Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2011, 17:13 uur
niels94 schreef:
Oei, dan moet jij het zwaar hebben hier in Nederland.
Oei, dan moet jij het zwaar hebben hier in Nederland.
Met gewoon praten vind ik het niet erg, maar films en muziek in het nederlands? Liever niet (:
0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:08 uur
Als je een mooie taal wilt hebben, moet je ook geen Engels (of Duits) luisteren. Liever Frans...
0
geplaatst: 27 juni 2011, 18:35 uur
Japsuh schreef:
Als je een mooie taal wilt hebben, moet je ook geen Engels (of Duits) luisteren. Liever Frans...
Of nog liever Frans Duijts

0
geplaatst: 27 juni 2011, 23:16 uur
Ik moest vandaag een uur in de auto zitten bij mijn buurman. De hele weg werd er keihard radio NL gedraaid. Zelfs op de snelweg heb ik nog overwogen om gewoon uit de auto te springen en mijzelf te verlossen...
0
geplaatst: 28 juni 2011, 15:07 uur
Milow, de irritantheid zelve. Al heeft dat bij mij niet zo meer met zijn muziek te maken, maar met hoe hij de hemel ingeprezen wordt en hij zichzelf ook o zo fantastisch vind.
0
geplaatst: 28 juni 2011, 18:14 uur
0
geplaatst: 29 juni 2011, 09:02 uur
Beeswax schreef:
Milow, iemand?
Milow, iemand?
Walchelijke rotzooi, vooral dat zogenaamd leuke nummer 'you and me' (meer tekst voor een reffrein had ie nie).
0
geplaatst: 29 juni 2011, 09:41 uur
You and Me (In My Pocket) wordt inderdaad te vaak gedraaid, het is lang niet het beste Milow-nummer maar vergeleken de meeste nummers in de huidige hitparade is dat dan weer een verademing.
0
geplaatst: 29 juni 2011, 10:35 uur
Op het moment draait mijn maag zich weer om bij het 'prachtige' duet van George Michael en Elton John. 

0
geplaatst: 1 juli 2011, 13:31 uur
Jar Of Farts van ene Christina Perri. Waar die ineens vandaan komt is ook een raadsel.
Een ding is zeker: Ik vind het een van de afgrijselijkste nummers die ik in een lange tijd heb gehoord. En dat zegt veel als je Friday van Rebecca Black hebt gehoord (zo slecht dat het van YouTube is gehaald). Meer zeikerig heb je gewoon niet. Er is gewoon niks goed aan dit nummer. Een zwaar irritante zeikballad met hele slechte teksten en echt veel te gladde zang! Wanstaltig klotenummer!
Een ding is zeker: Ik vind het een van de afgrijselijkste nummers die ik in een lange tijd heb gehoord. En dat zegt veel als je Friday van Rebecca Black hebt gehoord (zo slecht dat het van YouTube is gehaald). Meer zeikerig heb je gewoon niet. Er is gewoon niks goed aan dit nummer. Een zwaar irritante zeikballad met hele slechte teksten en echt veel te gladde zang! Wanstaltig klotenummer!

0
geplaatst: 1 juli 2011, 20:40 uur
''Fucking Vet'' van Brit is ook zo'n intellectueel en artistiek hoogtepunt...
En waarschijnlijk zal iedereen bij mij op school het nog ''Fucking Vet'' vinden ook
En waarschijnlijk zal iedereen bij mij op school het nog ''Fucking Vet'' vinden ook

0
_Lynn_
geplaatst: 4 juli 2011, 12:04 uur
Beeswax schreef:
Milow, iemand?
Milow, iemand?
Jazeker! Blij dat ik toch niet de enige ben... Wat kan die toch een pakje zeuren!
Elke keer als ik iets van die man hoor maak ik dat ik wegkom... of zet ik de radio uit.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 13:19 uur
Van Milow met name 'You don't Know'. 'Ayo Technology' gaat nog wel.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 16:25 uur
_Lynn_ schreef:
Jazeker! Blij dat ik toch niet de enige ben... Wat kan die toch een pakje zeuren!
Elke keer als ik iets van die man hoor maak ik dat ik wegkom... of zet ik de radio uit.
Elke keer als ik iets van die man hoor maak ik dat ik wegkom... of zet ik de radio uit. Same here!
En recenter: Tune-Yards met "Bizness". Lelijk!
0
geplaatst: 4 juli 2011, 16:54 uur
Dat Tune-Yards vind ik ook niks, BeatHoven. Hele irritante muziek.
0
geplaatst: 4 juli 2011, 17:11 uur
BeatHoven schreef:
Same here!
(quote)
Same here!
Komt dat op de radio?

0
geplaatst: 4 juli 2011, 17:12 uur
Ik vind dat wel een leuk nummer. Waar komt die op de radio langs dan? 

0
geplaatst: 4 juli 2011, 17:39 uur
De Belgische Radio 1, daar draaien ze altijd nieuwe, "speciale" dingen. 't Is wel mijn vaste radiozender naast Studio Brussel.
Ooit heb ik eens Can horen passeren, toen zijn ze in mijn achting gestegen
Ooit heb ik eens Can horen passeren, toen zijn ze in mijn achting gestegen

0
geplaatst: 5 juli 2011, 20:16 uur
BeatHoven schreef:
Same here!
(quote)
Same here!
Fantastisch nummer, ik zou willen dat het hier op de radio kwam...
Je moet het wel wat vaker horen misschien.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 20:20 uur
herman schreef:
Dat denk ik niet, want het wordt vaak genoeg gedraaid. Wat mij betreft dan.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 20:22 uur
Dat Fucking Vet van Brit was al een ontzettend k*t nummer, maar nu kom ik erachter dat het ook nog eens een cover is 
What the Fuck
, hij heet echt zo..

What the Fuck
, hij heet echt zo..
0
geplaatst: 5 juli 2011, 20:52 uur
Ataloona schreef:
Dat Fucking Vet van Brit was al een ontzettend k*t nummer, maar nu kom ik erachter dat het ook nog eens een cover is
What the Fuck
, hij heet echt zo..

What the Fuck
, hij heet echt zo.. WTF

0
geplaatst: 5 juli 2011, 21:14 uur
Ataloona schreef:
What the Fuck
, hij heet echt zo..

What the Fuck
, hij heet echt zo.. Nee hoor, het nummer heet Loca People, niet What the Fuck.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 21:22 uur
Loca People (What the Fuck) werd hij genoemt door de DJ (SkyRadio ofzo, geen idee), en zo staat hij ook vaak op Youtube, maar dat maakt mij ook niet zo uit. Maar wat een tweetal irritante nummers.
0
geplaatst: 5 juli 2011, 21:33 uur
Loca People op Skyradio? Haha, daar geloof ik niks van. Sowieso heeft Skyradio geen DJ's.
* denotes required fields.