MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Hadiehow, ik zoek een oldskool hiphop nummer genaamd Andrea. Ik schat begin jaren 90'. Ik heb hem een tijd terug gezien, maar weet niet van wie dit nummer is. Iemand?

Hallo ik zoek een nummer of beter de uitvoerder van een clip waarin een alien met zijn tong uit zijn mond droevig doorheen te clip paradeert. Alvast bedankt! Ik dacht iets in de aard van Tita, Titans?

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een liedje waar zover ik weet waar een ding in komt "90" oftewel "ninety" kan ook 19 of nineteen zijn. Het is een klassieker, heb er wel eens wat op tv van gezien. Ik hoorde het deze morgen weer, en zou graag de titel en artiest weten. Ik schat dat het zo'n 15 jaar oud is, en misschien als filmmuziek gebruikt.

Alvast bedankt!

sq
Vrijwel zeker bedoel je

Paul Hardcastle - ' 19 ' (mid- 80's disco)
van dit album

Ok bedankt!

legendarische track natuurlijk...

ja ik dacht daar ook meteen aan, lekker nummertje, en is het 'm?

ik zoek een nummer waar constan "romeo" in voorkomt

he wants to be my romeo, romeo , romeo

het is niet stepts, dat gaat anders !!

toch een bekent nummer en heerlijk catchy, wie helpt me??

Basement Jaxx - Romeo

ja dat is hem dankuwel !!

ik zoek een jaren 80 rock liedje.
het word gezongen door een man.
Er word iets gezongen als: Dante, dante look ...
Vooral het woordje dante ofzo komt er veel invoor.
Het woordje word twee keer achter elkaar gezongen.

iemand?

Ik zoek een nummer , rock

het gaat ongeveer zo: (tekst zal ik wel verkeerd verstaan hebben)
and the radio ..... all night long ooh ooh ooh oh oh

tis een beetje vaag maar ik weet dat ie in de reclame van de cribs weekendbreak zat voor de kerstvakantie

Ik zag net een stukje van Vegas Voyage op Veronica. De deelnemers reden over The Strip in Las Vegas en er was een nummer ondergeplakt. Het was soort van hiphop-achtig gezongen, maar de muziek neigde wat naar rock.
Ik weet nog dat er de woorden "happy burst" voorbij kwamen (althans, ik hoop dat ik dat goed heb verstaan).

Heeft iemand dit ook gezien en enig idee welk nummer dit is en van welke artiest?

* Sorry voor het geven van zo weinig informatie *

Voordat iemand anders het gaat vragen: hoe heet het U2 liedje in de al bij voorbaat beroemde uitzending van Peter R. de Vries van gisteravond? Bedankt!

Ruby1966
Dat was Exit van U2

Exit Music (For a Film) van Radiohead. Toch?

Ruby1966
die zat er ook in ja

Ik zag ene tijdje terug op TMF een video van een live-optreden van een nummer waarmee het refrein begint met 'tonight, tonight'.
Het werd gezongen door een vrouw en een orkest en keyboard verzorgden de muziek.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt

Harald
Misschien Tonight, Tonight van Smashing Pumpkins.

ik zoek een dance-nummer (denk electro-pop)

een vrouw zingt met een electro stem "that's the reason why i am the king of my castle" en daarna begint een beat

iemand een idee? een erg bekend liedje, denk hoog gescoord in de dans-charts

Wandue Project - King of my castle

Clip

Stray-Bullet schreef:
In Overigen > Algemeen > Aftitelingsmuziek van de serie: Moes:

Ik keek gisteravond even naar de serie Moes, toen de serie was afgelopen draaide ze een liedje over de aftiteling heen. Ik weet niet of ze dit nummer altijd draaien aan het eind van die serie, maar ik ben al heel erg lang opzoek naar dat nummer. Het is een beetje Ambient achtig...weet iemand welk nummer ik bedoel?

Ik weet precies welk liedje je bedoelt en ben ook op zoek naar dat nummer!!! Weet iemand van wie dit liedje is of wie het zingt???

donot schreef:
Ik zag net een stukje van Vegas Voyage op Veronica. De deelnemers reden over The Strip in Las Vegas en er was een nummer ondergeplakt. Het was soort van hiphop-achtig gezongen, maar de muziek neigde wat naar rock.
Ik weet nog dat er de woorden "happy burst" voorbij kwamen (althans, ik hoop dat ik dat goed heb verstaan).

Heeft iemand dit ook gezien en enig idee welk nummer dit is en van welke artiest?

* Sorry voor het geven van zo weinig informatie *

En de mijne dan? Ik word gek omdat ik niet weet welk nummer het is!

pjh1967 schreef:
Wandue Project - King of my castle

Clip

dankuwel

Hoe heet dat nummer ook alweer met die clip met een gele knuffel die de hele tijd met zijn hoofd naar voren en naar achteren gaat?

Dankjewel!

Hallo iedereen ik zoek een nummer waar dit stuktje inkomt: "But the story isn't so" Waarbij de so wat langer wordt gezongen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt

Weet iemand hoe dat nummer heet, wat gebruikt word voor de reclame op RTL 4 van Bones en CSI? Het is een rustig (soul?) achtig nummer en er zit een mondharmonica in.

kevindeb schreef:
Hallo iedereen ik zoek een nummer waar dit stuktje inkomt: "But the story isn't so" Waarbij de so wat langer wordt gezongen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt

My Heroics van Absynthe Minded?My Heroics Part One van Abs...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:09 uur

geplaatst: vandaag om 19:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.