Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 november 2008, 13:28 uur
Paalhaas schreef:
Ik krijg op het werk regelmatig met diverse wanstaltige 80's NL-plaatjes te maken die bij mij het bloed onder de nagels uit halen:
Kadanz - In het donker (optreden bij RTL Veronique met Caroline Tensen
)
Erik Mesie - Swingking
Toontje lager - Stiekem met je gedanst
etc.

Ik krijg op het werk regelmatig met diverse wanstaltige 80's NL-plaatjes te maken die bij mij het bloed onder de nagels uit halen:
Kadanz - In het donker (optreden bij RTL Veronique met Caroline Tensen
)Erik Mesie - Swingking
Toontje lager - Stiekem met je gedanst
etc.

Zeg Paalhaas, ben je familie van Andre Manuel? Die heeft er een heel liedje aan gespendeerd om Erik te ridiculiseren. Fratsen heette de band.

0
geplaatst: 29 november 2008, 18:07 uur
lauradance schreef:
Oke, het is niet op de radio, maar op de tv. Een liedje van M.I.A ofzoiets en je hoort haar een beetje brabbelen. En alles wat dat liedje aan enige beat heeft is 3 soort pistoolschoten als refrein.
Oke, het is niet op de radio, maar op de tv. Een liedje van M.I.A ofzoiets en je hoort haar een beetje brabbelen. En alles wat dat liedje aan enige beat heeft is 3 soort pistoolschoten als refrein.
Paper planes van M.I.A. Is toch een tijdje op studio brussel te horen geweest. Ik vind het persoonlijk een ongelofelijk goed nummer of hoe smaken soms toch kunnen verschillen!

0
geplaatst: 1 december 2008, 15:43 uur
Een tijdje terug Enrique Iglesias met Can you hear me, wat een irritant nummer man.
De liedjes van Katy Perry vind ik dan wel weer goed.
De liedjes van Katy Perry vind ik dan wel weer goed.
0
geplaatst: 1 december 2008, 15:48 uur
Die doen m'n bloed zo'n beetje koken. Irritant en overgeproduceerd. Het lijkt me sowieso een nogal 'bedacht' typetje.
0
geplaatst: 2 december 2008, 14:54 uur
Ik word op mn werk (in de Media Markt) regelmatig doodgegooid met werkelijk de meest treurige bagger aller tijden. Tis weliswaar geen radio, was het maar zo'n feest, want op de radio kun je nog altijd hopen dat na een kutnummer een wat beter nummer komt. Maar nee, ik mag de nieuwste cd's van topartiesten als Alain Clark, P!nk en Akon en meer van dat soort muziek-parodiërende figuren uitzitten. Ik ben oprecht blij als de schade beperkt blijft tot Phil Collins...
0
geplaatst: 3 december 2008, 11:23 uur
Die Phil Collins kan behoorlijk suf zijn, maar lijkt bij die anderen die je noemt inderdaad nog hemels (en als Genesis - I can't dance op staat, hoor je me zeker niet klagen).
0
geplaatst: 3 december 2008, 15:24 uur
Phil Collins bracht in de jaren '80 nog prima werk uit, maar nadien werd het alsmaar minder goed. Zijn recente werk kun je saai of slaapverwekkend noemen, maar irritant is wat anders en is meer van toepassing op die overgeproduceerde hits van prefab-sterretjes.
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 19:58 uur
Ik luister al enkele jaren geen radio meer en dat bevalt me eigenlijk prima. Heb het vandaag even weer geprobeerd, maar bah... daar wordt je echt flauw van. Ik ben nu Thunder & Lightning van Thin Lizzy aan het luisteren om dat vieze gevoel van me af te krijgen. Lukt aardig moet ik zeggen. 

0
geplaatst: 19 augustus 2009, 22:30 uur
Toen ik 'n week of twee geleden nog ketchupflessendoppen controleerde (jaja) irriteerde ik me kapot aan Linkin Park, die om de vijf minuten wel voorbij leken te komen met dat nummertje dat precies hetzelfde klinkt als What I've Done. Ook Notion kan ik niet meer aanhoren sinds m'n vakantiebaantje.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 18:02 uur
De nieuwe van Anouk... AAARRRGGGHHH! Dit is, denk ik, wel de allerslechtste die ze gemaakt heeft. En ze draaien ook nog zo veel!
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 18:16 uur
De laatste Anouk vind ik wel weer meevallen. Het lijkt erop dat ze de Amerikaanse doorbraakpogingen nu eindelijk eens achter haar laat.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 19:58 uur
Tuintje in mijn hart, Suri en Jantje Shit en Jan Keizer op Radio 2.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 22:14 uur
vin13 schreef:
Haha, fouter dan fout, maar toch vind ik het iets leuks hebben.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2009, 10:46 uur
Deze week op café dat nummer van Captain en Tenile (of zoiets) gehoord, ik ben de titel vergeten. Mijn Keizer Karel smaakte opeens niet meer
.
.
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 10:53 uur
Het zal wellicht "Do that to me one more time" zijn dat een hit in 1980 werd en nu nog regelmatig gedraaid wordt. Een easy-listening-popnummer dat wel mooi gezongen is.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2009, 11:15 uur
Bedankt LucM voor de info, dat was het inderdaad.
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 13:54 uur
Nee, hier kun je alles afzeiken wat in je opkomt en in dat andere topic doen we het afzeiken wat beschaafder en gestructureerder.

Ik heb de laatste tijd lekker weinig radio geluisterd, dus ik erg me nu nergens aan. Wel zojuist voor het eerst de nieuwe Anouk gehoord bij de kapper. Ging vooralsnog langs me heen...
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 15:50 uur
Ik werd behoorlijk pissig van Viva La Vida toen dat nog ontzettend vaak op de radio kwam.
0
Antonio
geplaatst: 30 augustus 2009, 00:41 uur
herman schreef:
Wel zojuist voor het eerst de nieuwe Anouk gehoord bij de kapper. Ging vooralsnog langs me heen...
Wel zojuist voor het eerst de nieuwe Anouk gehoord bij de kapper. Ging vooralsnog langs me heen...
Knappe kapster zeker ?

0
geplaatst: 30 augustus 2009, 01:15 uur
Kruintje in mijn Haar.......................(Muzikant of groep zelf bepalen).
0
geplaatst: 31 augustus 2009, 11:31 uur
Het valt de laatste tijd wel mee met echte tenenkrommers op de radio, maar tot mijn grote spijt zag ik dat Sean Paul weer een nieuw album heeft uitgebracht... Dit kan dus wel eens een goede maand worden, voor walgingen op oppenbare locaties waar slam fm gedraaid wordt!
0
geplaatst: 31 augustus 2009, 11:33 uur
Slam FM... Gelukkig duurde die fase maar een paar maanden op m'n werk!
Ongelofelijk hoe zo'n zender in de ether kan blijven!

Ongelofelijk hoe zo'n zender in de ether kan blijven!

0
geplaatst: 31 augustus 2009, 11:59 uur
Echt een kutzender inderdaad. Ik heb dat ook eens 2 weken aan moeten horen. 

0
geplaatst: 31 augustus 2009, 19:06 uur
Het is door Slam FM dat ik radio definitief dood heb verklaard. 3FM kan wat dat betreft ook opgeheven worden. (Hoewel Paul Rabbering vandaag wel wat leuke dingen draaide; The Sheer, Walk Away van Franz Ferdinand.) Soms heb ik gewoon zeer veel moeite om de muzieksmaak van een ander gewoon te accepteren...
Beggin' van Madcon hoef ik voorlopig niet meer op de radio geschreeuwd te horen.
Beggin' van Madcon hoef ik voorlopig niet meer op de radio geschreeuwd te horen.
0
Yann Samsa
geplaatst: 31 augustus 2009, 20:46 uur
LucM schreef:
Om eerlijk te zijn : zowat alles van Milk Inc.
Om eerlijk te zijn : zowat alles van Milk Inc.
Idd, echt vervelend!
Aan de andere kant : dat wijf heeft wel een mooie stem! Maar Regi (onze paardebek!) verpest het dan met die irriterende 'beats'.
Wat me ook op de zenuwen werkt(e), is die mix van van 'WhoTookMyBadjas', die funny commercial van Belgacom. Ok, twas kluchtig, maar nu gaan ze te ver.
Ook al die electro die ze draaien 's avond op studio brussel
Ook....
EIGENLIJK ERGER IK ME AAN BIJNA ALLES OP DE RADIO

BEHALVE CLASSIC ARROW ROCK

0
geplaatst: 31 augustus 2009, 21:45 uur
Mijn rij-instructeur heeft bijna altijd Slam FM opstaan in de auto. 
Ik was zó blij toen hij tot mijn verbazing Thriller van Michael Jackson had opstaan.

Ik was zó blij toen hij tot mijn verbazing Thriller van Michael Jackson had opstaan.

* denotes required fields.