Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 21 januari 2008, 18:10 uur
Hadiehow, ik zoek een oldskool hiphop nummer genaamd Andrea. Ik schat begin jaren 90'. Ik heb hem een tijd terug gezien, maar weet niet van wie dit nummer is. Iemand?
0
geplaatst: 23 januari 2008, 12:22 uur
Hallo ik zoek een nummer of beter de uitvoerder van een clip waarin een alien met zijn tong uit zijn mond droevig doorheen te clip paradeert. Alvast bedankt! Ik dacht iets in de aard van Tita, Titans?
0
geplaatst: 24 januari 2008, 16:37 uur
Ik ben al geruime tijd op zoek naar een liedje waar zover ik weet waar een ding in komt "90" oftewel "ninety" kan ook 19 of nineteen zijn. Het is een klassieker, heb er wel eens wat op tv van gezien. Ik hoorde het deze morgen weer, en zou graag de titel en artiest weten. Ik schat dat het zo'n 15 jaar oud is, en misschien als filmmuziek gebruikt.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 24 januari 2008, 17:17 uur
0
geplaatst: 24 januari 2008, 18:57 uur
ja ik dacht daar ook meteen aan, lekker nummertje, en is het 'm?
0
geplaatst: 31 januari 2008, 19:35 uur
ik zoek een nummer waar constan "romeo" in voorkomt
he wants to be my romeo, romeo , romeo
het is niet stepts, dat gaat anders !!
toch een bekent nummer en heerlijk catchy, wie helpt me??
he wants to be my romeo, romeo , romeo
het is niet stepts, dat gaat anders !!
toch een bekent nummer en heerlijk catchy, wie helpt me??
0
geplaatst: 31 januari 2008, 23:33 uur
ik zoek een jaren 80 rock liedje.
het word gezongen door een man.
Er word iets gezongen als: Dante, dante look ...
Vooral het woordje dante ofzo komt er veel invoor.
Het woordje word twee keer achter elkaar gezongen.
iemand?
het word gezongen door een man.
Er word iets gezongen als: Dante, dante look ...
Vooral het woordje dante ofzo komt er veel invoor.
Het woordje word twee keer achter elkaar gezongen.
iemand?
0
geplaatst: 3 februari 2008, 14:29 uur
Ik zoek een nummer , rock
het gaat ongeveer zo: (tekst zal ik wel verkeerd verstaan hebben)
and the radio ..... all night long ooh ooh ooh oh oh
tis een beetje vaag maar ik weet dat ie in de reclame van de cribs weekendbreak zat voor de kerstvakantie
het gaat ongeveer zo: (tekst zal ik wel verkeerd verstaan hebben)
and the radio ..... all night long ooh ooh ooh oh oh
tis een beetje vaag maar ik weet dat ie in de reclame van de cribs weekendbreak zat voor de kerstvakantie
0
geplaatst: 4 februari 2008, 01:11 uur
Ik zag net een stukje van Vegas Voyage op Veronica. De deelnemers reden over The Strip in Las Vegas en er was een nummer ondergeplakt. Het was soort van hiphop-achtig gezongen, maar de muziek neigde wat naar rock.
Ik weet nog dat er de woorden "happy burst" voorbij kwamen (althans, ik hoop dat ik dat goed heb verstaan).
Heeft iemand dit ook gezien en enig idee welk nummer dit is en van welke artiest?
* Sorry voor het geven van zo weinig informatie
*
Ik weet nog dat er de woorden "happy burst" voorbij kwamen (althans, ik hoop dat ik dat goed heb verstaan).
Heeft iemand dit ook gezien en enig idee welk nummer dit is en van welke artiest?
*
0
geplaatst: 4 februari 2008, 21:48 uur
Voordat iemand anders het gaat vragen: hoe heet het U2 liedje in de al bij voorbaat beroemde uitzending van Peter R. de Vries van gisteravond? Bedankt!
0
geplaatst: 5 februari 2008, 14:20 uur
Ik zag ene tijdje terug op TMF een video van een live-optreden van een nummer waarmee het refrein begint met 'tonight, tonight'.
Het werd gezongen door een vrouw en een orkest en keyboard verzorgden de muziek.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Het werd gezongen door een vrouw en een orkest en keyboard verzorgden de muziek.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
0
geplaatst: 5 februari 2008, 22:33 uur
ik zoek een dance-nummer (denk electro-pop)
een vrouw zingt met een electro stem "that's the reason why i am the king of my castle" en daarna begint een beat
iemand een idee? een erg bekend liedje, denk hoog gescoord in de dans-charts
een vrouw zingt met een electro stem "that's the reason why i am the king of my castle" en daarna begint een beat
iemand een idee? een erg bekend liedje, denk hoog gescoord in de dans-charts
0
geplaatst: 5 februari 2008, 23:15 uur
Stray-Bullet schreef:
In Overigen > Algemeen > Aftitelingsmuziek van de serie: Moes:
Ik keek gisteravond even naar de serie Moes, toen de serie was afgelopen draaide ze een liedje over de aftiteling heen. Ik weet niet of ze dit nummer altijd draaien aan het eind van die serie, maar ik ben al heel erg lang opzoek naar dat nummer. Het is een beetje Ambient achtig...weet iemand welk nummer ik bedoel?
In Overigen > Algemeen > Aftitelingsmuziek van de serie: Moes:
Ik keek gisteravond even naar de serie Moes, toen de serie was afgelopen draaide ze een liedje over de aftiteling heen. Ik weet niet of ze dit nummer altijd draaien aan het eind van die serie, maar ik ben al heel erg lang opzoek naar dat nummer. Het is een beetje Ambient achtig...weet iemand welk nummer ik bedoel?
Ik weet precies welk liedje je bedoelt en ben ook op zoek naar dat nummer!!! Weet iemand van wie dit liedje is of wie het zingt???
0
geplaatst: 5 februari 2008, 23:27 uur
donot schreef:
Ik zag net een stukje van Vegas Voyage op Veronica. De deelnemers reden over The Strip in Las Vegas en er was een nummer ondergeplakt. Het was soort van hiphop-achtig gezongen, maar de muziek neigde wat naar rock.
*
*En de mijne dan? Ik word gek omdat ik niet weet welk nummer het is!

0
geplaatst: 6 februari 2008, 11:30 uur
0
geplaatst: 9 februari 2008, 20:12 uur
Hoe heet dat nummer ook alweer met die clip met een gele knuffel die de hele tijd met zijn hoofd naar voren en naar achteren gaat?
0
geplaatst: 10 februari 2008, 09:35 uur
Hallo iedereen ik zoek een nummer waar dit stuktje inkomt: "But the story isn't so" Waarbij de so wat langer wordt gezongen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt
0
geplaatst: 11 februari 2008, 17:34 uur
Weet iemand hoe dat nummer heet, wat gebruikt word voor de reclame op RTL 4 van Bones en CSI? Het is een rustig (soul?) achtig nummer en er zit een mondharmonica in.
0
geplaatst: 11 februari 2008, 21:06 uur
kevindeb schreef:
Hallo iedereen ik zoek een nummer waar dit stuktje inkomt: "But the story isn't so" Waarbij de so wat langer wordt gezongen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt
My Heroics van Absynthe Minded?My Heroics Part One van Abs...
* denotes required fields.