Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 13:11 uur
daar hebben we nog steedsde exteme room voor.. Ik zit er zelf bijna elke avond wel.. Aangezien een aantal mensen hier woensdag deze week niet kunnen is het ook mogelijk deze week een andere dag te doen.. Mocht je er zijn stuur me hier maar een PM, kijken of we dan wat mensen kunnen mobiliseren 

0
geplaatst: 7 oktober 2013, 14:03 uur
Ik ben op zoek naar een leuke Spotify hip-hop playlist met leuke liederen, zodat ik lekker veel hip-hop kan ontdekken. Iemand tips? Mag oldskool, hip, gangster, emo, alles zijn. Als het maar goed is 

0
geplaatst: 7 oktober 2013, 14:06 uur
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 14:34 uur
Ja, ik snap dat ik dat soort dingen kan checken. Er zijn ook moeilijk veel hip-hop afspeellijsten te vinden, maar ik had het over goede hip-hop, en op dit soort kanalen en dingen komt slechts af en toe iets voorbij dat me nieuwsgierig maakt.
0
nedbed
geplaatst: 9 oktober 2013, 16:15 uur
Hip-Hop Berend by berend94 on Spotify - open.spotify.com
Alstublieft. Staat vast veel tussen wat jij kunt waarderen, madmadder.
Alstublieft. Staat vast veel tussen wat jij kunt waarderen, madmadder.

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:22 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:49 uur
madmadder schreef:
Ik ben op zoek naar een leuke Spotify hip-hop playlist met leuke liederen, zodat ik lekker veel hip-hop kan ontdekken. Iemand tips? Mag oldskool, hip, gangster, emo, alles zijn. Als het maar goed is
Ik heb een persoonlijke best of gemaak (met voornamelijk oldskool):
Alternative and classic hiphop (and more) by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com
Voor mijn bejaarde moeder (die van wereldmuziek houdt) heb ik drie cd's gemaakt met hiphop uit Afrika, Azie en Europa (Oost-Europa vooral). Daar ken je vast weinig namen van (ik namelijk ook niet), maar er zitten leuke liedjes tussen.
Hiphop voor Maja: Afrika by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com
Hiphop voor Maja: Europa by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com
Hiphop voor Maja: Azie by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 18:32 uur
Ik ben waarschijnlijk pas rond 21:50/22:00 aanwezig op Soundrop.
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:21 uur
prima, dan ben ik er ook wel weer... we hebben vandaag toch 6 personen aanwezig gehad 

0
geplaatst: 10 oktober 2013, 00:21 uur
Volgens mij hadden we er op het hoogtepunt zes.

Edit: ah, het schaap was me te snel af.
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 19:18 uur
Ik hoop zondag ook nog wel is te kunnen, het was er vaak heel gezellig 

0
geplaatst: 14 oktober 2013, 20:42 uur
En zijn dr vanavond nog mensen? Heb zelf toch niks beters te doen en ben wel in een muziekluisterbui 

0
geplaatst: 16 oktober 2013, 20:46 uur
En het is weer woensdag, dus ik verwacht nog wel enige mensen te zien vanavond 

0
geplaatst: 18 oktober 2013, 21:20 uur
Ik voel me een beetje een roepende in de woestijn, maar zijn er vanavond nog mensen te vinden? 

0
geplaatst: 18 oktober 2013, 21:24 uur
Hoe werkt dat Soundrop? Ik heb eigenlijk nog nooit een poging gewaagd. Ik loop immers altijd een paar jaar achter.
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 21:28 uur
Je zoekt in de app-finder de app "Soundrop" op, dan moet je met je spotify-gegevens (of is het facebook?) inloggen.. en dan volg je daarna geloof ik deze link:
SOUNDROP – Musicmeter - open.soundrop.fm
.. en vervolgens hoor je vage metal van Don Cappucino
(op de een of andere manier lijkt de zoekfunctie in soundrop niet goed te werken... hij vindt 3 "alternatieve" musicmeter rooms maar niet de goede)
SOUNDROP – Musicmeter - open.soundrop.fm
.. en vervolgens hoor je vage metal van Don Cappucino
(op de een of andere manier lijkt de zoekfunctie in soundrop niet goed te werken... hij vindt 3 "alternatieve" musicmeter rooms maar niet de goede)
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 21:30 uur
Ik heb m nu op mijn telefoon staan en ik vind 'Musicmeter Album', 'MumeLadder 2012' en
'Musicmeter Extreem!!!'
'Musicmeter Extreem!!!'
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 21:31 uur
Als je de extreem-room joint kan ik je wel de goeie in krijgen 

0
geplaatst: 18 oktober 2013, 21:46 uur
Ik ben er dus inmiddels. Meer mensen zijn welkom, want zo is het - niets ten nadele van Jelle - wel een beetje saaiig.
0
geplaatst: 18 oktober 2013, 21:50 uur
Meestal is het woensdag of zondag wel drukker. Jelle is gewoon meubilair 

0
geplaatst: 20 oktober 2013, 12:21 uur
Lukas loopt inderdaad een aantal jaar achter. 
Soundrop is het nieuwe Limewire. Ooit populair, wie gebruikt het nu nog?

Soundrop is het nieuwe Limewire. Ooit populair, wie gebruikt het nu nog?
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 12:26 uur
Nee, het zou echt te makkelijk zijn om nu een grap over de Dire Straits te maken. 

* denotes required fields.