Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2013, 20:10 uur
Misschien handig om dan ook een linkje naar je afspeellijst te plaatsen. 

0
geplaatst: 7 juli 2013, 18:00 uur
Wie is er vanavond op Soundrop te vinden?
Ik ben er waarschijnlijk rond 21:00.
Ik ben er waarschijnlijk rond 21:00.
0
geplaatst: 26 juli 2013, 21:47 uur
Voor de liefhebbers van relaxte hip hop mijn playlist met 350+ tracks:
The best of Hip Hop by Alex Engwerda on Spotify - open.spotify.com
Van Nas tot Jedi Mind Tricks, Gang Starr tot Binary Star, The Roots tot Joey Bada$$, Common tot Living Legends, alles komt voorbij.
The best of Hip Hop by Alex Engwerda on Spotify - open.spotify.com
Van Nas tot Jedi Mind Tricks, Gang Starr tot Binary Star, The Roots tot Joey Bada$$, Common tot Living Legends, alles komt voorbij.
0
geplaatst: 28 juli 2013, 16:54 uur
Wie is er vanavond aanwezig op Soundrop?
Ik ben er waarschijnlijk na een aantal weken afwezigheid weer, rond 20:30/21:00.
Ik ben er waarschijnlijk na een aantal weken afwezigheid weer, rond 20:30/21:00.
0
geplaatst: 28 juli 2013, 19:21 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2013, 22:15 uur
Vandaag niet meer. Ik heb net twee afleveringen van Breaking Bad gekeken, over een verslavende serie gesproken...
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 17:20 uur
Als je zo'n giftcard koopt voor 10 euro, kun je dan gewoon 1 maand premium kopen zonder daarna vast te moeten zitten aan een abbonoment? Dus ik koop zo'n kaart, heb 1 maand premium en kan daarna niet meer luisteren op mijn telefoon? Dat zou wel fijn zijn voor mij op dit moment maar kan geen duidelijk antwoord vinden op internet.
0
geplaatst: 18 augustus 2013, 20:02 uur
Je hebt een gift card en ze hebben geen bankgegevens van je, dus het lijkt me logisch dat je geen abonnement hebt.
0
geplaatst: 18 augustus 2013, 20:30 uur
@Demon, het is me een paar keer overkomen dat er niet genoeg geld op mijn paypal-account stond, op dat moment werd gewoon mijn account teruggezet naar Spotify Free. Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt met een gift card.
0
geplaatst: 18 augustus 2013, 21:07 uur
Hmm dat probleem had ik nochtans niet (wel Unlimited niet Premium. )
Heb je trouwens ook geen PayPal account voor nodig, gewoon een code invoeren op Spotify en je hebt op je account (dus bij Premium ook op je gsm als je correct inlogt) een abonnement.
Heb je trouwens ook geen PayPal account voor nodig, gewoon een code invoeren op Spotify en je hebt op je account (dus bij Premium ook op je gsm als je correct inlogt) een abonnement.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 11:45 uur
Sandokan-veld schreef:
@Demon, het is me een paar keer overkomen dat er niet genoeg geld op mijn paypal-account stond, op dat moment werd gewoon mijn account teruggezet naar Spotify Free. Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt met een gift card.
Ik heb mijn account gekoppeld aan mijn gewone bankaccount. Het kost je geen extra geld (je krijgt zelfs een paar cent! @Demon, het is me een paar keer overkomen dat er niet genoeg geld op mijn paypal-account stond, op dat moment werd gewoon mijn account teruggezet naar Spotify Free. Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt met een gift card.
) en je hoeft je nooit zorgen te maken over hoeveel er op je rekening staat.
0
geplaatst: 19 augustus 2013, 11:51 uur
Ik heb intussen paypal gemachtigd, dus ik zit ook niet met dat probleem. Het was dan ook niet bedoeld als miepen over mijn eigen betalingsproblemen, maar als antwoord op de vraag van Demon 

0
geplaatst: 7 oktober 2013, 00:38 uur
Is er nog wel eens iemand in de MuMe soundrop room... Ik gebruik het regelmatig, maar de MuMe-room is vaak angstig leeg, een vaste dag ervoor lijkt me een leuk plan... zijn er mensen voor de woensdagavond? 

0
geplaatst: 7 oktober 2013, 09:32 uur
Woensdagavond ben ik 'helaas' naar het concert van Revere. Maar ik ben met je eens dat het de laaste tijd weer angstvallig stil is rond de Soundrop room. Voorheen was het toch altijd zondag als ik me niet vergis?
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 09:41 uur
Het is vroeger ook nog de woensdag geweest maar de laatste maanden was het zondag. Voor mij zijn beide goed.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 10:20 uur
Inderdaad lang geleden dat ik op Soundrop ben geweest. De laatste maanden was dat vanwege Breaking Bad, maar dat is nu voorbij. Woensdag of zondag, dat zou wel een keer moeten lukken.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 10:41 uur
Wellicht dat André of Chevy alvast de lijst wil leeghalen. Kunnen we weer met een schone lei beginnen.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 11:57 uur
Ja! Vindt het ook wel weer leuk om een keer te Soundroppen, alleen zondag kan ik zelden en komende woensdag ben ik ook alweer de hele avond weg, waarschijnlijk 
@Scientist: Als je nog een keer wat vage jazz e.d. erin wilt gooien weet je me te vinden

@Scientist: Als je nog een keer wat vage jazz e.d. erin wilt gooien weet je me te vinden

* denotes required fields.