Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2007, 10:47 uur
Zijn nog steeds veel mensen die hun bestelling niet hebben gekregen (wachten soms al een hele tijd) en op mail wordt niet meer gereageerd terwijl dat voorheen wel gebeurde.
Heb al diverse artikelen bij ze besteld, nooit geen problemen gehad, maar de laatste tijd is het triest gesteld daar....
Ik krijg ook geen reactie terug....
Heb al diverse artikelen bij ze besteld, nooit geen problemen gehad, maar de laatste tijd is het triest gesteld daar....
Ik krijg ook geen reactie terug....
0
geplaatst: 7 november 2007, 12:06 uur
0
geplaatst: 7 november 2007, 14:13 uur
Running On Empty schreef:
Oeps. Heb net een DVD bij ze besteld. Als dat maar goed gaat.
Oeps. Heb net een DVD bij ze besteld. Als dat maar goed gaat.
Gisteren besteld. Kreeg geen bevestigingsmail van CD WOW, wel van de CreditCard Company. Vanmorgen gemaild, binnen een paar uur antwoord dus niets aan de hand lijkt mij
Hello,
Many thanks for your email. Sorry to hear that you have not received confirmation from us. I can confirm however, that the order has been successful.
Having checked your order, it appears that your item has already been picked and packed by our supplier and is currently awaiting collection by the Post Office. It should be collected and dispatched within the next 24 hours, after which time we would ask you as always to allow up to 8 working days for delivery.
Please be informed that we are facing some technical problems with the system and that's the very reason you are not able to view the order status online.
Although I can assure you that our IT department is working intently in order to rectify them as quickly as possible.
However if you have the order numbers, you can view the order status on .com website under Non-members area
0
geplaatst: 9 november 2007, 10:36 uur
Gisteren besteld. Kreeg geen bevestigingsmail van CD WOW, wel van de CreditCard Company. Vanmorgen gemaild, binnen een paar uur antwoord dus niets aan de hand lijkt mij
Hello,
Many thanks for your email. Sorry to hear that you have not received confirmation from us. I can confirm however, that the order has been successful.
Having checked your order, it appears that your item has already been picked and packed by our supplier and is currently awaiting collection by the Post Office. It should be collected and dispatched within the next 24 hours, after which time we would ask you as always to allow up to 8 working days for delivery.
Please be informed that we are facing some technical problems with the system and that's the very reason you are not able to view the order status online.
Although I can assure you that our IT department is working intently in order to rectify them as quickly as possible.
However if you have the order numbers, you can view the order status on .com website under Non-members area
(quote)
Hello,
En vandaag al bericht dat de order is verzonden, dus binnen 3 dagen. Netjes hoor!
0
geplaatst: 10 november 2007, 17:39 uur
Ben erachter....
Er zijn diverse e-mail adressen voor de klantenservice..
Ik stuurde via de cd-wow site ([email protected]) en kreeg niks nada terug...
Nu vond ik een oudere mail van hun terug in mijn mailbox (Customer Services [email protected]) en daar kreeg ik inderdaad vrij vlot een reactie op terug...
Beetje onduidelijk dus....
Reactie:
Hi,
Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching this item.
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently expecting it to be dispatched on 16/11/2007.
It appears that due to some recent improvements and changes to our site, you are facing problem in tracking the order however may I request you to locate the order status in .com domain. Below is the link:
http://www4.cd-wow.com/myorders.php
If you have any further queries please do let us know.
Kind Regards,
Nicole
CD WOW! Customer Services
Er zijn diverse e-mail adressen voor de klantenservice..
Ik stuurde via de cd-wow site ([email protected]) en kreeg niks nada terug...
Nu vond ik een oudere mail van hun terug in mijn mailbox (Customer Services [email protected]) en daar kreeg ik inderdaad vrij vlot een reactie op terug...
Beetje onduidelijk dus....
Reactie:
Hi,
Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching this item.
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently expecting it to be dispatched on 16/11/2007.
It appears that due to some recent improvements and changes to our site, you are facing problem in tracking the order however may I request you to locate the order status in .com domain. Below is the link:
http://www4.cd-wow.com/myorders.php
If you have any further queries please do let us know.
Kind Regards,
Nicole
CD WOW! Customer Services
0
geplaatst: 13 november 2007, 14:46 uur
En vandaag al bericht dat de order is verzonden, dus binnen 3 dagen. Netjes hoor!
(quote)
En vandaag binnen, precies 1 week na bestelling
0
geplaatst: 13 november 2007, 20:34 uur
Wederom een cd met vertraging:
Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Hvarf / Heim (2CD) by SIGUR ROS
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 19/11/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards,
CD WOW! Customer Service
Echt lekker lopen doet het nog steeds niet, maar op zich heb ik dit wel heel veel meegemaakt sinds ik er bestel.
Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Hvarf / Heim (2CD) by SIGUR ROS
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 19/11/2007.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards,
CD WOW! Customer Service
Echt lekker lopen doet het nog steeds niet, maar op zich heb ik dit wel heel veel meegemaakt sinds ik er bestel.
0
geplaatst: 13 november 2007, 21:20 uur
Even tussendoor een klein vraagje.
Ik heb nog nooit cd's besteld via internet. Is CDWOW daar de goede site voor met goed prijs (dat heb ik al gezien)/kwaliteit verhouding?
Ik heb nog nooit cd's besteld via internet. Is CDWOW daar de goede site voor met goed prijs (dat heb ik al gezien)/kwaliteit verhouding?
0
geplaatst: 13 november 2007, 21:23 uur
Ik zou zeggen: doe je voordeel met al hetgeen hier al geschreven is.
Een tijd lang onzeker geweest of ze niet ten onder zouden gaan en een veel voorkomend probleem (zeg ik als veelvuldig besteller) is dat er zeer vaak vertraging optreedt.
Je moet dus vaak lang wachten voordat je cd in je brievenbus ligt.
Maar de prijs geeft toch de doorslag moet ik zeggen.
Een tijd lang onzeker geweest of ze niet ten onder zouden gaan en een veel voorkomend probleem (zeg ik als veelvuldig besteller) is dat er zeer vaak vertraging optreedt.
Je moet dus vaak lang wachten voordat je cd in je brievenbus ligt.
Maar de prijs geeft toch de doorslag moet ik zeggen.
0
geplaatst: 14 november 2007, 13:47 uur
Reijersen schreef:
Ik zou zeggen, check ook eens bol.com af en toe. Die hebben een steeds beter aanbod en vaak leuke CD en DVD aanbiedingen. Betalen doe je achteraf per acceptgiro als je dat wilt.
0
geplaatst: 18 december 2007, 00:45 uur
Hoe zit dat nou met die coupons? Ik kreeg er 2 aangeboden, maar als ik iets wil bestellen op de site kan ik er niks mee. Is iemand anders dit ook opgevallen? Lokkertjes voor de klanten?
0
geplaatst: 18 december 2007, 13:36 uur
Voordat je een betaalmogelijkheid kiest, kun je onder cadeaubon inleveren je voordeel doen. Je kunt per artikel maar 1 coupon gebruiken. Dus maar 1 euro korting per cd...
0
geplaatst: 20 december 2007, 17:13 uur
Heb eergister een cd besteld bij cd-wow (Vast - April) en heb vandaag al een mail gekregen dat het album is verstuurd. De cd-winkel lijkt haar zaakjes weer aardig op orde te krijgen. Top
.
.
0
geplaatst: 21 december 2007, 14:59 uur
Justinx schreef:
Heb eergister een cd besteld bij cd-wow (Vast - April) en heb vandaag al een mail gekregen dat het album is verstuurd. De cd-winkel lijkt haar zaakjes weer aardig op orde te krijgen. Top
.
.En de dag erna al binnen. Wat een feest

0
geplaatst: 24 december 2007, 17:09 uur
Nou hèhè !! 2 maanden moeten wachten, maar de cd viel vandaag EINDELIJK in de bus...
0
geplaatst: 26 december 2007, 11:48 uur
Nou nou, kijk toch eens aan: The Very Best Of Curtis Mayfield en The Cure's Galore een week geleden besteld (met beide coupons!) en kreeg 2 dagen geleden een bericht dat beiden zijn verzonden.
Ik krijg absoluut weer vertrouwen in deze zaak!
Ik krijg absoluut weer vertrouwen in deze zaak!

0
geplaatst: 26 december 2007, 13:38 uur
Ik heb inmiddels ook wat bestellingen gedaan: de ene keer gaat het heel vlot en de andere keer krijg je telkens weer een mail dat het vooruitgeschoven is (wat vreemd is omdat het om makkelijk nieuw verkrijgen cd's gaat).
Maar dit is altijd al zo geweest en het is beter dan die rare periode waar ze even in zaten waar gewoon niets meer werd verstuurd.
Maar dit is altijd al zo geweest en het is beter dan die rare periode waar ze even in zaten waar gewoon niets meer werd verstuurd.
0
geplaatst: 5 januari 2008, 01:27 uur
Nou, ik ben op m'n wenken bediend. Dit is zeker weer een goede zaak wat mij betreft! 

0
geplaatst: 5 januari 2008, 03:01 uur
Nou, ik heb mijn eerste tegenslag te pakken met CDWOW. Gisteren arriveerde mijn Join The Dots boxset in een simpele air bubble envelop. Je raadt het al: zwaar beschadigd. De hoekpunten van de kaft hebben een oplawaai gehad, waardoor aan de binnenzijde ook hele stukken van de plastic cd-houders zijn afgebroken. Zonde. Een item van deze waarde verstuur je toch in karton!
Meteen gisteravond een mail gestuurd, maar vandaag geen reactie ontvangen
.
Meteen gisteravond een mail gestuurd, maar vandaag geen reactie ontvangen
.
0
geplaatst: 5 januari 2008, 18:57 uur
Dat noem ik geen tegenslag met cd-wow, dat is een tegenslag met dank aan de postverzending.
Ik had dat met Amy Winehouse: flinke barst in het hoesje. Helaas ook nog eens zo'n afschuwelijk lelijk afgerond ding en die kun je niet zomaar vervangen.
Contact opgenomen (want je kunt nieuwe hoesjes toegestuurd krijgen) maar deze hadden ze uiteraard niet op voorraad net als vele winkels niet.
Ik kon de hele cd terugsturen en dat heb ik maar gelaten omdat ik in Rotterdam alleen bij Velvet zulke losse hoesjes kon kopen die niet echt goedkoop zijn helaas maar ik had geen zin in het terugzend-gedoe.
Op een reactie moet je soms even wachten maar dat gaat over het algemeen goed m.u.v. die probleemperiode indertijd.
Ik had dat met Amy Winehouse: flinke barst in het hoesje. Helaas ook nog eens zo'n afschuwelijk lelijk afgerond ding en die kun je niet zomaar vervangen.
Contact opgenomen (want je kunt nieuwe hoesjes toegestuurd krijgen) maar deze hadden ze uiteraard niet op voorraad net als vele winkels niet.
Ik kon de hele cd terugsturen en dat heb ik maar gelaten omdat ik in Rotterdam alleen bij Velvet zulke losse hoesjes kon kopen die niet echt goedkoop zijn helaas maar ik had geen zin in het terugzend-gedoe.
Op een reactie moet je soms even wachten maar dat gaat over het algemeen goed m.u.v. die probleemperiode indertijd.
0
geplaatst: 21 januari 2008, 21:02 uur
Had ik dit maar eerder geweten. Meer dan een jaar moeten wachten op mijn vorige bestelling (daarvoor nooit problemen). Uiteindelijk tegoedbon gekregen, nieuwe bestelling gedaan. 1 cd ontvangen; rest had vertraging. Kon de bestelling annuleren en een refund krijgen. Mooi dacht ik, maar niet echt. Krijg ik weer een voucher, die maar 2 weken geldig is en ook nog voor een minder bedrag dan ik heb uitgegeven!
Krijg wel reacties op mijn mails, maar ben benieuwd of ik alsnog - eventueel via Paynova - mijn geld terug ga zien. Ik wil nooit meer bestellen bij cd-wow.
Krijg wel reacties op mijn mails, maar ben benieuwd of ik alsnog - eventueel via Paynova - mijn geld terug ga zien. Ik wil nooit meer bestellen bij cd-wow.
0
geplaatst: 21 januari 2008, 21:21 uur
Hmm, ik heb anderhalve week geleden besteld en dat kwam keurig een halve week geleden binnen. Ik heb nooit echt problemen met ze gehad, alleen wel eens dat ik lang heb moeten wachten.
0
geplaatst: 22 januari 2008, 01:46 uur
Heb vandeweek m'n Charlie Mingus cd redelijk vlotjes binnen gekregen. 
Ze kunnen mij weer tot hun klanten rekenen.

Ze kunnen mij weer tot hun klanten rekenen.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 23:15 uur
Ik heb vorige week een dubbel CD besteld en met iDeal betaald. Door de goeie ervaringen niet echt opgelet, maar de betaling luktte dus alles leek prima. Ik kreeg ook geen mailtje en kon geen order vinden in het systeem (is me wel eens eerder gebeurd).
Nu (één week later) heeft Paynova mij het gehele bedrag teruggegeven zonder dat ik daar om vroeg of CD-WOW iets heeft laten horen.
Dat kan natuurlijk een enkele misser zijn, maar ik heb ook inmiddels van een vriend begrepen dat hij al een maand wacht op een order van bjina €200 en dat daar uit de communicatie ook blijkt dat het niet helemaal lekker gaat.
Al met al misschien een idee om voorzichtig te zijn. Bestel niet te veel tegelijk, neem screenshotjes van je bestelling en let goed op.
Nu (één week later) heeft Paynova mij het gehele bedrag teruggegeven zonder dat ik daar om vroeg of CD-WOW iets heeft laten horen.
Dat kan natuurlijk een enkele misser zijn, maar ik heb ook inmiddels van een vriend begrepen dat hij al een maand wacht op een order van bjina €200 en dat daar uit de communicatie ook blijkt dat het niet helemaal lekker gaat.
Al met al misschien een idee om voorzichtig te zijn. Bestel niet te veel tegelijk, neem screenshotjes van je bestelling en let goed op.
0
geplaatst: 26 februari 2008, 23:56 uur
Ik denk dan ook dat je daar beter af bent met het bestellen van nieuwe of goedkopere cd's. Duurdere cd's of box sets koop ik liever bij NLStore of Ebay. Wat moeilijk-te-krijgen werk betreft scoor ik toch altijd erg goed bij de 2de-hands-sectie van Concerto 

0
geplaatst: 4 maart 2008, 23:18 uur
Even een waarschuwing. 2 nieuwe albums die ik had besteld zijn uitgesteld tot 10 maart. (Nick Cave en The Gutter Twins). Van de nieuwe van the Black Crowes (die inmiddels ook uit is) heb ik nog geen bericht.
Wanneer bekendere nieuwe albums uitgesteld worden is dat meestal niet zo'n goed teken.
Wanneer bekendere nieuwe albums uitgesteld worden is dat meestal niet zo'n goed teken.
0
geplaatst: 4 maart 2008, 23:20 uur
Bij mij ook Nick Cave. Op zich nog geen reden tot paniek want onlangs was ook een ander album uitgesteld en dat kwam redelijk snel nog goed, maar ik ben inderdaad wel wat meer op mijn hoede.
* denotes required fields.