MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
Dan dus geen Skyradio, het was iig op de radio, Veronica zou het dan ook wel niet zijn. (ik heb dus echt geen verstand van die radiostations.)

Skyradio is allemaal rustige, goed in het gehoor liggende muziek. Het wordt ook wel "saai radio" genoemd. Radio Veronica richt zich op rockmuziek uit de jaren '80 en '90. Het zal wel Radio 538 zijn geweest, of Slam FM.

Dan zal het wel 538 zijn geweest, Slam FM ken ik niet.

Mijn hoofd ging van:

(afbeelding)
Ik hoop dat ik het nooit meer hoef te horen.

Ik zat laatst in een kroeg, en tijdens het laatste rondje besloten ze ons weg te jagen met dat nummer van Brit. Nou, reken maar dat ik snel m'n biertje achterover sloeg en het op een lopen zette!

Nog nooit dat nummer van Brit gehoord en ik moet dat volgens mij maar ook zo houden.

Ataloona schreef:
Dat Fucking Vet van Brit was al een ontzettend k*t nummer, maar nu kom ik erachter dat het ook nog eens een cover is

What the Fuck
, hij heet echt zo..

Stond ook al op #1, geloof ik.

Het niveau der mensheid heeft blijkbaar weer een nieuw dieptepunt aangeboord...

Oh, vind het wel een geinige parodie op dat andere nummer. Je moet het natuurlijk niet serieus nemen, want zo is het niet bedoeld. Niet heel geweldig, maar kan de humor nog wel waarderen.

Alleen maar omdat ze een beetje aandacht krijgt van DWDD en omdat ze die ''meisjes in de rimboe'' show won

Bij zulke platen ben je alleen maar blij met je eigen muziekcollectie.

Onbegrijpelijk dat zoiets ongestraft zo kan aanslaan...

Ik heb er nog geen seconde van gehoord. Ik ken het alleen uit dit topic en heb er verder ook nog niemand over gehoord. Houden zo, lijkt me...

Ik ook niet. Krijg haast de neiging om het te gaan doen...

EDIT: Nog erger dan ik kon vermoeden

Jezus christus, verschrikkelijk Heb me stukgelachen. Dit staat toch niet echt in de top 40?