MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
Ach ja, ik maak me om die cultuurverschillen niet zo druk.
Veel interessanter vind ik die vijftien procent korting op alle cd's. Ik heb er dan ook gelijk een stuk of tien besteld.

Sir Spamalot (crew)
Vandaag tot 23u59: korting 15% op alles.

Dat flikken ze nou altijd... gisteravond om 20 uur nog wat, full price, gekocht. Altijd als ik wat koop is het de dag erna kortig maar als ik er op wacht komt het niet..

Laat even weten de volgende keer als jouw bestelling geplaatst is, kunnen wij daarna met korting bestellen

Ik heb ook gisteren twee cds besteld omdat ik geen zin had om wachten . Ach, het scheelt twee euro. Dat is wel te overzien

En ole.. weer 14% korting!

lennon schreef:
En ole.. weer 14% korting!

Nee hoor.. ik zie niets.

Ja hoor, Begin 2014 met 14% korting op alles, Gebruik kortingscode 2014 bij het afrekenen.

Als het op die manier gaat wacht ik wel tot 2050 met m'n aanschaffingen...

Die club doet gewoon alles om Ducoz de volle prijs te laten betalen

DjFrankie (moderator)
Elk jaar hebben ze met oud en nieuw deze korting, kwestie van ff wachten

Rudi S schreef:
Die club doet gewoon alles om Ducoz de volle prijs te laten betalen

Ik heb ze dan toch maar 'getrickt' en stiekem die code ingevoerd om twee lastig te krijgen Wooden Wand albums te kopen, hij werkte nog ook "Niet geldig op dit account".

Ojee hebben ze daar een nieuwe Ducoz filter nodig

Stijn_Slayer
Doet de site het bij jullie?

Nee. Server Error staat er.

Stijn_Slayer
Oke, zag op hun Facebook al dat ze technische problemen hebben en de 15% korting langer laten gelden.

Vanochtend heel even. Toen ik wilde inloggen was het gedaan.

Raad eens wie er gister een Cd heeft gekocht op CDwow En nu is het weer korting???

LZA
Hihi, zeker omdat de twee 1 euro kortingsbonnen in je mailbox gisteren afliepen?

Wat is dit toch een rare webshop, je wordt indirect beloond voor het niet gebruiken van je kortingsbonnen en andersom bruut gestraft

Stijn_Slayer
Ik vind het wel vreemd dat ze nog steeds niets aan die trage verzendingen hebben gedaan. Daar krijgen ze vast dagelijks klachten over.

Nu ze ook allang niet meer de goedkoopste zijn vind ik Play en Amazon veel fijner. Alleen bij Play zijn de laatste tijd een aantal goedkope tweedehands cd's helemaal niet aangekomen (€1,50-2,50). Ik krijg dan m'n geld terug. Heb de indruk dat ze nooit zijn verzonden, omdat het voor de aanbieder niet de moeite waard is en het nu al een aantal keer achter elkaar is voorgekomen.

Sietse
Paar weken terug deze plaat besteld: WOW HD Nederland - wowhd.nl

Kreeg ik deze: Sensate Focus - Sensate Focus 1.6 (Vinyl) at Discogs
Die niet eens op de site staat...
Zit nog te wachten op een oplossing van hun kant (en een andere plaat die ik tegelijk had besteld).

LZA
Stijn_Slayer schreef:
Ik vind het wel vreemd dat ze nog steeds niets aan die trage verzendingen hebben gedaan. Daar krijgen ze vast dagelijks klachten over.

Nu ze ook allang niet meer de goedkoopste zijn vind ik Play en Amazon veel fijner.

Wat mijn repertoire betreft zijn er nog steeds erg lucratieve prijzen te vinden bij wowhd, zeker voor nieuw materiaal en platen die elders prijzig zijn.

Heb al meer dan 40 cd's besteld hier en werkelijk alles komt aan, ook zonder transportverzekering. De lange levertijd interesseert me dan niet zo. Cd's komen ook veelal uit VS, Hong Kong, Zuid-Amerika. Die vallen dan eenmaal niet binnen 2 dagen op je deurmat nee.

Laatst nog een cd besteld via amazon marketplace (Engelse verkoper), die deed er dik een maand over. Dat vind ik dus wel te lang ja. En de reguliere amazon prijzen zijn ook wat opgekrikt heb ik het idee.

Ducoz schreef:
Raad eens wie er gister een Cd heeft gekocht op CDwow En nu is het weer korting???

WowHD haat jou.

Sietse
Stijn_Slayer het is zo goedkoop bij Wow HD doordat ze de goedkoopste (en dus langste) verzendmanier gebruiken. Het is dus een keuze...of goedkoop en lang wachten of elders snel en meer betalen.

Stijn_Slayer
Tja, Play is vaak nog iets goedkoper en stukken sneller.

Sietse
Play heb ik nog nooit wat gekocht, dus zou het niet weten.
Geen idee ook of ze de dingen hebben die ik zoek (WOW HD ook maar weinig).

Lin
Sietse schreef:
Stijn_Slayer het is zo goedkoop bij Wow HD doordat ze de goedkoopste (en dus langste) verzendmanier gebruiken. Het is dus een keuze...of goedkoop en lang wachten of elders snel en meer betalen.

Klopt ja, je moet geen bestellingen doen als je binnen een maand een verjaardag hebt. Tijdje terug twee elpees gekocht, na paar weken kwam de eerste, zat een rare tik aan het eind van de plaat. Nog paar weken kwam de tweede, uit hongkong en bleek het een live elpee te zijn terwijl ik aantoonbaar de reguliere elpee had besteld. Een paar dagen later een mail in mijn box, of ik een review wilde schrijven over mijn ervaring met Wow hd.

Ik heb daar maar vanaf gezien want ben geen fan Dan maar iets meer betalen en wel een goede kwaliteit.

Al vele, vele CD's en DVD's besteld bij CDWow, en nog nooit problemen gehad, niet met levering en niet met onjuiste titels of versies. Hun prijzen vind ik dikwijls uitstekend en hun repertoire zeer breed (voor mijn smaak dan), maar je moet inderdaad wel (veel) geduld hebben...

Sietse
Sietse schreef:
Paar weken terug deze plaat besteld: WOW HD Nederland - wowhd.nl

Kreeg ik deze: Sensate Focus - Sensate Focus 1.6 (Vinyl) at Discogs
Die niet eens op de site staat...
Zit nog te wachten op een oplossing van hun kant (en een andere plaat die ik tegelijk had besteld).

Grapjassen daar.
Ze gaan niet de juiste plaat sturen, ik kan wel de verkeerd gestuurde terug sturen. Dan krijg ik mijn geld terug en 5 GBP voor de verzendkosten als e-voucher. Dus wat ik ook doe is het aan alle kanten verlies voor me:
Stuur ik het niet terug heb zit ik met een plaat die ik niet wil en 15 euro verlies.
Stuur ik hem terug moet ik er onngeveer 3 euro op in leggen (verzendkosten naar GB zijn 7,50 GBP) en zit ik met een bon die ik moet besteden aan een website die de meeste dingen die ik wil hebben veel te duur in de winkel heeft staan...
Fuck die onzin.

Die shit zal je met Amazon niet meemaken: toen ik een lp had besteld, waar volgens de omschrijving een cd bij zou zitten, werd ie vervolgens door de partner/affiliate alleen vinyl geleverd. Bij reclame stelden zij dat de fout bij Amazon lag - die hadden de tekst moeten aanpassen - maar zonder probleem kreeg ik mijn geld teruggestort (ze zouden zelf weer reclameren bij Amazon).

Reclameren is geen zinloze excercitie bij Amazon: meestal wordt meteen een vervangend of nieuw exemplaar gestuurd en mag je de oude/verkeerde houden.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.