MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
Dan dus geen Skyradio, het was iig op de radio, Veronica zou het dan ook wel niet zijn. (ik heb dus echt geen verstand van die radiostations.)

Skyradio is allemaal rustige, goed in het gehoor liggende muziek. Het wordt ook wel "saai radio" genoemd. Radio Veronica richt zich op rockmuziek uit de jaren '80 en '90. Het zal wel Radio 538 zijn geweest, of Slam FM.

Dan zal het wel 538 zijn geweest, Slam FM ken ik niet.

Mijn hoofd ging van:

(afbeelding)
Ik hoop dat ik het nooit meer hoef te horen.

Ik zat laatst in een kroeg, en tijdens het laatste rondje besloten ze ons weg te jagen met dat nummer van Brit. Nou, reken maar dat ik snel m'n biertje achterover sloeg en het op een lopen zette!

Nog nooit dat nummer van Brit gehoord en ik moet dat volgens mij maar ook zo houden.

Ataloona schreef:
Dat Fucking Vet van Brit was al een ontzettend k*t nummer, maar nu kom ik erachter dat het ook nog eens een cover is

What the Fuck
, hij heet echt zo..

Stond ook al op #1, geloof ik.

Het niveau der mensheid heeft blijkbaar weer een nieuw dieptepunt aangeboord...

Oh, vind het wel een geinige parodie op dat andere nummer. Je moet het natuurlijk niet serieus nemen, want zo is het niet bedoeld. Niet heel geweldig, maar kan de humor nog wel waarderen.

Alleen maar omdat ze een beetje aandacht krijgt van DWDD en omdat ze die ''meisjes in de rimboe'' show won

Bij zulke platen ben je alleen maar blij met je eigen muziekcollectie.

Onbegrijpelijk dat zoiets ongestraft zo kan aanslaan...

Ik heb er nog geen seconde van gehoord. Ik ken het alleen uit dit topic en heb er verder ook nog niemand over gehoord. Houden zo, lijkt me...

Ik ook niet. Krijg haast de neiging om het te gaan doen...

EDIT: Nog erger dan ik kon vermoeden

Jezus christus, verschrikkelijk Heb me stukgelachen. Dit staat toch niet echt in de top 40?

''Maarja, ik heb toch een miljoen gewonnen''

''Dag in, dag uit''

"The Lazy Song" van Bruno Mars. Hoe zit dat in Nederland? Is het daar ook een plaag?

O ja, hier gooit de radio je ook plat met mijnheer Marsman.. Om gek van te worden..

Precies, en hoe stom je het nummer ook vindt, het blijft in je hoofd zitten
Bij mij dan.

Bruno wie zegt u?

hij heeft niet zo veel in zijn Mars, dus don't bother.

/snicker

Bruno Mars vind ik ook niet zoveel aan, maar dat zijn de teksten die hij zingt, die zijn ook walgelijk. Met als dieptepunt Grenade, wat hij daar zingt is echt overdreven.

Throw my hand on a plane for ya
I'd jump in front of a train for ya

Daar ga je toch niet over zingen, echt verschrikkelijk.

Volgens de Nederlandse wikipedia-pagina maakt Bruno weinig in zijn mars zelfs experimentele muziek

bruno snickers

Ralph 1983 schreef:

En dan moet ik weer omrijden omdat m'n trein niet rijdt

A plane? Volgens mij zingt hij toch echt a blade.

Ponty Mython
i'm a cliché van rockbitch en ex-twitterceleb anouk. 13 in een dozijn rock met ook een videoclip die lijkt gejat te zijn van zowel bitter sweet symphony (the verve) en rabbit in your headlights (unkle/thom yorke).

catdog schreef:
A plane? Volgens mij zingt hij toch echt a blade.

Ja, maar blade en plane klinken echt verdacht veel op elkaar. Dus ik verstond plane ipv blade.

Niet op de radio, maar hoorde net op dat k*t Disney Channel (waar de muziek doorgaans niet al te best is ) net één of ander liedje van Sita ofzo. Ging de kamer maar uit, dát werd me echt teveel...

Ralph 1983 schreef:
Bruno Mars vind ik ook niet zoveel aan, maar dat zijn de teksten die hij zingt, die zijn ook walgelijk. Met als dieptepunt Grenade, wat hij daar zingt is echt overdreven.

Daar ga je toch niet over zingen, echt verschrikkelijk.

Volgens mij las ik ergens dat Bruno dat liedje ook maar schertsend bedoelde en zelf ook niet begreep dat het een hit werd...

Jaja. Allemaal gepraat, geef het dan gewoon ook niet uit...

guitarwally schreef:
(quote)

Volgens mij las ik ergens dat Bruno dat liedje ook maar schertsend bedoelde en zelf ook niet begreep dat het een hit werd...

Tuurlijk begrijpt ie dat wel. Het wordt niet voor niets als single uitgebracht. Het zou best schertsend bedoeld kunnen zijn, maar hij weet ook precies dat dit soort liedje aanslaat. Een overdreven liefdesliedje met veel drama. Van zijn kant wellicht niet helemaal serieus, maar hij kon de nummer 1-hit al ruiken toen ie het maakte.

pompompom schreef:
Volgens de Nederlandse wikipedia-pagina maakt Bruno weinig in zijn mars zelfs experimentele muziek

bruno snickers

Alternatieve hiphop...

Adelle - Someone Like You

Een erg mooi nummer maar het is zo zonde dat die op bijna elk radiostation kapot wordt gedraaid waardoor het zijn glans verliest. Hoe erg kun je aan zo'n mooi nummer een schurfthekel krijgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:57 uur

geplaatst: vandaag om 03:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.