MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
Komaan, het is maar een spelletje toch?
.....zeker, maar het lijkt we gewoon leuk een keer die topteams uit de verschillende regio's tegen elkaar te zien spelen.

DjFrankie (moderator)
Dan moet je hier zijn Jan link

Dat is de creme de la creme v/d popkwissers.

Zoals het er nu naar uit ziet hebben wij een man te weinig voor Beugen, maar we doen gewoon mee.

Zijn er nog mensen die komende zondag eventueel ons team in Beugen zou willen versterken, we hebben op dit moment maar 3 mensen.
Wij doen mee onder de naam The Outsiders.

DjFrankie schreef:
Dan moet je hier zijn Jan link

Dat is de creme de la creme v/d popkwissers.

Op de site staat nog dat de inschrijving binnenkort start, maar volgens mijn informatie is de inschrijving al geopend.

Dat zou wel een beetje jammer zijn... Ik kijk elke paar dagen wel een keer of ik al een team kan inschrijven, zal je zien dat het straks vol zit.

herman schreef:
Dat zou wel een beetje jammer zijn... Ik kijk elke paar dagen wel een keer of ik al een team kan inschrijven, zal je zien dat het straks vol zit.

Vandaar dat ik het hier maar even meld. Overigens is mijn info van gisteravond en toen waren we pas bij nummer 3 (van de 50).

Vanavond ook maar even inschrijven

DjFrankie (moderator)
Ik heb een mail gehad dat de inschrijving is geopend:

De inschrijving voor de Nationale Popquiz is geopend! Op zondag 27 november vindt in P60 te Amstelveen de vijftiende Nationale Popquiz plaats. Deelname staat open voor teams van maximaal vier personen. Hoe en watDe quiz begint om 13:00 uur en zal rond 18:30 uur afgelopen zijn. Naast het verrassingspakket dat ieder team ontvangt, zijn er ook dit jaar weer fraaie prijzen te winnen. Schrijf je inJe kunt je opgeven voor de quiz door het inschrijfgeld van ? 18,- per team over te maken op rekeningnummer 6391537 tnv Gigantic, Amsterdam onder vermelding van je naam, teamnaam en e-mailadres. Wij sturen een bevestiging van je inschrijving per e-mail. De eerste 40 teams hebben zeker een plek in de zaal. Voor de 15 teams die zich daarna aanmelden, is er plaats op het balkon. De volgorde wordt bepaald door de binnenkomst van het inschrijfgeld. Nakijkers gezochtOm aan zoveel mogelijk teams ruimte te bieden, is de quiz niet toegankelijk voor publiek. Als je de quiz zonder mee te doen toch een keer wilt meemaken, kun je je opgeven als nakijker. Dan volg je de quiz vanaf het grote podium. Geef je op door een mailtje te sturen naar [email protected].
We gaan een hele leuke quiz maken en hopen op een massale opkomst! Vriendelijke groeten,Hans Boer, Alex Bonder, Martin Dales, Jigal Krant, Lex Meijer en Ronald van der Vaart www.denationalepopquiz.nl

Iedereen succes wij doen dan mee in Horst

Dank je wel Frank, heb gelijk een team ingeschreven. Jammer alleen dat de teamnaam niet paste in het veldje bij het internetbankieren.

Vorige keer kreeg ik na inschrijving ook maar geen mail, blijkbaar zit hun internet in een parallelle dimensie ofzo.

DjFrankie (moderator)
Gisteravond een mooie 2de plaats bij het rapradio popduel on tour in weert, wat zijn nu 3 punten?

wat zijn nu 3 punten?
....ehh, het verschil tussen zoet en bitterzoet?

DjFrankie schreef:
Gisteravond een mooie 2de plaats bij het rapradio popduel on tour in weert, wat zijn nu 3 punten?

Komt er nog een PopKwis Boxmeer?

DjFrankie (moderator)
Wel zijn nog in conclaaf of het een popkwis of pubkwis gaar worden in Boxmeer, voorkeur gaat uit naar het laatste om ook meer inwoners van Boxmeer erbij te betrekken.

Wij zijn ook bezig met een PubQuiz, dus laten we contact houden, vooral qua datum.

cu zondag, wij hebben er erg veel zin in, hopelijk jullie ook...

grtz Sander

Alle MuMers, maar vooral De Blije Vegertjes 2.0 , veel succes morgen in Beugen. Ik vrees voor mijn plek...

Mooie 2e plek behaald met The Outsiders.
Tevens een best grote MuMeMeeting gehad.

DjFrankie (moderator)
Deric

Kom net uit de kroeg gerold, nog helemaal euforisch van een super geslaagde Quiz dacht ik zo. Mag ik iedereen die hier op dit forum present is hartelijk bedanken voor het mede mogelijk maken van weer een super geslaagde editie van PopQuiz Beugen. Hopelijk zijn we erin geslaagd jullie volgend jaar weer bij ons te mogen verwelkomen. Denk er wel aan, wij houden ons aan de capacitieit van 16 dus wees er snel bij....

Iedereen geweldig bedankt, wij zijn er weer bij in Brunssum bij de 4 Amigos ( natuurlijk gefeliciteerd als winnaars van onze kwis)

Nu ga ik slapen, 15 uur bij Posthuis geweest,

we zien elkaar,

muzikale groeten
Sander (namens PopQuiz Beugen)

Tot volgend jaar maar weer.

Was een mooie middag, leuk ook om een paar van de actiefste mensen hier te ontmoeten.

Inderdaad was het een topmiddag
Complimenten aan de organisatie voor een perfect verzorgde quiz met erg leuke onderdelen (de live muziek ronde was super) en mooie doordenkers (vooral die van R.E.M. was briljant !).

Ook leuk om mede MuMe-leden zoals deric (complimenten voor de 2e plek), herman, oldfart, thelion, L_T_B (sorry voor die 2 puntjes...) en natuurlijk lennon (you rock!) in 'het wild' te zien.
Tot volgend jaar mannen

Wat heb ik me vermaakt gisteren zeg!

Super leuke tijd gehad! En... erg trots om als debuterend team met RKDEV als 5e te eindigen!
Was ook de 1e keer dat ik RKDEV ik real life tegenkwam, maar het eindresultaat laat zien dat we elkaar in het team met zijn 4en erg goed aan konden vullen!
Ben trots op ons groentjes!

De presentatie van de quiz was super leuk! Dikke pluim voor de organisatie!

Dit smaakt naar meer

Ook leuk inderdaad om meerdere MuMe leden te ontmoeten een gezicht erbij is toch echt een stuk leuker!

ik wil bij deze de organisatie in Beugen nogmaals bedanken, dit was tot in de puntjes verzorgd en je kon tot in de kleinste details zien dat er veel werk aan was besteed.

tot volgende jaar.

Leon Peeters (the Outsiders)

rkdev schreef:
(sorry voor die 2 puntjes...)

Ja, de presentatie en het beeldmateriaal was inderdaad geweldig verzorgd. Kan me goed voorstellen dat daar een half jaar werk in heeft gezeten. Hoeveel duizend powerpoint-slides waren het ook alweer?

En die R.E.M.-doordenker had ik toch wel moeten weten.

DjFrankie (moderator)
Heu rkdev en Lennon gisteren ook aanwezig
Dan verwacht ik jullie ook volgend jaar in Venray (nog dichterbij)!

Ook Venlo in de planning heren in November?

Inderdaad waren lennon en ik er ook (voor het eerst meegedaan, en zelfs voor het eerst ontmoet). Jammer dat we jou gemist hebben.
Venlo twijfelen we nog over. Voor mijzelf is het dichtbij (Arcen) maar voor lennon een behoorlijke rit. Wanneer is de popquiz in Venray ?

Overigens een vreemde gewaarwording om je aan andere MuMe leden te moeten voorstellen als
"Hallo ik ben Bas, euh ik bedoel rkdev....", leuk zo'n 'schuilnamen'.

DjFrankie (moderator)
rkdev schreef:
Inderdaad waren lennon en ik er ook (voor het eerst meegedaan, en zelfs voor het eerst ontmoet). Jammer dat we jou gemist hebben.
Venlo twijfelen we nog over. Voor mijzelf is het dichtbij (Arcen) maar voor lennon een behoorlijke rit. Wanneer is de popquiz in Venray ?

Overigens een vreemde gewaarwording om je aan andere MuMe leden te moeten voorstellen als
"Hallo ik ben Bas, euh ik bedoel rkdev....", leuk zo'n 'schuilnamen'.

Venray is altijd in Mei, ik zit in de organisatie.
Wij waren 4de De Evenaar en zaten vlak bij jullie in de buurt.

Was dus echt een grote meeting, ik kende OIldfart, Herman, Deric Raven en L_T_B_ al, maar wist niet dat jullie er ook waren, ik woon dus in Venray , en kom voor mijn werk regelmatig in arcen (op de kasteeltuinen).

DjFrankie schreef:
Wij waren 4de De Evenaar en zaten vlak bij jullie in de buurt.

Maar waar zat jij dan? Wij zaten aan tafel 9, dichtbij de bar (subtiele plek)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.