Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2008, 20:18 uur
Ik begin eigenlijk een beetje naar te worden van dat liedje What A Wonderful, Wonderful World...
Dat kopstemmetje... brrr!
Trouwens, dat hele Slam FM ding gaat me nu toch wel stevig tegen staan...
Elke 2 uur precies dezelfde nummers en alsmaar dezelfde muziek... Er bestaat toch ook nog iets anders als Dance? Ik bedoel maar...
Heb het volgende maar even meegenomen uit een andere thread, want mijn post is hier gepaster:
Man, ik wist niet dat er nog zenders bestonden die dat moedwillig uit willen zenden...
Wie wil dat nummer nou nog horen eigenlijk?
Dat kopstemmetje... brrr!

Trouwens, dat hele Slam FM ding gaat me nu toch wel stevig tegen staan...
Elke 2 uur precies dezelfde nummers en alsmaar dezelfde muziek... Er bestaat toch ook nog iets anders als Dance? Ik bedoel maar...

Heb het volgende maar even meegenomen uit een andere thread, want mijn post is hier gepaster:
Sir Spamalot schreef:
Nogmaals (want zopas een flard opgevangen op de radio): Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You.

Nogmaals (want zopas een flard opgevangen op de radio): Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You.

Man, ik wist niet dat er nog zenders bestonden die dat moedwillig uit willen zenden...
Wie wil dat nummer nou nog horen eigenlijk?

0
luijsterburg
geplaatst: 6 oktober 2008, 20:56 uur
Slam fm idd constant hetzelfde, bij Veronica hoor je ook alleen maar dezelfde nummers.
0
geplaatst: 7 oktober 2008, 18:38 uur
Ik heb 3FM al verscheidene malen geprobeerd, maar dan gaan ze weer klagen over 'hard' (wat nou 'hard'?
) en Q-Music (de veilige andere all-round optie), daar willen ze, denk ik, ook niet aan. Dus is het altijd kut (538-erlijk, Slam FM) of een haartje minder kut (Veronica, die rocknummers uitzend met een baard die nog langer is als die van Vader Abraham).
) en Q-Music (de veilige andere all-round optie), daar willen ze, denk ik, ook niet aan. Dus is het altijd kut (538-erlijk, Slam FM) of een haartje minder kut (Veronica, die rocknummers uitzend met een baard die nog langer is als die van Vader Abraham).
0
luijsterburg
geplaatst: 7 oktober 2008, 19:09 uur
was veronica maar kut , had je tenminste iets te doen in de file
-verveelde tiener grap-
-verveelde tiener grap-
0
geplaatst: 7 oktober 2008, 22:13 uur
Het telefoonnummer wat je moet draaien om aan een spelletje te mogen mee doen wat tig keer herhaald wordt. Erg dom en met weinig respect voor de luisteraar.
0
geplaatst: 10 oktober 2008, 16:40 uur
Sir Spamalot schreef:
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
Dit liedje is een misdaad tegen de menselijkheid.
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
Dit liedje is een misdaad tegen de menselijkheid.
Dit vind ik één van de meest kwijlerige ballades ooit. Is dat ook een Sky Radio-nummer (om jullie terminologie over te nemen)?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 10 oktober 2008, 16:57 uur
Heb ooit eens de West-Vlaamse variant hiervan horen zingen door een Eastsider van Club Brugge: het zit nog altijd in mijn kop. Ik durf het niet zeggen want tamelijk vulgair en vrouwonvriendelijk en ik wil niemand voor het hoofd stoten.
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 13:36 uur
Een tijdje geleden was er een nummer iets met moppie, moppie, toppie, toppie, koppie, koppie. Ik zou best extra belastingcenten ervoor over hebben om de componist van dit nummer af te laten schieten. Ik wil niet weten van wie dit is en voor de veiligheid van schrijvende en uitvoerende is dit maar beter ook 

0
geplaatst: 12 oktober 2008, 18:31 uur
Om even wat olie op het vuur te gooien: 
Lange Frans & Baas B

Lange Frans & Baas B
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 20:52 uur
Brecht schreef:
Katy Perry - I Kissed a Girl
Wat een brol.
Katy Perry - I Kissed a Girl
Wat een brol.
AGE-411 schreef:
Puur textueel:
- "I kissed a girl, I liked it"
Een vrouw die dat zingt. Publieke opinie: "so what?"
Stel u voor dat een man zou zingen: "I kissed a boy, i liked it". Wat zou de publieke opinie dan zeggen ?
Puur textueel:
- "I kissed a girl, I liked it"
Een vrouw die dat zingt. Publieke opinie: "so what?"
Stel u voor dat een man zou zingen: "I kissed a boy, i liked it". Wat zou de publieke opinie dan zeggen ?
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 14:41 uur
Lieve tnf.
Nu ik dit weet heb ik mijn agressie geventileerd door de betreffende artiesten te zegenen met een 0,5 en heb er gelijk een persoonlijk bericht aan toegevoegd. Overigens heb ik ontdekt dat ik Brace zelfs nog veel erger vind.
Die kwal is verantwoordelijk voor een liedje dat vraag jezelf eens af heet. Ik ben geen haatdragende persoonlijkheid maar als ik dat hoor krijg ik spontaan de behoefte om geweldadig te worden. Ik ben geen voorstander van censuur maar als die man begint te zingen is dat volgens mij schadelijk voor mijn gezondheid. Als er een nationaal rookverbod kan komen dan moet zoiets als een nationaal Braceverbod toch zeker tot de mogelijkheden behoren.

0
geplaatst: 13 oktober 2008, 17:15 uur
Je weet dat je alleen mag stemmen als je het album ook echt gehoord hebt, dus niet enkel op basis van de singles?
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 17:51 uur
Killeraapje schreef:
Lieve tnf.
Nu ik dit weet heb ik mijn agressie geventileerd door de betreffende artiesten te zegenen met een 0,5 en heb er gelijk een persoonlijk bericht aan toegevoegd. Overigens heb ik ontdekt dat ik Brace zelfs nog veel erger vind.
Die kwal is verantwoordelijk voor een liedje dat vraag jezelf eens af heet. Ik ben geen haatdragende persoonlijkheid maar als ik dat hoor krijg ik spontaan de behoefte om geweldadig te worden. Ik ben geen voorstander van censuur maar als die man begint te zingen is dat volgens mij schadelijk voor mijn gezondheid. Als er een nationaal rookverbod kan komen dan moet zoiets als een nationaal Braceverbod toch zeker tot de mogelijkheden behoren.
(quote)
Lieve tnf.

Dat nummer start met zo ongeveer de ergste zinnen ooit.
"Ik ben gezegend met een mooie stem. Twee hits en toch pak ik nog gewoon de tram."
Ik hoor nog liever tien keer het Smurfenlied achter elkaar...
0
geplaatst: 10 november 2008, 20:47 uur
Guru Josh Project - Infinity 2008
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just neads infinity
Echt, wtf? Zelfs My Humps heeft nog een betere tekst.
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just neads infinity
Echt, wtf? Zelfs My Humps heeft nog een betere tekst.
0
geplaatst: 10 november 2008, 21:46 uur
En het origineel was zo leuk, het is gewoon blasfemie, dit. 
Gisteren dit nog eens moeten ondergaan op het werk. Zo gaat de tijd nog trager natuurlijk

Gisteren dit nog eens moeten ondergaan op het werk. Zo gaat de tijd nog trager natuurlijk

0
geplaatst: 10 november 2008, 22:14 uur
0
geplaatst: 10 november 2008, 22:15 uur
Lin schreef:
waar had ik die link ook alweer...
Die had ik al in mijn hol geduwd. (quote)
waar had ik die link ook alweer...

0
geplaatst: 10 november 2008, 22:35 uur
Katy Perry, eerder al verantwoordelijk voor de draak "I Kissed a Girl".
0
geplaatst: 11 november 2008, 02:37 uur
Kos schreef:
You're hot and you 're cold
. Geen idee van wie.
You're hot and you 're cold
. Geen idee van wie.You change your mind like a girl changes clothes...

Irritant wijf!
Flammazine schreef:

Vooral dat zuchtje aan het begin...
Okee, nu ga ik eens zielig zijn!

Dan weet ik er zelf ook nog een:
Wie is nou die zakkenwasser met dat schreeuwerige liedje waarbij ie telkens 'Come oooon, come oooon' blért..? Daar word ik nou echt agressief van!

0
geplaatst: 11 november 2008, 13:50 uur
Laatst zat ik in de wachtkamer bij de huisarts een uur te wachten en werd gemarteld door een of andere slager cd van Danny de Munk. Een of ander radio programma had besloten om dit gedrocht in zijn volledigheid te draaien. Ronduit afschuwlijk ik laat nog liever mijn verstandskiezen trekken dan dat ik hier ooit nog eens naar zal luisteren. 

0
geplaatst: 11 november 2008, 15:35 uur
Dat Monique Smit zoveel aandacht krijgt kan ik me aan irriteren, dat geldt trouwens voor de hele palingsound.
0
geplaatst: 11 november 2008, 19:19 uur
Ik weet eigenlijk pas sinds vrijdag(dank u Peter vd Veire) wat de palingsound betekent(muziek uit volendam,toch?). Voordien dacht ik dat het ging om muziek gemaakt door de broeders Paling/Palinck(?), die elk jaar wel twintig nummers hebben in de vlaamse eurosongvoorrondes.
Blijkt dat het nog erger is lol
Blijkt dat het nog erger is lol
0
geplaatst: 28 november 2008, 20:06 uur
Ik krijg op het werk regelmatig met diverse wanstaltige 80's NL-plaatjes te maken die bij mij het bloed onder de nagels uit halen:
Kadanz - In het donker (optreden bij RTL Veronique met Caroline Tensen
)
Erik Mesie - Swingking
Toontje lager - Stiekem met je gedanst
etc.

Kadanz - In het donker (optreden bij RTL Veronique met Caroline Tensen
)Erik Mesie - Swingking
Toontje lager - Stiekem met je gedanst
etc.

0
geplaatst: 29 november 2008, 11:25 uur
Oke, het is niet op de radio, maar op de tv. Een liedje van M.I.A ofzoiets en je hoort haar een beetje brabbelen. En alles wat dat liedje aan enige beat heeft is 3 soort pistoolschoten als refrein.
* denotes required fields.