Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2011, 19:26 uur
Ik vind S&M best een leuk liedje. Loca People en Rain over Me vind ik ook verschrikkelijk.
0
geplaatst: 29 september 2011, 11:52 uur
Niet zo zeer een nummer, maar eigenlijk een complete artiest: Genesis. Oervervelend als steeds maar weer die uitgekauwde meuk op de radio komt. Het was toen al niet leuk en nu dus al helemaal niet meer.
De novelty minimal van Loca People vind ik dan wel weer leuk, een beetje de Nein Mann van dit jaar.
De novelty minimal van Loca People vind ik dan wel weer leuk, een beetje de Nein Mann van dit jaar.
0
geplaatst: 29 september 2011, 13:32 uur
herman schreef:
Niet zo zeer een nummer, maar eigenlijk een complete artiest: Genesis. Oervervelend als steeds maar weer die uitgekauwde meuk op de radio komt. Het was toen al niet leuk en nu dus al helemaal niet meer.
.
.
Toch zou ik Suppers Ready wel eens op de radio willen horen.

0
geplaatst: 29 september 2011, 13:40 uur
Da's oude Genesis zeker? Heb wel eens naar Selling England by the Pound geluisterd, maar dat vond ik ook niet veel. Al hoor ik dat liever dan hun jaren '80/''90 hits.
0
geplaatst: 29 september 2011, 13:47 uur
Dat nieuwe nummer van Racoon: Took a Hit. Vreselijke band met wederom een nog vreselijker nummer. "You throw out the recipe". Zo dus: 

0
geplaatst: 30 september 2011, 13:16 uur
Hoor net weer Adele met Rumor has it... Vraag me af of nog meer mensen zijn die dit een ongelooflijk irritant, vervelend nummer vinden?!
0
geplaatst: 30 september 2011, 14:24 uur
herman schreef:
Eens wat betreft de 80's/90's hits van Genesis: die kan ik ook niet meer horen (vooral I Can't Dance).
Loca People is zo slecht dat ie juist wel weer grappig is...
0
Rizz
geplaatst: 30 september 2011, 22:59 uur
krabat schreef:
Hoor net weer Adele met Rumor has it... Vraag me af of nog meer mensen zijn die dit een ongelooflijk irritant, vervelend nummer vinden?!
I'm with you.
Niks tegen Adele maar dat nummer is idd ergerlijk irritant.
0
Rizz
geplaatst: 30 september 2011, 23:00 uur
Geen idee welke nummers het waren, maar tijdens kunst werd radio 538 opgezet...
Ik heb nog nooit zo'n pruts schilderij ingeleverd bij de docente.
Ik heb nog nooit zo'n pruts schilderij ingeleverd bij de docente.
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 04:11 uur
krabat schreef:
Ik niet in ieder geval, ik vind het een heel mooi nummer. Eén van haar betere.
0
geplaatst: 1 oktober 2011, 11:17 uur
rock-rick schreef:
Ik vind het misschien wel het beste nummer van die cd. Zeer goede drive heeft dat nummer en het pianostuk halverwege is echt prachtig.(quote)
0
geplaatst: 3 oktober 2011, 11:35 uur
herman schreef:
Da's oude Genesis zeker? Heb wel eens naar Selling England by the Pound geluisterd, maar dat vond ik ook niet veel. Al hoor ik dat liever dan hun jaren '80/''90 hits.
Ik zou dan toch misschien nog een paar andere oude platen van ze gaan checken.
De radio snapt het toch niet helemaal, dat medium is behoorlijk misleidend.
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 17:03 uur
Ik ga toch echt helemaal kapot als ik dat 'I think i wanna marry you .. . don't say no no no. .. just say yeah yeah yeah' hoor van bruno mars. het is gewoon stront dat die vent maakt. BAH
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 22:56 uur
Ik zit er echt erg dicht bij:
Als ik nog een paar keer die driedubbelgedraaide pannenkoek van Maroon 5 'Yo oho wooh Sing along with my stereo yo oohooh oho' hoor zingen is de kans vrij reëel dat er op m'n werk een rubberen klophamer richting de 'stereo' vliegt.... O-oh!

Als ik nog een paar keer die driedubbelgedraaide pannenkoek van Maroon 5 'Yo oho wooh Sing along with my stereo yo oohooh oho' hoor zingen is de kans vrij reëel dat er op m'n werk een rubberen klophamer richting de 'stereo' vliegt.... O-oh!

0
geplaatst: 26 oktober 2011, 23:03 uur
kaztor schreef:
Dat nummer vind ik ook vreselijk, alleen al vanwege die zeikstem van die zanger van Maroon 5.
De laatste tijd luister ik geen radio dus heb er weinig tot geen last van.
0
geplaatst: 26 oktober 2011, 23:11 uur
Lucky you.
Op het werk is het nu via Radio 538 een wedstrijdje balletje overgooien met die Maroon 5-lulemmer (2x! met een rapper en met Aguilera), Alexis Jordan & ene rapper, Rihanna, Lalala whatever lalala doesn't matter en David Getsie & vriendjes.
Van aurale indoctrinatie lijkt me hier wel sprake. Of zou er een satanisch complot achter zitten?
Op het werk is het nu via Radio 538 een wedstrijdje balletje overgooien met die Maroon 5-lulemmer (2x! met een rapper en met Aguilera), Alexis Jordan & ene rapper, Rihanna, Lalala whatever lalala doesn't matter en David Getsie & vriendjes.
Van aurale indoctrinatie lijkt me hier wel sprake. Of zou er een satanisch complot achter zitten?

0
geplaatst: 26 oktober 2011, 23:21 uur
Zo'n beetje alles wat Slam FM draait, moge dat nou toevallig elke dag op de werkvloer aanstaan.
Dan nog te bedenken dat die geweldige NEW radio station minstens 3 á 4 keer per dag dezelfde tracks draaien.
Dan nog te bedenken dat die geweldige NEW radio station minstens 3 á 4 keer per dag dezelfde tracks draaien.
0
geplaatst: 27 oktober 2011, 22:10 uur
kaztor schreef:
Lucky you.
Lucky you.
Ik denk dat de grote platenmaatschappijen hun grof betalen om die nummers zovaak te draaien dat je er een bloedhekel aan gaat krijgen. Waardoor nieuwe bandjes haast geen aandacht krijgen op de grote commerciele zenders, zij moeten die plat gedraaide hits zovaak draaien dat ze dat er nog wat mee terug verdienen en daar staat commerciele radio nou eenmaal voor.
0
geplaatst: 27 oktober 2011, 23:10 uur
Ik had nogal wat vooroordelen over de radio, maar ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat Q-music lekker doorwerkt. Daar dient het denk ik ook voor, ik zou niet met een meesterwerk op de achtergrond mijn werk goed kunnen uitoefenen.
Ik vind het wel vervelend als ik nummers te vaak hoor, zo komt die nieuwe van James Morrison mijn strot uit.
Ik vind het wel vervelend als ik nummers te vaak hoor, zo komt die nieuwe van James Morrison mijn strot uit.
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 09:26 uur
Tijdens het lessen in de auto vind ik Q-music juist zeer ergerlijk, met dat eeuwige gezeur over 'het geluid' en een enorme kwalitatieve wisselvalligheid aan nummers. Laatst nog Tuintje In Mijn Hart van Damaru en Jan Smit, dat moet toch zo ongeveer het allerslechtste nummer ooit zijn. Wellicht rij ik op de verkeerde tijden, maar waarschijnlijk ga ik van elke zender slechter rijden.
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 14:29 uur
De klant is koning lijkt me, dus gewoon om een zender vragen die bevalt of anders helemaal geen radio. Zo'n uurtje lessen kost al genoeg geld, om je dan ook nog een uur te gaan zitten ergeren lijkt me niet de bedoeling.
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 16:44 uur
Haha mijn rij-instructeur luisterde altijd 100% NL of Bingo FM. Toen heb ik er eens wat van gezegd en sindsdien nam ik meestal zelf cd's mee als ik ging lessen 

0
geplaatst: 28 oktober 2011, 16:46 uur
Mijn instructeur had altijd FunX opstaan, waar ik daarvoor nog nooit van had gehoord. Niet al te best qua muziek, maar ach, kon me er niet aan storen eigenlijk.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 oktober 2011, 16:51 uur
Ik hoorde op het eind van de rijles altijd dezelfde nummers als die in het begin. Hey soulsister gedram, dat soort nummers. Het is net als krekels in Frankrijk. Eerst wordt je knettergek, maar daarna valt het je niet meer op. Je moet toch op 't verkeer letten. De muziek trekt dan niet zoveel aandacht.
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 16:58 uur
0
geplaatst: 28 oktober 2011, 17:02 uur
Als ik met rijlessen zelf CD´s zou mogen meenemen zou ik zeker Autobahn van Kraftwerk meenemen. 

0
geplaatst: 28 oktober 2011, 17:47 uur
GrafGantz schreef:
De klant is koning lijkt me, dus gewoon om een zender vragen die bevalt of anders helemaal geen radio. Zo'n uurtje lessen kost al genoeg geld, om je dan ook nog een uur te gaan zitten ergeren lijkt me niet de bedoeling.
Volgens mij vindt mijn rij-instructeur 'het geluid' juist hartstikke geweldig

En ik zal toch moeten leren rijden met een soort van afleiding, dus denk dat ik het wel zo laat. Zeer ergerlijk is ook wel een beetje overdreven (het zijn vaak momenten) en het is ook al bijna tijd voor m'n examen.
0
geplaatst: 5 november 2011, 03:01 uur
Wat is dit tenenkrommend slecht!
Nul muzikaliteit en afgrijselijk gekrijs....
* denotes required fields.