Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 16:15 uur
DjFrankie schreef:
Venray is altijd in Mei, ik zit in de organisatie.
Venray is altijd in Mei, ik zit in de organisatie.
Hou ons maar via een PM op de hoogte tzt !
Heb je zojuist trouwens even gezocht in het Foto-topic en heb je inderdaad wel gezien volgens mij.
DjFrankie schreef:
ik woon dus in Venray
, en kom voor mijn werk regelmatig in arcen (op de kasteeltuinen).
Wat voor werk doe je als ik vragen mag ?ik woon dus in Venray
, en kom voor mijn werk regelmatig in arcen (op de kasteeltuinen).
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 oktober 2011, 16:33 uur
rkdev schreef:
Heb je zojuist trouwens even gezocht in het Foto-topic en heb je inderdaad wel gezien volgens mij.
(quote)
(quote)
Wat voor werk doe je als ik vragen mag ? ik werk bij Dichterbij Venlo e.o mensen met een verstandelijke beperking. Ben van daaruit ook coordinator van clienten die op kasteeltuinen dagbesteding hebben.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 oktober 2011, 16:36 uur
lennon schreef:
Maar waar zat jij dan? Wij zaten aan tafel 9, dichtbij de bar (subtiele plek)
(quote)
Maar waar zat jij dan? Wij zaten aan tafel 9, dichtbij de bar (subtiele plek)
Tafel 6 naast de winnaars The 4 Amigos.
Wij doen al jaren mee (hadden nu wel een invaller), vorig jaar waren we in Beugen 3de, 2 jaar geleden 1ste.
Gisteren zat er niet meer in dan een 4de plek. maar we hebben ons geweldig vermaakt.
Onze link is Popkwis Venray & Boxmeer
en hier staan we, winnaar in Bocholtz
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 16:56 uur
Ben jij met dat DM shirt aan? Dan hebben we nog een korte conversatie op de plee gehad 

0
geplaatst: 10 oktober 2011, 18:41 uur
Heb gisteren een zeer geslaagde middag / avond gehad bij de muziekkwis in Beugen, wel een pleuris eind weg (voor mij dan, (ook ver Oldfart en Herman)) maar zeer gezellige en vermakelijke tijd gehad aldaar.
Met de blijevegertjes 2.0 6e geworden op 2 punten verschil van de nummer 5 het is mij wat als je niet op Heb Je Even Voor Mij van Frans Bauer kan komen.........
Zeer goed inelkaar stekende kwis complimenten voor de organisatie voor het vele werk wat er in de voorbereiding is gaan zitten en ook voor de presentatie van het geheel.
Gelijk ook nog wat gezichten bij avatars leren kennen en da's ook wel een +.
Die foto's die genomen zijn tijdens de kwis zijn die binnenkort nog ergens te bewonderen......??????
Met de blijevegertjes 2.0 6e geworden op 2 punten verschil van de nummer 5 het is mij wat als je niet op Heb Je Even Voor Mij van Frans Bauer kan komen.........
Zeer goed inelkaar stekende kwis complimenten voor de organisatie voor het vele werk wat er in de voorbereiding is gaan zitten en ook voor de presentatie van het geheel.
Gelijk ook nog wat gezichten bij avatars leren kennen en da's ook wel een +.
Die foto's die genomen zijn tijdens de kwis zijn die binnenkort nog ergens te bewonderen......??????
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 18:53 uur
thelion schreef:
wel een pleuris eind weg (voor mij dan, (ook ver Oldfart en Herman))
wel een pleuris eind weg (voor mij dan, (ook ver Oldfart en Herman))
Heen- en terugreis bij elkaar opgeteld zaten wij vijven bijna op 1500 kilometer (waarvan ik maar 56).
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 20:48 uur
Iedereen bedankt voor de positieve reacties. Grappig dat er een aantal vlak bij elkaar zaten en daar nu pas achter komen.
De foto's krijg ik donderdag en dan komen ze op de site. www.popquizbeugen.nl
thelion schreef:
De foto's krijg ik donderdag en dan komen ze op de site. www.popquizbeugen.nl
0
geplaatst: 13 oktober 2011, 10:52 uur
Hoi DJ Frankie, jullie krijgen komende zondag in Lottum toch nog concurrentie, wij doen ook mee.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 oktober 2011, 22:04 uur
leon peeters schreef:
Hoi DJ Frankie, jullie krijgen komende zondag in Lottum toch nog concurrentie, wij doen ook mee.
Had ik van Ranboy begrepen, ook 4 Amigos zijn er en ws ook de Belgen
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 10:25 uur
De foto's staan online, www.popquizbeugen.nl, als je een foto wilt hebben even mailen, want ze zijn niet downloadbaar
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 12:37 uur
^ Ik zag dat de vragen voor behoorlijke kale plekken op m'n kruin hebben gezorgd ... 

0
geplaatst: 14 oktober 2011, 13:15 uur
^ Ja je hebt duidelijk de haren uit je hoofd getrokken door de vragen 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2011, 21:49 uur
2de geworden in lottum vandaag , net voor The Outsiders met Ranboy.
Wel een knappe prestatie met z'n drieen.
4 Amigos wederom dik eerste 92 % goed, tegen 85 % van ons.
Wel een knappe prestatie met z'n drieen.
4 Amigos wederom dik eerste 92 % goed, tegen 85 % van ons.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 21:55 uur
Ik kon helaas The Outsiders vandaag niet bijstaan, zeker mooie prestaties. 

0
geplaatst: 16 oktober 2011, 22:38 uur
Ja, met een extra kracht hadden we misschien het team van DJ Frankie kunnen verslaan
.
Maar derde van 30 teams vond ik erg mooi!
.Maar derde van 30 teams vond ik erg mooi!

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2011, 22:42 uur
ranboy schreef:
Ja, met een extra kracht hadden we misschien het team van DJ Frankie kunnen verslaan
.
Maar derde van 30 teams vond ik erg mooi!
.Maar derde van 30 teams vond ik erg mooi!
Tsa dat zullen we nooit weten

Trouwens nog snel thuis Rob.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 oktober 2011, 22:55 uur
Platenbonnen voor Sounds, waardebon voor Cambrinus biercafe ter waarde van 50 euro (gezamelijk) en ieder een t-shirt.
scheelde 27 punten met Outsiders en wij, die had een 4de man dus moeten overbruggen.
scheelde 27 punten met Outsiders en wij, die had een 4de man dus moeten overbruggen.
0
geplaatst: 16 oktober 2011, 22:56 uur
En ik had een platenbon en een verrassingspakket voor een puppy
.
.* denotes required fields.