Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2013, 18:46 uur
Godver, dat flikken ze nou altijd net de dag NA dat ik eenm 'grote' uitgave heb gedaan, ongelofelijk...Had toch weer 3 euro gescheeld.. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 oktober 2013, 11:38 uur
Niet te schatten, die kerels, weekend met 10% korting: http://www.wowhd.nl/
. Iedere twee weken is het koekenbak
.
Edit: wanneer komt die 20% er nog eens aan?
. Iedere twee weken is het koekenbak
.Edit: wanneer komt die 20% er nog eens aan?

0
Cured
geplaatst: 19 oktober 2013, 12:09 uur
Ok, o uwe oplettendheid Sir Spam; ga weer even neuzen.
0
geplaatst: 19 oktober 2013, 12:13 uur
Bowie's next day heb ik nog niet zo lang geleden "goedkoop " (Euro 8,-) uit de winkel meegenomen.
Ligt daar dus voor 5,99
Ligt daar dus voor 5,99

0
Cured
geplaatst: 21 oktober 2013, 12:01 uur
Tsja, ik snap nu waarom ze die CD's in de uitverkoop doen.... 

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 12:31 uur
Ik heb vorige week maandag een cd in de brievenbus gehad, die vandaag (dus een week en een dag later) opeens over begon te slaan tijdens verschillende nummers. Hoe kan ik nu een vervangend exemplaar krijgen, moet ik de cd nu op gaan sturen en zo ja, naar waar?
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 12:57 uur
Even op de betreffende site kijken hoe je de melding moet maken.
Bij Amazon is het vrij eenvoudig.
Bij Amazon is het vrij eenvoudig.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 13:02 uur
Of een nieuwe cd-speler kopen (als schoonmaken geen zin meer heeft) ...
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 18:20 uur
Aan de cd-speler ligt het in elk geval niet, die speelt ook gewoon andere cd's af.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 oktober 2013, 18:23 uur
CHIEP schreef:
Uitverkoop tot morgen 9u.
Uitverkoop tot morgen 9u.
Actie verlengd tot 28 oktober 2013 om 9u00: http://www.wowhd.nl/.

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 20:13 uur
Das een andere actie he, dat is voor puur geselecteerde CDs.. dat is 90% troep...
DIe andere korting is helaas al weer afgelopen(tot zondag 23.59)
DIe andere korting is helaas al weer afgelopen(tot zondag 23.59)
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 oktober 2013, 22:53 uur
Net even gecheckt en het zijn wel degelijk dezelfde cd's die in aanbieding staan.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 00:00 uur
Slowgaze schreef:
Ik heb vorige week maandag een cd in de brievenbus gehad, die vandaag (dus een week en een dag later) opeens over begon te slaan tijdens verschillende nummers. Hoe kan ik nu een vervangend exemplaar krijgen, moet ik de cd nu op gaan sturen en zo ja, naar waar?
FAQ | Retouren | WOW HD Nederland - wowhd.nl
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 08:43 uur
CHIEP schreef:
Net even gecheckt en het zijn wel degelijk dezelfde cd's die in aanbieding staan.
Van het weekend was er 10% op alles, dus dat is echt niet dezelfde actie

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 23 oktober 2013, 10:25 uur
Die heb ik dan gemist. Ik heb enkel deze actie gezien waar Sir Spamalot het ook over heeft.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 11:33 uur
My Beautiful Dark Twisted Fantasy van Kanye West tijdelijk in de aanbieding op cdwow, slechts 5 euro!
0
Hendrik68
geplaatst: 31 oktober 2013, 10:31 uur
Vandaag Halloween, dus de hele dag 15 % korting op alles bij WOW HD.
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 10:49 uur
Hendrik68 schreef:
Vandaag Helloween, dus de hele dag 15 % korting op alles bij WOW HD.
Vandaag Helloween, dus de hele dag 15 % korting op alles bij WOW HD.
Korting op alles vanwege Halloween, of alleen korting op alles van Helloween?
Verwarrend bericht hoor

0
Hendrik68
geplaatst: 31 oktober 2013, 10:56 uur
Ik heb mijn fout zoeven hersteld, want inderdaad snapt niemand waar ik het over heb. Wil jij dan even de puntjes op de eerste e van zoeven er zelf even bij bedenken? 

0
geplaatst: 31 oktober 2013, 11:04 uur
Ah nee, ik hou het er maar gewoon op dat je even langs kwam zoeven om je post aan te passen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 november 2013, 08:27 uur
Hendrik68 schreef:
Actie verlengd tot en met zondag 3 november 2013.
0
geplaatst: 1 november 2013, 12:32 uur
Al veel besteld op cdwow,. altijd met volle tevredenheid.
Nu 2 vinyl gekocht.. benieuwd hoe lang dat gaat duren, en hoe t aan gaat komen.
Sinds Play een 2e hands shop lijkt heb ik er niet meer gekocht. Jammer, want daarvoor kocht ik er echt veel!
Nu 2 vinyl gekocht.. benieuwd hoe lang dat gaat duren, en hoe t aan gaat komen.
CHIEP schreef:
Ben ik de enige die al zeer lang niets meer via Play heeft gekocht? Waar is de tijd dat de ene sale nog niet afgelopen was of de volgende begon al?
Ben ik de enige die al zeer lang niets meer via Play heeft gekocht? Waar is de tijd dat de ene sale nog niet afgelopen was of de volgende begon al?
Sinds Play een 2e hands shop lijkt heb ik er niet meer gekocht. Jammer, want daarvoor kocht ik er echt veel!
0
geplaatst: 4 november 2013, 21:54 uur
lennon schreef:
Daar zeg je zo wat. Vroeger kocht ik er ook veel, hadden ze vaak goede aanbiedingen en prima acties. En altijd gratis verzenden.
Tegenwoordig lijkt Play.com zelf meer een soort lege huls, die onderdak biedt aan 'third party sellers'. Ik heb er een tijd lang ook vrijwel niets meer gekocht, maar de laatste tijd kijk en vergelijk ik toch nog wel eens. En dan kom ik met enige regelmaat tot de conclusie dat Play bij sommige CD's toch goedkoper is dan alle andere aanbieders.
Maar het blijft lastig, want de ene marketplace seller is de andere niet. Áls ik er wat koop, is het meestal bij aanbieders die hun betrouwbaarheid bij mij al enigszins bewezen hebben, zoals All Your Music, Rarewaves en (voor Amerikaanse CD's) Moviemars. Het resulteert soms wel in lange wachttijden, maar als je die op de koop toe neemt, is het nog wel de moeite waard om te kijken en te vergelijken.
Alleen: net als bij Amazon is een credit card een must bij Play.cxom.
0
geplaatst: 4 november 2013, 22:01 uur
Bij CD Wow koop ik trouwens ook niet zoveel meer. Zelfs bij zo'n kortingsactie van 15 procent kom ik maar weinig tegen dat goedkoper uitvalt dan bijv. bij Grooves-Inc, Amazon.co.uk of Amazon.de. Of Play.com inderdaad.
Dat zijn momenteel (in die volgorde) toch de internetwinkels war ik momenteel de meeste bestellingen plaats. Voor nieuwe CD's dan. Tweedehands of out-of-print is een ander verhaal. Dan staan er legio mogelijkheden open.
Daarnaast loop ik nog steeds regelmatrig binnen bij mijn plaatselijke Plato-vestiging, waar ik ook nog altijd geregeld slaag. De instant-bevrediging (het meteen in handen hebben van je aankoop) is mij dan wel één of twee euro's extra waard. Maar veel groter moet het verschil niet worden.
Dat zijn momenteel (in die volgorde) toch de internetwinkels war ik momenteel de meeste bestellingen plaats. Voor nieuwe CD's dan. Tweedehands of out-of-print is een ander verhaal. Dan staan er legio mogelijkheden open.
Daarnaast loop ik nog steeds regelmatrig binnen bij mijn plaatselijke Plato-vestiging, waar ik ook nog altijd geregeld slaag. De instant-bevrediging (het meteen in handen hebben van je aankoop) is mij dan wel één of twee euro's extra waard. Maar veel groter moet het verschil niet worden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 25 november 2013, 16:47 uur
Hier gaan we weer... "12 dagen van Kerstmis"-actie bij Wow HD: http://www.wowhd.nl/.
0
geplaatst: 29 november 2013, 11:45 uur
Tot dusver weinig interessants bij de dagelijkse aanbiedingen, al heb ik op die 'Eerste dag van kerstmis' wel twee cd's besteld met vijftien procent korting.
Rare kalender houden ze erop na bij wowhd trouwens. 'Twaalf dagen van kerstmis' vanaf eind november? Of zouden ze '12 dagen vòòr Kerstmis' bedoelen? Maar in dat geval hebben ze onze Sinterklaas verward met hun Amerikaanse Santa Claus, wat eigenlijk onze kerstman is....
't Wordt tijd dat ze bij wowhd toch eens een vertaler in de arm nemen die goed Nederlands spreekt én enig gevoel heeft voor de cultuurverschillen....
Rare kalender houden ze erop na bij wowhd trouwens. 'Twaalf dagen van kerstmis' vanaf eind november? Of zouden ze '12 dagen vòòr Kerstmis' bedoelen? Maar in dat geval hebben ze onze Sinterklaas verward met hun Amerikaanse Santa Claus, wat eigenlijk onze kerstman is....
't Wordt tijd dat ze bij wowhd toch eens een vertaler in de arm nemen die goed Nederlands spreekt én enig gevoel heeft voor de cultuurverschillen....

* denotes required fields.