MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
ClassicProgRock1
Als torrents niet van oorbare kwaliteit zijn, gaan ze linea recta de prullenbak in.

Hoe heet die Russische torrentsite waar jij eerder vandaag de loftrompet over afstak? Wellicht dat dat voor mij het ei van Columbus is.

Onweerwolf
ClassicProgRock1 schreef:
Als torrents niet van oorbare kwaliteit zijn, gaan ze linea recta de prullenbak in.

Waarom dan wel Spotify luisteren? Dat is ook niet perfecte kwaliteit. 160 kbit Ogg files streamt Spotify, dat is aan te horen, maar zeker niet om over naar huis te schrijven. Gewone 320 mp3 rips zijn een stuk beter.

Hoe heet die Russische torrentsite waar jij eerder vandaag de loftrompet over afstak? Wellicht dat dat voor mij het ei van Columbus is.

<modknip>

Je kunt ook gewoon cd's kopen, jij blij, dikke rentenierende muzikant blij, etc.

Onweerwolf
Slowgaze schreef:
Je kunt ook gewoon cd's kopen, jij blij, dikke rentenierende muzikant blij, etc.

Alsof het een het ander uitsluit.

Zeg ik dat het een het ander uitsluit?

Onweerwolf
Dat suggereer je met het woord 'ook', zeker gezien de aard van de discussie.

Ik ben vet suggestief, wen er maar aan.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Waarom dan wel Spotify luisteren? Dat is ook niet perfecte kwaliteit. 160 kbit Ogg files streamt Spotify, dat is aan te horen, maar zeker niet om over naar huis te schrijven. Gewone 320 mp3 rips zijn een stuk beter.

Bij Premium krijg je gewoon 320 kbps.

Onweerwolf
Teunnis schreef:
(quote)

Bij Premium krijg je gewoon 320 kbps.

Oh, dat zou kunnen. Maar dan moet je wel dokken neem ik aan?

Ja, tientje per maand.

ClassicProgRock1

Kutcracker, dat belooft wat!

Wie is er vanavond op Soundrop te vinden?

Ik ben er waarschijnlijk wel vanavond.

Ik heb Spotify aangezet en zit nu in de room. Hopelijk vergeet ik niet zoals vorige keer dat ik er in zat.

Ik heb de playlist ook weer even leeggehaald en er wat spul (25-30 nummers) uit 2013 voor teruggezet.

Ik kom en vanavond wil ik Selena eindelijk eens in onze room horen.

Ik misschien ook wel!

Ik ook. Maar pas na 20.00

Ben er al een tijdje maar Chevy doet arrogant

Ik zal niet aanwezig kunnen zijn (ik zal er wel zijn maar niet kunnen chatten) want ik heb morgen mijn laatste examen waar ik nog niks voor gedaan heb. Omdat het vrij simpel is maar ik ga nu nog een uurtje eens het boek doorbladeren. Volgende week ben ik sowieso present, want dan is het vakantie!

Edit: fuck it! Snel eens gekeken al zit al in mijn hoofd, vorige examen zonder leren ook 95% gehaald.

Aanwezig

Bardt1980 schreef:
Ben er al een tijdje maar Chevy doet arrogant
Ja, ik ga een beetje met jou lopen praten, zeker.

Om de traditie van afgelopen weken hoog te houden, vanavond weer een Soundrop avond vanaf 20.00?

Ik kan er vanavond niet bij zijn, alleszins. Dan heb ik eens een maand Spotify Premium.

Waarschijnlijk wel. Maar niet om 20:00, iets later.

Ik kan niet vanavond.
Ik ben bezig met een tracklist op te zetten om een Mix te maken voor het Mume Mixtape Cirkel II topic. Heeft iemand een idee of ik me daar nog op de lijst mag zetten?

Ik ben nu in de room.

Ik ben er rond 20.30

't Is zo te zien alweer snel voorbij.

ik ben er nog effe

Ik heb 2 weken geleden op spotify een account onder de naam 'SpinGrey' gemaakt. Hierop staan diverse afspeellijsten voor elk humeur of gelegenheid (kan ook kijken op site www.spingrey.com). Begint aardig populair te worden, nu 206 volgers. Dus als je het leuk vind: check it out! Voor goeie tips voor bepaalde afspeellijsten sta ik ook altijd open

Gast
geplaatst: vandaag om 06:23 uur

geplaatst: vandaag om 06:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.