Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
2
geplaatst: 17 januari 2020, 17:11 uur
1
geplaatst: 19 januari 2020, 00:20 uur
Ik las "Oeh oeh oeh oeoeh oeoeh" en wist het metéén.
Wat een nummer ook, die zat toen in mijn TOP 10 van dat jaar.
Wat een nummer ook, die zat toen in mijn TOP 10 van dat jaar.
0
geplaatst: 7 februari 2020, 12:10 uur
ZAP!
Ik gok The Unknowns - Bucket ?
zie: Ghost World (2001) - Soundtracks - IMDb
Rest staat allemaal op de OST...
Ik gok The Unknowns - Bucket ?
zie: Ghost World (2001) - Soundtracks - IMDb
Rest staat allemaal op de OST...
0
geplaatst: 7 februari 2020, 12:12 uur
EDIT: HEB M:
Sébastien Tellier - L'amour naissant (Official Video) - YouTube
Oké: een poging om te omschrijven waar ik naar op zoek ben.
Het nummer lijkt verdomd veel op deze franse jazz (en dan vooral het repeterende toetsenstuk).
Jean-Luc Ponty - Mirage - YouTube
Er is een soortgelijk nummer na 2000 gemaakt.
Van een Frans/ Canadees? muzikant.
Hij heeft volgens mij een EP of album uitgebracht waar hij dat nummer uitvoert in twee talen.
In de clip loopt hij over het strand, lange haren, regen? en zingt hij over zo'n repeterend toetsenstuk heen.
Weet nog dat ik op het album gestemd heb, maar heb inmiddels alles twee keer bekeken haha.
Hopelijk is een van jullie wijs genoeg.... Bvd!
Sébastien Tellier - L'amour naissant (Official Video) - YouTube
Oké: een poging om te omschrijven waar ik naar op zoek ben.
Het nummer lijkt verdomd veel op deze franse jazz (en dan vooral het repeterende toetsenstuk).
Jean-Luc Ponty - Mirage - YouTube
Er is een soortgelijk nummer na 2000 gemaakt.
Van een Frans/ Canadees? muzikant.
Hij heeft volgens mij een EP of album uitgebracht waar hij dat nummer uitvoert in twee talen.
In de clip loopt hij over het strand, lange haren, regen? en zingt hij over zo'n repeterend toetsenstuk heen.
Weet nog dat ik op het album gestemd heb, maar heb inmiddels alles twee keer bekeken haha.
Hopelijk is een van jullie wijs genoeg.... Bvd!
0
geplaatst: 14 februari 2020, 18:40 uur
ArnoldusK schreef:
ZAP!Ik gok The Unknowns - Bucket?
O, helemaal gemist! Ik kan het nummer echter nergens terugvinden, heb zelf ook al die Imdb lijst bekeken. Wie weet kom ik er nog eens achter. Bedankt sowieso!ZAP!Ik gok The Unknowns - Bucket?
-edit- The Unknowns is het denk ik niet. Ik vermoed nu ADZ met 'Surfin' planet speedball' - is een punkrockband, maar bijna niets van te vinden op YT...
0
geplaatst: 14 februari 2020, 18:41 uur
Ik zoek nog een ander nummer, een vrij relaxt popnummer dat voorbij kwam in Dagelijkse Kost. In de tekst zitten volgens mij de volgende regels: "Meet me at the skyline" en "I looked in the fridge". Heb al gezocht maar vind niets.
0
geplaatst: 14 februari 2020, 19:56 uur
ZAP! schreef:
Ik zoek nog een ander nummer, een vrij relaxt popnummer dat voorbij kwam in Dagelijkse Kost. In de tekst zitten volgens mij de volgende regels: "Meet me at the skyline" en "I looked in the fridge". Heb al gezocht maar vind niets.
Even de laatste aflevering opgezocht op VRT.nu en liedje gevonden: Andy Shauf - The Neon Skyline Ik zoek nog een ander nummer, een vrij relaxt popnummer dat voorbij kwam in Dagelijkse Kost. In de tekst zitten volgens mij de volgende regels: "Meet me at the skyline" en "I looked in the fridge". Heb al gezocht maar vind niets.

0
geplaatst: 21 februari 2020, 14:21 uur
Ik weet of het een sample is of dat de toetsen me ergens aan doen denken, maar de instrumental komt me zo vreselijk bekend voor, maar ik kan 'm maar niet plaatsen:
0
Ridder777
geplaatst: 3 maart 2020, 22:33 uur
In Muziek > Algemeen > Van wie is dit nummer?:
Goede dag beste mensen van het forum,
Ik ben op zoek naar een nummer dat is denk ik Latijn, het is een geestelijk nummer wat in een kerk wordt gezongen en dat was jaren geleden een hit.
het was een soort remix house. Het waren allemaal mannen die het nummer zongen.
Wie kan mij op weg helpen?
Ik kan het wel zingen hier maar niemand die het hoort..
het is de stem van de eerste 9 sec van het nr Era - Avemano
Ik ben op zoek naar een nummer dat is denk ik Latijn, het is een geestelijk nummer wat in een kerk wordt gezongen en dat was jaren geleden een hit.
het is de stem van de eerste 9 sec van het nr Era - Avemano
0
geplaatst: 3 maart 2020, 22:47 uur
Ridder777 schreef:
Deze Enigma - Sadeness - Part i (Official Video) - YouTube ?
0
Ridder777
geplaatst: 3 maart 2020, 22:58 uur
het is de zelfde stem als de eerste 9 sec van dit nr...
era - avemano
die zware mannenstem dus alleen de eerste 9 sec.
era - avemano
0
geplaatst: 4 maart 2020, 00:26 uur
Ridder777 schreef:
era - avemano
era - avemano
Procedames in Pace
Laten we in vrede verdergaan
0
geplaatst: 4 maart 2020, 10:53 uur
"Procedamus in pace" is idd het begin van Sadeness (Enigma); een andere optie is O Fortuna (Carmina Burana) - dat door Tiësto ooit is 'verhoust' Tiesto-Carmina Burana remix - YouTube
Een derde optie is Divine Works - Divine Works (1997) - kan mogelijk in behoefte aan spirituele dance voorzien, bijv Divine Works - O'Ecclesia - YouTube
Een derde optie is Divine Works - Divine Works (1997) - kan mogelijk in behoefte aan spirituele dance voorzien, bijv Divine Works - O'Ecclesia - YouTube
0
geplaatst: 5 maart 2020, 23:02 uur
Goedenavond mensen van het goede leven,
Ik hoorde Nooduitgang van Het Goede Doel en het intro deed mij heel sterk denken aan een ander nummer. Maar ik kom er maar niet uit wekj nummer dat dan zou moeten zijn. Misschien hebben jullie een idee?
En nee, het is niet Radio van de Dolly Dots. Maar naar mijn idee ligt het wel een beetje rond de jaren 70-80. Toch is dit puur een ingeving.
Ik hoorde Nooduitgang van Het Goede Doel en het intro deed mij heel sterk denken aan een ander nummer. Maar ik kom er maar niet uit wekj nummer dat dan zou moeten zijn. Misschien hebben jullie een idee?
En nee, het is niet Radio van de Dolly Dots. Maar naar mijn idee ligt het wel een beetje rond de jaren 70-80. Toch is dit puur een ingeving.
1
geplaatst: 7 maart 2020, 16:11 uur
Case solved (omdat het gelukkig weer langs kwam op Sublime):
Ibrahim Maalouf - Una Rosa Blanca
0
geplaatst: 8 maart 2020, 10:27 uur
Alle antwoorden die jullie gaven is het niet
0
geplaatst: 8 maart 2020, 12:17 uur
Kent iemand dit Nederlandstalige , weirde synth-pop-nummer over een meisje van 'amper 16 jaar' dat naar de stad verhuist en waardoor het leven 'een hel' wordt ?
Ongeveer bij 2:45:
Your browser is not supported, sorry! - mixcloud.com
Ongeveer bij 2:45:
Your browser is not supported, sorry! - mixcloud.com
0
geplaatst: 9 maart 2020, 09:45 uur
Ridder1980 schreef:
Gregoriaans dan denk ik? Geen gospel o.i.d. Iets meer details zouden wel helpen.
0
geplaatst: 9 maart 2020, 11:56 uur
Ridder1980 schreef:
Enigma - Sadeness - Part i (Official Video) - YouTube , ligt dit te veel voor de hand?
0
geplaatst: 10 maart 2020, 20:34 uur
Welk nummer is dit? Het lukt me maar niet om de artiest te vinden Toyota Hybrid | De nieuwe generatie C-HR - YouTube
1
geplaatst: 10 maart 2020, 20:39 uur
Yerli schreef:
Welk nummer is dit? Het lukt me maar niet om de artiest te vinden Toyota Hybrid | De nieuwe generatie C-HR - YouTube
* denotes required fields.