menu

Mijn Updates +
Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
geplaatst:
Even een andersoortige radio-ergernis: DJ's die geen idee hebben waar ze het over hebben. Nu op Q-Music een samenwerking tussen Marshmello en Chvrches, waarbij de DJ bij de aankondiging denkt dat de naam van de zangeres Chvrches is. En na het nummer gewoon nog een keer: "De zangeres heet Chvrches, maar ze heeft de U in een V veranderd, mocht je haar op willen zoeken op Spotify". En daar krijgt die gozert dan nog voor betaald ook.

geplaatst:
De gozert krijgt niet betaald om iets van Chvrches te weten. Zou daar eerder reden voor ontslag zijn, denk ik.

geplaatst:
Ik wist het ook niet, maar ik ben dan ook geen dj.

geplaatst:
trebremmit schreef:
Ik wist het ook niet, maar ik ben dan ook geen dj.

Ik weet het toevallig wel omdat ik het leuke muziek vind, maar als je betaald wordt om plaatjes aan- en af te kondigen mag ik toch wel verwachten dat je je huiswerk doet.

geplaatst:
Big Log werd een keer afgekondigd met "van Robert Plant, die zat in Deep Purple, of zo". Tsja.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik weet het toevallig wel omdat ik het leuke muziek vind, maar als je betaald wordt om plaatjes aan- en af te kondigen mag ik toch wel verwachten dat je je huiswerk doet.
Het is mij indertijd ook opgevallen dat de DJ's geen enkele interesse lijken te hebben in de verhalen om de muziek heen, ze worden vooral betaald om leuke verhaaltjes te vertellen en de meest begaande paden de hemel in te prijzen...

Er zijn gelukkig uitzonderingen. Wat betreft jonge, nieuwe deejays is Olivier Bakker me positief opgevallen. Heeft ook een erg leuke smaak: Yaeji, Rosalía, etc.

Maar de meesten zijn waardeloos ja.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:27 uur

geplaatst: vandaag om 22:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.