Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
Improvision
geplaatst: 3 juni 2014, 00:47 uur
"When I met you in the summer..."
Dat nummer klonk al meermaals voorgekauwd toen ik het voor het eerst hoorde. Heeft die man zeven magen? Een mens twijfelt.
Dat nummer klonk al meermaals voorgekauwd toen ik het voor het eerst hoorde. Heeft die man zeven magen? Een mens twijfelt.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 3 juni 2014, 10:48 uur
Slowgaze schreef:
Als we het over non-liedjes hebben trouwens: dat non-liedje van Edward Sharpe and the Magnetic Zero's, dat is pas een gedrocht.
Al blijft dat van Sister Act toch de ongekroonde winnaar.Als we het over non-liedjes hebben trouwens: dat non-liedje van Edward Sharpe and the Magnetic Zero's, dat is pas een gedrocht.
0
geplaatst: 3 juni 2014, 15:44 uur
Mumford & Sons, The Lumineers en Passenger vallen toch onder Ikea-folk?
0
geplaatst: 3 juni 2014, 19:07 uur
Kan wat zouteloos worden (al vind ik Little folks wel leuk), maar dan hoor ik het nog steeds liever dan troep als die hieronder, m'n huidige antwoord op de topictitel - en zo'n beetje alles wat hier qua productiestijl bij in de buurt komt.
Shakira met Afrojack-achtige geluidjes, gadverdamme. *mist kotssmiley*
(En dan was ik het over het al even kotsopwekkende ge-lalalalala nog niet eens begonnen. Alsof je naar een dreinende kleuter luistert.)
(En dan was ik het over het al even kotsopwekkende ge-lalalalala nog niet eens begonnen. Alsof je naar een dreinende kleuter luistert.)
0
geplaatst: 4 juni 2014, 16:12 uur
Chef'Special – In Your Arms Lyrics
Ik krijg er spontaan uitslag van. Gatverdamme
Ik krijg er spontaan uitslag van. Gatverdamme
0
geplaatst: 4 juni 2014, 22:17 uur
tnf schreef:
Kan wat zouteloos worden (al vind ik Little folks wel leuk), maar dan hoor ik het nog steeds liever dan troep als die hieronder, m'n huidige antwoord op de topictitel - en zo'n beetje alles wat hier qua productiestijl bij in de buurt komt.
-video-
-video-
Behoorlijk vervelend dit ja, al is het officiele WK lied van die Pitbull met J.Lo nog tien keer erger!
0
buizen
geplaatst: 4 juni 2014, 22:47 uur
Op de radio luister ik alleen naar 'praatprogramma's'. Nieuws en zo. En Argus. BNR. In de auto, in het holst van de ochtend bij een bakje koffie, dat soort momenten. En dan hoor je ook wel eens een song voorbij komen.
Is dat trouwens verplicht of zo, dat er afgewisseld wordt met muziek, kan er niet gewoon een heel programma gepraat worden?
Omdat ik dus niet naar 3fm of hoe heten al die zenders luister ben ik niet op de hoogte van de nieuwste hits. Goddank.
Maar ook tijdens praatprogramma's komen hele erge nummers voorbij.
En nu heb ik nog steeds niet gezegd. Net als al die nietszeggende nummers.
Afschuwelijk gewoon!
Is dat trouwens verplicht of zo, dat er afgewisseld wordt met muziek, kan er niet gewoon een heel programma gepraat worden?
Omdat ik dus niet naar 3fm of hoe heten al die zenders luister ben ik niet op de hoogte van de nieuwste hits. Goddank.
Maar ook tijdens praatprogramma's komen hele erge nummers voorbij.
En nu heb ik nog steeds niet gezegd. Net als al die nietszeggende nummers.
Afschuwelijk gewoon!
0
geplaatst: 10 juni 2014, 08:17 uur
Het is dan wel geen nummer, maar die hele Sander de Heer mag wel van de radio verdwijnen. Zit op maandag in de ochtend in de auto bij mijn moeder en dan staat Radio 2 altijd op. Wat een kutstem heeft die vent. Daarnaast stelt hij altijd irritante vragen (en houdt de muziek die hij draait ook niet over maar dat verwondert al niet meer). Veel erger dan de vaak verguisde Giel Beelen.
0
geplaatst: 11 juni 2014, 14:17 uur
Flammazine schreef:
Behoorlijk vervelend dit ja, al is het officiele WK lied van die Pitbull met J.Lo nog tien keer erger!
(quote)
Mwah die vond ik inderdaad niet te harden bij de eerste paar luisterbeurten maar vind ik toch langzaam aan een stuk leuker worden. Met name dat stukje waarin die Claudia wat regeltjes mag zingen.
Nee, die van Shakira vind ik een stuk ondraaglijker. Apart want 4 jaar geleden maakte ze best een leuk WK-lied.
0
geplaatst: 11 juni 2014, 18:26 uur
Ik kwam gisteren de nieuwe clip/het nieuwe nummer van PSY tegen, ditmaal samen met Snoop Dogg... 
Snoop waar ben je toch mee bezig?

Snoop waar ben je toch mee bezig?
0
geplaatst: 11 juni 2014, 19:21 uur
Pompompom zegt wijze dingen. Dat nummer is inderdaad verschrikkelijk. Ik zag hem op Pinkpop, live is hij zowaar nog verschrikkelijker!
0
geplaatst: 22 juni 2014, 18:08 uur
Meisjes weten niets van popmuziek, dat is algemeen bekend. Ik vind het een tenenkrommend rotnummer, want het hele concept van een snotverkouden non-rapper (kom nou, dit is niet eens meer rappen) muzikaal ondersteunen met belegen 'folk' is en daar dan zo'n goed meezingbaar 'folk'-refreintje bijvoegen, pakt op papier al kansloos uit.
0
geplaatst: 22 juni 2014, 19:40 uur
Hahaha mooi bericht. Al moet ik zeggen dat ik liever heb dat ze dit opzet dan dat Sam Tsui gezeik, want als muziek al eens migraine opwekkend zou kunnen zijn....
0
geplaatst: 23 juni 2014, 05:14 uur
Slowgaze schreef:
Meisjes weten niets van popmuziek, dat is algemeen bekend.
Meisjes weten niets van popmuziek, dat is algemeen bekend.
Een déél ervan inderdaad niet. Laten we het zo even nuanceren.

0
geplaatst: 23 juni 2014, 10:12 uur
Lijkt me een goed plan aangezien er ook veel jongens zijn die er geen verstand van hebben.
0
geplaatst: 23 juni 2014, 10:38 uur
Dit doet mij deugd. De vrouwspersonen in mijn omgeving reageren meestal minder rustig.
0
geplaatst: 23 juni 2014, 12:39 uur
Scheelt dat ik de nodige zelfkennis heb, wat betreft hoeveel verstand ik er zelf van heb. Ik ben meer liefhebber dan kenner; weet van veel dingen een beetje (een generalist op het muzikale vlak, zeg maar), maar van weinig dingen heel veel.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 12:38 uur
Budapest van George Ezra. Ik sta echt op het punt om die knul 's nachts thuis te bezoeken om hem een "ongeluk" te bezorgen.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 14:32 uur
Het enige probleem met Budapest is dat het momenteel te veel op de radio wordt gedraaid maar het is op zich een aangenaam luchtig en relaxt nummer.
Ik erger mij veel meer aan die goedkope WK-tune van Pitbull & Jennifer Lopez (sowieso is alles van Pitbull te mijden).
Ik erger mij veel meer aan die goedkope WK-tune van Pitbull & Jennifer Lopez (sowieso is alles van Pitbull te mijden).
0
geplaatst: 1 juli 2014, 14:33 uur
De stem van die gast (vooral in het 14000 keer terugekerende for yoeoeoeoe) en het genre (luchtige en relaxte wijvenfolk)
0
geplaatst: 1 juli 2014, 14:48 uur
LucM schreef:
Het enige probleem met Budapest is dat het momenteel te veel op de radio wordt gedraaid maar het is op zich een aangenaam luchtig en relaxt nummer.
Enigszins gewoontjes klinkt het wel, erg veilig, maar tegelijkertijd best draaglijk. Helpt mee dat 'luchtig' en 'relaxed' dingen zijn die nogal eens voorkomen in muziekjes die ik zélf opzet.

Dat het te veel op de radio komt, klopt wel. Maar daar kan je bijna elke track mee kapot maken.

0
geplaatst: 2 juli 2014, 23:29 uur
niet het bloed onder mn nagels maar ik vraag me af waarom Happy nog steeds zoveel gedraaid wordt (anders letten de zenders ook niet zo op verkoopaantallen ivm met wat ze op de playlist gooien)
En ik erger me aan het fenomeen dat als een artiest een nieuwe single uitbrengt veel zenders dan de 1e single opeens weer heel veel gaan draaien en de nieuwe niet
En ik erger me aan het fenomeen dat als een artiest een nieuwe single uitbrengt veel zenders dan de 1e single opeens weer heel veel gaan draaien en de nieuwe niet
0
Dikkop
geplaatst: 7 juli 2014, 17:59 uur
Bastille is verschrikkelijk.
Niets doet me sneller van radio zender veranderen dan die band.
Niets doet me sneller van radio zender veranderen dan die band.
0
geplaatst: 2 oktober 2014, 23:30 uur
Ik denk dat er voorlopig niets zoveel ergernis zal kunnen veroorzaken als Budapest en dat andere nummer van hem en met een vastgebrande 2e plek Passenger Let her go-als ik dat hoor verlies ik steeds een levensmaand-zelden heb ik zo'n irritante stem gehoord
0
geplaatst: 2 november 2014, 22:26 uur
Sexy als ik dans van Nielson, weet niet waarom maar dat nummer vind ik zo simpel en vooral vervelend klinken.
* denotes required fields.