Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 november 2011, 12:28 uur
Dat logo'tje krijg je er ook bijna niet af. Eraf krabben werkt niet. Met acheton ook niet echt.
0
geplaatst: 16 november 2011, 20:10 uur
Ik had een aantal maanden geleden een shirt van Opeth besteld, die helaas achteraf niet meer in stock bleek te zijn en ook niet meer zou binnenkomen waarschijnlijk.
Nou goed, helaas, ik zou m'n geld terug krijgen.
Na een aantal weken, echter, had ik nog steeds niks terug.
Ik dus mailen waar mijn geld bleef, bleek het (na een snelle reactie) dat omdat ik met IDeal betaalde ze het niet voor elkaar kregen om geld terug te storten.
Achteraf had ik de keuze om het geld via een BIC etc. toch op mijn rekening te laten storten of een voucher t.w.v. het betreffende bedrag te innen. Ik heb voor het tweede gekozen, omdat ik erg vaak bij cdwow bestel en ik weet dat het ook niet lang zou duren voordat ik een volgende keer zou bestellen.
Achteraf ben ik tevreden hoe het verlopen is, maar ik vond dat ze me wel erop hadden kunnen attenderen dat het geld overschrijven niet lukte.
Nou goed, helaas, ik zou m'n geld terug krijgen.
Na een aantal weken, echter, had ik nog steeds niks terug.
Ik dus mailen waar mijn geld bleef, bleek het (na een snelle reactie) dat omdat ik met IDeal betaalde ze het niet voor elkaar kregen om geld terug te storten.
Achteraf had ik de keuze om het geld via een BIC etc. toch op mijn rekening te laten storten of een voucher t.w.v. het betreffende bedrag te innen. Ik heb voor het tweede gekozen, omdat ik erg vaak bij cdwow bestel en ik weet dat het ook niet lang zou duren voordat ik een volgende keer zou bestellen.
Achteraf ben ik tevreden hoe het verlopen is, maar ik vond dat ze me wel erop hadden kunnen attenderen dat het geld overschrijven niet lukte.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 november 2011, 22:17 uur
Daar klopt echt helemaal niets van. Je begint te denken dat cd-wow alleen maar oenen in dienst heeft. Mijn broertje heeft twee weken geleden nog een refund gehad en die had ook met Ideal betaald. Zelf heb ik in 't verleden ook refunds gehad en ik betaal ook altijd met Ideal.
Soms helpt het als je een paar mailtjes blijft aandringen. Soms kruipt er dan per ongeluk iemand achter de computer die wel een normaal IQ en goed fatsoen heeft..
En inderdaad, lekker niets laten horen, schandalig (zie ook mijn opmerking hierboven over het toch verzonden gecancelde item).
Soms helpt het als je een paar mailtjes blijft aandringen. Soms kruipt er dan per ongeluk iemand achter de computer die wel een normaal IQ en goed fatsoen heeft..
En inderdaad, lekker niets laten horen, schandalig (zie ook mijn opmerking hierboven over het toch verzonden gecancelde item).
0
geplaatst: 16 november 2011, 23:09 uur
Ik heb trouwens al meermaals een CD gekregen met een barst op de voor- of achterkant van de jewelcase. Geen ramp, maar wel jammer.
Verder nooit problemen of iets ondervonden, blijf dus af en toe bestellen.
Verder nooit problemen of iets ondervonden, blijf dus af en toe bestellen.
0
geplaatst: 16 november 2011, 23:18 uur
Ja barsten... de cds moeten vanover de hele wereld komen.. als je soms de stempels op de envelop ziet.
Kan wel eens klem komen te zitten of er kan wel eens iets zwaarders op vallen!
Doet CDwow niets aan.
Kan wel eens klem komen te zitten of er kan wel eens iets zwaarders op vallen!
Doet CDwow niets aan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 november 2011, 23:28 uur
Klopt. In Nederland gaan ze sowieso geregeld hardhandig om met poststukken, maar het kan net zo goed daarbuiten al gebeurd zijn. Dat is een beetje het risico van het bestellen in het buitenland.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 december 2011, 14:38 uur
Vandaag 15 % korting. Zogezegd op alles, maar dat klopt uiteraard niet.
0
geplaatst: 6 december 2011, 14:47 uur
Dat is toch alleen op alles wat ze op voorraad hebben? Tenminste dat stond in de mail.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 december 2011, 15:00 uur
Verschillende recente(re) releases (waarvan ik mij moeilijk kan voorstellen dat ze niet op voorraad zijn) hebben ook geen korting.
0
geplaatst: 6 december 2011, 15:36 uur
Nee, de korting geldt alleen op datgene wat ze in voorraad hebben. En dat is nogal wisselend: sommige voor de hand liggende titels hebben ze niet in huis, maar andere, soms tamelijk obscure dingen juist weer wel. Ik heb mijn wensenlijstje even doorgenomen en ik kwam zowaar toch tot een drietal titels die ik - na enig prijsvergelijk - toch maar besteld heb.
Da's in mijn geval opmerkelijk, want ik bestel nauwelijks meer bij ze. Ze zijn prijstechnisch over het algemeen niet echt concurrerend meer; Amazon.co.uk, Play.com of grooves-inc zijn vaak goedkoper, zelfs met de korting van CD-WOW. En bovendien let ik er op dat het om titels gaat waarvan ik de kans groot acht dat er geen Zuid-Amerikaanse persingen van zijn, want die wil ik dus echt niet meer in huis hebben.
Da's in mijn geval opmerkelijk, want ik bestel nauwelijks meer bij ze. Ze zijn prijstechnisch over het algemeen niet echt concurrerend meer; Amazon.co.uk, Play.com of grooves-inc zijn vaak goedkoper, zelfs met de korting van CD-WOW. En bovendien let ik er op dat het om titels gaat waarvan ik de kans groot acht dat er geen Zuid-Amerikaanse persingen van zijn, want die wil ik dus echt niet meer in huis hebben.
0
geplaatst: 9 december 2011, 17:18 uur
Ik wacht nu al erg lang op twee cd's, iemand die hier misschien ervaring mee heeft?
0
geplaatst: 9 december 2011, 17:29 uur
Wel een mailtje van verzending gekregen maar wacht nu al een week 

0
geplaatst: 9 december 2011, 17:32 uur
You must be new... CDwow dingen heb je niet in een paar dagen
Het komt van over de hele wereld, dus moet je al gauw(bij het meeste) rekening houden met 2 weken tot levering.
Soms iets langer, maar bij echt hele nieuwe dingen kan dat wel eens 5 tot 8 dagen duren.. maar meestal 14 of meer
Het komt van over de hele wereld, dus moet je al gauw(bij het meeste) rekening houden met 2 weken tot levering.
Soms iets langer, maar bij echt hele nieuwe dingen kan dat wel eens 5 tot 8 dagen duren.. maar meestal 14 of meer

0
geplaatst: 9 december 2011, 17:33 uur
De tijd tussen verzending en ontvangst varieert bij mij van 4 dagen tot 4 weken, altijd weer een verrassing.
Geduld is een schone zaak bij cdwow!
Geduld is een schone zaak bij cdwow!
0
geplaatst: 9 december 2011, 17:37 uur
Inderdaad de eerste keer dat ik bij cdwow bestel 
Ja jammer, als het verzonden is zou het niet zo lang moeten duren.
Afwachten dan maar

Ja jammer, als het verzonden is zou het niet zo lang moeten duren.
Afwachten dan maar

0
geplaatst: 9 december 2011, 17:41 uur
Mijn meeste bestellingen komen ergens uit Californië (dat staat dan op de bon, alsie er bij zit)
Dus dan heb je de aller goedkoopste airpost(omdat cdwow geen verzendkosten rekent) en zo rond de kerst dagen kan je daar denk ik nog wel even bij optellen.. dus heb je grote kans je spullen pas in Januari te hebben..
Check de site, ze hebben een tabelletje gemaakt met data waarvoor je per land moet bestellen als je je spullen voor kerst wil hebben.
In NL was dat geloof ik 8 december.. dan krijg je dat gezeik weer met de post rond oud en nieuw.. dus wie weet..
Dus dan heb je de aller goedkoopste airpost(omdat cdwow geen verzendkosten rekent) en zo rond de kerst dagen kan je daar denk ik nog wel even bij optellen.. dus heb je grote kans je spullen pas in Januari te hebben..
Check de site, ze hebben een tabelletje gemaakt met data waarvoor je per land moet bestellen als je je spullen voor kerst wil hebben.
In NL was dat geloof ik 8 december.. dan krijg je dat gezeik weer met de post rond oud en nieuw.. dus wie weet..
0
geplaatst: 9 december 2011, 17:45 uur
Ja ik dacht dat het gewoon uit NL verzonden was, dat is dus niet zo 

0
geplaatst: 9 december 2011, 17:46 uur
+ is wel dat je er, al een van de weinige buitenlandse online CDwinkels, met Ideal kan betalen.. wat ideaal is 

0
geplaatst: 9 december 2011, 17:50 uur
Dat is inderdaad erg handig, maar moet ik toch nog even wachten op mijn plaatjes.
De prijzen vind ik dan wel weer erg fijn, en de gratis bezorging natuurlijk
De prijzen vind ik dan wel weer erg fijn, en de gratis bezorging natuurlijk

0
geplaatst: 14 december 2011, 16:49 uur
En ja hoor, bestelling is binnen.
8 dagen gewacht, maar het kwam ook uit Hongkong
8 dagen gewacht, maar het kwam ook uit Hongkong

0
geplaatst: 15 december 2011, 00:45 uur
Ik verbaas me er hier steeds over dat zoveel mensen bij cdwow bestellen, na alle problemen en verhalen van lange verzendtijden.
Ik bestel heel veel online en kom uiteindelijk steeds bij amazon terecht (.fr, .de maar nog meest .co.uk). Scherpe prijzen, snelle levertijd en uitstekende customer service. Ook hun tweedehandsleveranciers zijn heel betrouwbaar.
Wat mis ik door niet bij cdwow te bestellen?
Ik bestel heel veel online en kom uiteindelijk steeds bij amazon terecht (.fr, .de maar nog meest .co.uk). Scherpe prijzen, snelle levertijd en uitstekende customer service. Ook hun tweedehandsleveranciers zijn heel betrouwbaar.
Wat mis ik door niet bij cdwow te bestellen?
0
geplaatst: 15 december 2011, 09:25 uur
Dat je bij CDwow met Ideal kan bestellen, en dus niet over een creditcard hoeft te beschikken 

0
geplaatst: 15 december 2011, 11:27 uur
Ja, studenten creditcard is niet zo duur zie ik.. 12,50 voor een jaar.
Hmmhmmm.. misschien iets voor next year.. maar ik zie mezelf daarmee veel te veel uitgeven, dus Ideal blijft een pre
Hmmhmmm.. misschien iets voor next year.. maar ik zie mezelf daarmee veel te veel uitgeven, dus Ideal blijft een pre
0
geplaatst: 15 december 2011, 13:22 uur
Och, soms heeft CDwow wel goeie acties. Veel minder dan vroeger, maar ik zie het als een uitverkoopbak waarin je nog wel eens een koopje tegenkomt. Mijn ervaringen met hen blijven verder wel positief. Deze week weer drie cd's na ongeveer een week op de mat.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 21 december 2011, 16:39 uur
Maandagmorgen 2 cd's binnen gekregen uit hong kong, netjes 1 1/2 week op gewacht.
Nog steeds ben ik een tevreden klant bij Cd wow.
Nog steeds ben ik een tevreden klant bij Cd wow.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 29 december 2011, 14:18 uur
Ook vandaag weer 3 cd 's binnen gekregen, verzonden op 23 december, dus razendsnel deze keer
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:28 uur
Ik heb al tijden geen mail (laat staan vouchers) van CD Wow meer ontvangen. Is dat bij jullie ook zo?
* denotes required fields.