MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
titan (crew)
Nick Cave bij mij hetzelfde verhaal. Echter; twee andere nieuwe albums zijn nu onderweg.

Laatst ontving ik een digipak waar de voorkant van beschadigd was, alsof iemand een prijssticker van de voorkan had afgetrokken en een stuk van het artwork erbij, die heb ik terug gestuurd en binnen een week een nieuwe gekregen, en een voucher voor de porto.

Dus al met al wel goed opgelost.

Gister 4 cd's besteld, alleen na betaling kwam ik er achter dat ik 1 cd 2 keer had besteld. ff mailtje gestuurd en binnen een uur geregeld. Nu nog wachten hoelang het gaat duren. Vorige bestelling van MBV, Fennesz en Neil Young werden binnen een week geleverd. Heb zelf de laatste tijd juist geen klachten meer. Maar nog ff dit afwachten.

Nick Cave verder vertraagd en dat niet alleen: ook Hercules & Love Affair nu vertraagd.
Dit gaat weer eens de verkeerde kant op zo

Overigens is de cd van Duffy weer wel verstuurd.

Hmm Nick Cave (opnieuw)verplaatst naar 14-03. Gutter Twins (opnieuw) verplaatst naar 17-03. The Black Crowes is echter wel verzonden.

Ik denk dat mijn volgende bestelling bij cd-wow even op zich laat wachten.

Het stoort mij vooral dat je de klantenservice zo moeilijk kan bereiken. Op beide emailadressen reageren ze niet...

Waarom bestelt iedereen toch nog steeds bij CD WOW? Het enige wat ik telkens lees is dat de service allerbelabbertst is, en daarbij zijn de meeste cd's op andere sites nog wel goedkoper te vinden.

L_T_B schreef:
en daarbij zijn de meeste cd's op andere sites nog wel goedkoper te vinden.

Dan ga ik wel uit van genoemde titels, dus vertel...... (graag zelfs)

Ze lijken niet meer zo up-to-date te zijn als eerst en er was gister ook een '2 euro minder' actie dat gold in de middaguren. Weer een kink in de kabel?

kaztor schreef:
Ze lijken niet meer zo up-to-date te zijn als eerst en er was gister ook een '2 euro minder' actie dat gold in de middaguren. Weer een kink in de kabel?

Best wel. Ik probeerde met die actie te nieuwe Elbow plaat de pre-orderen voor dus 2 euro minder, maar mijn bestelling heb ik niet kunnen afronden

Elbow-plaat gister besteld, vandaag een mail dat 'ie verstuurd is (een paar dagen eerder dan Bol.com). Kijk, volgens mij gaat het weer allemaal op rolletjes

Nou, Nick Cave is zojuist voor de derde of vierde keer verplaatst. Op rolletjes is een term die ik even niet kan plaatsen bij deze ballentent. Ook de Gutter Twins zijn nog steeds niet verzonden.

Zelf Autechre / Motopsycho en Sonic Youth besteld en deze zijn ook verzonden. Heb zelf geen klagen de laatste tijd over CDwow. Misschien dat je net pech hebt met deze cd's

Tribal Gathering schreef:
Nou, Nick Cave is zojuist voor de derde of vierde keer verplaatst.

Bij mij is deze nu eindelijk verzonden
Elbow is gelijk verzonden. Hercules and Love Affair daarentegen nog steeds niet.

Het vervelende bij cd-wow vind ik nog steeds dat ze na een geplaatste bestelling geen bevestigingsmail sturen. Bij Amazon en Bol.com heb je die binnen 5 minuten.

WernerGSF
dat doen ze wel, maar pas op het moment van verzenden

Niet echt ideaal. Ik bestel de laatste tijd vrij veel bij Amazon in de UK en die werken echt perfect.

Laatst 3 cd's besteld die compleet in kreukels aan zijn gekomen (de hoesjes). Even een klacht over ingediend en vervolgens netjes 3 hoesjes toegestuurd gekregen. Jammer alleen dat Bright Eyes - Cassadaga een ander soort hoesje heeft en ze niet de moeite doen de comments echt te lezen, anders had ik nu inderdaad 3 perfecte cd's.

Running On Empty schreef:
Het vervelende bij cd-wow vind ik nog steeds dat ze na een geplaatste bestelling geen bevestigingsmail sturen. Bij Amazon en Bol.com heb je die binnen 5 minuten.

Bij mij wel hoor: ik krijg gelijk een bevestiging van bestellen (in tweevoud: eentje van de site en eentje van paynova).

WernerGSF
same here

Er komt inderdaad wel eens een pakje in de kreukels aan maar ik vind ook dat ze dat netjes oplossen en snel reageren. Tis alleen soms wel gruwelijk lang wachten op toch reguliere titels

Klopt, ik denk dat het eerder een probleem van de TNT is dan van cd-wow. Het lijkt wel alsof het postkantoor in mijn dorp met de spullen smijt want ook pakjes van Bol en cdvriend komen soms in gruzelementen aan. En als je 3 verschillende pakjes hebt ontvangen en van alledrie de cd's zijn de hoesjes compleet vernield, dan heb je toch wel het recht om verontwaardigd te zijn als klant zijnde, wiens fout het dan ook is.

Ik heb dit keer met IDeal betaald (misschien een verschil met creditcard?) en ze kunnen de order niet vinden net als vorige keer. Moet je alle gegevens dus gaan mailen terwijl het geld wel is afgeschreven.

Ik ben er voorlopig wel klaar mee. Bol.com en Amazon UK werken echt perfect.

Running On Empty schreef:
Ik heb dit keer met IDeal betaald (misschien een verschil met creditcard?)

Ik doe het beiden en ik krijg bij allebei keurig netjes een bevestigingsmail in enkele seconden.

Ik heb jarenlang zonder problemen bij CDWOW besteld, maar dit jaar heb ik toch wat merkwaardige dingen beleefd. Het begon met een beschadigde Join The Dots 4CD Box Set van de The Cure. Ik heb er meerdere mails aan moeten besteden, maar uiteindelijk toch een nieuw exemplaar ontvangen. De toegezegde voucher voor de portokosten ontbrak echter (het beschadigde exemplaar had ik op verzoek netjes teruggestuurd). Ook daarover heb ik nog een keer een mail gestuurd, waarop geen reactie meer is gekomen. Daarna heb ik het er maar bij laten zitten. Ik was gelukkig met mijn Box Set.
Een paar weken geleden bestelde ik Nil Recurring van Porcupine Tree, waarbij de betaling via iDeal een paar dagen na de bestelling op mijn rekening werd teruggestort. Vreemd. Ik trok de conclusie dat de CD kennelijk niet meer leverbaar is, hoewel ik nimmer een bericht daarover heb ontvangen. Wie schetst mijn verbazing dat ik deze week toch de CD in mijn brievenbus aantref, zonder daarvan voorafgaand een verzendbevestiging te hebben ontvangen. Al met al een royale compensatie van de niet vergoede portokosten, zou ik denken . Of ze het zo bedoeld hebben, waag ik echter te betwijfelen.

Thank you for contacting us.

It appears that, due to a temporary technical problem involving the server connecting our site to that of our payment provider, they were unable to authorise the transaction - and, regrettably, it hasn't been processed successfully.

Therefore, the same has been credited back into your account. Unfortunately, you will have to place the order again.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience that this will inevitably cause.

Kind Regards

Ik bestel hem dus opnieuw maar niet bij CD Wow. Ze zijn wel snel met reageren dat is een plus, maar ik heb steeds deze ellende.

Nightrider schreef:
Klopt, ik denk dat het eerder een probleem van de TNT is dan van cd-wow. Het lijkt wel alsof het postkantoor in mijn dorp met de spullen smijt want ook pakjes van Bol en cdvriend komen soms in gruzelementen aan. En als je 3 verschillende pakjes hebt ontvangen en van alledrie de cd's zijn de hoesjes compleet vernield, dan heb je toch wel het recht om verontwaardigd te zijn als klant zijnde, wiens fout het dan ook is.

Zelfde probleem hier. Ik zie dan ook steeds liever de kartonnen cd hoesjes. Ze zijn mooier, maar misschien op lange termijn minder stevig als de cd doosjes. Het klinkt gek maar ik kan me echt DOOD ergeren aan krassen op de hoesjes. Vooral de oerlelijke jewel cases moeten het te vaak (lees: altijd) ontgelden.

Het gaat weer niet lekker de laatste tijd. Na de vertraging (2 keer) van de laatste Nick Cave is Hercules and Love Affair nu al voor de derde keer uitgesteld en de nieuwe R.E.M. heeft z'n eerste vertraging al weer te pakken.
Het blijft helaas maar aanmodderen daar.

Had 4 new wave-samplers besteld, en kreeg meteen al een bericht dat ze onderweg zijn.

Bij mij schijnt R.E.M. opeens verzonden te zijn

Gast
geplaatst: vandaag om 09:37 uur

geplaatst: vandaag om 09:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.