Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2014, 15:56 uur
Soundrop wordt opgedoekt op 31 december klik.
Nog mensen zin om de musicmeter room een dezer dagen voor een laatste keer nog wat leven in te blazen?
Nog mensen zin om de musicmeter room een dezer dagen voor een laatste keer nog wat leven in te blazen?
0
geplaatst: 21 december 2014, 16:59 uur
arcade monkeys schreef:
Ik zag het ook gisteren, ik zie het zeker nog eens zitten. Zonde dat het weggaat, ook al gebruikte ik het de laatste tijd nog nauwelijks.
Ik ben nu in de room te vinden.
0
geplaatst: 21 december 2014, 18:01 uur
Misschien dat ik vanavond ook nog aanhaak. Maar dan vanaf 20.00
0
geplaatst: 22 december 2014, 19:15 uur
Ik zie dit nu te laat maar ik zou nog wel voorstander van een afscheidsrondje zijn als er nog een keer mensen binnenvallen 

0
geplaatst: 23 december 2014, 11:53 uur
Zullen we anders gewoon een laatste avond plannen ergens vóór 1 januari?
0
geplaatst: 26 december 2014, 13:28 uur
De 27ste moet lukken, ik heb wel zin in een laatste Musicmeter Soundrop-sessie! 

0
geplaatst: 27 december 2014, 16:26 uur
De room is trouwens niet te vinden via de zoekfunctie van Soundrop, dus ik heb hem even geopend via de weblink. Ik zal vanavond rond 20:30/20:45 in de room te vinden zijn, ik hoop op veel luisteraars. 

0
geplaatst: 27 december 2014, 22:09 uur
We zitten met 6 luisteraars op dit moment, daar kunnen er nog wel wat bij denk ik zo.
0
geplaatst: 9 januari 2015, 22:33 uur
de mensen die hier altijd kwamen soundroppen kunnen natuurlijk ook gezellig een keer naar de soulseek-chat komen... kobe bryant fan, arcade monkeys, Don Cappuccino of Teunnis. Dan wil Sandokan-veld hem vast oook wel weer eens aanzwengelen, dan kan het nog gezellig worden. Een vaste dag is uiteraard te regelen, maar met Masimo erbij is het bijna iedere dag wel een dolle boel 

0
geplaatst: 12 januari 2015, 19:59 uur
Bij Muziek > Nieuws > Spotify groeit sterk; populair onder muziekliefhebbers?:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier Spotify gebruiken om muziek te luisteren. Volgens de nieuwsberichten vandaag groeit het bedrijf als kool in zowel Nederlands als wereldwijd gezien. Meer dan 15 miljoen mensen betalen voor Spotify Premium en 45 miljoen mensen gebruiken de gratis variant.
Zelf gebruik ik Spotify via mijn Sonos maar ik vraag me af of hoe de meer die-hard muziekliefhebber tegenover Spotify staat. Vroeger zwoer ik bij vinyl maar het gemak van Spotify heeft mijn platen op zolder doen belanden...
Ik vraag me af hoeveel mensen hier Spotify gebruiken om muziek te luisteren. Volgens de nieuwsberichten vandaag groeit het bedrijf als kool in zowel Nederlands als wereldwijd gezien. Meer dan 15 miljoen mensen betalen voor Spotify Premium en 45 miljoen mensen gebruiken de gratis variant.
Zelf gebruik ik Spotify via mijn Sonos maar ik vraag me af of hoe de meer die-hard muziekliefhebber tegenover Spotify staat. Vroeger zwoer ik bij vinyl maar het gemak van Spotify heeft mijn platen op zolder doen belanden...
0
geplaatst: 12 januari 2015, 21:51 uur
Ben aan het kennismaken met de audiofiele versie van Spotify genaamd Tidal. Zelfde principe maar dan alles in 16 bit cd kwaliteit. Magnifique maar wel dubbel zo duur. Nu 2 maanden gratis als gebruiker van een Linn streamer. Geen gratis versie 

0
geplaatst: 12 januari 2015, 22:02 uur
Ik ben verslaafd aan Deezer. Eigenlijk hetzelfde maar via m'n provider goedkoper.
* denotes required fields.