menu

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Goose - Synrise?

JoaMuse schreef:
Goose - Synrise?

Yes, dat is hem!
Bedankt!

Ik las "Oeh oeh oeh oeoeh oeoeh" en wist het metéén. Wat een nummer ook, die zat toen in mijn TOP 10 van dat jaar.

Ik zoek het nummer en de band op 1 minuut 39:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=HLlaSoozZbM?t=99

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

ZAP!

Ik gok The Unknowns - Bucket ?

zie: Ghost World (2001) - Soundtracks - IMDb

Rest staat allemaal op de OST...

EDIT: HEB M:
Sébastien Tellier - L'amour naissant (Official Video) - YouTube

Oké: een poging om te omschrijven waar ik naar op zoek ben.

Het nummer lijkt verdomd veel op deze franse jazz (en dan vooral het repeterende toetsenstuk).

Jean-Luc Ponty - Mirage - YouTube

Er is een soortgelijk nummer na 2000 gemaakt.
Van een Frans/ Canadees? muzikant.
Hij heeft volgens mij een EP of album uitgebracht waar hij dat nummer uitvoert in twee talen.
In de clip loopt hij over het strand, lange haren, regen? en zingt hij over zo'n repeterend toetsenstuk heen.

Weet nog dat ik op het album gestemd heb, maar heb inmiddels alles twee keer bekeken haha.
Hopelijk is een van jullie wijs genoeg.... Bvd!

ArnoldusK schreef:
ZAP!Ik gok The Unknowns - Bucket?
O, helemaal gemist! Ik kan het nummer echter nergens terugvinden, heb zelf ook al die Imdb lijst bekeken. Wie weet kom ik er nog eens achter. Bedankt sowieso!

-edit- The Unknowns is het denk ik niet. Ik vermoed nu ADZ met 'Surfin' planet speedball' - is een punkrockband, maar bijna niets van te vinden op YT...

Ik zoek nog een ander nummer, een vrij relaxt popnummer dat voorbij kwam in Dagelijkse Kost. In de tekst zitten volgens mij de volgende regels: "Meet me at the skyline" en "I looked in the fridge". Heb al gezocht maar vind niets.

ZAP! schreef:
Ik zoek nog een ander nummer, een vrij relaxt popnummer dat voorbij kwam in Dagelijkse Kost. In de tekst zitten volgens mij de volgende regels: "Meet me at the skyline" en "I looked in the fridge". Heb al gezocht maar vind niets.
Even de laatste aflevering opgezocht op VRT.nu en liedje gevonden: Andy Shauf - The Neon Skyline

JoaMuse - Super! Bedankt!

Ik weet of het een sample is of dat de toetsen me ergens aan doen denken, maar de instrumental komt me zo vreselijk bekend voor, maar ik kan 'm maar niet plaatsen:

https://www.youtube.com/watch?v=aPDHO9i2lJU

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Ridder777
In Muziek > Algemeen > Van wie is dit nummer?:

Goede dag beste mensen van het forum,

Ik ben op zoek naar een nummer dat is denk ik Latijn, het is een geestelijk nummer wat in een kerk wordt gezongen en dat was jaren geleden een hit.
het was een soort remix house. Het waren allemaal mannen die het nummer zongen.
Wie kan mij op weg helpen?
Ik kan het wel zingen hier maar niemand die het hoort..
het is de stem van de eerste 9 sec van het nr Era - Avemano

Ridder777 schreef:

Ik ben op zoek naar een nummer dat is denk ik Latijn, het is een geestelijk nummer wat in een kerk wordt gezongen en dat was jaren geleden een hit.

Deze Enigma - Sadeness - Part i (Official Video) - YouTube ?

Ridder777
het is de zelfde stem als de eerste 9 sec van dit nr...
era - avemano

die zware mannenstem dus alleen de eerste 9 sec.

Ridder777 schreef:
het is de zelfde stem als de eerste 9 sec van dit nr...
era - avemano

die zware mannenstem dus alleen de eerste 9 sec.

Procedames in Pace

Laten we in vrede verdergaan

"Procedamus in pace" is idd het begin van Sadeness (Enigma); een andere optie is O Fortuna (Carmina Burana) - dat door Tiësto ooit is 'verhoust' Tiesto-Carmina Burana remix - YouTube

Een derde optie is Divine Works - Divine Works (1997) - kan mogelijk in behoefte aan spirituele dance voorzien, bijv Divine Works - O'Ecclesia - YouTube

Of is het
Apotheosis-O fortuna
??

Goedenavond mensen van het goede leven,

Ik hoorde Nooduitgang van Het Goede Doel en het intro deed mij heel sterk denken aan een ander nummer. Maar ik kom er maar niet uit wekj nummer dat dan zou moeten zijn. Misschien hebben jullie een idee?
En nee, het is niet Radio van de Dolly Dots. Maar naar mijn idee ligt het wel een beetje rond de jaren 70-80. Toch is dit puur een ingeving.

Edgar18 schreef:
(quote)
DIMMI feat. Lacoste - Promesses wellicht?

Case solved (omdat het gelukkig weer langs kwam op Sublime):
Ibrahim Maalouf - Una Rosa Blanca

Alle antwoorden die jullie gaven is het niet

Kent iemand dit Nederlandstalige , weirde synth-pop-nummer over een meisje van 'amper 16 jaar' dat naar de stad verhuist en waardoor het leven 'een hel' wordt ?

Ongeveer bij 2:45:
Your browser is not supported, sorry! - mixcloud.com

Ridder1980 schreef:

Gregoriaans dan denk ik? Geen gospel o.i.d. Iets meer details zouden wel helpen.

Ridder1980 schreef:

Enigma - Sadeness - Part i (Official Video) - YouTube , ligt dit te veel voor de hand?

excuses , was al gepost

geplaatst:
Welk nummer is dit? Het lukt me maar niet om de artiest te vinden Toyota Hybrid | De nieuwe generatie C-HR - YouTube

brajoapau (moderator)
geplaatst:
Yerli schreef:
Welk nummer is dit? Het lukt me maar niet om de artiest te vinden Toyota Hybrid | De nieuwe generatie C-HR - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=pBkHHoOIIn8

geplaatst:
@Brajoapau

Bedankt!! Kan uiteindelijk rustig slapen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.