MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
Ik heb twee dvd's besteld op 1 oktober bij de 24 uur sale. Beiden had ik na een paar dagen al binnen. Het lijkt er op dat ze hun leven gebeterd hebben.

Dat geloof ik ook: want ik heb de nieuwe Beirut besteld en die is al onderweg (werd woensdag verstuurd, dus 2 dagen na de internationale release en dat deed cd-wow wel vaker dus is niks vreemds).

De hele Nederlandse cd-wow pagina ligt eruit.

ja klopt, en als je op cd-wow.com kijkt is de nederlandse vlag ook opeens verdwenen. Ze zullen toch niet gestopt zijn in Nederland.....?

inmiddels doet de site het weer gewoon, en ideal optie is ook weer toegevoegd. Binnenkort toch maar weer eens wat bestellen.

Tim-B schreef:
inmiddels doet de site het weer gewoon, en ideal optie is ook weer toegevoegd. Binnenkort toch maar weer eens wat bestellen.

Top, mijn idee!

sq
Nog steeds in afwachting van Siouxsie, maar het schijnt dat ie nu wel onderweg is. In de mailtjes als reactie op mijn voorzichtige ´waar blijft ie?´ wordt gezegd dat het met name deze release is waar het zo tegenzit. Intussen ´niente´ kadobonnen voor het ongemak. Ik kies gewoon de verkeerde platen uit.

sq
Siouxsie gearriveerd (6 weken na release)!

Beirut ook al binnen en duurde even lang als vroeger normaal was: ik ben tevreden.

aERodynamIC schreef:
Beirut ook al binnen en duurde even lang als vroeger normaal was: ik ben tevreden.

Nu nog mijn KT Tunstall, maar die heb ik pas net eind vorige week besteld. Ik heb dus nog hoop en wacht af.

Bij mij werkt de i-deal optie nog steeds niet. Er staat dat I-deal venster wordt geopend in een nieuw venster maar dat gebeurt niet, schiet niet op dus.

Ik heb trouwens ook een andere site gevonden www.music-wow.com. Nieuwe cd's voor maar 8,99! De nieuwste Interpol had ik binnen een week.

Te gek! Zag ook zojuist dat de site weer optimaal is! Toppie!

Xel
ik ga 't maar weer eens proberen.....

Helaas zit ik alweer een maand te wachten op mijn PJ Harvey, die tot overmaat van ramp momenteel als 'Cd van de week' wordt aangekondigd (wat toch zou suggeren dat-ie op voorraad is).

Portishead werd wel binnen twee dagen opgestuurd.

titan (crew)
Ik wacht nu al 3 weken op de nieuwe Joni Mitchell, waarvan de verzending nu al 2x is uitgesteld.

Ik wacht ook al bijna twee weken op KT Tunstall, die ook nog niet verstuurd is.

titan schreef:
Ik wacht nu al 3 weken op de nieuwe Joni Mitchell, waarvan de verzending nu al 2x is uitgesteld.

Idem hier:

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: Shine by JONI MITCHELL

The arrival of stock from our supplier has been further delayed unfortunately. The advised shipping date for this title is now the 2/11/2007

As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.

From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

Sincere apologies for any inconvenience caused by this delay.

Kind regards,

CD WOW! Customer Service

Het ging de eerste keer goed, maar de tweede nieuwe poging gaat dus al weer fout

Wat ik nu voor de tweede keer heb gehad is dat Paynova, de site waar je via cd wow door betaald, niet heeft doorgegeven dat ik een cd heb besteld terwijl er wel geld vanaf is gehaald. Ik moest er dan ook zelf achteraan door cd wow er op te wijzen.

Hello,

Many thanks for your e-mail.

Apologies for the inconvenience - it appears that when you placed your order, even though Paynova (the payment provider) debited your account, they had informed us otherwise, hence we were not able to send anything as according to our records, no money had been taken.

I have today contacted Paynova with the reference number you have quoted and can confirm that indeed the money was debited and therefore I have been able to manually authorize your order which should be dispatched within the next 24 hours.

Apologies once again for any inconvenience and thank you for your
understanding.

If there is anything else I can do for you please don't hesitate to get back to me.

Kind Regards

Kim

Xel
Justinx schreef:
Wat ik nu voor de tweede keer heb gehad is dat Paynova, de site waar je via cd wow door betaald, niet heeft doorgegeven dat ik een cd heb besteld terwijl er wel geld vanaf is gehaald. Ik moest er dan ook zelf achteraan door cd wow er op te wijzen.

Hello,

Many thanks for your e-mail.

Apologies for the inconvenience - it appears that when you placed your order, even though Paynova (the payment provider) debited your account, they had informed us otherwise, hence we were not able to send anything as according to our records, no money had been taken.

I have today contacted Paynova with the reference number you have quoted and can confirm that indeed the money was debited and therefore I have been able to manually authorize your order which should be dispatched within the next 24 hours.

Apologies once again for any inconvenience and thank you for your
understanding.

If there is anything else I can do for you please don't hesitate to get back to me.

Kind Regards

Kim

Hoe ben je er dan achter gekomen dat het daar aan lag?

Xel schreef:
(quote)

Hoe ben je er dan achter gekomen dat het daar aan lag?

Door cd-wow te mailen waar mijn cd bleef

Xel
pfffff, voor de hand liggend..... Ik begin nu een beetje wakker te worden.

Wel irritant dat je daar dan ook al op moet gaan letten.

In juli had ik een order geannuleerd. Het bedrag ad € 22,- had ik nooit meer ontvangen. Twee weken geleden toch maar weer, door de nieuwe situatie, een email hierover gestuurd. Binnen een dag had ik een kortingsbon ad € 23,-. Ik bestelde twee cd's en binnen vier dagen had ik ze binnen.
Dat noem ik service!

Xel
24 oktober besteld, vandaag ontvangen: animal collective is gearriveerd....... Da's niet slecht! (cd trouwens ook niet)
Nu nog wachten op mijn tweede bestelling (chrome dreams II)

Laat ik de cd-wow-shopper dan ook maar ''geruststellen'' ook mijn pakjes zijn geleverd. Heb La Cucharacha van Ween besteld en was binnen anderhalve week binnen. KT Tunstall duurde langer (betalingsprobleem, lees hieronder) en zou aanvankelijk zijn uitgesteld tot 5 november maar is al sinds 2 dagen verstuurd.

veerle schreef:
Helaas zit ik alweer een maand te wachten op mijn PJ Harvey, die tot overmaat van ramp momenteel als 'Cd van de week' wordt aangekondigd (wat toch zou suggeren dat-ie op voorraad is).

Hier wacht ik ook al drie weken op M'n eerste bestelling bij CD WOW, waarschijnlijk ook de laatste.

Ik heb nog een Ps2 memorycard in de bestelling staan en een cd (beide al betaald)..
Op mail wordt niet meer gereageerd..
Ben even aan het zoeken geweest en vond onderstaand bericht op Tros Radar:

Cd-importeur over de kop door miljoenenboete

Bron: Pocket-lint, submitter: pjottum, views: 32.550

Online cd-prijsvechter CD Wow lijkt onder de druk van de Britse copyrightwaakhond BPI te bezwijken. De shop, die eerder werd veroordeeld tot een miljoenenboete, is in surseance van betaling gegaan. De retailer staat in de etalage.

Het bedrijf, dat kantoor houdt te Hong Kong en webshops runt in verschillende landen waaronder Groot-Brittannië en Nederland, werd in mei door het Britse hooggerechtshof veroordeeld tot een boete van omgerekend zestig miljoen euro, wegens het schenden van een schikking uit 2004 met de BPI. Hierin was afgesproken dat CD Wow zou stoppen met zogeheten parallele imports - het importeren van op zich legitieme (niet nagemaakte) producten uit een ander land met lagere prijzen, maar zonder dat de houder van het intellectuele eigendom daarvoor toestemming heeft gegeven. CD Wow gaf destijds aan dat er fouten waren gemaakt bij de inkoop en er toch schijfjes uit Azië waren binnengeglipt.

CD Wow is tegen de miljoenenboete in beroep gegaan, die vindt het bedrijf namelijk buitenproportioneel hoog. Bovendien is het bedrijf van mening dat het niet uit te leggen is dat enkel de platenindustrie beslist dat Britse klanten een veelvoud van hetzelfde product moeten betalen in vergelijking met cd-kopers elders ter wereld. Het feit dat CD Wow in surseance is wijst er op dat het bedrijf het winnen van het hoger beroep niet erg waarschijnlijk acht. CD Wow heeft zijn hele boedel en bedrijfsvoering te koop aangeboden. De online shops van de prijsvechter zijn nog gewoon actief.

Oeps. Heb net een DVD bij ze besteld. Als dat maar goed gaat.

pjh1967 schreef:
(quote)

Hier wacht ik ook al drie weken op M'n eerste bestelling bij CD WOW, waarschijnlijk ook de laatste.

Pffff, White Chalk is binnen

Casartelli (moderator)
@ gremlin: is dit niet precies wat er een aantal maanden terug rond cd-wow speelde en uiteindelijk opgelost leek? M.a.w. loopt Tros Radar niet wat achter?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:57 uur

geplaatst: vandaag om 00:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.