Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2020, 14:40 uur
Salvadore schreef:
Lijkt op Carole King - You've got a friend, 70s song maar is veel gecoverd, vast ook wel in 90s, 00s...
Lijkt op Carole King - You've got a friend, 70s song maar is veel gecoverd, vast ook wel in 90s, 00s...
Salvatore en Justus18, erg bedankt. Het is hem inderdaad. Ik had wel een vermoeden dat het van Rene Froger kon zijn, maar omdat hij ook een hit had met "Calling out your name", een totaal ander nummer, zorgde dat voor verwarring, waardoor ik dacht dat het van iemand anders was. Nogmaals bedankt.

0
geplaatst: 6 september 2020, 21:27 uur
Hoi, ik heb dit nummer, de muziek, laatst ook van een andere artiest gehoord. Het was een zangeres, ergens in het pop slash pop/electronic-genre. Wie?
1
geplaatst: 10 september 2020, 16:57 uur
Goedemiddag,
Ik heb net een account aangemaakt op Musicmeter. De reden is dat ik al een jaar of 10! Een videoclip / nummer zoek. Het is iig een zomerhit uit de begin jaren 2000 en was te zien op The Box en MTV Videos. Rond dit jaartal werd ook Junior Jack vamStupidisco en Call on me van Eric Prydz uitgezonden. Het is een nummer met allerlei vrouwen aan het zwembad, in bikini. Het enige wat ik nog weet qua tekst is dat ze " let the sun shine zingen" voor de rest wordt er weinig gezongen. Het is wellicht een summiere omschrijving. Maar wellicht dat iemand mij kan helpen.
Ik ben je eeuwig dankbaar!
Groet,
Leon
Ik heb net een account aangemaakt op Musicmeter. De reden is dat ik al een jaar of 10! Een videoclip / nummer zoek. Het is iig een zomerhit uit de begin jaren 2000 en was te zien op The Box en MTV Videos. Rond dit jaartal werd ook Junior Jack vamStupidisco en Call on me van Eric Prydz uitgezonden. Het is een nummer met allerlei vrouwen aan het zwembad, in bikini. Het enige wat ik nog weet qua tekst is dat ze " let the sun shine zingen" voor de rest wordt er weinig gezongen. Het is wellicht een summiere omschrijving. Maar wellicht dat iemand mij kan helpen.
Groet,
Leon
0
geplaatst: 10 september 2020, 18:28 uur
LeonH schreef:
Goedemiddag,
Groet,
Leon
Goedemiddag,
Groet,
Leon
Hallo Leon,
Na een minuutje googelen heb ik deze gevonden: Milk & Sugar - Let The Sun Shine (Milk & Sugar Remix) [Official Video] - YouTube
Ik kende hem niet maar zocht op cover van Let the sunshine in (sixties hit van Fifth Dimension uit de musical Hair). Ik hoop dat die het is!
1
geplaatst: 10 september 2020, 22:41 uur
Ja dat moet hem wel zijn
. Kwam inderdaad regelmatig voorbij op de muziekzenders.
. Kwam inderdaad regelmatig voorbij op de muziekzenders.
0
geplaatst: 11 september 2020, 14:43 uur
Beste,
Bedankt voor je reactie! Helaas is dit niet de videoclip die ik bedoel.
Groet,
Leon
Bedankt voor je reactie! Helaas is dit niet de videoclip die ik bedoel.
Groet,
Leon
0
geplaatst: 11 september 2020, 15:17 uur
Deze? Komt uit 2000, alleen de bikinis aan het zwembad missen.
Groove Terminator ONE MORE TIME/Sunshine Song - YouTube
Groove Terminator ONE MORE TIME/Sunshine Song - YouTube
0
BrotherJohn
geplaatst: 12 september 2020, 18:48 uur
Deze komt uit 2001. De bikini's zijn er in overvloed, en ook de sunshine. Alleen is het niet "Let the sunshine in".
Dance Nation - Sunshine
Dance Nation - Sunshine
0
geplaatst: 12 september 2020, 19:12 uur
Benny Benassi - Satisfaction - YouTube
Veel bikini 's, weinig tekst, uit zomer 2003
( Eric Prydz komt uit 2004)
Veel bikini 's, weinig tekst, uit zomer 2003
( Eric Prydz komt uit 2004)
0
geplaatst: 12 september 2020, 19:58 uur
0
BrotherJohn
geplaatst: 12 september 2020, 21:12 uur
Of deze misschien. "Sunshine down, so come to town" Deze is wel een aantal jaren voor de eeuwwisseling nog, maar het is wel weer een zomerhit met bikini's en sunshine.
Sabrina - Boys (Summertime Love)
Sabrina - Boys (Summertime Love)
0
geplaatst: 13 september 2020, 00:17 uur
Iedereen bedankt voor de reacties! Helaas zit de juiste er niet tussen 

0
geplaatst: 28 september 2020, 15:49 uur
Robb82 schreef:
Hallo (mede) muziekliefhebbers!
Ik ben al jaren op zoek naar artiest + titel van een nummer dat ik eind jaren 90/begin '00's met enige regelmaat voorbij heb horen komen (niet op de radio, meer in discotheek/feestjes).
Het is een instrumentaal nummer, trance/dance stijl, en begint met een rustige Aziatische melodie - sferisch - en die gaandeweg het nummer in tempo toeneemt en dan meer een techno/dance kant op gaat. Duidelijk geen commercieel nummer.
Heeft iemand op basis van deze info een idee misschien?
Hallo (mede) muziekliefhebbers!
Ik ben al jaren op zoek naar artiest + titel van een nummer dat ik eind jaren 90/begin '00's met enige regelmaat voorbij heb horen komen (niet op de radio, meer in discotheek/feestjes).
Het is een instrumentaal nummer, trance/dance stijl, en begint met een rustige Aziatische melodie - sferisch - en die gaandeweg het nummer in tempo toeneemt en dan meer een techno/dance kant op gaat. Duidelijk geen commercieel nummer.
Heeft iemand op basis van deze info een idee misschien?
Nog een poging wagen - heeft iemand een idee misschien?
0
geplaatst: 3 oktober 2020, 09:45 uur
Bij De Site > Algemeen > Help ik zoek een nummer:
Hoi hoi,
Ik zoek al een tijdje een liedje.
Het is denk ik gemaakt tussen 2000 en 2010.
In de muziek clip zie je allelei mensen in dieren kostuums dansen en ook een witte konijn ( dat was de zangeres) dacht ik.
Het is een pop/dance song gezongen door een vrouw.
Ik zat een beetje te denken aan Natasha Bedingfield of Lasgo maar kan het niet vinden.
Wie kan mij helpen
?
Gr Dolphinazee
Hoi hoi,
In de muziek clip zie je allelei mensen in dieren kostuums dansen en ook een witte konijn ( dat was de zangeres) dacht ik.
Ik zat een beetje te denken aan Natasha Bedingfield of Lasgo maar kan het niet vinden.
Wie kan mij helpen
? Gr Dolphinazee
0
geplaatst: 3 oktober 2020, 21:47 uur
Dolphinazee85 schreef:
Hoi hoi,
Wie kan mij helpen
?
Gr Dolphinazee
Hoi hoi,
Wie kan mij helpen
? Gr Dolphinazee
Lasgo met All Night Long voldoet inderdaad aan je omschrijving.
0
geplaatst: 1 november 2020, 11:34 uur
De nieuwe single van Harry Styles doet me heel erg aan een ander nummer denken. Ik kom alleen niet op titel en artiest van het nummer. Volgens mij een hit van een zangeres uit het vorig decennium. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
0
geplaatst: 1 november 2020, 12:12 uur
De achtergrondzang van Golden doet me iets denken aan de pa-pa-da-da... in So in love with you van Duke, maar verder komt er weinig bij mij op. Welk aspect lijkt op iets anders?
0
BrotherJohn
geplaatst: 1 november 2020, 16:38 uur
Het deed mij in de verte doen associëren met deze uit 2011:
37.997.088 bekeken, dus wel een bescheiden hit. Alleen geen zangeres.
37.997.088 bekeken, dus wel een bescheiden hit. Alleen geen zangeres.
0
geplaatst: 1 november 2020, 18:10 uur
Ik heb ook zo'n vraag. Dit nummer van Heather Nova. Het leek me een cover. Dat is blijkbaar niet het geval. Het leek of ik het al kende maar aan welk nummer het me doet denken kan ik niet zeggen.
1
geplaatst: 1 november 2020, 19:26 uur
Ik moet een beetje aan Jewel denken, en nog meer aan Ed Sheeran, maar geen idee welk(e) nummer(s), Kronos.
0
geplaatst: 1 november 2020, 22:16 uur
Mij schoot de naam van Beth Nielsen Chapman te binnen, maar weet eigenlijk niet waarom en al helemaal niet welk nummer.
Dus daar heb je ook niets aan.
Dus daar heb je ook niets aan.
0
geplaatst: 22 november 2020, 12:21 uur
LeonH schreef:
Goedemiddag,
Groet,
Leon
Goedemiddag,
Groet,
Leon
Misschien kan dit hem zijn: Axwell - Watch the sunrise
Alhoewel er nog best veel tekst in zit en de tekst ook iets anders is. De clip en periode passen wel.
Heb een nieuw account dus mag nog geen links plaatsen.
0
geplaatst: 24 november 2020, 00:37 uur
Kan iemand deze plaatsen? Het internet wil niet meteen helpen en ik ben smartphoneloos.
The Waves (Maayan Nidam) - Heads Radio 0045 - 18.11.2020
=> Start volledig op 54:50 en gaat t.e.m. 59:40.
De lyrics beperken zich tot oneliners als "you show me all I know", "you're so special to me now", "love me", "let me be like you" en "bring me to the sea".
De lyrics beperken zich tot oneliners als "you show me all I know", "you're so special to me now", "love me", "let me be like you" en "bring me to the sea".
0
geplaatst: 24 november 2020, 08:20 uur
Poek schreef:
De nieuwe single van Harry Styles doet me heel erg aan een ander nummer denken. Ik kom alleen niet op titel en artiest van het nummer. Volgens mij een hit van een zangeres uit het vorig decennium. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
(embed)
(embed)
Lijkt wel jatwerk van deze. Rondom 1.10.
1
geplaatst: 24 november 2020, 08:42 uur
Ploppesteksel schreef:
Kan iemand deze plaatsen? Het internet wil niet meteen helpen en ik ben smartphoneloos.
Plus Instruments - Special.Kan iemand deze plaatsen? Het internet wil niet meteen helpen en ik ben smartphoneloos.
Leuk nummer, heeft wel wat weg van Pylon, Au Pairs e.a.
* denotes required fields.