MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Aantal cd's

zoeken in:
Sietse
ik ben geen student en ik zuip niet...
als student kocht ik wel wat minder dan ik nu doe (hoe kan dat ook anders).

Stijn_Slayer
barrett schreef:
Kunnen die 697 cds nog altijd in een cdrek of zijn het ondertussen al dozen geworden? Stijn?

2 benno's, nog een andere ikea kast waar er zo'n 360 inkunnen, en nog een extra kastje voor LP's en boxsets.

Sietse schreef:
Of als je 31 bent (nou ja, bijna 3000 )

Hier ook (naar boven afgerond), al ben ik wel een stuk jonger.

Dan heb ik nog een zeer bescheiden verzameling van 1000 cds naar beneden afgerond dan

Zorin
Ik heb er een stuk of 120 en dát vind ik al teveel; ik heb nu al moeite om te kiezen wat ik eens zal afspelen en en ga d'r zeker een 20-tal slijten die ik ooit in mijn aanvankelijk enthousiasme gekocht heb.

sq
Zorin schreef:
Ik heb er een stuk of 120 en dát vind ik al teveel; ik heb nu al moeite om te kiezen wat ik eens zal afspelen en en ga d'r zeker een 20-tal slijten die ik ooit in mijn aanvankelijk enthousiasme gekocht heb.

Ik houd me aanbevolen. Ik ken weliswaar je collectie niet, maar als het een beetje lijkt op wat ik in het ´wat draai je nu´ topic af en toe zie langskomen ben ik zeer geïnteresseerd.

Van mezelf maar een magere 33, maar omdat ik m'n pa zijn collectie ge-erfd heb, schat ik zo'n 2000 cd's + een paar 500 LP's.

DBL
Momenteel heb ik ongeveer 1350 cd's. Allemaal jaren zestig/zeventig muziek, een kleiner aantal uit de jaren tachtig, en van de afgelopen twee decennia alleen cd's van de oude rotten die nog goed op dreef zijn (en dat zijn er veel).

Maar ik ben wel van plan het wat rustiger aan te doen, want ik hou te weinig geld over voor andere dingen (hebben meer mensen hier last van, geloof ik).

2125 cd's.

jeko
Zo'n 600 cd's en 450 lp's

sq schreef:
(quote)