Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juni 2012, 17:49 uur
Ik heb hem niet gehad 
Maar een aanbeveling Santigold is nooit verkeerd hoor

Maar een aanbeveling Santigold is nooit verkeerd hoor

0
geplaatst: 18 juni 2012, 23:41 uur
Ik heb ook dezelfde mail, met dezelfde bands. Dit soort mails komen bij mij niet binnen in de bak Postvak In, maar in de vergaarbak 'Meuk'. 

0
geplaatst: 4 juli 2012, 14:37 uur
Vandaag kreeg ik weer twee nieuwsbrieven van WOWHD binnen. Een Nederlandse en een Deense
Ze zijn weer lekker aan het klooien dus.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 juli 2012, 21:25 uur
stoepkrijt schreef:
Vandaag kreeg ik weer twee nieuwsbrieven van WOWHD binnen. Een Nederlandse en een Deense
Ze zijn weer lekker aan het klooien dus. Hier ook met de nieuwe Aerosmith

0
geplaatst: 6 juli 2012, 11:32 uur
Wow, 5% korting vandaag als je 1 artikel koopt. Wat 'n actie!
Fair, 10% bij twee artikelen, maar ik vraag me af of ze serieus denken dat ze hiermee klanten winnen?
Fair, 10% bij twee artikelen, maar ik vraag me af of ze serieus denken dat ze hiermee klanten winnen?

0
geplaatst: 6 juli 2012, 11:47 uur
Mensen die van plan zijn om binnenkort een bepaalde cd te bestellen zullen nu misschien alvast toehappen. Of mensen die al iets wilden bestellen doen dat nu eerder bij CDWOW dan ergens anders. En mensen die het woord 'korting' zien zullen vaker getriggered worden om even op de site te kijken of er toevallig wat interessants te halen valt.
Ja, ik geloof wel dat het werkt, al die tijdelijke acties van CDWOW.
Ja, ik geloof wel dat het werkt, al die tijdelijke acties van CDWOW.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 12:13 uur
Maar 5%? Iedereen weet dat CD-WOW (/wowhd) over een week een betere, luxere, voordeligere actie heeft. Ik merk het bij mezelf: op het moment dat er geen actie is plaats ik simpelweg geen bestelling, maar wacht ik nog even op een leuk kortingsbedrag. Zou dit ook bij die 5% korting doen, dat is echt knap weinig waard.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 18:49 uur
Die acties van cd-wow zijn sowieso een wassen neus, ze geven 5% korting maar gooien gelijk de prijs van een cd 5% omhoog.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 10:16 uur
Shangri-la schreef:
Die acties van cd-wow zijn sowieso een wassen neus, ze geven 5% korting maar gooien gelijk de prijs van een cd 5% omhoog.
Dat is onzin. Ik kijk regelmatig op de site en de prijzen van bijvoorbeeld Muse- en Dream Theater-albums (die ik regelmatig in de gaten houd Die acties van cd-wow zijn sowieso een wassen neus, ze geven 5% korting maar gooien gelijk de prijs van een cd 5% omhoog.
) zijn al tijden min of meer hetzelfde. Als er dan zo'n kortingsactie is zijn die prijzen nog steeds hetzelfde. Ik heb nog nooit een plotselinge prijsstijging gezien, bij welk album dan ook.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 10:18 uur
Ik heb het bij andere artiesten (bv. Bob Dylan) wel gezien anders.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 10:24 uur
Ik heb altijd een behoorlijke verlanglijst staan en heb regelmatig prijsstijgingen gezien. Als ik het album een week later weer aanklikte, was de prijs veranderd (lees : verhoogd).
0
geplaatst: 7 juli 2012, 10:30 uur
Volgens mij worden die prijzen dan ook regelmatig verlaagd, dat kan bijna niet anders. Anders zou het wel erg gaan opvallen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2012, 17:27 uur
Op 25 Juni deze besteld omdat ik mijn vinyl exemplaar heb weggedaan, maar nog steeds niet leverbaar en in back order. Ongelooflijk een van de meest verkochte albums ever.
0
Raffael1977
geplaatst: 8 augustus 2012, 23:05 uur
Vooral de pre-order albums zijn vaak spot goedkoop, heb regelmatig albums gekocht voor 8 a 9 euro.
0
geplaatst: 10 augustus 2012, 01:23 uur
jeroentjuhh schreef:
Ik heb altijd een behoorlijke verlanglijst staan en heb regelmatig prijsstijgingen gezien. Als ik het album een week later weer aanklikte, was de prijs veranderd (lees : verhoogd).
Zavvi doet dat ook.
Dit is nou waar Play.com met vlag en wimpel wint:
Je stopt cd's in je verlanglijstje, de prijzen veranderen en je kunt ze bestellen met de laagst voorkomende prijs!

0
geplaatst: 10 augustus 2012, 08:18 uur
jeroentjuhh schreef:
Je stopt cd's in je verlanglijstje, de prijzen veranderen en je kunt ze bestellen met de laagst voorkomende prijs!
Volgens mij kun je bij Play geen verlanglijst maken.
Fijn is de verlanglijst van Amazon, krijg je automatisch updates over de prijskoersen. En dan happen als je een cd voor 1 cent (plus p&p) binnen kunt slaan.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 augustus 2012, 14:41 uur
DjFrankie schreef:
Op 25 Juni deze besteld omdat ik mijn vinyl exemplaar heb weggedaan, maar nog steeds niet leverbaar en in back order. Ongelooflijk een van de meest verkochte albums ever.
En vandaag 13 -8 opgestuurd
0
geplaatst: 13 augustus 2012, 14:58 uur
Maar Frankie toch,

Thriller van MJ koop je in elke winkel voor een prik.
Dat je zo'n cd nu uitgerekend online moet kopen.

Thriller van MJ koop je in elke winkel voor een prik.
Dat je zo'n cd nu uitgerekend online moet kopen.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 augustus 2012, 21:12 uur
4,49 (incl verzendkosten) een lagere prijs vond ik nergens 

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 12:46 uur
Maar toch, betere reclame is er niet.
Zelfs op een forum wordt er ruim aandacht aan besteed.
Daarmee is het (misschien onbedoeld) marketingtechnisch een geweldige actie van Wow HD
Zelfs op een forum wordt er ruim aandacht aan besteed.
Daarmee is het (misschien onbedoeld) marketingtechnisch een geweldige actie van Wow HD

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 12:49 uur
Ha, misschien wel een bewuste typo? Anders had ik er nooit van geweten in ieder geval. 

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 13:44 uur
Ik dacht eigenlijk dat het weer een van de vele woordspelingen van CD-Wow was, maar als dat zo is dan ben ik in ieder geval niet de enige die hem niet snapt 

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 13:57 uur
Je kunt sparen voor dat oude besje naast de tekst. Ik bedoel, die Gwen is natuurlijk ook de jongste niet meer.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 14:20 uur
GrafGantz schreef:
Je kunt sparen voor dat oude besje naast de tekst. Ik bedoel, die Gwen is natuurlijk ook de jongste niet meer.
Van de 50% krijg je dan waarschijnlijk de tiet van gaan, niet die van komen.

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 16:25 uur
De site ligt eruit, klopt dat?
Wijzing van een tijdje later: de site doet heel moeilijk tegen me. Veel foutmeldingen, pagina's die niet geladen kunnen worden, etc. Heeft iemand anders daar ook last van?
Wijzing van een tijdje later: de site doet heel moeilijk tegen me. Veel foutmeldingen, pagina's die niet geladen kunnen worden, etc. Heeft iemand anders daar ook last van?
* denotes required fields.