Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:47 uur
Ik heb van de week voor het eerst een bestelling gedaan bij deze club.....stuk of 12 cd's geloof ik. Zal vast goed komen. Ik las de post van GrafGantz en ben eerst eens gaan kijken wat dezelfde cd's via Amazon zouden kosten......en daar was ik snel klaar mee, CdWow was zeker de betere optie. Wellicht is dat afhankelijk van wat je bestelt uiteraard.
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:49 uur
bij 12 stuks krijg je ook nog een gratis waardebon van de gemiddelde aanschafprijs. dus kan je er binnenkort nog 1 uitzoeken.
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:51 uur
Ja inderdaad, de kortiningen gaan nu puur en alleen via de site.. altijd 10%..
Ik mis de kortingsbonnen.
Ik mis de kortingsbonnen.
0
geplaatst: 29 december 2011, 18:52 uur
Ik heb ook een voorkeur voor nieuw, al profiteer ik ook regelmatig van superlage tweedehands aanbiedingen via Amazon marketplace. Maar ook als ik me beperk tot nieuwe cd's pakt een prijsvergelijking bij mij vrijwel altijd uit in het voordeel van Amazon.co.uk. CD Wow is voor mij gewoon te duur geworden in vergelijking met een paar jaar geleden.
Al hangt het, zoals mjuman ook stelt, in hoge mate af van wát je zoekt. Ik ben niet zo van de nieuwe titels, maar zoek vaker obscuur ouder werk. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Daarnaast - ik blijf het zeggen - ben ik een beetje huiverig geworden voor CD Wow vanwege die Zuid-Amerikaanse persingen, die kwalitatief vaak gewoon minder zijn, zeker wat het drukwerk van de boekjes betreft. Ik bestel er een enkele keer nog wel hoor, en dan gaat het gewoon goed, al is drie weken wachten niet echt uitzonderlijk. Maar daar heb ik geen problemen mee; je weet waar je aan begint.
Ik heb een kleine vier jaar vrij uitbundig bij ze besteld. Vrijwel alles kwam altijd aan, al kan het even duren. En die hoogst enkele keer dat het misging, stuurde ze snel een vervangend exemplaar. Een paar jaar geleden nog wel tenminste; ik lees hier met enige regelmaat dat ze daar tegenwoordig moeilijker over doen.
Al hangt het, zoals mjuman ook stelt, in hoge mate af van wát je zoekt. Ik ben niet zo van de nieuwe titels, maar zoek vaker obscuur ouder werk. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Daarnaast - ik blijf het zeggen - ben ik een beetje huiverig geworden voor CD Wow vanwege die Zuid-Amerikaanse persingen, die kwalitatief vaak gewoon minder zijn, zeker wat het drukwerk van de boekjes betreft. Ik bestel er een enkele keer nog wel hoor, en dan gaat het gewoon goed, al is drie weken wachten niet echt uitzonderlijk. Maar daar heb ik geen problemen mee; je weet waar je aan begint.
Ik heb een kleine vier jaar vrij uitbundig bij ze besteld. Vrijwel alles kwam altijd aan, al kan het even duren. En die hoogst enkele keer dat het misging, stuurde ze snel een vervangend exemplaar. Een paar jaar geleden nog wel tenminste; ik lees hier met enige regelmaat dat ze daar tegenwoordig moeilijker over doen.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 12:31 uur
nico1616 schreef:
Ik verbaas me er hier steeds over dat zoveel mensen bij cdwow bestellen, na alle problemen en verhalen van lange verzendtijden.
Ik verbaas me er hier steeds over dat zoveel mensen bij cdwow bestellen, na alle problemen en verhalen van lange verzendtijden.
Ooit 1 klacht gehad over een niet gearriveerde cd, welke zeer netjes is opgelost door cdwow.
Mijn meest recente bestelling dateert van 21-12, en was netjes op 24-12 voor de kerst binnen (voor cdwow begrippen wel heel erg snel, dat geef ik toe)
0
geplaatst: 3 januari 2012, 12:34 uur
^ Nog nooit problemen met CD-WOW gehad. Wel af en toe lange levertijden, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee.
0
geplaatst: 7 januari 2012, 23:13 uur
Ik bestel al een vrije lange tijd cd's bij CD-WOW en heb nog geen problemen ondervonden. Bestellingen komen vaak erg snel binnen. Laatst nog op vrijdagavond een cd besteld en dinsdagmiddag lag ie op de mat, snel en een prima prijs.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 01:02 uur
Mijn bestelling is binnen...het meeste dan...10 van de 12 zijn er inmiddels. Vreemd genoeg was eentje er al 2 dagen geleden, 3 andere kwamen gisteren en vandaag nog eens 6. Twee cd's staan in back-order, zoals netjes vermeld bij mijn account.
Valt me erg mee dus, netjes geleverd hoor.
Valt me erg mee dus, netjes geleverd hoor.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 21:49 uur
Ik heb ook weer 2 plaatjes besteld. De vorige bestelling kwam na 8 dagen aan, ben benieuwd wat het nu gaat worden 

0
geplaatst: 8 januari 2012, 22:33 uur
Ik had een Fleet Foxes EP besteld bij CDwow voor 4 euro, en die had ik in 4 dagen.
Het kan dus wel!
Het kan dus wel!
0
geplaatst: 8 januari 2012, 22:38 uur
Ik had 'm ook nog eens na 20:00 besteld, en had m dus in prinipe 3 werkdagen na bestelling.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 22:40 uur
Waar kwam die EP dan vandaan? Ze versturen echt vanuit de hele wereld.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 13:38 uur
Voor mij nooit geen CDWOW meer.
Play.com: Met een beetje mazzel €5,- per cd en na een weekje heb je ze.

0
geplaatst: 9 januari 2012, 13:43 uur
Waarom geen CDWOW meer dan Jan?
De site die je daar noemt ziet er ook wel goed uit, maar je moet wel erg veel mazzel hebben als een cd'tje 5 euro kost
De site die je daar noemt ziet er ook wel goed uit, maar je moet wel erg veel mazzel hebben als een cd'tje 5 euro kost

0
geplaatst: 9 januari 2012, 14:16 uur
Ik heb 27 december 6 cd's besteld. Waarvan er 2 in voorraad waren en dus al binnen heb. De andere 4 cd's duurden 7-10 dagen. Maar deze staan nu nog steeds op 'backorder', terwijl de 7-10 dagen al verstreken zijn, moet ik me al zorgen gaan maken? Of duurt het gewoon wat langer en is dat normaal.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 14:25 uur
Je hoeft je geen zorgen te maken, geduld is een schone zaak bij cdwow.
Bij mij is altijd nog alles aangekomen, al heeft het regelmatig wat langer geduurd dan was aangegeven.
Bij mij is altijd nog alles aangekomen, al heeft het regelmatig wat langer geduurd dan was aangegeven.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 14:30 uur
0
geplaatst: 9 januari 2012, 19:15 uur
kaztor schreef:
Ik denk dat ik play.com als achter de hand keuze hou bij Amazon.co.uk
Maar ik geef je helemaal gelijk. Ik weet niet waar cdwow z'n cd's allemaal vandaan haalt, maar het duurt te lang en ze zijn ook duurder dan Play. com en Amazon. De laatste is overigens toch nog wel goedkoper dan Play.com maar verstuurt alles gratis bij een bestelling boven 25 euro. Bij Play.com is de verzending altijd gratis. En alles is snel in huis.
Bij Amazon vind ik het erg prettig dat je ook op dezelfde account in andere landen kunt rondkijken en betalen.
Waarom dit allemaal niet in Nederland kan....
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 januari 2012, 19:23 uur
Hé, goed om te weten. Ik kan dus met mijn .co.uk account ook in Duitsland bestellen. Dat wist ik nog niet. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 9 januari 2012, 19:25 uur
Snoeperd schreef:
Ik heb 27 december 6 cd's besteld. Waarvan er 2 in voorraad waren en dus al binnen heb. De andere 4 cd's duurden 7-10 dagen. Maar deze staan nu nog steeds op 'backorder', terwijl de 7-10 dagen al verstreken zijn, moet ik me al zorgen gaan maken? Of duurt het gewoon wat langer en is dat normaal.
Ik heb nu ook met The Joy Formidable, heb al een mail gehad dat het iets langer gaat duren.
0
geplaatst: 2 februari 2012, 16:19 uur
Vandaag mijn "The Hollies - Clarke, Hicks & Nash Years" binnen gehad.
Hij werd verstuurd op 31 januari, ik kreeg het mailtje vrij laat op de middag, en ontving de CD vanmorgen met pakketdienst tijdens het ontbijt.. dat is dus nog geen 2 dagen, en dat vanuit Hong Kong!
Hij werd verstuurd op 31 januari, ik kreeg het mailtje vrij laat op de middag, en ontving de CD vanmorgen met pakketdienst tijdens het ontbijt.. dat is dus nog geen 2 dagen, en dat vanuit Hong Kong!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 februari 2012, 18:27 uur
Had m'n dvd ook binnen 3 dagen binnen (hoewel het wachten op verzenden een dag of acht duurde). Een unicum.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 februari 2012, 18:20 uur
De laatste 7 bestellingen binnen een week binen van CD WOW, echt goede voornemens gemaakt dus.
0
geplaatst: 8 februari 2012, 15:40 uur
Hier ook twee cd's op de 3e werkdag na verzending binnen vanuit Hong Kong, i.p.v twee weken wachten. Prima in orde allemaal.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 12:48 uur
Ze hebben de naam van de website veranderd in wowhd.nl, ik wilde even kijken op cdwow.nl en dat werkte dus niet meer.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 14:44 uur
musician schreef:
Maar ik geef je helemaal gelijk. Ik weet niet waar cdwow z'n cd's allemaal vandaan haalt, maar het duurt te lang en ze zijn ook duurder dan Play. com en Amazon. De laatste is overigens toch nog wel goedkoper dan Play.com maar verstuurt alles gratis bij een bestelling boven 25 euro. Bij Play.com is de verzending altijd gratis. En alles is snel in huis.
Bij Amazon vind ik het erg prettig dat je ook op dezelfde account in andere landen kunt rondkijken en betalen.
(quote)
Ik heb al verscheidene dingen bij Play.com besteld en ik ben echt dik tevreden, niks zit me tegen.

CDWOW ziet me niet meer terug.
* denotes required fields.