Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 4 november 2012, 03:23 uur
ik heb 2 CD's besteld via CDWOW: een "drama". Ik weet dat geduld een schone zaak is, maar bij de ene kreeg ik op 12 oktober de melding dat ie verzonden was en bij de andere (binnen 24 uur verzending) was dat 29 oktober. ik vraag me af: waar vandaan dan? 

0
geplaatst: 4 november 2012, 08:29 uur
Binnen 24 uur leverbaar en/of verzonden betekend bij die club meestal wel nog zo een weekje of 2 wachten.
Tja het komt allemaal wel binnen hoor, goedkoop (veel tussen Euro 5.00 - 6.00 en nieuwe vaak < 10.00) en zonder verzendkosten, je moet daarvoor dan wel heeeeeel geduldig zijn .
Tja het komt allemaal wel binnen hoor, goedkoop (veel tussen Euro 5.00 - 6.00 en nieuwe vaak < 10.00) en zonder verzendkosten, je moet daarvoor dan wel heeeeeel geduldig zijn .
0
Cured
geplaatst: 4 november 2012, 08:31 uur
Oké bedankt. Geduld is niet mijn sterkste kant, maar de ene CD is wel meer da de helft goedkoper en die andere scheelt me verzendkosten, alleen dacht ik die na een paar dagen wel binnen te hebben. Maar goed, je moet er wat voor over hebben.
0
geplaatst: 4 november 2012, 10:58 uur
Inderdaad, mijn bestellingen komen ook steeds uit Hong Kong. Jammer dat het altijd zolang duurt bij CDWOW, gelukkig zijn de prijzen wel altijd goed te doen 

0
geplaatst: 14 februari 2013, 11:51 uur
Ik heb nog drie kortingsbonnen van € 1,00 per bon over; PM me maar als je de codes wil hebben. Ze vervallen op 17 februari.
Edit: zijn weggegeven.
Edit: zijn weggegeven.
0
Rizz
geplaatst: 18 februari 2013, 11:37 uur
Hoi Marijn,
Voel je je fortuinlijk?
Kast med WOW HD’s heldige terning og vind et af de seks hemmelige tilbud! Der er gode tilbud på DVD’er, CD’er, Blu-rays og Spil og du kan kaste så mange gange du vil!

Voel je je fortuinlijk?
Kast med WOW HD’s heldige terning og vind et af de seks hemmelige tilbud! Der er gode tilbud på DVD’er, CD’er, Blu-rays og Spil og du kan kaste så mange gange du vil!

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 februari 2013, 12:02 uur
Ik heb een 3. Wat heb ik nou aan 15% korting op nieuwe dvd's...
Edit: je kan blijven gooien.
Edit: je kan blijven gooien.

0
geplaatst: 18 februari 2013, 12:17 uur
Heel lök aanbod inderdaad: wow, een Holy Devil kast met hellige tering of van seks het huiselijke aanbod vinden! En van hen mag je nog vaker de kast op ook.
Nederlands en Deens scheelt niet zoveel - altijd gedacht dat Amsterdam de voorstad van Kopenhagen was en ook wij hebben een kroon, binnenkort een mannelijke drager
Alea iacta est, les jeux sont faits en meer van die dingen. CD kom nou gauw, auw!
Nederlands en Deens scheelt niet zoveel - altijd gedacht dat Amsterdam de voorstad van Kopenhagen was en ook wij hebben een kroon, binnenkort een mannelijke drager

Alea iacta est, les jeux sont faits en meer van die dingen. CD kom nou gauw, auw!
0
Cured
geplaatst: 29 april 2013, 10:32 uur
Weet iemand ook wat het verschil is tussen 2 dezelfde qua tracklist aangeboden CD's, maar met verschillende prijs? Zit 'm dat in de leveringstijd of iets anders (verpakking of zo: digipack, dan wel jewelcase?)
0
geplaatst: 29 april 2013, 10:53 uur
De goedkope zijn vaak Zuid-Amerikaanse of Aziatische persingen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 april 2013, 11:35 uur
Die indruk heb ik niet. Een hele enkele keer is kleur van de cover een beetje flets/vaal.
0
Cured
geplaatst: 29 april 2013, 11:35 uur
trebremmit schreef:
Ok, dus goedkopere produktiekosten o.i.d. neem ik aan. Thanx.De goedkope zijn vaak Zuid-Amerikaanse of Aziatische persingen.
0
geplaatst: 13 mei 2013, 18:11 uur
Het is vooral dat net uitgekomen Cd's veeel goedkoper zijn bij CD Wow dan de gevestigde namen. Iemand die weet waarom? Past een site als Bol.com betere prijsdiscriminatie toe?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 13 mei 2013, 22:29 uur
Ja bijna geen belasting betalen, hier zit er 21 % BTW op, in Hong Kong bijna niks.
0
geplaatst: 24 mei 2013, 13:34 uur
CD wow heeft weer 15% korting op alles, dus sla je slag zou ik zeggen! 

0
geplaatst: 24 mei 2013, 13:39 uur
Ik vertik het zo te noemen
Ik typ ook steevast CDwow in en dan gaatie dan wel automatisch naar WOWhd. maar dat vind ik een achterlijke naam.
Ik typ ook steevast CDwow in en dan gaatie dan wel automatisch naar WOWhd. maar dat vind ik een achterlijke naam.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 mei 2013, 13:40 uur
trebremmit schreef:
Ook enig idee hoe je dat kunt zien? Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen deze 2:
WOW HD Nederland - wowhd.nl
WOW HD Nederland - wowhd.nl
0
geplaatst: 24 mei 2013, 13:49 uur
Bij de bovenste link staat indië. Maar dat is alleen niet de goedkoopste....
...
...
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 mei 2013, 13:51 uur
Waar zie je dat precies staan? Is dat het Inertia bij het label?
0
geplaatst: 24 mei 2013, 13:53 uur
0
geplaatst: 24 mei 2013, 14:07 uur
de grap.Maar het verschil in label-naam stelt hier denk ik niet zo veel voor; 4AD is sowieso het juiste label van The National, Inertia is ook een onafhankelijk record label (wellicht iets overkoepelends of zo, geen flauw idee).
Die van 4AD is het goedkoopste en aangezien dit het juiste label is, moet dit prima zijn, is ook de cd in de top-100 lijst van wow-hd.
Wellicht dat er nog een verschil is tussen jewelcase - digipack, maar ik denk dat het in dit geval gewoon dezelfde cd is. Als je zekerheid wilt is dit een vraag voor de klantenservice van wow-hd (of was 't nu wowcd of adhd wow).
* denotes required fields.