MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
daar hebben we nog steedsde exteme room voor.. Ik zit er zelf bijna elke avond wel.. Aangezien een aantal mensen hier woensdag deze week niet kunnen is het ook mogelijk deze week een andere dag te doen.. Mocht je er zijn stuur me hier maar een PM, kijken of we dan wat mensen kunnen mobiliseren

Ik ben op zoek naar een leuke Spotify hip-hop playlist met leuke liederen, zodat ik lekker veel hip-hop kan ontdekken. Iemand tips? Mag oldskool, hip, gangster, emo, alles zijn. Als het maar goed is

Kijk eens op Soundrop zou ik zeggen
SOUNDROP – Hip Hop - open.soundrop.fm

Ja, ik snap dat ik dat soort dingen kan checken. Er zijn ook moeilijk veel hip-hop afspeellijsten te vinden, maar ik had het over goede hip-hop, en op dit soort kanalen en dingen komt slechts af en toe iets voorbij dat me nieuwsgierig maakt.

Nog mensen die vanavond willen Soundroppen?

nedbed
Hip-Hop Berend by berend94 on Spotify - open.spotify.com

Alstublieft. Staat vast veel tussen wat jij kunt waarderen, madmadder.

Don Cappuccino schreef:
Nog mensen die vanavond willen Soundroppen?

Ik ben er wel ja

madmadder schreef:
Ik ben op zoek naar een leuke Spotify hip-hop playlist met leuke liederen, zodat ik lekker veel hip-hop kan ontdekken. Iemand tips? Mag oldskool, hip, gangster, emo, alles zijn. Als het maar goed is

Ik heb een persoonlijke best of gemaak (met voornamelijk oldskool):
Alternative and classic hiphop (and more) by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com

Voor mijn bejaarde moeder (die van wereldmuziek houdt) heb ik drie cd's gemaakt met hiphop uit Afrika, Azie en Europa (Oost-Europa vooral). Daar ken je vast weinig namen van (ik namelijk ook niet), maar er zitten leuke liedjes tussen.

Hiphop voor Maja: Afrika by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com
Hiphop voor Maja: Europa by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com
Hiphop voor Maja: Azie by Dimitri Reinderman on Spotify - open.spotify.com

Ik ben waarschijnlijk pas rond 21:50/22:00 aanwezig op Soundrop.

Binnen drie kwartier kom ik ook wel eens piepen.

Zowaar weer eens 3 mensen dus... maar dat kan vast drukker

Zondag ben ik wel weer van de partij!

prima, dan ben ik er ook wel weer... we hebben vandaag toch 6 personen aanwezig gehad

The Scientist schreef:
Zowaar weer eens 3 mensen dus... maar dat kan vast drukker

Volgens mij hadden we er op het hoogtepunt zes.

Edit: ah, het schaap was me te snel af.

Ik hoop zondag ook nog wel is te kunnen, het was er vaak heel gezellig

Ik ben vanavond tussen 21.00 en 22.00 op Soundrop

Ik ben waarschijnlijk pas om 22:00 op Soundrop.

Bardt is er inmiddels en ik ook weer eens een keer.

En zijn dr vanavond nog mensen? Heb zelf toch niks beters te doen en ben wel in een muziekluisterbui

En het is weer woensdag, dus ik verwacht nog wel enige mensen te zien vanavond

Ik voel me een beetje een roepende in de woestijn, maar zijn er vanavond nog mensen te vinden?

Hoe werkt dat Soundrop? Ik heb eigenlijk nog nooit een poging gewaagd. Ik loop immers altijd een paar jaar achter.

Je zoekt in de app-finder de app "Soundrop" op, dan moet je met je spotify-gegevens (of is het facebook?) inloggen.. en dan volg je daarna geloof ik deze link:

SOUNDROP – Musicmeter - open.soundrop.fm

.. en vervolgens hoor je vage metal van Don Cappucino

(op de een of andere manier lijkt de zoekfunctie in soundrop niet goed te werken... hij vindt 3 "alternatieve" musicmeter rooms maar niet de goede)

Ik heb m nu op mijn telefoon staan en ik vind 'Musicmeter Album', 'MumeLadder 2012' en
'Musicmeter Extreem!!!'

Als je de extreem-room joint kan ik je wel de goeie in krijgen

Ik ben er dus inmiddels. Meer mensen zijn welkom, want zo is het - niets ten nadele van Jelle - wel een beetje saaiig.

Meestal is het woensdag of zondag wel drukker. Jelle is gewoon meubilair

Lukas loopt inderdaad een aantal jaar achter.

Soundrop is het nieuwe Limewire. Ooit populair, wie gebruikt het nu nog?

Nee, het zou echt te makkelijk zijn om nu een grap over de Dire Straits te maken.

Sietse
Lukas schreef:
Nee, het zou echt te makkelijk zijn om nu een grap over de Dire Straits te maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:07 uur

geplaatst: vandaag om 14:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.