Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2012, 22:21 uur
Duidelijk gezongen door iemand die nog nooit een echte kater heeft gehad:
"I've got a hang-over, whoahooaaa!
"
wtf...
"
wtf...
0
geplaatst: 13 januari 2012, 22:23 uur
Ontzettende teringzooi, Q-Music zit er vol mee. Ook die David Guetta vind ik rampzalig, moest Armin van Buuren daarvoor wijken?
Gelukkig heeft Q-Music ook het foute uur!

Gelukkig heeft Q-Music ook het foute uur!

0
geplaatst: 17 januari 2012, 23:19 uur
Vanmiddag hoorde ik op Radio 538, om 10 minuten over 2 om precies te zijn, iets dat leek op een soort van hoog, mannelijk gehuil, alsof er iemand z'n tampeloeris tussen een zware deur zit, en dat kwam dan voor in het refrein en daarnaast hoorde ik het twee keer erg lang, de tweede keer met een tweede hoge vocoder-huil, ook van een man geloof ik.
Volgens mij is het echt héél lang geleden sinds ik iets gehoord heb dat zo intens kots-opwekkend slecht is.
Wil iemand mij a.u.b vertellen wat het zou kunnen zijn? Want waar het ook is, ik wil er zo mogelijk echt héél erg hard bij wegrennen! Maar dat kan dan weer niet, want ik ga het vast tienduizend keer op het werk horen....
In ieder geval: Als dit de commerciële graadmeter voor 2012 gaat worden begin ik ècht te geloven wat de Maya's ons al jaren proberen wijs te maken!
Verdomme, wat is dat nou toch voor flauwekul met die hitparade?

Volgens mij is het echt héél lang geleden sinds ik iets gehoord heb dat zo intens kots-opwekkend slecht is.
Wil iemand mij a.u.b vertellen wat het zou kunnen zijn? Want waar het ook is, ik wil er zo mogelijk echt héél erg hard bij wegrennen! Maar dat kan dan weer niet, want ik ga het vast tienduizend keer op het werk horen....

In ieder geval: Als dit de commerciële graadmeter voor 2012 gaat worden begin ik ècht te geloven wat de Maya's ons al jaren proberen wijs te maken!

0
geplaatst: 17 januari 2012, 23:25 uur
Misschien dat nieuwe nummer van Jay-Z, met samples van geluidjes van zijn pasgeboren baby ofzo 

0
geplaatst: 17 januari 2012, 23:32 uur
kaztor schreef:
Vanmiddag hoorde ik op Radio 538, om 10 minuten over 2 om precies te zijn, iets dat leek op een soort van hoog, mannelijk gehuil, alsof er iemand z'n tampeloeris tussen een zware deur zit, en dat kwam dan voor in het refrein en daarnaast hoorde ik het twee keer erg lang, de tweede keer met een tweede hoge vocoder-huil, ook van een man geloof ik.

....geen idee wie of wat het is, maar de waarschuwing is wel duidelijk.... 
0
geplaatst: 17 januari 2012, 23:35 uur
pim556 schreef:
Misschien dat nieuwe nummer van Jay-Z, met samples van geluidjes van zijn pasgeboren baby ofzo
Wat het ook is, het nummer zal het vast goed gaan doen in bevallingskamers.
Want wie hier geen weeën van krijgt moet volgens mij nog geboren worden.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 23:37 uur
kaztor schreef:

Wat een problemen in dit topic zeg. Ik luister nooit radio dus hier wel wat leedvermaak van mijn kant.
Ik heb er wel even een sport van gemaakt om het op te zoeken en ik denk deze gezien je omschrijving (alleen volgens de playlist was het iets later dan 10 over 2):
Val ik in de prijzen kaztor? Ik hoor dit nummer trouwens nu dus voor het eerst.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 23:40 uur
Doe ik ook een poging. Wel precies om 10 over 2 en komt erg goed overeen met de omschrijving:
0
geplaatst: 18 januari 2012, 16:10 uur
Jason Derulo, dat is 'm! En ik hoorde vanmorgen dus dat het deze week de Alarmschijf is.
Degenen die daarvoor verantwoordelijk zijn hebben een ziek gevoel voor humor!
Guetta en z'n billenmaatje zitten er overigens dicht bij in de buurt met hun fletse doordrukje van "Heroes".
Degenen die daarvoor verantwoordelijk zijn hebben een ziek gevoel voor humor!

Guetta en z'n billenmaatje zitten er overigens dicht bij in de buurt met hun fletse doordrukje van "Heroes".
0
geplaatst: 18 januari 2012, 16:19 uur
Wow. Wie had kunnen denken dat Jason DeRulo en The God Machine uit hetzelfde samplevaatje zouden tappen..
0
geplaatst: 18 januari 2012, 17:06 uur
Dit blijft hangen omdat de woorden zo raar uitgesproken worden, ik heb weleens het gevoel dat dat bewust is gedaan.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 17:15 uur
Inderdaad vreselijke zang.
Van de clip begrijp ik verder ook geen hout.
Van de clip begrijp ik verder ook geen hout.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 21:57 uur
Ik vind het wel een leuk nummer. En die uitspraak zal het Deense accent wel zijn?
0
geplaatst: 18 januari 2012, 21:58 uur
Het is best aardig hoor, maar die zang inderdaad...
Verpest wat mij betreft ook het hele nummer.
Verpest wat mij betreft ook het hele nummer.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 22:12 uur
Enkele weken geleden nog gehad in dit topic.
Ik begrijp dat déjà-vu-gevoel nu, ik hoor daar iets in van Madonna (Into The Groove, Express Yourself).
LucM schreef:
Week 50 van 2011.
#23. Studio Killers - Ode To The Bouncer
Vocaal stelt het niet veel voor, het valt mij overigens op dat tegenwoordige dancepophits slecht zijn ingezongen. Verder een weinig opzienbarend dertien-in-een-dozijn-nummer waarbij ik een déjà-vu-gevoel krijg.
Cijfer: 3
Week 50 van 2011.
#23. Studio Killers - Ode To The Bouncer
Vocaal stelt het niet veel voor, het valt mij overigens op dat tegenwoordige dancepophits slecht zijn ingezongen. Verder een weinig opzienbarend dertien-in-een-dozijn-nummer waarbij ik een déjà-vu-gevoel krijg.
Cijfer: 3
Ik begrijp dat déjà-vu-gevoel nu, ik hoor daar iets in van Madonna (Into The Groove, Express Yourself).
0
geplaatst: 18 januari 2012, 22:22 uur
Ach, dat soort nummers draaien toch ook niet echt om de zang... Welke eurohouse-zangeres kan nu wel goed zingen, behalve Desirée Manders?
0
geplaatst: 18 januari 2012, 22:23 uur
Het hoeft van mij ook niet heel goed te zijn, maar de zang moet me ook niet gaan tegenstaan. En dat doet het hier wel.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 22:29 uur
Inderdaad, een leuk beatje doet wonderen enzo, edoch een stem dient daarentegen wel aanhoorbaar te zijn. In dit geval is dat ver te zoeken.
0
geplaatst: 18 januari 2012, 22:31 uur
Misschien heb ik het nummer te weinig gehoord en irriteert het me daarom nog niet. 

0
geplaatst: 21 januari 2012, 13:57 uur
Ik meende er iets in te horen van Another Brick In The Wall, is iemand dat ook opgevallen?
0
geplaatst: 21 januari 2012, 14:09 uur
2MY schreef:
"
wtf...
"
wtf... Nee, met dat literaire hoogstandje markeert Taio Cruz een groot maatschappelijk probleem. Jonge jongens willen nog wel eens denken dat er verband bestaat tussen drinkgedrag en aanzien binnen een bepaalde groep. Hoe meer ik drink hoe hoger men tegen mij opkijkt. Ook in Amerika is dit niet anders. Ook onder de 21 komt men daar wel aan de alcoholische versnaperingen. Een kater krijgen is niet meer iets dat men overkomt, maar de jeugd is opzoek naar de kater. Taio Cruz weet dit pijnlijk bloot te leggen.
0
geplaatst: 21 januari 2012, 16:00 uur
Ode to the Bouncer vind ik ook wel een gaaf popnummer. Maar misschien verlaag ik mijn standaarden.
0
geplaatst: 22 januari 2012, 17:21 uur
Gründafjørdøhur schreef:
Nee, met dat literaire hoogstandje markeert Taio Cruz een groot maatschappelijk probleem. Jonge jongens willen nog wel eens denken dat er verband bestaat tussen drinkgedrag en aanzien binnen een bepaalde groep. Hoe meer ik drink hoe hoger men tegen mij opkijkt. Ook in Amerika is dit niet anders. Ook onder de 21 komt men daar wel aan de alcoholische versnaperingen. Een kater krijgen is niet meer iets dat men overkomt, maar de jeugd is opzoek naar de kater. Taio Cruz weet dit pijnlijk bloot te leggen.
(quote)
Nee, met dat literaire hoogstandje markeert Taio Cruz een groot maatschappelijk probleem. Jonge jongens willen nog wel eens denken dat er verband bestaat tussen drinkgedrag en aanzien binnen een bepaalde groep. Hoe meer ik drink hoe hoger men tegen mij opkijkt. Ook in Amerika is dit niet anders. Ook onder de 21 komt men daar wel aan de alcoholische versnaperingen. Een kater krijgen is niet meer iets dat men overkomt, maar de jeugd is opzoek naar de kater. Taio Cruz weet dit pijnlijk bloot te leggen.
Eigenlijk zou je dus ook kunnen zeggen dat Cruz met zijn nummer drankgebruik stimuleert... Aangezien het nummer suggereert dat een hang-over leuk is. Is er misschien een kans dat het verboden wordt dit nummer uit te zenden?

0
geplaatst: 22 januari 2012, 17:46 uur
pim556 schreef:
Eigenlijk zou je dus ook kunnen zeggen dat Cruz met zijn nummer drankgebruik stimuleert... Aangezien het nummer suggereert dat een hang-over leuk is. Is er misschien een kans dat het verboden wordt dit nummer uit te zenden?
(quote)
Het was maar een grap, die Taio Cruz die zingt maar wat. In een interview zei hij ook dat men niet te serieus naar zijn teksten moest luisteren en dat de kracht van zijn nummers vooral de sterke melodieën zijn. Ik kan me er verder niet druk om maken, maar het is wel opvallend dat elke ´fuck´ in al die nummers er uit wordt geknipt en helemaal kapot gaan en je naar de klote zuipen er overal mee door kan. Maar verder vind ik dit nummer eigenlijk helemaal nog niet zo´n drama. Tekstueel is het niet hoogstaand, maar ik kan er wel om lachen. Muzikaal klinkt het beter dan het meeste op de radio, maar dat is mijn mening dan weer.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 20:49 uur
Hoorde zojuist een nieuw(?) nummer van Jason DeRülo op de radio die mijn nekharen overeind zette... kan me haast niet voorstellen dat iemand die stem kan verdragen, maar het zal wel 

0
geplaatst: 25 januari 2012, 14:38 uur
niels94 schreef:
Hoorde zojuist een nieuw(?) nummer van Jason DeRülo op de radio die mijn nekharen overeind zette... kan me haast niet voorstellen dat iemand die stem kan verdragen, maar het zal wel
Scrol even naar boven, dan zie je hoe ik erover denk...

0
geplaatst: 25 januari 2012, 22:51 uur
Toe zeg...dat stuk ga ik niet nog eens lezen he 
Vind trouwens dat Ode to the Bouncer juist een erg lekker in het gehoor liggende track.

Vind trouwens dat Ode to the Bouncer juist een erg lekker in het gehoor liggende track.
0
geplaatst: 25 februari 2012, 22:57 uur
Bijna alles wat Skyradio draait, zij hebben een irritante gewoonte om nummers in te korten. Als er een te harde gitaarsolo of een rap is wordt dat weg gelaten. Soms laten ze ook bepaalde coupletten weg en censuren ze bepaalde liedjes.
Op mijn werk luister ik veel naar 3 FM en niemand klaagt daarover omdat er altijd wel voor ieder wat wils is. Dan heb je dat gezeik niet dat er steeds dezelfde kutnummers gedraaid worden, zo houd je iedereen blij en heb je gezonde arbeidsverhoudingen.
Op mijn werk luister ik veel naar 3 FM en niemand klaagt daarover omdat er altijd wel voor ieder wat wils is. Dan heb je dat gezeik niet dat er steeds dezelfde kutnummers gedraaid worden, zo houd je iedereen blij en heb je gezonde arbeidsverhoudingen.
* denotes required fields.