Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2009, 16:49 uur
DreamHead schreef:
7 oktober cd verzonden. Nu 2 november nog niks ontvangen. Vandaag mailtje (in engels) verstuurd naar de klantenservice. Krijg ik binnen 10 minuten al antwoord van ene Rachel van de Customer Services. Ze vond het zeer spytig en zou de hele zaak gaan uitzoeken. Krijg ik net een mailtje van ene Betty dat het cdtje waarschijnlijk in de post is zoek geraakt.. Ik krijg meteen een nieuw exemplaar toegestuurd. Komt mijn bestelde cd eventueel toch binnen, dan mag ik het nieuwe exemplaar retour sturen naar CDwow.
Dat is nog eens goede service, dat maak je niet veel meer mee
7 oktober cd verzonden. Nu 2 november nog niks ontvangen. Vandaag mailtje (in engels) verstuurd naar de klantenservice. Krijg ik binnen 10 minuten al antwoord van ene Rachel van de Customer Services. Ze vond het zeer spytig en zou de hele zaak gaan uitzoeken. Krijg ik net een mailtje van ene Betty dat het cdtje waarschijnlijk in de post is zoek geraakt.. Ik krijg meteen een nieuw exemplaar toegestuurd. Komt mijn bestelde cd eventueel toch binnen, dan mag ik het nieuwe exemplaar retour sturen naar CDwow.
Dat is nog eens goede service, dat maak je niet veel meer mee
Zou normaal mopeten zijn en dat is precies de gebruikelijke gang van zaken bij Amazon; en als je via een affiliate bestelt, garandeert Amazon dat je iig altijd je geld terugkrijgt. En Amazon is bijna altijd sneller dan CDwow.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 november 2009, 16:57 uur
Ga ik ook eens proberen met een dure CD. Dan doe ik alsof ik 'm niet heb en verkoop ik er één door. 

0
geplaatst: 2 november 2009, 17:05 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ga ik ook eens proberen met een dure CD. Dan doe ik alsof ik 'm niet heb en verkoop ik er één door.
Kan je proberen, maar het hele systeem staat of valt natuurlijk met wederzijds vertrouwen en betrouwbaarheid. In mijn geval werd iig niet moeijlijk gedaan door de affiliate toen ik Retro (New Order) destijds nog heel prijzig niet ontvangen had.
En geloof me, ze houden gegevens bij over de ervaringen met de verschillende postbedrijven in Europa - er zijn nl al leveranciers die NIET onaangetekend naar Italië en Frankrijk willen versturen - daar raken ze teveel kwijt.
0
sxesven
geplaatst: 2 november 2009, 17:07 uur
Mjuman schreef:
er zijn nl al leveranciers die NIET onaangetekend naar Italië (...) willen versturen
er zijn nl al leveranciers die NIET onaangetekend naar Italië (...) willen versturen
Vaste prik op eBay inderdaad!
0
geplaatst: 2 november 2009, 17:10 uur
Mjuman schreef:
er zijn nl al leveranciers die NIET onaangetekend naar Italië en Frankrijk willen versturen - daar raken ze teveel kwijt.
er zijn nl al leveranciers die NIET onaangetekend naar Italië en Frankrijk willen versturen - daar raken ze teveel kwijt.
Kwijt of "kwijt"?

0
geplaatst: 2 november 2009, 19:28 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb ooit eens wéken moeten wachten op een cd (niet bij CD-wow). De dag nadat ik een mailtje gestuurd had dat ik de cd niet had ontvangen viel hij op m'n deurmat. De extra cd die ik toegestuurd kreeg heb ik natuurlijk weer netjes retour afzender gestuurd.
0
geplaatst: 2 november 2009, 23:09 uur
Ik herken de situatie die L_T_B schetst. Ik zal wel een brave Hendrik zijn; maar ik zend het dan ook terug. Zulke dingen gaan in goed vertrouwen en als niemand zich daar meer aan houdt komt dat wel terug in de prijzen op den duur.
Ik heb ook wel eens meegemaakt met het dure koffietafelboek inclusief cd van Prince dat amazon die niet meer terug hoefde (de cd was niet goed). Ik kon een vriend erg blij maken met dat boek en zelfs de cd die op 1 nummer raar deed viel in goede aarde.
Maar als een bedrijf niet aangeeft dat ik het mag houden stuur ik het netjes terug (moet ik er uiteraard geen kosten voor hoeven te maken).
Ik heb ook wel eens meegemaakt met het dure koffietafelboek inclusief cd van Prince dat amazon die niet meer terug hoefde (de cd was niet goed). Ik kon een vriend erg blij maken met dat boek en zelfs de cd die op 1 nummer raar deed viel in goede aarde.
Maar als een bedrijf niet aangeeft dat ik het mag houden stuur ik het netjes terug (moet ik er uiteraard geen kosten voor hoeven te maken).
0
geplaatst: 3 november 2009, 00:20 uur
@Aero - je hebt groot gelijk: eerlijkheid duurt het langst. En bedenk ook dat alle 'missing copies' uiteindelijk omgeslagen zullen worden/dan wel verrekend zullen worden en dat leidt weer tot...
0
geplaatst: 10 november 2009, 23:31 uur
Na weer lange tijd goede ervaringen lopen ze nu weer eens vreselijk te rotzooien bij cd-wow.
Ik wilde een cd only versie van Martha Wainwright omruilen voor een cd/dvd versie.
Ze annuleerden het en ik moest opnieuw bestellen: helaas mijn voordeel kwijt van zo'n actie maar vooruit. Cd opnieuw besteld.
Krijg ik vandaag mail dat ze ik de nieuw geplaatste bestelling zou hebben geannuleerd en dat niet alleen, ook de cd van Mumford and Sons (was een bestelling op zich dus heeft niet eens te maken met Martha Wainwright). Ik weet van niks en ben voor die cd ook mijn voordeel kwijt want ik weet dat ze gaan zeggen dat ik die dan maar opnieuw moet bestellen.
Er loopt iemand vreselijk niet op te letten daar. Lang geleden dat ik dit suffe gedoe heb meegemaakt en ik hoop dat dit niet net als voorheen weer vaste prik gaat worden.
De ellende is wel dat het nu nog langer gaat duren wetende dat je het in de cd-winkels gewoon kunt kopen (maar ja die prijzen he....).
Ik wilde een cd only versie van Martha Wainwright omruilen voor een cd/dvd versie.
Ze annuleerden het en ik moest opnieuw bestellen: helaas mijn voordeel kwijt van zo'n actie maar vooruit. Cd opnieuw besteld.
Krijg ik vandaag mail dat ze ik de nieuw geplaatste bestelling zou hebben geannuleerd en dat niet alleen, ook de cd van Mumford and Sons (was een bestelling op zich dus heeft niet eens te maken met Martha Wainwright). Ik weet van niks en ben voor die cd ook mijn voordeel kwijt want ik weet dat ze gaan zeggen dat ik die dan maar opnieuw moet bestellen.
Er loopt iemand vreselijk niet op te letten daar. Lang geleden dat ik dit suffe gedoe heb meegemaakt en ik hoop dat dit niet net als voorheen weer vaste prik gaat worden.
De ellende is wel dat het nu nog langer gaat duren wetende dat je het in de cd-winkels gewoon kunt kopen (maar ja die prijzen he....).
0
DreamHead
geplaatst: 11 november 2009, 17:13 uur
Zijn er meer mensen hier die niet meer kunnen inloggen op de site?
Mijn wachtwoord word niet geaccepteerd?
Mijn wachtwoord word niet geaccepteerd?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 november 2009, 17:16 uur
Als ik inlog krijg ik dit: Er zijn geen producten gevonden die al uw zoektermen bevatten.
0
geplaatst: 11 november 2009, 17:58 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als ik inlog krijg ik dit: Er zijn geen producten gevonden die al uw zoektermen bevatten.
Hier hetzelfde
0
geplaatst: 11 november 2009, 18:08 uur
Hier hetzelfde probleem.
Ik heb wel een cd kunnen bestellen omdat ik een 1 pond voucher kreeg voor het ongemak gisteren: ik kreeg een automatische brief met daarin excuses over het onterechte cancellen plus een voucher als goedmakertje.
Als ik bestel dan kan ik vanuit het mandje wel inloggen vreemd genoeg maar op normale wijze lukt dat net als bij jullie dus niet.
Ik heb wel een cd kunnen bestellen omdat ik een 1 pond voucher kreeg voor het ongemak gisteren: ik kreeg een automatische brief met daarin excuses over het onterechte cancellen plus een voucher als goedmakertje.
Als ik bestel dan kan ik vanuit het mandje wel inloggen vreemd genoeg maar op normale wijze lukt dat net als bij jullie dus niet.
0
DreamHead
geplaatst: 11 november 2009, 18:52 uur
Stijn_Slayer schreef:
Hier Idem dito. Ook bij mij 2 bestellingen geannuleerd. Vanmorgen een mailtje gekregen dat de cd,s weer in bestelling staan, en een kortingsbon van 1 euro voor al het ongemak

0
geplaatst: 11 november 2009, 19:33 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als ik inlog onder welkom dan gebeurt dit bij mij ook, maar als ik inlog via login op de bovenste regel rechts dan word ik gewoon ingelogd.
0
geplaatst: 11 november 2009, 20:05 uur
Ik heb dat net ook eens geprobeerd en bij mij gaat dat precies zo: zeer merkwaardig.
0
geplaatst: 12 november 2009, 00:53 uur
Hallo allemaal, ik heb pas een paar keer besteld bij cdwow.
Hoeveel tijd zit er maximaal tussen de datum dat zij hem verzonden hebben en ik de cd ontvang?
Is nu al bijna 2 weken
. De vorige keer ging het veel sneller,
P.S. ik heb ook goede ervaringen met cosmox.nl, misschien een goede tip?
Hoeveel tijd zit er maximaal tussen de datum dat zij hem verzonden hebben en ik de cd ontvang?
Is nu al bijna 2 weken
. De vorige keer ging het veel sneller,P.S. ik heb ook goede ervaringen met cosmox.nl, misschien een goede tip?
0
geplaatst: 12 november 2009, 01:28 uur
jeroentjuhh schreef:
Is nu al bijna 2 weken
. De vorige keer ging het veel sneller,
Is nu al bijna 2 weken
. De vorige keer ging het veel sneller,Als je het na 4 weken nog niet hebt ontvangen....... dan mag je je zorgen gaan maken........
0
geplaatst: 12 november 2009, 09:36 uur
Bij mij duurt de levering van bestelde cd's nu ook langer dan normaal, ook heb ik ruim 4 weken geleden een defecte cd opgestuurd waar ik niets meer van heb vernomen. Gisteren een mailtje daarover gestuurd waar ik nog geen antwoord op gekregen heb dus ik denk dat het weer gaat rommelen daar. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 november 2009, 11:45 uur
Bij mij is die na iets van 2,5 week opnieuw verzonden.
Vorige week vrijdag is die verzonden, de verzendkosten zouden dan teruggestort worden. Ik zie nog niks... Dat wordt weer mailen.
Vorige week vrijdag is die verzonden, de verzendkosten zouden dan teruggestort worden. Ik zie nog niks... Dat wordt weer mailen.
0
geplaatst: 12 november 2009, 12:24 uur
Ik kreeg net een reactie op mijn mailtje, ze hebben mijn cd ontvangen en ik krijg een nieuwe. Wel toevallig dat ze nu net een dag na mijn mailtje opeens de cd binnenhebben.
0
geplaatst: 12 november 2009, 23:51 uur
Mijn ervaring is dat het bij CDWOW meestal een dag of 10 duurt (vanaf verzending) totdat een bestelling arriveert. Heb het een enkele keer meegemaakt dat ik een bestelling niet ontving, maar de klantenservice heeft dat snel en netjes opgelost.
0
geplaatst: 13 november 2009, 12:26 uur
Ze doen het weer: vandaag € 1,50 korting op het gehele assortiment. Waarmee het er inderdaad naar uitziet dat de dagen van 2 euro korting voorbij zijn.
Op zich jammer, want ik vind 4,99 of 7,99 om de een of andere reden een stuk aantrekkelijker klinken dan 5,49 of 8,49, maar goed. De voorgaande aanbiedingsdagen heb ik overgeslagen, ook al omdat ik de laatste tijd tamelijk veel CD's gekocht had, maar ditmaal heb ik er dan toch maar weer drie besteld.
Bestellen gaat overigens probleemloos bij mij, ik heb geen last van de kuren die anderen hierboven beschreven. En ook ik heb welgeteld 1x eens een CD niet ontvangen, waarna er een nieuwe werd opgestuurd die wél aankwam.
Op zich jammer, want ik vind 4,99 of 7,99 om de een of andere reden een stuk aantrekkelijker klinken dan 5,49 of 8,49, maar goed. De voorgaande aanbiedingsdagen heb ik overgeslagen, ook al omdat ik de laatste tijd tamelijk veel CD's gekocht had, maar ditmaal heb ik er dan toch maar weer drie besteld.
Bestellen gaat overigens probleemloos bij mij, ik heb geen last van de kuren die anderen hierboven beschreven. En ook ik heb welgeteld 1x eens een CD niet ontvangen, waarna er een nieuwe werd opgestuurd die wél aankwam.
0
geplaatst: 13 november 2009, 12:55 uur
Ik ben ook bang dat ik een cd niet ga ontvangen. Twee cd's die drie dagen later verzonden zijn heb ik al binnen en die andere nog niet.
Ik heb een mailtje gestuurd en nu wachten we maar af.
P.S. het bestellen ging vandaag ook weer gewoon soepel.
Ik heb een mailtje gestuurd en nu wachten we maar af.
P.S. het bestellen ging vandaag ook weer gewoon soepel.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 13 november 2009, 13:16 uur
Een erg goed geheugen hebben ze niet bij CDWOW...
Ze doen weer alsof hun neus bloedt en willen me de verzendkosten via een voucher teruggeven. Gelukkig heb ik de mail nog waarin ze me zeiden dat ik het op m'n bankrekening terugkrijg.
Wordt vervolgd...
Ze doen weer alsof hun neus bloedt en willen me de verzendkosten via een voucher teruggeven. Gelukkig heb ik de mail nog waarin ze me zeiden dat ik het op m'n bankrekening terugkrijg.
Wordt vervolgd...
0
geplaatst: 13 november 2009, 18:21 uur
jeroentjuhh schreef:
Ik ben ook bang dat ik een cd niet ga ontvangen. Twee cd's die drie dagen later verzonden zijn heb ik al binnen en die andere nog niet.
Niet gelijk in paniek raken.....

Komt wel voor dat er een week tussen zit als ze op de zelfde dag verzonden zijn....... het is maar net met welke omweg het pakketje bij jouw in de brievenbus terecht komt.... , maar als het verzonden is komt het zo goed als altijd aan..... Tsja het kan even duren maar ach geduld is een schone zaak.

0
geplaatst: 14 november 2009, 01:55 uur
thelion schreef:
Komt wel voor dat er een week tussen zit als ze op de zelfde dag verzonden zijn....... het is maar net met welke omweg het pakketje bij jouw in de brievenbus terecht komt.... , maar als het verzonden is komt het zo goed als altijd aan..... Tsja het kan even duren maar ach geduld is een schone zaak.
(quote)

Nou, zo vlug raak ik niet in paniek hoor

Ik wacht maar rustig af en ga er van uit dat het allemaal in orde komt. en inderdaad : geduld is een schone zaak
* denotes required fields.