Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2008, 20:47 uur
D*Note - Shed My Skin
en waarschijnlijk zoek je de Pete Heller Mix
en waarschijnlijk zoek je de Pete Heller Mix

0
geplaatst: 15 juli 2008, 03:33 uur
Ik zoek een dancenummer dat ik zondag hoorde bij het uitgaan. Het zit een beetje in de funky electrohoek/breaks hoek (Kraak en Smaak draaide het) en de vocalen - gezongen door een man - gaan ongeveer zo: "late at niiight, lala lala lala feel alright" (ofzo).
De versie die zij draaiden had zo'n old school housebreak met veel percussie. Erg vette plaat, maar hij schiet nu pas weer te binnen.
De versie die zij draaiden had zo'n old school housebreak met veel percussie. Erg vette plaat, maar hij schiet nu pas weer te binnen.

0
geplaatst: 15 juli 2008, 04:12 uur
Yogi & Husky (Random Soul) - It Feels
http://nl.youtube.com/watch?v=l2MCOTOThO8
Zou hem kunnen zijn, dit draaien ze wel eens en qua tekst zou het kunnen kloppen.
Hier staat hij wat beter op.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=96122769
Succes
http://nl.youtube.com/watch?v=l2MCOTOThO8
Zou hem kunnen zijn, dit draaien ze wel eens en qua tekst zou het kunnen kloppen.
Hier staat hij wat beter op.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=96122769
Succes

0
geplaatst: 15 juli 2008, 11:53 uur
Nee, dit is het niet helaas. Maar toch bedankt. 
De vocalen van het nummer dat ik zoek heeft iets meer een electrovibe... ik vul de tekst verder in. Het klopt niet helemaal (want ik krijg niet echt hits op google), maar misschien herkent iemand het nu: "late at night, in the morning it'll be alright"...
En het nummer heeft ook een lekkere baslijn (offbeat volgens mij).

De vocalen van het nummer dat ik zoek heeft iets meer een electrovibe... ik vul de tekst verder in. Het klopt niet helemaal (want ik krijg niet echt hits op google), maar misschien herkent iemand het nu: "late at night, in the morning it'll be alright"...
En het nummer heeft ook een lekkere baslijn (offbeat volgens mij).
0
geplaatst: 15 juli 2008, 13:53 uur
Yeah, right 
Check de vibes van ' Late At Night ' van Maywood

herman schreef:
"late at night, in the morning it'll be alright"... ).
"late at night, in the morning it'll be alright"... ).

0
geplaatst: 19 juli 2008, 01:18 uur
Hey hey,
Ik zoek een nummer. Het is een happy-hardcore nummer denk ik.
Er zit weinig tekst in, maar wat er in zit gaat ongeveer zo:
power of the bass in your face
get on the floor and move your body cause we came here to party exentric electric..
Dit is echt alles wat ik weet. Ik kan er maar niet achter komen welk nummer het is.
Misschien dat iemand het zo weet!
Ik zoek een nummer. Het is een happy-hardcore nummer denk ik.
Er zit weinig tekst in, maar wat er in zit gaat ongeveer zo:
power of the bass in your face
get on the floor and move your body cause we came here to party exentric electric..
Dit is echt alles wat ik weet. Ik kan er maar niet achter komen welk nummer het is.
Misschien dat iemand het zo weet!
0
geplaatst: 19 juli 2008, 02:10 uur
De precieze tekst is:
"The power of the bass in your face. Here’s a taste ’cause haste makes waste. Get on the floor and move your body cause we came here to party. Eccentric, electric, to the bone don’t leave now ’cause house is your home. "
En nu ga ik weer verder googlen...
Is dat hem Janny?
Trouwens:
Die associatie had ik zelf ook al gelegd.

"The power of the bass in your face. Here’s a taste ’cause haste makes waste. Get on the floor and move your body cause we came here to party. Eccentric, electric, to the bone don’t leave now ’cause house is your home. "
Is dat hem Janny?

Trouwens:

0
geplaatst: 19 juli 2008, 11:17 uur
herman schreef:
De precieze tekst is:
Is dat hem Janny?
(embed)
Trouwens:

De precieze tekst is:
Is dat hem Janny?

(embed)
Trouwens:
(quote)

Ja, belachelijk niet! Had hem vanacht zelf ook al gevonden.. Mijn hemel... Jumpen... Nah jah, vond het wel een geinig deuntje. 1 ding is zeker, ik loop een jaar achter.

Maywood & PartickJumpen.. Gaat lekker!
0
geplaatst: 25 juli 2008, 22:40 uur
Ik zoek een Eurodance nummer, zo rond 1995. En het was volgens mij toch een hit en er wordt iets gezongen van een " i want to be the king " of zo......
Heb dit liedje teruggevonden bij een schoolfeest VHS video en de act was ramen wassen, maar weet niet of dit iets met het liedje te maken heeft. Iemand een idee? Het is niet king of my castle van Wamdue Project.
Heb dit liedje teruggevonden bij een schoolfeest VHS video en de act was ramen wassen, maar weet niet of dit iets met het liedje te maken heeft. Iemand een idee? Het is niet king of my castle van Wamdue Project.
0
geplaatst: 26 juli 2008, 14:18 uur
Ik ken wel Lipstick - Queen of the Rhythm, dat begint met "I wanna be a queen of the rhythm".
0
geplaatst: 26 juli 2008, 19:48 uur
Ik heb ook de laatste jaren veel nummers opgezocht van 'vroegah' en heb er ook veel kunnen vinden (o.a. door youtube).
Nu blijf ik steken op het laatste nummer wat ik echt niet kan vinden, maar ik wel redelijk wat gegevens over heb.
Zo is het nummer een house of dance nummer (volgens mij van NL origine), jaren 90, of misschien zelfs begin 2000, de videoclip speelt zich af in een phychiatrisch ziekenhuis, en ik kwam eigenlijk weer op dit nummer toen het als intro afgespeeld werd bij het door SBS6 uitgezonden programma World Solar Challenge, ik geloof of 2003, of 2005.
Volgens mij (niet zeker) komt er in de lyrics ook iets voor als 'im flying away -of im flying so high.
Help me van deze nostalgische etter af
Ik zoek het al jaren
Nu blijf ik steken op het laatste nummer wat ik echt niet kan vinden, maar ik wel redelijk wat gegevens over heb.
Zo is het nummer een house of dance nummer (volgens mij van NL origine), jaren 90, of misschien zelfs begin 2000, de videoclip speelt zich af in een phychiatrisch ziekenhuis, en ik kwam eigenlijk weer op dit nummer toen het als intro afgespeeld werd bij het door SBS6 uitgezonden programma World Solar Challenge, ik geloof of 2003, of 2005.
Volgens mij (niet zeker) komt er in de lyrics ook iets voor als 'im flying away -of im flying so high.
Ik zoek het al jaren
0
geplaatst: 26 juli 2008, 19:53 uur
Misschien Captain Hollywood Project - Flying High?
Een sample daarvan is ook nog gebruikt bij 3 Steps Ahead - Drop It
Een sample daarvan is ook nog gebruikt bij 3 Steps Ahead - Drop It
0
geplaatst: 26 juli 2008, 20:18 uur
Nopes, deze had ik ook al gevonden via lyrics zoeken, maar het lijkt er totaal niet op. Helaas:P
De 2 dingen waar ik 100% zeker van ben, is dat het als intro liedje gebruikt werd voor het programma World Solar Challenge op SBS6, ergens tussen 2003 -2005. En dat de clip zich in een phychiatrisch ziekenhuis of instelling afspeeld, zelfs met mensen in dwangbuizen, die ook mee gaan dansen xD, of iets wat er op lijkt. Die clip heb ik detijds op TMF of MTV (NL) gezien
De 2 dingen waar ik 100% zeker van ben, is dat het als intro liedje gebruikt werd voor het programma World Solar Challenge op SBS6, ergens tussen 2003 -2005. En dat de clip zich in een phychiatrisch ziekenhuis of instelling afspeeld, zelfs met mensen in dwangbuizen, die ook mee gaan dansen xD, of iets wat er op lijkt. Die clip heb ik detijds op TMF of MTV (NL) gezien
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 00:46 uur
hej
ik zoek een nummer van een zangeres en de clip was heel erg lang op mtv te zien geweest in de clip zit een meisje in een roeibootje en je ziet allemaal schilderijen en ze pakt dozen uit verder weet ik het niet meer het is rustig nummer
ik zoek een nummer van een zangeres en de clip was heel erg lang op mtv te zien geweest in de clip zit een meisje in een roeibootje en je ziet allemaal schilderijen en ze pakt dozen uit verder weet ik het niet meer het is rustig nummer
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 20:09 uur
In Genres > Rock > track id gezocht - 60's psychedelisch:
DJ Shadow maakte enkele jaren een 2cd, Diminishing Returns, die uit twee mixen bestond, een hiphop-mix en een pychedelische gitaarmix.
Van die tweede mix is tot dusver geen volledige tracklist te vinden.
Wellicht zitten hier liefhebbers die mij een beetje verder kunnen helpen, want er zitten echt wel hele vette dingen tussen. Vooral tegen het einde.
Hier te downloaden:
https://rcpt.yousendit.com/594797613/a1d0dd7261ffe 53dc30a58f163b08aa5
Dit is wat tot nu toe bekend is:
: Alexis Korner - Sunrise
: Frank Zappa - The Return Of The Son Of Monster Magnet (excerpt)
: The Listening - Stones Is
: Sugar Creek - Memory Tree
"This planet has become..."
: American Zoo - What Am I
"You cannot disguise the hate in your eyes"
"This could be today.."
: Azitis - From This Place
"listen, a new world is comin´"
: Hunger! - Tryin´To Make The Best
:
"come with me in my time machine…."
"of your love…"
"It will never happen to me…..I will never leave you alone…."
"radiating with life….."
:
:
"Sometimes I wonder where I am going.."
Alvast heel erg bedankt!
DJ Shadow maakte enkele jaren een 2cd, Diminishing Returns, die uit twee mixen bestond, een hiphop-mix en een pychedelische gitaarmix.
Van die tweede mix is tot dusver geen volledige tracklist te vinden.
Wellicht zitten hier liefhebbers die mij een beetje verder kunnen helpen, want er zitten echt wel hele vette dingen tussen. Vooral tegen het einde.
Hier te downloaden:
https://rcpt.yousendit.com/594797613/a1d0dd7261ffe 53dc30a58f163b08aa5
Dit is wat tot nu toe bekend is:
: Alexis Korner - Sunrise
: Frank Zappa - The Return Of The Son Of Monster Magnet (excerpt)
: The Listening - Stones Is
: Sugar Creek - Memory Tree
"This planet has become..."
: American Zoo - What Am I
"You cannot disguise the hate in your eyes"
"This could be today.."
: Azitis - From This Place
"listen, a new world is comin´"
: Hunger! - Tryin´To Make The Best
:
"come with me in my time machine…."
"of your love…"
"It will never happen to me…..I will never leave you alone…."
"radiating with life….."
:
:
"Sometimes I wonder where I am going.."
Alvast heel erg bedankt!
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 22:38 uur
Ik vermoed dat het ondertussen zo'n 6 jaar geleden is. Een geanimeerde videoclip van een Frans liedje (geloof ik) dat ik maar één keer heb gezien.
Je ziet een kind (of kinderen) zorgeloos spelen in de natuur, ze gaan helemaal op in de omgeving ... de clue op het einde is dat het zich blijkbaar afspeelt in de toekomst en het een gesimuleerd stukje aarde is, aangezien er van bomen en dergelijke al lang geen sprake meer is.
Alvast bedankt.
Je ziet een kind (of kinderen) zorgeloos spelen in de natuur, ze gaan helemaal op in de omgeving ... de clue op het einde is dat het zich blijkbaar afspeelt in de toekomst en het een gesimuleerd stukje aarde is, aangezien er van bomen en dergelijke al lang geen sprake meer is.
Alvast bedankt.

0
geplaatst: 8 augustus 2008, 22:40 uur
patjng schreef:
Ik heb ook de laatste jaren veel nummers opgezocht van 'vroegah' en heb er ook veel kunnen vinden (o.a. door youtube).
Ik zoek het al jaren
Ik zoek het al jarenZou het "To the Sky" van X-Session kunnen zijn? 'k Kan je jammer genoeg niets laten horen, want het is onvindbaar op Youtube.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 14:32 uur
Eind jaren '90/begin '00. Enkel instrumentaal. Met een geanimeerde videoclip waarin allerlei ronde mannetjes bovenop een toren staan te dansen. Stond waarschijnlijk wel in de top 40. Niet bepaald een briljant nummer, maar heb er geinige herinneringen aan.
Beetje vaag, maar mensen die de videoclip gezien hebben herinneren het zich ongetwijfeld.
Beetje vaag, maar mensen die de videoclip gezien hebben herinneren het zich ongetwijfeld.

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 14:47 uur
Arrie schreef:
LCD - Zorba's Dance?
LCD - Zorba's Dance?
Wow, het is serieus kut.. Bedankt!
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 16:42 uur
Ik vermoed dat het ondertussen zo'n 6 jaar geleden is. Een geanimeerde videoclip van een Frans liedje (geloof ik) dat ik maar één keer heb gezien.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.

0
geplaatst: 12 augustus 2008, 17:21 uur
esteban schreef:
Zou het "To the Sky" van X-Session kunnen zijn? 'k Kan je jammer genoeg niets laten horen, want het is onvindbaar op Youtube.
(quote)
Zou het "To the Sky" van X-Session kunnen zijn? 'k Kan je jammer genoeg niets laten horen, want het is onvindbaar op Youtube.
Had inderdaad goed gekunnen, dus na even zoeken (bijna onvindbaar) toch kunnen vinden op een ringtonewebsite notebene. Maar het nummer is het helaas niet.
Belangrijkste aanknopingspunt is dat het nummer werd afgespeeld tijdensde intro van een van de door sbs uitgezonden jaarlijkse World Solar Challenge. Maarja wie heeft in hemelsnaam die afleveringen opgenomen/ op internet

0
geplaatst: 15 augustus 2008, 23:27 uur
In Genres > Overigen > Op zoek naar latin/salsa nummer:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een spaans/portugees talig latin nummer. Het is al een aantal jaar oud. Ik weet dat D-Rashid met het nummer (of iig de vocalen) afsloot op Dance Valley dit jaar.
Zoals ik al zei ik ken de tekst niet maar het refrein klinkt als:
esse gotto nooo muy bailando
de piros derita esmiando
de piros derita esmiando
Hoi,
Ik ben op zoek naar een spaans/portugees talig latin nummer. Het is al een aantal jaar oud. Ik weet dat D-Rashid met het nummer (of iig de vocalen) afsloot op Dance Valley dit jaar.
Zoals ik al zei ik ken de tekst niet maar het refrein klinkt als:
de piros derita esmiando
de piros derita esmiando
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 12:18 uur
SQ, T.O., Musicfriek, herman? Of anderen natuurlijk

Edit: ik bedoel (natuurlijk) het eerste nummer. Met het tweede zou iemand me zo mogelijk nog blijer maken maar dat is een beetje ijdele hoop. Die eerste had voor mn gevoel zo op Mixed up in the Hague kunnen staan

0
geplaatst: 16 augustus 2008, 12:44 uur
Ik zoek het nummer dat Will Ferrel in "Old School" zingt tijdens de begrafenis van Blue.
kent iemand dat liedje?
kent iemand dat liedje?
* denotes required fields.