Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2013, 17:50 uur
Dat is deze denk ik:
YouTube - The Lumineers - Ho Hey (Official Video)
Verschrikkelijk nummer inderdaad.
0
geplaatst: 9 september 2013, 18:35 uur
Dat is geen nummer, dat is een misdaad tegenover de mensheid.
0
geplaatst: 9 september 2013, 18:39 uur
0
geplaatst: 9 september 2013, 18:40 uur
GrafGantz schreef:
Nou, speciaal voor jou dan, opdat je de uitvoerende artiest nooit meer zult vergeten
(embed)
(quote)
Nou, speciaal voor jou dan, opdat je de uitvoerende artiest nooit meer zult vergeten

(embed)
Ik betrapte me er zojuist op dat ik dit nummer aan het neuriën was tijdens het koken. Kan iemand me misschien door m'n kop schieten, als het niet teveel gevraagd is?
0
geplaatst: 10 september 2013, 06:09 uur
herman schreef:
Dat is deze denk ik:
Dat is deze denk ik:
Die komt in deze discussie (op een ander forum) nog weleens naar voren, wat betreft het draaien van het nummer op Sky Radio. --> KLB / SkyRadio - forum.fok.nl
Best vermakelijk om te lezen. Je zult maar verplicht naar Sky moeten luisteren op je werk.

0
geplaatst: 10 september 2013, 08:50 uur
Ho Hey van The Lumineers was helemaal geen onaardig nummer voordat de commerciële radiozenders het nummer oppakte. Typisch een voorbeeld van 'hoe draai ik een nummer volledig kapot'.
0
geplaatst: 10 september 2013, 11:23 uur
Jawel, het is zo'n typisch naar 'ik zet een hoedje op en pak een gitaar en dan maak ik die echt echte shit' en weet je wat, we doen er ook een heel kut vocaal sampletje bij waar mensen ons liedje aan kunnen herkennen, want de rest is zo nietszeggend dat niemand dat onthoudt.
0
geplaatst: 10 september 2013, 12:50 uur
Sunderland schreef:
Ho Hey van The Lumineers was helemaal geen onaardig nummer voordat de commerciële radiozenders het nummer oppakte. Typisch een voorbeeld van 'hoe draai ik een nummer volledig kapot'.
Daar waren bij dit nummer niet zoveel draaibeurten nodig hoor. Het is gemaakt om te irriteren, zoveel lijkt me toch wel duidelijk.
0
geplaatst: 10 september 2013, 17:45 uur
Ho Hey van The Lumineers en Pompeii van Bastille overtijgen ruimschoots het gemiddelde top-40-niveau maar het probleem is dat ze om die reden doodgeknuffeld worden door de commerciële zenders. Dit was eerder het geval met Gotye.
0
geplaatst: 12 september 2013, 01:17 uur
al die "ik zet een hoedje op en pak mn gitaar" (schitterende beschrijving trouwens) nummers irriteren mij mateloos, the Lumineers maar vooral die overplayed Passenger en Mumfors and Sons met dat geschreeuw om aandacht.
Bastille kan ik wel hebben-heeft iets 90's achtigs over zich wat ik nog wel kan waarderen
En vandaag hoorde ik de afschuwelijke "Hier"van Nielson weer-dan kun je wel een emmer meteen grijpen voordat alles onder de kots zit
Bastille kan ik wel hebben-heeft iets 90's achtigs over zich wat ik nog wel kan waarderen
En vandaag hoorde ik de afschuwelijke "Hier"van Nielson weer-dan kun je wel een emmer meteen grijpen voordat alles onder de kots zit
0
geplaatst: 16 september 2013, 16:13 uur
Dat nieuwe nummer van die Robin Thicke is ook om te huilen. Doet er nog zo'n idiote rapper mee(2chainz heet ie geloof ik,maar hij draagt er een stuk of tien) en dat maakt het er niet beter op,integendeel. Ray van 2Unlimited kan beter rappen dan die gast,zeker weten.
Het goede nieuws is: tegen volgende zomer is iedereen die Thicke al lang vergeten.
Het goede nieuws is: tegen volgende zomer is iedereen die Thicke al lang vergeten.
0
geplaatst: 16 september 2013, 16:28 uur
Flammazine schreef:
Robin Thicke draait alweer zo'n 10 jaar succesvol mee in de muziekindustrie, dus waarom hij volgend jaar opeens vergeten zou zijn weet ik niet.
0
geplaatst: 16 september 2013, 16:33 uur
Is dat zo? Kende hem totaal niet.
Dan hoop ik dat ik hem alleszinds volgend jaar terug vergeten ben.
Dan hoop ik dat ik hem alleszinds volgend jaar terug vergeten ben.
0
geplaatst: 16 september 2013, 16:40 uur
Heb die nieuwe single van hem trouwens gisteren voor het eerst gehoord, en hopelijk ook gelijk voor het laatst
.
Dit is Thicke 10 jaar terug, toen nog met lang haar. Wellicht doet het een (fiets)belletje rinkelen:
.Dit is Thicke 10 jaar terug, toen nog met lang haar. Wellicht doet het een (fiets)belletje rinkelen:
0
geplaatst: 16 september 2013, 16:44 uur
Beethoven wilde een rechtszaak aanspannen omdat het intro wel erg veel klinkt als een van zijn composities, jammer genoeg overleed hij 175 jaar voor de release van de single.
0
geplaatst: 16 september 2013, 16:50 uur
GVD jah!!! Ik vond dat zelfs goed indertijd, en nu vind ik het nog steeds niet misselijk.
Ondertussen zijn fiets ingeruild voor een Pussywagon, denk ik zo
Ondertussen zijn fiets ingeruild voor een Pussywagon, denk ik zo

0
geplaatst: 16 september 2013, 18:55 uur
GrafGantz schreef:
Heb die nieuwe single van hem trouwens gisteren voor het eerst gehoord, en hopelijk ook gelijk voor het laatst
.
.Je bedoelt Give It 2 U?
0
geplaatst: 16 september 2013, 20:35 uur
Ik ben de titel ondertussen alweer vergeten, maar het is zoals gezegd met 2Chainz (en Kendrick Lamar).
0
geplaatst: 16 september 2013, 20:41 uur
Ahja, ik dacht, omdat jij vaak heel erg weinig meekrijgt wat betreft radio en dergelijke, dat je het wellicht nog over Blurred Lines had. Maar zo weinig krijg je dus ook weer niet mee (of je hebt hem zelf opgezocht omdat je goede dingen over de clip hoorde
).
).
0
geplaatst: 17 september 2013, 07:50 uur
Arrie schreef:
Ahja, ik dacht, omdat jij vaak heel erg weinig meekrijgt wat betreft radio en dergelijke, dat je het wellicht nog over Blurred Lines had. Maar zo weinig krijg je dus ook weer niet mee (of je hebt hem zelf opgezocht omdat je goede dingen over de clip hoorde
).
). Nee, kwam er toevallig langs tijdens het zappen, waarschijnlijk op VH1.
0
geplaatst: 19 september 2013, 09:05 uur
America - A Horse With No Name. Suffere, belegener, nog meer kazige muziek bestaat niet.
0
geplaatst: 19 september 2013, 09:42 uur
Mooi liedje juist (maar goed, m'n smaak is ook niet de meest hippe). 

0
zalwelnikszijn!
geplaatst: 19 september 2013, 13:47 uur
Radio 2 zeker? Een sluipmoordenaar. Na meer dan een uur blootstelling daar aan worden dingen als Omroep Max en een dagje Floriade opeens normaal. Heel, heel gevaarlijk.
* denotes required fields.