MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
En vandaag geven ze weer 15% korting op alles, niet te geloven, die kerels .

Onweerwolf
Ik krijg nu telkens van die mails om recensies te schrijven voor CD's die ik heb gekocht en daar kun je dan kortingsbonnen mee winnen. Heeft iemand uitgevonden hoe hoog die kortingen zijn?

Cured
Ik heb ze ook wel eens gehad, maar er niks meegedaan. Een recensie die goedgekeurd wordt krijg je sowieso een kortingsbon voor (zal wel een euro zijn of zo). iemand anders misschien?

Stijn_Slayer
Een euro. Ik schrijf nooit meer recensies. Het duurt me te lang voor ik dan die kortingsbon ontvang en ze verlopen te snel weer.

Zelfde ervaring hier als Stijn omschrijft. Het is wel al lang geleden dat ik eens zo'n recensie schreef, dus er zou iets veranderd kunnen zijn in de tussentijd.

Onweerwolf
Een euro. Laat maar dus.

CHIEP (crew)
Ben ik de enige die al zeer lang niets meer via Play heeft gekocht? Waar is de tijd dat de ene sale nog niet afgelopen was of de volgende begon al?

Cured
Ik ken het niet; is het wat ?

Jav-
Ik heb laatst de Lord of the Rings soundtracks gekocht via play. Het werd verkocht als één box, maar het duurde toch ruim twee weken voordat het hier was. Ik denk dat ik afhaak, en voortaan dingen blijf kopen op amazon.

sxesven
Jav- schreef:
IHet werd verkocht als één box, maar het duurde toch ruim twee weken voordat het hier was.

Hoe houdt dat verband met het feit dat het een box is?

Jav-
Wat ik bedoel is dat je mag verwachten dat je zo'n complete soundtrack sneller in huis hebt als je hem in één pakket koopt, dan als je ze allemaal los koopt.

Dat vind ik echt een van de meest domme redeneringen ooit...

Als the Fellowship los 1 week levertijd heeft en de Two Towers 2 weken en the Return 4 werkdagen dan komen ze, logischerwijs, los van elkaar en de een sneller dan de ander binnen... maar als zo'n box gewoon een levertijd heeft van 2 a 3 weken(CDwow heeft dat echt niet op voorraad, of play) dan moeten zij het ook nog ergens vandaan trekken, ze gaan dat niet zelf zitten maken of branden

Stijn_Slayer
Cured schreef:
Ik ken het niet; is het wat ?

Ja, voordeel is dat ze ook tweedehands spullen hebben. Boeken koop ik er vaak voor 2 of 3 euro incl. verzending. Wat betreft cd's ben ik er ook wel tevreden over, maar ik heb de laatste tijd weinig gekocht.

Ruim twee weken voorbij en nog m'n WOWHD-bestelling niet; er wordt me gevraagd om nog maar een week te wachten en als ik dan m'n cd's nog niet heb, moet ik weer contact opnemen. Ik heb geen zin om nog een week te wachten om daarna nog twee weken te wachten voordat ik m'n cd's eens heb. Wat doen jullie in zon geval?

Wachten.

Tja, hoe graag wil je de cd met enige spoed hebben, welk belang heeft deze cd? Is het zeldzaam, alleen bij wowhd te krijgen?

Amazon biedt gelijk de mogelijkheid tot annuleren na zo'n mail dus vandaar de vraag hoe graag je hem wilt hebben.

Anders zou ik direct ergens anders gaan shoppen. Via Amazon kun je het album morgen in huis hebben, als je bereid bent tot het bijbetalen van enige extra portokosten. Maar normale post kan ook, dan heb je hem binnen een paar dagen.

Sir Spamalot (crew)
Het hangt af van je verwachtingen, mijn laatste bestelling bestond uit 14 cd's. De bestelling is gebeurd op 26/05/2013 (koopjes weekend) en de laatste twee kwamen binnen op 10/07/2013. De prijzen waren enorm interessant en daarvoor deed ik het. Wat wel gemakkelijk blijft, is dat je het adres van levering kan kiezen, ik laat ze aankomen op het werk, ik zie toch iedere morgen de postbode met zijn bakken briefwisseling voor mijnen baas. Bij Amazon (co.uk) kopen twijfel ik alsnog, hoewel ik niet precies weet waarom. Het is de leeftijd.

Tja, het blijft altijd weer een verrassing wanneer je de cd's ontvangt. Ik heb gisteren een cd ontvangen die 12 juli verzonden is. Twee cd's verzonden op 5 en 6 juli zijn hier nog niet gearriveerd, geduld is een schone zaak dus.

Sir Spamalot schreef:
Bij Amazon (co.uk) kopen twijfel ik alsnog, hoewel ik niet precies weet waarom. Het is de leeftijd.

Te oud of te jong?

Stijn_Slayer
Slowgaze schreef:
Wat doen jullie in zon geval?

'Navraag bij mijn buren en lokale postkantoor'.

Is niets tegen te doen. Je moet nog een week wachten en dan kiezen uit geld terug of een nieuw exemplaar.

Ik had een week voordat ik op vakantie ging 2 cd's besteld...2 weken vakante voorbij en er lag niets op de mat. Maar krijg nou wat, de maandag er op (alleen de zondag zat er tussen) ploften ze door de brievenbus.

Sir Spamalot (crew)
Opnieuw kortingsweekend bij Wow HD, het tarief is deze keer 15% op alles. Ik ga eens mijn verlanglijst bekijken .

Cured
het was gisteren al aan de gang, maar dus ook nog dit weekend? Ik heb gisteren al 2 besteld, maar ....ver@!#$@ ik moet weer kijken...

Ik vind het maar een veeg teken, al die kortingsacties. Je valt de laatste 2 weken van de één in de ander. Het heeft me al 100 euro afgelopen weken. Maar goed, daar staan natuurlijk wel weer 12 prachtalbums tegenover.

Sir Spamalot (crew)
Mijn eerste bestelling ooit op die site bestond uit de YCDTOSA-reeks van Zappa, zonder korting dan nog. Het weekend daarop gaven ze 20% korting en ik heb mijn les geleerd: ik leg een verlanglijstje aan op de site en wacht tot ik bericht krijg van een kortingsactie, scheelt gauw 15 tot 20 euro op een bestelling van 100 euro, kan ik er meer kopen voor dezelfde prijs .

Precies zoals ik het ook vaak doe. Ze geven zo vaak kortingen, dat het de moeite van het wachten waard is!

Je kunt ook kortingen verdienen met het schrijven van recensies. Ik dacht, goed idee! Ik schrijf vijftien recensies en ik heb vijftien euro. Ik kreeg uiteindelijk (na wat gezeur heen en weer) mijn kortingen. Vijftien keer een euro. Bleek dat je maar een kortingseuro per bestelling kunt gebruiken en ik moest ze binnen anderhalve week alle kortingen gebruiken. Zet natuurlijk geen zoden aan de dijk...

Verder ben ik overgens wel tevreden over deze site. Ze zijn niet de snelste, wel vaak de goedkoopste.

Sir Spamalot (crew)
Opnieuw kortingsweekend bij Wow HD, 15% alweer.

Cured
bedankt Sir, zal weer eens even kijken dit weekend.

Sir Spamalot (crew)
Stiekem zit ik te wachten wanneer ze nog eens 20% geven , kan ik mijn verlanglijst een beetje uitzuiveren. Ik verdien er niets aan, collega's, maar verspreid het woord en laat zoveel mogelijk mensen meegenieten .

Gast
geplaatst: vandaag om 18:15 uur

geplaatst: vandaag om 18:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.