Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 19 juni 2013, 20:27 uur
Als torrents niet van oorbare kwaliteit zijn, gaan ze linea recta de prullenbak in.
Hoe heet die Russische torrentsite waar jij eerder vandaag de loftrompet over afstak? Wellicht dat dat voor mij het ei van Columbus is.
Hoe heet die Russische torrentsite waar jij eerder vandaag de loftrompet over afstak? Wellicht dat dat voor mij het ei van Columbus is.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 juni 2013, 21:40 uur
ClassicProgRock1 schreef:
Als torrents niet van oorbare kwaliteit zijn, gaan ze linea recta de prullenbak in.
Waarom dan wel Spotify luisteren? Dat is ook niet perfecte kwaliteit. 160 kbit Ogg files streamt Spotify, dat is aan te horen, maar zeker niet om over naar huis te schrijven. Gewone 320 mp3 rips zijn een stuk beter.
<modknip>
0
geplaatst: 19 juni 2013, 21:42 uur
Je kunt ook gewoon cd's kopen, jij blij, dikke rentenierende muzikant blij, etc.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 juni 2013, 21:43 uur
Slowgaze schreef:
Je kunt ook gewoon cd's kopen, jij blij, dikke rentenierende muzikant blij, etc.
Alsof het een het ander uitsluit.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 juni 2013, 21:50 uur
Dat suggereer je met het woord 'ook', zeker gezien de aard van de discussie.
0
geplaatst: 20 juni 2013, 17:30 uur
Onweerwolf schreef:
Waarom dan wel Spotify luisteren? Dat is ook niet perfecte kwaliteit. 160 kbit Ogg files streamt Spotify, dat is aan te horen, maar zeker niet om over naar huis te schrijven. Gewone 320 mp3 rips zijn een stuk beter.
(quote)
Bij Premium krijg je gewoon 320 kbps.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 juni 2013, 18:02 uur
Oh, dat zou kunnen. Maar dan moet je wel dokken neem ik aan?
0
geplaatst: 23 juni 2013, 16:45 uur
Ik heb Spotify aangezet en zit nu in de room. Hopelijk vergeet ik niet zoals vorige keer dat ik er in zat. 
Ik heb de playlist ook weer even leeggehaald en er wat spul (25-30 nummers) uit 2013 voor teruggezet.

Ik heb de playlist ook weer even leeggehaald en er wat spul (25-30 nummers) uit 2013 voor teruggezet.
0
geplaatst: 23 juni 2013, 16:54 uur
Ik kom en vanavond wil ik Selena eindelijk eens in onze room horen. 

0
geplaatst: 23 juni 2013, 20:54 uur
Ik zal niet aanwezig kunnen zijn (ik zal er wel zijn maar niet kunnen chatten) want ik heb morgen mijn laatste examen waar ik nog niks voor gedaan heb. Omdat het vrij simpel is maar ik ga nu nog een uurtje eens het boek doorbladeren. Volgende week ben ik sowieso present, want dan is het vakantie! 
Edit: fuck it! Snel eens gekeken al zit al in mijn hoofd, vorige examen zonder leren ook 95% gehaald.

Edit: fuck it! Snel eens gekeken al zit al in mijn hoofd, vorige examen zonder leren ook 95% gehaald.

0
geplaatst: 30 juni 2013, 13:28 uur
Om de traditie van afgelopen weken hoog te houden, vanavond weer een Soundrop avond vanaf 20.00?
0
geplaatst: 30 juni 2013, 13:44 uur
Ik kan er vanavond niet bij zijn, alleszins. Dan heb ik eens een maand Spotify Premium. 

0
geplaatst: 30 juni 2013, 19:08 uur
Ik kan niet vanavond.
Ik ben bezig met een tracklist op te zetten om een Mix te maken voor het Mume Mixtape Cirkel II topic. Heeft iemand een idee of ik me daar nog op de lijst mag zetten?
Ik ben bezig met een tracklist op te zetten om een Mix te maken voor het Mume Mixtape Cirkel II topic. Heeft iemand een idee of ik me daar nog op de lijst mag zetten?
0
geplaatst: 2 juli 2013, 15:20 uur
Ik heb 2 weken geleden op spotify een account onder de naam 'SpinGrey' gemaakt. Hierop staan diverse afspeellijsten voor elk humeur of gelegenheid (kan ook kijken op site www.spingrey.com). Begint aardig populair te worden, nu 206 volgers. Dus als je het leuk vind: check it out! Voor goeie tips voor bepaalde afspeellijsten sta ik ook altijd open 

* denotes required fields.