Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 januari 2016, 12:11 uur
Nee alle 3 1/3 ik heb nog wat aanpassingen gedaan. We hebben u ook een heel gaaf itemvoor volgend jaar
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 januari 2016, 12:16 uur
StopMakingSenseo schreef:
Ik denk dat het een beetje krom geformuleerd is.
Grootveld is slim genoeg om te weten dat er wekelijks geen vijf- tot zeshonderd nieuwe nummers in een top 30 passen.
Het gaat gewoon om het totale aanbod. En daar heeft-ie gelijk in, vroegah zonder het interwebs hoefde je minder nieuwe muziek te onthouden.
Ik denk dat het een beetje krom geformuleerd is.
Grootveld is slim genoeg om te weten dat er wekelijks geen vijf- tot zeshonderd nieuwe nummers in een top 30 passen.
Het gaat gewoon om het totale aanbod. En daar heeft-ie gelijk in, vroegah zonder het interwebs hoefde je minder nieuwe muziek te onthouden.
Hoe houdt jij dat allemaal bij Dennes, ik hoorde dat jij wel heel erg veel wist

0
geplaatst: 17 januari 2016, 22:37 uur
Kleinste plaats, waar ik tot nu toe een quiz heb gespeeld. Het is een heel leuk café, daar ergens in het midden van het dorpje. Uit de ronde: drugs en medicijnen net 'ecstacy' van ZzZ opgezet, die ik tijdens de quiz deels voor het eerst hoorde.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 januari 2016, 22:45 uur
adri1982 schreef:
Kleinste plaats, waar ik tot nu toe een quiz heb gespeeld. Het is een heel leuk café, daar ergens in het midden van het dorpje. Uit de ronde: drugs en medicijnen net 'ecstacy' van ZzZ opgezet, die ik tijdens de quiz deels voor het eerst hoorde.
Lekker nummer he Adri
0
geplaatst: 17 januari 2016, 22:50 uur
Zeker. Ik heb bij hun debuutalbum een kleine recensie over dat ene nummer geplaatst, en ben op youtube nog een nummer van ze tegengekomen.
0
geplaatst: 19 januari 2016, 15:18 uur
DjFrankie schreef:
(quote)
Je vraagt een illusionist toch ook niet hoe 'ie die truc doet?

0
geplaatst: 27 januari 2016, 22:58 uur
Ik las een paar uur geleden dat er in Vught ook een popquiz wordt gehouden, deze heet Vughtse popquiz en er zijn geruchten dat die op 4 mei gehouden zou worden. Welke dag dat is, weet ik nog niet, maar dit is een gerucht van vorig jaar mei.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 27 januari 2016, 23:18 uur
adri1982 schreef:
Ik las een paar uur geleden dat er in Vught ook een popquiz wordt gehouden, deze heet Vughtse popquiz en er zijn geruchten dat die op 4 mei gehouden zou worden. Welke dag dat is, weet ik nog niet, maar dit is een gerucht van vorig jaar mei.
4 Mei is ook de popkwismarathon waarschijnlijk
0
geplaatst: 31 januari 2016, 18:16 uur
0
geplaatst: 31 januari 2016, 18:32 uur
DjFrankie schreef:
5 mei is Hemelvaartsdag
5 mei is Hemelvaartsdag
Oh ja, bevrijdingsdag en Hemelvaart vallen dit jaar samen inderdaad. Alrighty.
Doen we weer in Nijmegen mee dit jaar?

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 31 januari 2016, 18:55 uur
RadioMad schreef:
(quote)
Ja
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 februari 2016, 20:44 uur
Wie zijn er donderdag bij in Tivoli? De popkwis van de 3 Imaginary Boys.
0
geplaatst: 10 februari 2016, 09:37 uur
Aanstaande maandag weer de maandelijkse Popquiz in de Posthoornkerk in Amsterdam, dit keer samengesteld en gepresenteerd door Herman, Lukas, Ranboy en ondergetekende.
We gaan een drietal moordmysteries oplossen en zowel het monopoly bord als de bingo kaarten komen op tafel.
We gaan een drietal moordmysteries oplossen en zowel het monopoly bord als de bingo kaarten komen op tafel.
0
geplaatst: 10 februari 2016, 20:04 uur
Op zich heb ik morgen waarschijnlijk vrij en best zin in een popquizachtig iets. Zoekt er nog iemand een teamgenoot?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 februari 2016, 12:57 uur
Lukas schreef:
Op zich heb ik morgen waarschijnlijk vrij en best zin in een popquizachtig iets. Zoekt er nog iemand een teamgenoot?
Lukas wij hebben vanavond nog een plek vrij.
0
geplaatst: 11 februari 2016, 13:12 uur
Ok dan kom ik wel meedoen, hoewel jullie volgens mij alles toch al weten 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 februari 2016, 13:17 uur
Leuk dan zie we je in Tivoli. Wij zijn daar rond 20.00 uur schat ik.
Tot vanavond.
0
geplaatst: 11 februari 2016, 13:18 uur
DjFrankie schreef:
Tot vanavond.
(quote)
Tot vanavond.
Ik ben nu een kaartje aan het bestellen

0
geplaatst: 11 februari 2016, 23:41 uur
Net gedebuteerd bij de Tivoli popquiz met een verdienstelijke 10e plek (als Koto & the Visitors).
0
geplaatst: 12 februari 2016, 00:43 uur
Vanavond met Arrie meegedaan aan de 4-jaarlijkse popquiz in Fluor (Amersfoort). Arnout was enorm goed op dreef en uiteindelijk zijn we met 13 punten voorsprong bovenaan geëindigd.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 februari 2016, 01:41 uur
Titmeister schreef:
Net gedebuteerd bij de Tivoli popquiz met een verdienstelijke 10e plek (als Koto & the Visitors).
Wij waren er ook.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 februari 2016, 01:41 uur
Gretz schreef:
Vanavond met Arrie meegedaan aan de 4-jaarlijkse popquiz in Fluor (Amersfoort). Arnout was enorm goed op dreef en uiteindelijk zijn we met 13 punten voorsprong bovenaan geëindigd.
Gefeliciteerd 
0
geplaatst: 12 februari 2016, 08:50 uur
Tweede geworden in Tivoli. Helaas nogal veel punten laten liggen in de videoronde, zonder die ronde hadden we drie punten meer dan de winnaar (die weer minder scoorden op de teksten aanvulronde) 

0
geplaatst: 12 februari 2016, 08:52 uur
Jullie waren Aha, Leiden Calling toch? Videoronde en de tekstronde hebben ons ook genekt, andere 3 rondes waren we bijna foutloos.
Welk team waren jullie?
Welk team waren jullie?
* denotes required fields.