Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2016, 10:06 uur
Mjuman schreef:
--edit-- Na het zien van 10 minuten "Ladies of Soul" bedenk ik dat het bijwonen van een dergelijk 'concert' van zgn soul ladies voldoende moet zijn om tot inkeer te komen. Zelden non-elektronische soul-muziek meer 'vertopperd' zien weergegeven.
--edit-- Na het zien van 10 minuten "Ladies of Soul" bedenk ik dat het bijwonen van een dergelijk 'concert' van zgn soul ladies voldoende moet zijn om tot inkeer te komen. Zelden non-elektronische soul-muziek meer 'vertopperd' zien weergegeven.
Ik ga ze binnenkort zien op een bedrijfsfeest en ben zéééér benieuwd

1
geplaatst: 28 juni 2016, 14:33 uur
Passenger die met zijn bespottelijke babystemmetje een nieuwe plakballad zingt voor huishoudbeurswijven en bakvissen, en daarmee ongetwijfeld festivalweides vol klapvee aan het deinen gaat krijgen, the horror.
0
geplaatst: 28 juni 2016, 16:10 uur
itchy schreef:
Passenger die met zijn bespottelijke babystemmetje een nieuwe plakballad zingt voor huishoudbeurswijven en bakvissen, en daarmee ongetwijfeld festivalweides vol klapvee aan het deinen gaat krijgen, the horror.
Dankjewel itchy - eindelijk heeft deze oorwurm - only hit the road when you're missing home (zo kende ik 'em) - naam en gezicht gekregen; met dank aan die f&*&^&(%$$%^* streaming services die dit soort drek op abo-basis door de ether spuiten.
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 11:58 uur
Maar inderdaad, wat een ruk nummer. Fijn ook dat we straks ieder olympisch succes moeten vermijden om maar niet naar Dotan te hoeven luisteren.
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 12:11 uur
Gewoon lekker op de BBC ofzo kijken. De verslaglegging van de NOS van de vorige spelen was ook een aanfluiting.
0
geplaatst: 5 augustus 2016, 12:37 uur
Kan dat ook online vanuit Nederland? Of zijn de BBC streams alleen vanuit de UK te bekijken? Ik heb wel een gewone tv, maar ik denk dat ik heel wat meer van de Spelen wil zien dan mijn vriendin, dus dat wordt dan switchen naar live streams 

1
geplaatst: 10 december 2016, 12:54 uur
geen idee waarom maar ik heb dat gedrocht Beauty en de brains van Nielson deze week wel 4x gehoord, zonder twijfel 1 van mijn meest gehate "artiesten" en nummer van de laatste 10 jaar
1
geplaatst: 10 december 2016, 13:20 uur
Ja Nielson is zo tergend kut. Vorig jaar november bezocht ik een optreden van Matt Simons in het Zwolse Hedon. Dat was verrassend leuk. Echter toen hij aan het eind de huisvrouwen ging pleasen met een uitvoering van Sexy als ik Dans ben ik de zaal uitgelopen. Bij de meet & greet achteraf heeft mijn vriendin nog even aangestipt dat ze dat een smetje op de avond vond. Daar kon die dan wel om lachen 

1
geplaatst: 14 december 2016, 06:34 uur
pureshores schreef:
geen idee waarom maar ik heb dat gedrocht Beauty en de brains van Nielson deze week wel 4x gehoord, zonder twijfel 1 van mijn meest gehate "artiesten" en nummer van de laatste 10 jaar
Vooral Sexy als ik dans; alleen al de manier waarop het misselijkmakende nummertje steeds in m'n hoofd blijft hangen als het ergens te horen is geweest.

0
geplaatst: 14 december 2016, 11:11 uur
tnf schreef:
Vooral Sexy als ik dans; alleen al de manier waarop het misselijkmakende nummertje steeds in m'n hoofd blijft hangen als het ergens te horen is geweest.
(quote)
Zo te zien heeft 't je een slapeloze nacht bezorgd: 6:34 op MuMe ...

0
geplaatst: 14 december 2016, 12:31 uur
Ik ben een kortslaper en uit mezelf altijd heel vroeg wakker, vaak nog anderhalf á twee uur eerder dan die 6:34.

0
geplaatst: 14 december 2016, 15:54 uur
Een van meest verschrikkelijke radiohits ooit idd. Ik dacht dat de meeste stations hem al verbannen hadden.
0
geplaatst: 14 december 2016, 16:13 uur
The Chainsmokers feat. Halsey - Closer verveelt mij steeds meer, wat een saai, monotoon en emotieloos nummer.
0
geplaatst: 19 december 2016, 12:22 uur
Ik vind momenteel Jacob's Song van Douwe Bob erg vervelend, enorm traag zeikerig nummer. Bovendien heb ik het ook wel gehad met Human van Rag'n Bone Man, vooral Ekdom blijft het maar draaien.
0
Altaria
geplaatst: 27 december 2016, 15:47 uur
Alle dance, rap, hiphop, top 40 en andere shit die ik op iedere openbare plaats opgedrongen krijg. En gelukkig nu voorbij: de vaste cliché kerstnummers...
5
geplaatst: 27 december 2016, 16:16 uur
Altaria schreef:
Alle dance, rap, hiphop, top 40 en andere shit die ik op iedere openbare plaats opgedrongen krijg....
Iets specifieker graag. Van dit soort generaliserende opmerkingen krijg ik altijd enorme jeuk. Alle hiphop over een kam scheren komt niet bepaald snugger over...Alle dance, rap, hiphop, top 40 en andere shit die ik op iedere openbare plaats opgedrongen krijg....
0
geplaatst: 27 december 2016, 19:09 uur
Alsof constant roepen dat 'Bohemian Rhapsody' het beste nummer ooit is wel zo snugger overkomt.
2
geplaatst: 27 december 2016, 19:11 uur
In de Kanye West-versie is het natuurlijk wel het beste nummer ooit:
0
geplaatst: 27 december 2016, 19:16 uur
Hamilton Leithauser + Rostam met A 1000 Times. Exact het aantal keer dat ze het refrein zingen. Zwaar irri!
0
geplaatst: 30 december 2016, 17:56 uur
Met de nummers op zich is weinig mis, maar aan de regelmaat waarmee Nathaniel Rateliff en Bazart (toch alles wat niet Goud heet) gedraaid worden begin ik me stilaan te ergeren.
"Is er plaats voor mij?
Zou het zonder mij
Niet veel beter zijn?"
Misschien wel ja.
"Is er plaats voor mij?
Zou het zonder mij
Niet veel beter zijn?"
Misschien wel ja.
1
geplaatst: 6 januari 2017, 09:55 uur
Proclaimers - 500 miles.
Twee Schotse kaboutertjes met gitaartjes en een stom kabouterliedje.
Daarna: John Miles - Music. Dacht eerst dat het Gerard Joling was.
Daarna: Kane, ik sta inmiddels klaar om te springen.
Radio op het werk, gelukkig gebeurt dit bijna nooit!
Twee Schotse kaboutertjes met gitaartjes en een stom kabouterliedje.
Daarna: John Miles - Music. Dacht eerst dat het Gerard Joling was.
Daarna: Kane, ik sta inmiddels klaar om te springen.
Radio op het werk, gelukkig gebeurt dit bijna nooit!
0
geplaatst: 6 januari 2017, 15:57 uur
Sunderland schreef:
Hamilton Leithauser + Rostam met A 1000 Times. Exact het aantal keer dat ze het refrein zingen. Zwaar irri!
Is er een zender die dit draait?
0
geplaatst: 6 januari 2017, 16:23 uur
JoaMuse schreef:
Met de numme rs op zich is weinig mis, maar aan de regelmaat waarmee Nathaniel Rateliff en Bazart (toch alles wat niet Goud heet) gedraaid worden begin ik me stilaan te ergeren.
"Is er plaats voor mij?
Zou het zonder mij
Niet veel beter zijn?"
Misschien wel ja.
Met de numme rs op zich is weinig mis, maar aan de regelmaat waarmee Nathaniel Rateliff en Bazart (toch alles wat niet Goud heet) gedraaid worden begin ik me stilaan te ergeren.
"Is er plaats voor mij?
Zou het zonder mij
Niet veel beter zijn?"
Misschien wel ja.
Belgenproblemen. Ik ben allang blij als ik nummers van dit kaliber op de radio hoor.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 19:05 uur
de Pinguin, herman, de Pinguin. Enne... a 1000 times. 
Edit: heeft tot mijn spijt lange tijd in de Graadmeter gestaan. gelukkig is ie er nu uit.

Edit: heeft tot mijn spijt lange tijd in de Graadmeter gestaan. gelukkig is ie er nu uit.
1
geplaatst: 7 januari 2017, 12:49 uur
Alle pulp die tegenwoordig in de zogenaamde hitlijsten staan. En waar ik door hofleveranciers als Qmusic of sky radio elke dag verplicht naar moet luisteren op mijn werk. Kunnen ze er geen psycholoog bij leveren?
* denotes required fields.