MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
cosmic kid Thank you man

Soundrop wordt opgedoekt op 31 december klik.
Nog mensen zin om de musicmeter room een dezer dagen voor een laatste keer nog wat leven in te blazen?

arcade monkeys schreef:
Soundrop wordt opgedoekt op 31 december klik.
Nog mensen zin om de musicmeter room een dezer dagen voor een laatste keer nog wat leven in te blazen?

Ik zag het ook gisteren, ik zie het zeker nog eens zitten. Zonde dat het weggaat, ook al gebruikte ik het de laatste tijd nog nauwelijks.
Ik ben nu in de room te vinden.

Misschien dat ik vanavond ook nog aanhaak. Maar dan vanaf 20.00

Ik ben er!

Ik zie dit nu te laat maar ik zou nog wel voorstander van een afscheidsrondje zijn als er nog een keer mensen binnenvallen

Dan moet Jelle/The Scientist ook komen.

Ik kan wel even mijn gezicht laten zien ja

Zullen we anders gewoon een laatste avond plannen ergens vóór 1 januari?

Vanavond kan voor mij wel lukken, 26 of 27 december ook.

ik zeg 27, maar 26 zou ook moeten kunnen.

27 december zou mij het beste uitkomen

Voor mij is 27 ook goed!

De 27ste moet lukken, ik heb wel zin in een laatste Musicmeter Soundrop-sessie!

De room is trouwens niet te vinden via de zoekfunctie van Soundrop, dus ik heb hem even geopend via de weblink. Ik zal vanavond rond 20:30/20:45 in de room te vinden zijn, ik hoop op veel luisteraars.

Ik ben er al!

Ik zal ergens tussen 20.00 en 21.00 een keer landen

Ergens rond half negen, kwart voor negen is ook mijn plan

Misschien dat ik straks nog even snel langs kan komen.

Ik ben ook zo'n beetje daar.

We zitten met 6 luisteraars op dit moment, daar kunnen er nog wel wat bij denk ik zo.

de mensen die hier altijd kwamen soundroppen kunnen natuurlijk ook gezellig een keer naar de soulseek-chat komen... kobe bryant fan, arcade monkeys, Don Cappuccino of Teunnis. Dan wil Sandokan-veld hem vast oook wel weer eens aanzwengelen, dan kan het nog gezellig worden. Een vaste dag is uiteraard te regelen, maar met Masimo erbij is het bijna iedere dag wel een dolle boel

Bij Muziek > Nieuws > Spotify groeit sterk; populair onder muziekliefhebbers?:

Ik vraag me af hoeveel mensen hier Spotify gebruiken om muziek te luisteren. Volgens de nieuwsberichten vandaag groeit het bedrijf als kool in zowel Nederlands als wereldwijd gezien. Meer dan 15 miljoen mensen betalen voor Spotify Premium en 45 miljoen mensen gebruiken de gratis variant.

Zelf gebruik ik Spotify via mijn Sonos maar ik vraag me af of hoe de meer die-hard muziekliefhebber tegenover Spotify staat. Vroeger zwoer ik bij vinyl maar het gemak van Spotify heeft mijn platen op zolder doen belanden...

Ik gebruik het heel veel.

Ik kan niet meer zonder.

Beste uitvinding van de eeuw!

Ben aan het kennismaken met de audiofiele versie van Spotify genaamd Tidal. Zelfde principe maar dan alles in 16 bit cd kwaliteit. Magnifique maar wel dubbel zo duur. Nu 2 maanden gratis als gebruiker van een Linn streamer. Geen gratis versie

Ik ben verslaafd aan Deezer. Eigenlijk hetzelfde maar via m'n provider goedkoper.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.