MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Nee alle 3 1/3 ik heb nog wat aanpassingen gedaan. We hebben u ook een heel gaaf itemvoor volgend jaar

DjFrankie (moderator)
StopMakingSenseo schreef:
Ik denk dat het een beetje krom geformuleerd is.
Grootveld is slim genoeg om te weten dat er wekelijks geen vijf- tot zeshonderd nieuwe nummers in een top 30 passen.
Het gaat gewoon om het totale aanbod. En daar heeft-ie gelijk in, vroegah zonder het interwebs hoefde je minder nieuwe muziek te onthouden.

Hoe houdt jij dat allemaal bij Dennes, ik hoorde dat jij wel heel erg veel wist

DjFrankie (moderator)
Mooie 2de plek in Ell in een vrij pittige kwis. Met adri1982 en maux

Kleinste plaats, waar ik tot nu toe een quiz heb gespeeld. Het is een heel leuk café, daar ergens in het midden van het dorpje. Uit de ronde: drugs en medicijnen net 'ecstacy' van ZzZ opgezet, die ik tijdens de quiz deels voor het eerst hoorde.

DjFrankie (moderator)
adri1982 schreef:
Kleinste plaats, waar ik tot nu toe een quiz heb gespeeld. Het is een heel leuk café, daar ergens in het midden van het dorpje. Uit de ronde: drugs en medicijnen net 'ecstacy' van ZzZ opgezet, die ik tijdens de quiz deels voor het eerst hoorde.

Lekker nummer he Adri

DjFrankie schreef:
(quote)

Lekker nummer he Adri
Zeker. Ik heb bij hun debuutalbum een kleine recensie over dat ene nummer geplaatst, en ben op youtube nog een nummer van ze tegengekomen.

DjFrankie schreef:
(quote)

Hoe houdt jij dat allemaal bij Dennes, ik hoorde dat jij wel heel erg veel wist

Je vraagt een illusionist toch ook niet hoe 'ie die truc doet?

DjFrankie (moderator)

Ik las een paar uur geleden dat er in Vught ook een popquiz wordt gehouden, deze heet Vughtse popquiz en er zijn geruchten dat die op 4 mei gehouden zou worden. Welke dag dat is, weet ik nog niet, maar dit is een gerucht van vorig jaar mei.

DjFrankie (moderator)
adri1982 schreef:
Ik las een paar uur geleden dat er in Vught ook een popquiz wordt gehouden, deze heet Vughtse popquiz en er zijn geruchten dat die op 4 mei gehouden zou worden. Welke dag dat is, weet ik nog niet, maar dit is een gerucht van vorig jaar mei.

4 Mei is ook de popkwismarathon waarschijnlijk

DjFrankie schreef:
(quote)

4 Mei is ook de popkwismarathon waarschijnlijk

Huh? Met dodenherdenking?

DjFrankie (moderator)
5 mei is Hemelvaartsdag

DjFrankie schreef:
5 mei is Hemelvaartsdag

Oh ja, bevrijdingsdag en Hemelvaart vallen dit jaar samen inderdaad. Alrighty.
Doen we weer in Nijmegen mee dit jaar?

DjFrankie (moderator)
RadioMad schreef:
(quote)

Oh ja, bevrijdingsdag en Hemelvaart vallen dit jaar samen inderdaad. Alrighty.
Doen we weer in Nijmegen mee dit jaar?

Ja

DjFrankie (moderator)
Wie zijn er donderdag bij in Tivoli? De popkwis van de 3 Imaginary Boys.

Aanstaande maandag weer de maandelijkse Popquiz in de Posthoornkerk in Amsterdam, dit keer samengesteld en gepresenteerd door Herman, Lukas, Ranboy en ondergetekende.

We gaan een drietal moordmysteries oplossen en zowel het monopoly bord als de bingo kaarten komen op tafel.

Ik ben er naast maandag ook donderdag bij.

DjFrankie (moderator)
herman schreef:
Ik ben er naast maandag ook donderdag bij.

Tot morgen dan weer Herman

Op zich heb ik morgen waarschijnlijk vrij en best zin in een popquizachtig iets. Zoekt er nog iemand een teamgenoot?

DjFrankie (moderator)
Lukas schreef:
Op zich heb ik morgen waarschijnlijk vrij en best zin in een popquizachtig iets. Zoekt er nog iemand een teamgenoot?

Lukas wij hebben vanavond nog een plek vrij.

Ok dan kom ik wel meedoen, hoewel jullie volgens mij alles toch al weten

DjFrankie (moderator)
Lukas schreef:
Ok dan kom ik wel meedoen, hoewel jullie volgens mij alles toch al weten

Leuk dan zie we je in Tivoli. Wij zijn daar rond 20.00 uur schat ik.
Tot vanavond.

DjFrankie schreef:
(quote)

Leuk dan zie we je in Tivoli. Wij zijn daar rond 20.00 uur schat ik.
Tot vanavond.

Ik ben nu een kaartje aan het bestellen

DjFrankie (moderator)

Net gedebuteerd bij de Tivoli popquiz met een verdienstelijke 10e plek (als Koto & the Visitors).

Vanavond met Arrie meegedaan aan de 4-jaarlijkse popquiz in Fluor (Amersfoort). Arnout was enorm goed op dreef en uiteindelijk zijn we met 13 punten voorsprong bovenaan geëindigd.

DjFrankie (moderator)
Titmeister schreef:
Net gedebuteerd bij de Tivoli popquiz met een verdienstelijke 10e plek (als Koto & the Visitors).

Wij waren er ook.

DjFrankie (moderator)
Gretz schreef:
Vanavond met Arrie meegedaan aan de 4-jaarlijkse popquiz in Fluor (Amersfoort). Arnout was enorm goed op dreef en uiteindelijk zijn we met 13 punten voorsprong bovenaan geëindigd.

Gefeliciteerd

Tweede geworden in Tivoli. Helaas nogal veel punten laten liggen in de videoronde, zonder die ronde hadden we drie punten meer dan de winnaar (die weer minder scoorden op de teksten aanvulronde)

Jullie waren Aha, Leiden Calling toch? Videoronde en de tekstronde hebben ons ook genekt, andere 3 rondes waren we bijna foutloos.

DjFrankie schreef:
(quote)

Wij waren er ook.

Welk team waren jullie?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.