Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2015, 20:48 uur
Edgar18 schreef:
Ik hoor net tijdens een Spotify reclame een 'remix' van Sugar Man (Rodriguez). Ik heb het opgezocht en het blijkt te gaan om ene Yolanda Be Cool & DCUP. Het is me gelukt het twee minuten te luisteren voordat ik in huilen ben uitgebarsten. Dit moet wel één van de allerslechtste verkrachtingen allertijden zijn
.
Ik hoor net tijdens een Spotify reclame een 'remix' van Sugar Man (Rodriguez). Ik heb het opgezocht en het blijkt te gaan om ene Yolanda Be Cool & DCUP. Het is me gelukt het twee minuten te luisteren voordat ik in huilen ben uitgebarsten. Dit moet wel één van de allerslechtste verkrachtingen allertijden zijn
. Dat deden ze een aantal jaar terug (2010?) ook al met dit nummer en dat werd een nummer 1-hit...
0
geplaatst: 23 maart 2015, 20:50 uur
Arrie schreef:
Dat deden ze een aantal jaar terug (2010?) ook al met dit nummer en dat werd een nummer 1-hit...
Ahh, dat zijn zij dus. Ik moet zeggen dat ik die van een paar jaar geleden nog wel verdraag maar deze Rodriguez verkrachting gaat me te ver. Dat deden ze een aantal jaar terug (2010?) ook al met dit nummer en dat werd een nummer 1-hit...
Denk jij dat het hitpotentie heeft?
0
geplaatst: 23 maart 2015, 21:19 uur
Edgar18 schreef:
Denk jij dat het hitpotentie heeft?
(quote)
Ahh, dat zijn zij dus. Ik moet zeggen dat ik die van een paar jaar geleden nog wel verdraag maar deze Rodriguez verkrachting gaat me te ver. Denk jij dat het hitpotentie heeft?
Ik heb hem nog niet gehoord, dus geen idee.

0
geplaatst: 23 maart 2015, 21:20 uur
Kijk maar of het je lukt het de volle zes minuten uit te luisteren
.
.
0
FRIPI
geplaatst: 24 maart 2015, 01:00 uur
Ik luister geen radio dus ik kan mij ook niet storen aan mainstream meuk.
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 15:42 uur
op dit moment toch echt See you again, verschrikkelijk zeiknummer.
En alle Kygo en aftreksels met super-het mag niet te hard-beats voor sky radio
0
geplaatst: 12 augustus 2015, 16:45 uur
pureshores schreef:
Dat is hier ook een ergernis. T'is misschien minder plat dan Afrojack & co, maar íets levendiger mag van mij best.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 15:17 uur
en daar valt dus die zielige cover van Ain't nobody ook onder
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 21:54 uur
Iets met ' At Least We Stole The Show' waaronder een soort Douwe Egberts koffiedeuntje is geplakt.
0
geplaatst: 13 augustus 2015, 22:45 uur
dix schreef:
Iets met ' At Least We Stole The Show' waaronder een soort Douwe Egberts koffiedeuntje is geplakt.
Kygo dus met Stole the show

0
geplaatst: 13 augustus 2015, 23:19 uur
Dit topique is wel handig als ik wil weten wat voor klotemuziek er tegenswoordig op de sportschool gestreamd wordt. Men heeft daar 'geinvesteerd' in zo'n streamdoosje om continue cd wisselen te voorkomen. Maar wat een ellende is dat - ben nu aan het overwegen om voor de optie sportzombie te kiezen: mp3 met doppies. Grappig genoeg krijg ik net een banner geserveerd met die baardaap van Basic-fit 

0
Onweerwolf
geplaatst: 28 augustus 2015, 10:57 uur
Dit is echt, echt, echt gruwelijk KUT. 
En weer bij die teringchiel, alles wat die gast aanraakt verandert in rioolwater.
Nedersiso.

En weer bij die teringchiel, alles wat die gast aanraakt verandert in rioolwater.
Nedersiso.

0
Onweerwolf
geplaatst: 28 augustus 2015, 11:00 uur
Ik zie nu pas het laatste stukje van deze clip, gaat die hufter wéér janken ook, godver zeg. 

0
geplaatst: 28 augustus 2015, 12:32 uur
Bij Giel heb ik altijd het idee dat 'ie privé een hele leuke muziekliefhebber met een interessante smaak zou kunnen zijn, maar dat 'ie zichzelf in het openbaar bewust vervlakt (en achter alle quasi-hippe dingen aan loopt); om voor 'gewone' mensen begrijpelijk te blijven.
En misschien heeft 'ie nog gelijk ook, dat 'ie een beetje water bij de wijn doet, als dat inderdaad zo is. Commercie en zo.
En misschien heeft 'ie nog gelijk ook, dat 'ie een beetje water bij de wijn doet, als dat inderdaad zo is. Commercie en zo.
0
geplaatst: 7 september 2015, 17:31 uur
Onweerwolf schreef:
Nedersiso.

Nedersiso.
Ik verlies hier ook vocht van, en niet langs mijn ogen. Sjonge jonge.
Rio van Netsky en die nieuwe van die twee trendhoeren Dimitri Vegas en Like Zeik, ook niet best.
0
geplaatst: 17 november 2015, 07:50 uur
Ergens staat een galmbak, daarop is een misthoorn aangesloten en dat heet dan Adele. Komende zes jaar worden er weer geteisterd door zes identiek klinkende nummers van een numeriek getiteld album. The horror...
0
geplaatst: 17 november 2015, 09:09 uur
Eens met itchy. Adele maakt zeer mooie muziek, maar ik heb nu al het gevoel dat haar laatste single kapotgespeeld is.
0
geplaatst: 17 november 2015, 10:28 uur
De eerste minuut is nog wel vol te houden, maar dan - indeed, een horrorfilm-effect - iets meer volume, we houden in ... en daar gaan we.
Borsatisme (van Marco) optima forma en een productie met alle schuiven naar boven. Niet bij drinken
Marlon Roudette - When the Beat Drops Out is ook een gehate gladde glipper-song.
Borsatisme (van Marco) optima forma en een productie met alle schuiven naar boven. Niet bij drinken

Marlon Roudette - When the Beat Drops Out is ook een gehate gladde glipper-song.
0
geplaatst: 18 november 2015, 22:12 uur
Onweerwolf schreef:
(embed)
Nedersiso.

(embed)
Nedersiso.
The Kik is sowieso een eersteklas aanfluiting. Wie heeft bedacht dat de wereld zit te wachten op plat-Rotterdamse vertalingen van Engelstalige nummers is behoorlijk op zijn paasei gevallen.
En het Ewbank-effect in de nieuwe Adele verneukt idd een potentieel behoorlijk nummer...
0
geplaatst: 17 januari 2016, 17:55 uur
Vrijdag noodgedwongen op het werk naar Q moeten luisteren en 3 singles van Kensington voorbij horen komen, dus 1 van de factoren dat zij steeds de top 40 halen blijkbaar.
0
geplaatst: 6 februari 2016, 10:26 uur
Chaka Khan - I'm every woman. Hou je waffel toch eens mens, wat een geloei.
0
buizen
geplaatst: 6 februari 2016, 19:15 uur
Gelukkig luister ik op de radio eigenlijk alleen praatprogramma's maar je ontkomt er niet aan dat je soms een muzieknummer voorbij hoort komen. Sporadisch maar het gebeurt en dan vind ik de volgende monstercreaties heel erg:
. The Bangles - Walk Like An Egyptian
. Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun
. 4 Non Blondes - What's Up
Ver-schrik-ke-lijk!
Rick Astley kan ik hebben, desnoods ook Roberto Jacketti en The Scooters maar deze songs zijn gewoon te erg (grijs gedraaid op de radio).
Van de week draaide Radio 1 maar liefst een nummer van Fatal Flowers, het begint er op te lijken.
. The Bangles - Walk Like An Egyptian
. Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun
. 4 Non Blondes - What's Up
Ver-schrik-ke-lijk!
Rick Astley kan ik hebben, desnoods ook Roberto Jacketti en The Scooters maar deze songs zijn gewoon te erg (grijs gedraaid op de radio).
Van de week draaide Radio 1 maar liefst een nummer van Fatal Flowers, het begint er op te lijken.
0
geplaatst: 7 februari 2016, 12:16 uur
Onlangs passeerde Björk en daar waren die braakneigingen weer.
0
geplaatst: 27 februari 2016, 20:01 uur
De enige radiozender die hier af en toe aanstaat is Radio Gelderland (niet mijn keuze), en daar heeft men blijkbaar 'Renegades' van X Ambassadors ontdekt. Joepie, weer een nieuw zielloos quasi-folkliedje voor mensen die van muziek met echte instrumenten houden én van opzichtige, domme refreintjes. Ze hebben trouwens een blinde toetsenist die op Niles Crane lijkt.
* denotes required fields.