Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 april 2008, 13:48 uur
Vorige week woensdag R.E.M. Accelerate en RS - Shine a Light besteld en nu al binnen.. Binnen een week geleverd 

0
geplaatst: 18 april 2008, 03:55 uur
Ik had m'n new wave-cd's ook binnen een week binnen. 
Heb nu 3 2-euro-korting-codes gekregen en daarmee heb ik Steely Dan's The Royal Scam, Bauhaus's Press the Eject and Give Me the Tape en Gentle Giant's Free Hand/Interview 2-fer besteld. Bevalt me inmiddels veel beter dan NLStore. Die zijn nog steeds bezig met een levering Meshuggah-cd's van bijna 3 maanden geleden...

Heb nu 3 2-euro-korting-codes gekregen en daarmee heb ik Steely Dan's The Royal Scam, Bauhaus's Press the Eject and Give Me the Tape en Gentle Giant's Free Hand/Interview 2-fer besteld. Bevalt me inmiddels veel beter dan NLStore. Die zijn nog steeds bezig met een levering Meshuggah-cd's van bijna 3 maanden geleden...

0
geplaatst: 18 april 2008, 12:25 uur
Ook ik heb mijn eerste schreden gezet van het moeras dat cd-wow schijnt te kunnen zijn... Heb If You're Feeling Sinister en de Arkology van Lee Perry besteld. Beide cadeautjes, dus ik hoop dat ze een beetje opschieten 

0
geplaatst: 18 april 2008, 16:14 uur
Dat opschieten valt tegen bij mij: krijg bijna bij alle bestellingen een mail binnen met de mededeling dat de cd's later geleverd gaan worden.....
0
geplaatst: 18 april 2008, 16:33 uur
Nou ja, ik heb twee en een halve week marge genomen, ze beloven 7 tot 10 dagen dus ik mag hopen dat dat goed zal gaan... En anders haal ik ze toch maar even bij de platenboer om de hoek en geef ik de bestelden wel weer aan iemand anders.
0
geplaatst: 25 april 2008, 17:18 uur
Heb ik net de Air - Moon Safari special edition binnengekregen.. ontbreekt cd 1 en zit cd 2 er dubbel in.. 

0
geplaatst: 29 april 2008, 12:12 uur
Dat is wel heel irritant zeg... Ik heb net een mailtje gekregen dat de cd's op verzonden zijn (de snelheid!), mag hopen dat daar alles goed mee is.
0
geplaatst: 29 april 2008, 12:41 uur
Ik heb nu mails gekregen van cd's die weer later geleverd gaan worden: Madonna, Last Shaddow Puppets, Portishead, Triffids en Frames.
Dat zijn nu 5 cd's die vertraging hebben waar ik over Triffids en Frames zelfs helemaal niks meer hoor, zelfs niet na mailtjes. Het is weer net zo slecht als vorig jaar rond deze tijd
Dat zijn nu 5 cd's die vertraging hebben waar ik over Triffids en Frames zelfs helemaal niks meer hoor, zelfs niet na mailtjes. Het is weer net zo slecht als vorig jaar rond deze tijd

0
geplaatst: 29 april 2008, 12:46 uur
Men heeft mij belooft dat Belle & Sebastian en Lee Perry er binnen 7 dagen zijn. 'Anders horen wij het graag.' Nou, dat zullen ze dan zeker te horen krijgen... Met al die vrije dagen tussendoor heb ik niet veel hoop dat ze die 7 dagen ook zullen gaan halen.
0
Mordor
geplaatst: 29 april 2008, 18:19 uur
Ik wacht ook nog op twee cd's inmiddels al ruim twee maanden aan het wachten. Vorig jaar ook uiteindelijk na lang wikken en wegen geld teruggekregen toen de boel bijna over de kop ging. Laatste keer dat ik bij deze amateurs iets besteld heb.
0
geplaatst: 29 april 2008, 20:29 uur
Het opvallende is dat ze nu wederom totaal niet meer reageren op mail net als vorig jaar. Het is weer een herhaling van toen en daar baal ik flink van, zeker als alle cd's (soms) al een tijd in de winkels liggen 

0
geplaatst: 29 april 2008, 23:39 uur
Waarom blijven julie telkens weer cds bestellen bij cd-wow denk ik dan
(sorry kon het niet laten) Een verstandige ziel koopt zijn plaatjes toch ergens anders 
(sorry kon het niet laten) Een verstandige ziel koopt zijn plaatjes toch ergens anders 
0
geplaatst: 29 april 2008, 23:41 uur
lol
Ik wacht al 7 maanden op 3 cd's bij cdplus, maar gelukkig hoef ik daar niet vooraf te betalen.
Ik wacht al 7 maanden op 3 cd's bij cdplus, maar gelukkig hoef ik daar niet vooraf te betalen.
0
geplaatst: 29 april 2008, 23:41 uur
Paap_Floyd schreef:
lol
lol

0
geplaatst: 29 april 2008, 23:55 uur
Toon1 schreef:
Omdat het daar heel wat geld scheelt misschien?!
Mocht jij een site of winkel weten die nieuwe cd's voor hetzelfde bedrag verkoopt zonder verzendkosten en een snellere levering dan hoor ik dat zeer graag van je.
0
geplaatst: 30 april 2008, 00:05 uur
aERodynamIC schreef:
Mocht jij een site of winkel weten die nieuwe cd's voor hetzelfde bedrag verkoopt zonder verzendkosten en een snellere levering dan hoor ik dat zeer graag van je.
(quote)
Heb je een visa-kaart (of iets dergelijks) ? Zo ja, ken ik sites die 1. geen moeilijkheden opleveren en snel leveren 2. goedkoper zijn

0
geplaatst: 30 april 2008, 01:37 uur
aERodynamIC schreef:
Uiteraard: dus kom maar op!
Uiteraard: dus kom maar op!
Hmm, cd-wow blijkt toch het goedkoopste te zijn. Maar als je 1 a 2 euro meer wil betalen (incl. snelle levering dus) dan zijn er wel andere sites ja.
0
geplaatst: 30 april 2008, 10:07 uur

Nu gaat ie terugkrabbelen: ik werd al helemaal blij van je bericht....
Overigens heb ik eindelijk bericht over the Frames en die blijkt dan opeens niet meer leverbaar en cancellen ze. Daar moet je dan eerst zelf achteraan gaan per mail, zucht. Dan maar lekker naar de tweedehands via amazon (doe ik laatste tijd vaker en daar vind ik een hoop leuke oude dingen).
Nu nog een site voor goedkope nieuwe dingen of gewoon lekker blijven zeuren hier over cd-wow

0
FSC613
geplaatst: 30 april 2008, 10:25 uur
aERodynamIC schreef:
Ik ben een poosje geleden overgestapt naar music-wow... Die is vaak goedkoper en tot op heden geen problemen. Neem maar eens een kijkje, maar het assortiment is helaas niet al te groot.
0
geplaatst: 7 mei 2008, 23:09 uur
Tot voor kort kreeg ik bij CDwow meestal gewone Europese persingen van cd's. De laatste tijd komen ze steeds vaker uit Maleisie of Hong Kong, met van die lelijke hologram-stickers erop en vaak slecht gedrukt artwork. Vinden jullie dit ook irritant of moet ik voor die prijs niet zeiken? Op veel van die cd's staat overigens dat ze niet in Europa verkocht mogen worden.
0
geplaatst: 7 mei 2008, 23:33 uur
Portishead had dat ja, inclusief die mededeling.... ik kan er verder niets aan ontdekken dus vind ik het voor de prijs wel best zo.
0
geplaatst: 7 mei 2008, 23:41 uur
Ik ben helemaal gestopt met bij cd-wow bestellen, en bestel nu meestal bij play.com. Scheelt meestal maar 1 euro per item, nooit gezeur, service is tot nu toe perfect.
0
geplaatst: 7 mei 2008, 23:45 uur
Lijkt mij een goed plan itchy 
Ik ga het ook eens proberen daar. Hoe is het qua leveren? Cd-wow is zo vaak weken te laat........

Ik ga het ook eens proberen daar. Hoe is het qua leveren? Cd-wow is zo vaak weken te laat........
0
geplaatst: 8 mei 2008, 08:46 uur
Ben eigenlijk helemaal niet ontevreden over CDwow. Meestal leveren ze binnen een week en anders hoor je het.
Mijn ervaring met Play is juist een langere levertijd. Wel is het daar vaak interessant om de gekoppelde leveranciers van PlayTrade te checken. Met name Lookatmusic levert razendsnel vanuit Amerika tegen hele lage prijzen.
Mijn ervaring met Play is juist een langere levertijd. Wel is het daar vaak interessant om de gekoppelde leveranciers van PlayTrade te checken. Met name Lookatmusic levert razendsnel vanuit Amerika tegen hele lage prijzen.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 09:14 uur
aERodynamIC schreef:

Consequent zo rond de 10 dagen, van de cd's die "in stock" zijn.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 10:45 uur
Ik heb er eentje besteld (die nog uit moet komen), dus tzt zie ik wel hoe het gaat 
Qua informeren vind ik ze het prima doen, maar het zijn wel heel erg veel cd's die vertraging hebben, ik durf zelfs te zeggen 3 op de 5 en dat is te veel. Zo heb ik weer vertraging met Last Shadow Puppets en dat zou toch niet mogen met zulke releases en als je dan ook nog eens een vage cd krijgt die hier niet verkocht mag worden volgens de hoes............
Maar ik geef toe: het is het geld waar ik het voor doe.

Marco dB schreef:
Ben eigenlijk helemaal niet ontevreden over CDwow. Meestal leveren ze binnen een week en anders hoor je het.
Qua informeren vind ik ze het prima doen, maar het zijn wel heel erg veel cd's die vertraging hebben, ik durf zelfs te zeggen 3 op de 5 en dat is te veel. Zo heb ik weer vertraging met Last Shadow Puppets en dat zou toch niet mogen met zulke releases en als je dan ook nog eens een vage cd krijgt die hier niet verkocht mag worden volgens de hoes............
Maar ik geef toe: het is het geld waar ik het voor doe.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 16:31 uur
zit dus ook al sinds de release op Last Shadow Puppets te wachten.
Ach, ik krijg keurig elke week een mailtje dat het een week is uitgesteld.
Ach, ik krijg keurig elke week een mailtje dat het een week is uitgesteld.
0
geplaatst: 9 juni 2008, 23:37 uur
itchy schreef:
Ik ben helemaal gestopt met bij cd-wow bestellen, en bestel nu meestal bij play.com. Scheelt meestal maar 1 euro per item, nooit gezeur, service is tot nu toe perfect.
De nieuwe Coldplay is nu al verzonden (release pas vrijdag) en ook Joan as Police Woman werd al vroeg verzonden (is onderweg).
Dit blijkt een zeer goede tip. Ook qua prijs: Joan kocht ik voor 12,50 maar uiteindelijk leveren ze die voor een euro minder. Coldplay kost me 12, 50 en dat is slechts 50 cent meer dan cd-wow

0
geplaatst: 11 juni 2008, 20:32 uur
En nu maar hopen voor je dat ze binnenkomen. Mijn laatste drie bestellingen bij play.com hebben m'n deurmat nooit bereikt. Dan krijg je wel keurig je geld terug of ze sturen hem alsnog, maar toch.....
* denotes required fields.