MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
jeko
Alles in mijn wishlist is opeens weer te verkrijgen, dus gaat de goede kant op!

DreamHead schreef:
Wel een barst in een van de doosjes.

Daar kun je cd-wow niet voor verantwoordelijk stellen. De postbezorging daarentegen wel........ ik krijg zo vaak cd's met barsten in de hoesjes en dan maakt het niet uit van welke maatschappij ze komen.

Beter verpakken lijkt mij.

jeko schreef:
Alles in mijn wishlist is opeens weer te verkrijgen, dus gaat de goede kant op!

Nog niet alles, maar ook bij mij is er veel meer leverbaar dan een paar dagen geleden, zie ik net. Zou het dan toch weer goedkomen?

En wat die barsten betreft: nee, dan kun je niet voorkomen. Maar het valt me altijd wel op dat ik bij CD-wow op twee manieren postpakketjes ontvang. Soms in een keurige bubbeltjes-envelop, die de klappen over het algemeen wat beter opvangt. En soms in zo'n dun kartonnetje dat aan de binnenkant plakt. Die laatste kun je ook niet hergebruiken, dat vind ik wel jammer.

Het heeft te maken met de plaats van herkomst, heb ik gemerkt. Die bubbeltjes-enveloppen komen uit Zwitserland en/of Hong Kong en die kartonnetjes uit Amerika (en die komen dan vervolgens via Zwitserland in Nederland aan).

Hoe dan ook, in beide gevallen is het minder degelijk dan zo'n stevig doosje waar bijvoorbeeld Amazon en Cosmox hun CD's en DVD's in versturen. Maar ja, ook daardoor kan CD-wow waarschijnlijk zo goedkoop zijn.

Stijn_Slayer
Oei, wat ik hier toch lees. Ik ben 9 dagen weg en CDWOW stort in? Heb zelf wel m'n CD van €1,99 ontvangen, maar zoals ik eerder zei zijn alle andere €2,99 aankopen gecanceld.

Ik denk dat ik maar even wacht tot alles weer helemaal in orde is voor ik weer bestel bij CDWOW.

r.h.c.p fan
Ik heb een vraagje over het online bestellen van cd wow, Ik heb net seizoen 4 van House besteld, maar ben de hele week aan het werken, en dus nooit tussen 9 en 6 thuis. Word dit gewoon in mijn brievenbus gedaan, of blijven net zolang komen totdat ik thuis ben?

alvast bedankt

Stijn_Slayer
Als het in de brievenbus past doen ze het daar in. Met een pakketje zullen ze het bij de buren afgeven denk ik.

r.h.c.p fan
oke, dat is mooi. een tv serie zal wel in mijn brievenbus moet passen scheelt een hoop geld op cdwow. In de winkel is die 40 euro en heb hem nu voor de helft

Wordt bij je (indirecte) buren afgegeven waarna je een briefje van de postbezorger (TNT) in de bus krijgt waar ze het afgegeven hebben.

Als je bezwaar hier bezwaar tegen hebt kun je dat aangeven bij TNT. Dan wordt het pakketje teruggebracht naar het postkantoor en dan kan je het daar ophalen. Doe dit wel op tijd anders wordt het pakketje weer terug gestuurd.

Toen ik nog thuis woonde (en aardig wat pakketjes kreeg) lag er af en toe een briefje in de bus met daar op de tekst "je pakketje ligt in het tuinhuisje".

r.h.c.p fan
Ik heb nog een aantal vragen over Cd - Wow. Zoals je in de bovengaande berichten kan lezen heb ik gister de serie House besteld. Nu heb ik wat rondgekeken en ik las heel veel berichten over trage verzendingen. Omdat ik geen zin heb om twee maanden te wachten heb ik mijn bestelling voor de zekerheid geannuleerd. Daar heb ik netjes een mail over gekregen en daar stond onder andere in dat ik een mail zou krijgen als die definitief was geannuleerd en een mail dat ik moest bevestigen dat ik mijn geld terug kreeg. ook stond er in dat wanneer ik een email kreeg dat mijn package al verzonden was ik een dispatch confirmation’ mail zou krijgen (geen idee wat dit is).

Nou heb ik een mail terug gestuurd dat ik mijn bestelling had geannueleerd maar toch een mail kreeg dat die verzonden was. Ook heb ik daar bij gezegdt, dat wanneer ze mij kunnen verzekeren dat ik hem binnen 7 tot 10 werkdagen zou krijgen, dat ik mijn annulering wou opheffen. is jullie dit al eens overkomen? en als er staat status verzonden, kan je het dan nog terugdraaien (ik heb voor die tijd aangegeven dat ik het wou annuleren). En wanneer het toch geannuleerd wordt, hoe lang duurt het dan gemmideld voor ik mijn geld terug krijg?

graag zo snel mogelijk een antwoord
alvast bedankt

@r.h.c.p. fan: dit wordt lastig, volgens mij.

Als ik het goed begrijp is het pakketje al naar je verzonden. In dat geval heb je een 'dispatch confirmation' ontvangen, een bevestiging van de verzending dus. Hoe dan ook, als je in de lijst van bestellingen de status 'verzonden' leest, is het pakket al naar je onderweg. Dan zullen je mailtje en de verzending elkaar gekruist hebben.

Normaal gesproken - dat is tenminste mijn ervaring - kun je ervan uitgaan dat je het dan binnen twee weken in huis hebt (dat is bij hen tien werkdagen). Annuleren gaat dus waarschijnlijk niet meer, of je moet een hele correspondentie aangaan over dat je dat bijtijds hebt aangegeven, maar dat wordt een heel gedoe.

Je kunt na ontvangst de procedure voor retourzendingen starten (zie de leveringsvoorwaarden, helemaal onderaan de homepage). Je kunt het pakket retourneren door een retourformulier aan te vragen bij de klantenservice. Maar als er geen geldige reden voor is (lees: een verkeerd of beschadigd artikel), dan zijn de verzendkosten voor jouw rekening. De eventueel lange verzendtijd is voor hen geen geldige reden om iets te retourneren.
Bovendien maak ik uit hun omschrijving op dat je dan uitsluitend een tegoedbon krijgt (een e-voucher), dus dan blijf je zitten met die mogelijk lange levertijd.

Als ik jou was, zou ik er gewoon van uitgaan dat je je voordelige House-serie binnen 2 weken in huis hebt en er vervolgens van genieten.

r.h.c.p fan
ik heb een mail terug gekregen dat hij binnen 10 werkdagen binnen zou zijn, dus in dt geval houd ik de dvd gewoon. ik heb nog een laatste vraag. Hoe zit het met ondertiteling van series en dvd's die je koopt op cdwow. De serie is regio 2, dus daar zit west europa ook bij in. maar kan ik dan ook verwachten dat er nederlandse ondertiteling bij zit?

r.h.c.p fan schreef:
ik heb een mail terug gekregen dat hij binnen 10 werkdagen binnen zou zijn, dus in dt geval houd ik de dvd gewoon. ik heb nog een laatste vraag. Hoe zit het met ondertiteling van series en dvd's die je koopt op cdwow. De serie is regio 2, dus daar zit west europa ook bij in. maar kan ik dan ook verwachten dat er nederlandse ondertiteling bij zit?

Nee.

DreamHead
Het gaat weer de goede kant op met CDwow. Mijn hele wishlist is weer verkrijgbaar Vanmorgen weer een kortingsbon ontvangen van 2 euro. Bij deze mail zit ook een kortingscode voor aanstaande zaterdag waarbij je de hele dag 2 euro korting krijgt op het gehele assortiment. Dat word dus weer bestellen

Stijn_Slayer
Het ziet er weer wat beter uit ja. Ik zie zelfs wat CD's die ze voorheen nooit hadden. Snel even Piper at the Gates of Dawn besteld. 7,99 - 2 is natuurlijk een koopje.

Wat was er eigenlijk aan de hand de laatste tijd? Hackers?

titan (crew)
Aanstaande zaterdag is er weer een actie, waarbij alle cd's te koop zijn met €2 korting.

jeko
Vanaf hoe laat is dat dan? Nu 9:50 uur is alles nog de normale prijs!

Stijn_Slayer
Je moet zelf die code invoeren. Het is alleen voor leden.

fastpulseboy
DreamHead schreef:
Het gaat weer de goede kant op met CDwow. Mijn hele wishlist is weer verkrijgbaar Vanmorgen weer een kortingsbon ontvangen van 2 euro. Bij deze mail zit ook een kortingscode voor aanstaande zaterdag waarbij je de hele dag 2 euro korting krijgt op het gehele assortiment. Dat word dus weer bestellen

ontzettend goeie reclame methode dus!

Heb twee weken terug ook wat besteld. Vorige week al een maitje gehad dat ze verstuurd waren maar tot dusver nog niks op de deurmat.
Nou ja, tot nu toe ging het altijd prima bij cdwow.

jeko
Stijn_Slayer schreef:
Je moet zelf die code invoeren. Het is alleen voor leden.

Ik probeer lid te worden (heb al wel een account) maar krijg bij het invulveld steeds de melding:
Email adres is al geregistreerd bij ons

Ik heb ze maar een mailtje gestuurd, kijken of dat wat oplevert!

jeko schreef:
(quote)

Ik probeer lid te worden (heb al wel een account) maar krijg bij het invulveld steeds de melding:
Email adres is al geregistreerd bij ons

Ik heb ze maar een mailtje gestuurd, kijken of dat wat oplevert!

Hmm, ja ik heb hetzelfde. Ik heb me een dag nadat hier kwam te staan dat er vandaag korting zou zijn (en iedereen die mail dus had gekregen) ingeschreven. Daarna heb ik geen mail meer gezien. Ik denk dus dat we pas bij de volgende actie een mail krijgen met een code, omdat we net 'te laat' zijn.

Allemaal vlug bestellen want er is tot middernacht weer een actie met €2,50 korting op alle cd's.

These guys are killing me! Had ik zaterdag al een aardig stapeltje besteld, geven ze maandag niet minder dan een euro-riks korting op alles. Volgens mij hebben ze dat nog niet eerder gedaan.

Ik had nog aardig wat in de wishlist staan en kon gisteravond laat de verleiding toch niet weerstaan om enkele super-goedkope titels te bestellen. Een aantal oudere standaard-titels (Neil Young, Emmylou Harris, Bad Company, Eagles, Rickie Lee Jones) waren nu maar € 3,49 per stuk!

Er gaat dus heel wat op de mat ploffen in huize Gaucho de komende weken. Ik heb mijn vrouw wel moeten beloven dat ik een stapeltje oude, minder interessante CD's in de verkoop zet. Zou mooi zijn als ik daar iets in de orde van € 3,49 voor vang...

Stijn_Slayer
Hoe zit het nou eigenlijk met die insurance van 50 cent? Voorheen was dit nooit zo, ik vink 'm ook nooit aan...

Ik vink hem ook nooit aan. Nog nooit problemen gehad met cd-wow, dus ik zie er ook geen reden toe..

Idem hier. Je moet er wel even op letten dat je hem 'uitvinkt', anders zit het er standaard bij.

Toch maar een bestelling geplaatst! 4 CD's komen binnenkort deze kant op, als het goed is. Een album van Johnny Cash moest direct al nabesteld worden btw.

jeko
Tot middernacht weer 2 Euro korting op alles!
Hoewel verleidelijk , dit keer sla ik over!

Stijn_Slayer
Tja, ik heb me ingehouden deze keer. 7 CD's voor €3,99 per stuk.

Eigenlijk gekkenwerk, ik heb de order van twee weken geleden nog niet eens binnen...

Ik heb vorige week 3 cd's besteld. Maxwel, Donny Hathaway en Sam Cooke. Het is nog even afwachten wanneer ze binnen komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.