MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
ik had laatst ook iets raars. Bij mijn laatste bestelling bleef één cd in backorder staan. Geen probleem dacht ik , dat heb ik wel vaker gehad. Totdat ik opeens een mailtje kreeg dat ze het betreurden dat ik die order gecancelled had. Het bedrag zou worden teruggestort. Ik had het toen te druk om te reageren dus ik zou dat de volgende dag wel doen. Open ik me mailbox de volgende dag, zit er weer een mailtje in. "Onze excuses blablabla, er blijkt dat u de cd niet heeft gecancelled en zal zsm worden verzonden. Voor het ongemak bieden wij u deze voucher van €2 aan. Blablabla en vriendelijke groet". Dezelfde dag was de cd verzonden.... heel raar..

Stijn_Slayer
Hm, ze kunnen het alleen per voucher teruggeven. Ik geloof er niks van, maar ach...

Ze vragen me nu om een 'scanned copy of the receipt'...
Ik heb ze gezegd dat ze de postzegels op de envelope maar moeten tellen.

Wat maakt dat jou nou uit die voucher, je koopt er toch vaak cd's? Dat kopietje van de nota voor de portokosten vroegen ze mij ook, ik heb ze precies hetzelfde gezegd en wat de portokosten waren, ik kreeg toen evengoed een voucher.

Stijn_Slayer
Ik heb die verzendkosten niet betaald, m'n pa wil geen voucher. Dat is het 'm een beetje.

Ik zal pa die verzendkosten wel terugbetalen, haal ik zelf een CD'tje.

Precies, dat bedrag wat je minder betaald door die voucher geef je dan gewoon aan je vader dus maakt dat eigenlijk niet zoveel uit.

Shangri-la schreef:
Ik kreeg net een reactie op mijn mailtje, ze hebben mijn cd ontvangen en ik krijg een nieuwe. Wel toevallig dat ze nu net een dag na mijn mailtje opeens de cd binnenhebben.

Haha, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Drie weken geleden een verkeerde regio DVD gekregen, gelijk retour gestuurd. Gisteren gemaild, maar ze hadden hem nog niet. Vandaag een mailtje, nu hebben ze hem wel "toevallig" binnengekregen, en gaan een correcte dvd versturen.

Ik heb tot nu toe 4 CD's van CD wow besteld en ik heb nog geen problemen gehad. Het duurt allemaal wel lang maar ze zijn wel allemaal aangekomen (een hoesje was wel een beetje kapot maar die heb ik gewoon vervangen).

D'r staat met koeienletters SALE op de site. 'Met kortingen tot wel 80%'.

Stijn_Slayer
Klopt, maar daar zit alleen maar zooi tussen.

Of het is nog steeds niet echt goedkoop.

Af en toe zit daar wel iets bij hoor. Maar je moet wel goed zoeken.

Wat een suf topic; 't lijkt wel die Ster-muts van Super de Boer - door blijven gaan over de kwaliteit én de prijzen.

En maar blijven zwatelen - al 27 p. lang - over een tent in Chingapore; get a life dudes! D'r zijn meer toko's met goede prijzen en betere spullen; prick up your ears! Ga es platen draaien!

Vortex schreef:
D'r staat met koeienletters SALE op de site. 'Met kortingen tot wel 80%'.

Er zitten wel leuke albums bij die je kado kunt doen voor Kerst 2010.

De Kent box van 1991-2008 is bij CDWOW trouwens bijna 2x zo duur als bij Cosmox.
TILLBAKA TILL SAMTIDEN is daar trouwens ook een stuk duurder.

deric raven schreef:
De Kent box van 1991-2008 is bij CDWOW trouwens bijna 2x zo duur als bij Cosmox.

Die moet je kopen bij cdon.com voor 26 euro inclusief verzenden. Ik had hem binnen een week.
6 november een cd besteld bij cdwow, vandaag binnen gekregen...

Mijn punt is dat cdwow echt niet het goedkoopste is, maar wel erg twijfelachtig in de te leveren service.

Stijn_Slayer
Héél vaak zijn ze wel de goedkoopste, vooral met de mid-price en nieuwe CD's.

deric raven schreef:
Mijn punt is dat cdwow echt niet het goedkoopste is, maar wel erg twijfelachtig in de te leveren service.

9 van de 10 keer zijn ze wel het goedkoopste. En ik heb eigenlijk ook nooit te klagen gehad over de service, al mijn bestellingen zijn gewoon netjes bezorgd.

Zeker al lang geleden voor het laatst besteld?

In oktober 2 of 3 bestellingen gedaan. Je moet er soms wel een paar weken op wachten, maar dat neem ik voor lief.

herman schreef:
(quote)

9 van de 10 keer zijn ze wel het goedkoopste. En ik heb eigenlijk ook nooit te klagen gehad over de service, al mijn bestellingen zijn gewoon netjes bezorgd.

Hier net zo........

Stijn_Slayer
De tijden van de koopjes van 2,3 en 4 euro zijn een beetje voorbij, maar dan nog zitten ze dik onder de 'standaardprijzen' van 7.99 en 8,99.

jeko
Iemand nog een kortingscoupon van 1, 75 euro hebben? Nog vandaag te besteden!
P.M. mij maar.

Ik heb er ook nog wel een paar voor de CD-wow gangers.

Vraag me sowieso af of iemand daar nog wel eens zonder coupons besteld?

Stijn_Slayer
Ik niet in ieder geval.

Echt maar heel sporadisch zonder korting.

Ik wel hoor, als een cd al erg goedkoop is en ik wil hem graag hebben dan bestel ik hem ook wel.

Hoe komen jullie aan die 1 en 2 euro coupons dan?
Ik ken alleen die 'gemiddelde bestedings coupons'.

Van de week de volle mep betaald voor een dvd. Er stond bij 'hurry limited stock'. Dat klopte want de volgende dag was hij niet meer beschikbaar. Ik had vast de laatste

Vortex schreef:
Hoe komen jullie aan die 1 en 2 euro coupons dan?
Ik ken alleen die 'gemiddelde bestedings coupons'.

Gewoon abonneren op de nieuwsbrief. Dan rollen ze vanzelf binnen.

Vortex schreef:
Van de week de volle mep betaald voor een dvd. Er stond bij 'hurry limited stock'. Dat klopte want de volgende dag was hij niet meer beschikbaar. Ik had vast de laatste

Dat zegt niet altijd alles, hoor. Als het een beetje gangbare titel is, vullen ze die wel weer aan. Maar ik heb er ook wel eens cd's en dvd's besteld die anderhand niet meer verkrijgbaar waren.

herman schreef:
Ik vraag me sowieso af of iemand daar nog wel eens zonder coupons besteld?

Ik in elk geval vrijwel nooit. Altijd de actiedag afwachten of de coupons gebruiken. Een enkele keer koop ik een speciale aanbieding, waar je de coupons niet bij kunt gebruiken. Gisteren Sheer heart attack van Queen gekocht voor € 4,99. Daar hoef ik niet lang over na te denken, couponnetje of niet.

sxesven
Iets nogal sneus overigens; gisteren lag natuurlijk de €1,75 bon in de digitale brievenbus, dus aangezien ik nog wat wegwerplectuur wilde kopen (Resident Evil novelisations ) dacht ik, da's mooi, dan kosten ze helemaal niks meer (€6 ofzo normaal). Even naar CDWow gesurft, zoekopdracht 'S.D. Perry' (de schrijfster)... 0 resultaat! Alle mogelijke opdrachten geprobeerd, maar de boeken leken uit het assortiment verdwenen. Surf ik zojuist naar CDWow, zoekopdracht 'S.D. Perry'... en jawel, ze zijn weer terug. Enerzijds logisch dat je over een boek van €6 geen twee euro korting meer zou willen geven, anderzijds kan ik zo ook kortingsbonnen uitdelen bij de vleet... prijzen af en toe even ophogen en goedkopere items even uit het assortiment verwijderen. Schaf die bonnen dan af.

sxesven schreef:
anderzijds kan ik zo ook kortingsbonnen uitdelen bij de vleet... prijzen af en toe even ophogen en goedkopere items even uit het assortiment verwijderen. Schaf die bonnen dan af.

Idd - om de dag je meeldoos volgestopt krijgen "met interessante aanbiedingen: , "kortingscouponnen" en "special offer as a token of our appreciation".

Ga weg, blijf uit mijn meeldoos denk ik dan - ik zit niet te wachten op op een koephon waarmee ik kauwgompulp of mietjesmuziek van 5,99 nog een euro goedkoper kan krijgen.

Stop digi-stalking me, blast off with your coupe hon' - eerst goodwill kweken en dan die razendsnel naar de ratsmodee helpen - funny business model, doe mij maar Amazon, minder meel, mooier spul, iets duurder, wel betrouwbaarder.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.