lang naar dit nummer en het begint irritant te worden.
Ik ben op zoek naar een hiphop nummer, ik had em in het verleden wel altijd op mijn PC staan maar nu niet meer en ben de naam kwijt. Ik weet dat het een vrij "oud" nummer is. Ik ken 2 regels : This is it, (what?) .. Lets be Rich, (what?) What in de zin van "Say What!?". U know what I Mean. Ik weet ook hoe de clip er een beetje uitziet : Drie gasten zitten in een zwart (dacht ik) busje, ze hebben plastic maskers op, van een of andere president (President Nixon zou goed kunnen maar weet niet zeker) En gaan iets (een bank ofzo) overvallen. Meer weet ik niet. Ik kan me ook trompet achtige geluiden herinneren. Hopelijk weet iemand hoe dit nummer heet., ik zoek al lang naar dit nummer en het begint irritant te worden.
0
geplaatst: 17 januari 2008, 14:15 uur
Het is heeeel vaag maar ik wil het toch proberen.
ik zoek een nummer van ongeveer 3-4 jaar oud, ik ben de naam vergeten zou iemand mij kunnen helpen. het nummer word gezongen door een band met als ik me niet vergis 4 jongens, het gaat over een meisje (ja echt!). en de clip speelt zich af in een grijze soort kuil. ik hoop dat iemand mij verder kan helpen (sorry het is echt heel vaag)
ik zoek een nummer van ongeveer 3-4 jaar oud, ik ben de naam vergeten zou iemand mij kunnen helpen. het nummer word gezongen door een band met als ik me niet vergis 4 jongens, het gaat over een meisje (ja echt!). en de clip speelt zich af in een grijze soort kuil. ik hoop dat iemand mij verder kan helpen (sorry het is echt heel vaag)
0
geplaatst: 17 januari 2008, 15:02 uur
Ik denk aan die clip van placebo, of was het muse... Wat voor soort nummer is het ? Rock?
Edit: Ik hou het op Placebo - The bitter end
Edit: Ik hou het op Placebo - The bitter end
0
geplaatst: 17 januari 2008, 15:53 uur
Die kuil deed me ook meteen denken aan Muse (met het nummer 'Bliss')
0
geplaatst: 17 januari 2008, 17:37 uur
nee, dit is het allebei niet. helaas!! het is meer pop dan rock, misschien dat jullie er nu wel iets meer aan hebben!!
0
geplaatst: 19 januari 2008, 20:12 uur
sqounk schreef:
Hoi mensen,
Hoi mensen,
jammer dat niemand hier iets van weet
0
geplaatst: 19 januari 2008, 23:52 uur
0
geplaatst: 20 januari 2008, 01:35 uur
psychonaatje schreef:
@ tnf: volgens mij zit het melodietje dat je bedoelt in One to Grow on van UMC's. Bedoel je die?
@ tnf: volgens mij zit het melodietje dat je bedoelt in One to Grow on van UMC's. Bedoel je die?
tnf schreef:
[*heeft via de pm zojuist opgemerkt dat het inderdaad het juiste nummer is en heeft daar ook al bedankt* [...] .
[*heeft via de pm zojuist opgemerkt dat het inderdaad het juiste nummer is en heeft daar ook al bedankt* [...] .
Ben er trouwens inmiddels ook achter dat er nog een nummer is met die begeleiding.

0
geplaatst: 21 januari 2008, 03:14 uur
Ik zoek een nummer en de beschrijving zal een beetje vaag zijn want herinner me het niet heel goed meer. Ik weet nog van de clip dat hij (tussen de 7 en 10 jaar geleden) in de top40 heeft gestaan en het werd gezongen door een blanke man met stoppeltjes baard en dreadlocks. Het was een reaggae/pop nummer en de clip speelde zich af in een zonnig land/eiland. In de clip zat de man akoestisch gitaar te spelen.
Meer weet ik er niet van:S Ik weet nog dat ik het toen een leuk nummer vond. Geen idee of ik het nu nog vind maar ben er benieuwd naar. hopelijk weet iemand het
Meer weet ik er niet van:S Ik weet nog dat ik het toen een leuk nummer vond. Geen idee of ik het nu nog vind maar ben er benieuwd naar. hopelijk weet iemand het
* denotes required fields.