MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
Ik ben inmiddels Amy Winehouse helemaal spuugzat. Geen hele slechte muziek maar het wordt door haar dood helemaal doodgedraaid op de radio, TV en bij de MediaMarkt. Vanochtend een uurtje bij de MediaMarkt, alleen maar Amy Winehouse.

Haar stem vind ik zwaar irritant worden. Een nummertje is wel geinig maar daar houdt het ook wel op.

Pricetag van Jessie J.

Ik wil wel eens zien hoeveel er met dat nummer verdiend wordt. Als ze niet heel erg hypocriet zijn gaat ALLES naar een goed doel.

Overigens vind ik zo goed als alle huidige top40 muziek pure bagger maar dat terzijde.

Ik word horendol van die zanger van Maroon 5 die nu overal meent op te moeten duiken.
Wat een vreselijke vent.

Ik was een paar dagen geleden bij iemand op bezoek die bepaalde nummers van Maroon 5 maar liefst 1965 keer had afgespeeld. Ik heb er zo'n 50 uitgezeten. Ik leef nog maar half.

Net: Maaroen faaiv fjoetjoering gristina aakelig - Move Like Jagger.

Mag hier een bom op?

Nu: Eminem & Bruno Mars - Lighters. Mijn god zeg.

Dat nummer met zo´n anoniem zangeresje en allesverpester W.I.L.L.I.A.M. die het meest emotieloze couplet ooit zingt (als je het zingen kan noemen).

Alexis Jordan - Hush Hush

Die had ik vanochtend gehoord op de radio en tsjonge het klinkt weer zo gelikt als Crappiness, ik krijg zowat een teringhekel aan haar muziek.

YoG
Alles van Eminem.

Dat eerste bekende nummer, Slim Shady ofzo gaat nog wel

We zijn weer een GEWELDIGE single rijker in hitparade-land.

Lalala, lalala, toniiight! toniiight! toniiight! toniiight! en dan wooooo-ho-ho! woooo-ho-ho!

Die heb ik nog niet gehoord, maar de tekst klinkt alvast veelbelovend.

Ik gooi die van Rihanna er ook maar even bij, heb ik weer eventjes m'n gal gespuwd over al dat moois op de radio.

Peter Vox - Haus Am See

Wat een VERSCHRIKKELIJK nummer is dat! Ik doe altijd m'n radio uit als ik deze hoor.

Ook: the Opposites (daar waar de Jeugd een goede grap is, is dit een slechte) en die verschrikkelijke talentloze Jack Parrow...

En in het algemeen wil ik Give Me Everything (Tonight) van Pitbull verkiezen tot het slechtste stuk muziek van de afgelopen 2 jaar.

mattman schreef:
Peter Vox - Haus Am See

Wat een VERSCHRIKKELIJK nummer is dat! Ik doe altijd m'n radio uit als ik deze hoor.

Apart.

Ik vind het nog steeds een van de leukste singles van de afgelopen paar jaar.
En die opvolger was minstens zo goed (Alles Neu), maar helaas geen hit.

itchy schreef:
Net: Maaroen faaiv fjoetjoering gristina aakelig - Move Like Jagger.

Mag hier een bom op?
Gadverdamme ja. Één keer gehoord (op de achtergrond nota bene, mijn ouders hebben vaak radio 2 opstaan), maar wat een verschrikkelijk nummer.

Ik doe een productie baantje bij een grote thuis apotheek waar de hele dag Radio 538 aanstaat. Vooral Alexis Jordan met Happiness irriteert vreselijk. En dan nog die Bruno Mars die tegenwoordig drie hits tegelijkertijd heeft of zo.
Vreemd genoeg, als je acht uur daar staat te werken ga je vanzelf mee neuriën. Of dat nou komt door hoe saai het werk is of doordat je weerstand omlaag gaat, het is zorgwekkend

Ik betrap mezelf er ook op dat ik meeneurie, dat terwijl ik het echt, écht helemaal niks vind, dat hele 538 niet.

Het is toch wel vrij zorgwekkend hoe zo'n zender je gezond verstand op zo'n manier wegknauwt. Als ik dan later in de avonddienst m'n mp3-spelertje aanzet is het werkelijk waar een genot voor me om m'n eigen muziek te kunnen horen.

Als ik mij in de situatie bevind dat er een radio in de ruimte is, die het nummer Firework, van Katy Perry draait, dan loop ik weg, ongeacht mijn werkzaamheden. Ik kan het gewoon niet. Ik ga dan even op de wc zitten ofzo, tot het nummer voorbij is.

Ditzelfde geldt voor Grenade, van Bruno Mars.

Dat is toch niet serieus, he?

Dan zit je lang op de WC per dag als Q of 538 aanstaat........

Gewoon een smoesje om zijn diarree te verbergen.

Ik word ook onwel van Bruno Mars. California King Bed van Rihanna is ook vreselijk.

Onwel nog wel...

'Bij wijze van spreken' noemen we dat, ook wel 'overdrachtelijk'. Heb je weleens begrijpend lezen op de basisschool gehad?

Jep, daarom vroeg ik me ook af of hij daadwerkelijk wegloopt als dit nummer opstaat of dat dat ook bij wijze van spreken is. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je niet goed kan functioneren door popmuziek.

Ik erger me er oprecht aan. De tekst vind ik ook te bizar voor woorden.

Loop je ook weg bij je werk dan? Als ik een werkgever zou zijn, en een werknemer zou bij elk nummer dat hij verschrikkelijk vindt zijn werkzaamheden staken, dan mag ie wat mij betreft snel vertrekken.

Dat was Metalhead88, maar ik denk dat hij het ook overdrachtelijk bedoelde.

Rihanna - S&M

Die tekst vind ik zo achterlijk, "sex in the air I don't care I love the smell of it". Hoe diep kun je zinken als je dat geweldig vind zeg en ook vind ik het zo'n te gelikt nummer. Echt weer zo'n 13 in een dozijnen nummer waar de top 40 vandaag de dag al helemaal mee volstaat en waar je ook echt helemaal mee wordt doodgegooid op de commerciele radiostations.

S&M vind ik ook verschrikkelijk, Loca People van Sak Noel en Rain over Me (Pitbull & Mark Anthony) mogen ze ook definitief van de radio bannen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:28 uur

geplaatst: vandaag om 10:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.