Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2010, 15:25 uur
Getest en werkt. Nou hopen dat die MuMe Ladder snel gespotified wordt. 

0
geplaatst: 7 december 2010, 10:59 uur
Weet iemand of het mogelijk is om je favorieten van Itunes te importeren als favoriet in Spotify?
Fantastisch programma trouwens, na een maandje het geprobeerd te hebben net maar een unlimited account aangemaakt.
Fantastisch programma trouwens, na een maandje het geprobeerd te hebben net maar een unlimited account aangemaakt.
0
geplaatst: 31 december 2010, 18:48 uur
Iemand enig idee hoe ik aan zo'n Spotify code kom? Of moet je tegenwoordig meteen een betaalde optie kiezen? Wil namelijk eerst even testen voordat ik de beurs trek.
0
geplaatst: 1 januari 2011, 18:38 uur
De-noir schreef:
Iemand enig idee hoe ik aan zo'n Spotify code kom? Of moet je tegenwoordig meteen een betaalde optie kiezen? Wil namelijk eerst even testen voordat ik de beurs trek.
Je kunt het programma gewoon gratis downloaden en dan kun je 20 uur per maand muziek beluisteren voor niks. Of is dat niet wat je bedoelt?
Ik heb Spotify een weekje geleden eindelijk dan geïnstalleerd (ik had van tevoren zoiets van: "zal wel niks zijn, altijd zo al geweest"), vooral omdat ik in de soulseekroom zag dat Lukas via Spotify de 'Mume top2000' luisterde en ik ook wel zin had in een goede top2000, na een paar dagen bij mijn ouders de normale top2000 aangehoord te moeten hebben.
En nu ben ik ook wel helemaal om, wat een fijn programma 
Het is wel zo dat alleen de maker van een playlist die playlist kan aanpassen of niet? Is wel jammer, ik zag bijvoorbeeld dat er een playlist voor de rotatielijst bestaat, maar die is al een tijdje niet meer bijgewerkt

0
geplaatst: 20 januari 2011, 00:35 uur
Helaas kan je je in Duitsland nog niet voor Spotify aanmelden. Ook vele YouTube links die ik uit Nederland krijg opgestuurd of hier op MuMe aantref kunnen hier niet worden afgespeeld. Qua rechtenkwesties lijken de wetten me hier toch een tikkie strenger dan tuus.
0
geplaatst: 4 februari 2011, 23:50 uur
Heeft iemand hier een premium-account? Ik ben benieuwd hoeveel betere de betere geluidskwaliteit is. Op de site las ik 320 kbps maar dat nog niet alles in die kwaliteit te verkrijgen is. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
En wat ik ook raar vind is dat van een hoop artiesten sommige albums er wel opstaan en andere albums niet. Als de artiesten het er mee eens zijn, kunnen ze toch wel de hele discografie erop zetten?
En wat ik ook raar vind is dat van een hoop artiesten sommige albums er wel opstaan en andere albums niet. Als de artiesten het er mee eens zijn, kunnen ze toch wel de hele discografie erop zetten?

0
geplaatst: 5 februari 2011, 13:54 uur
Arrie schreef:
Misschien heeft dat te maken met of de platenmaatschappijen het ermee eens zijn. Zo staan alle Parlophone-albums van Radiohead op Spotify, maar het XL-album In Rainbows niet.
0
geplaatst: 5 februari 2011, 15:43 uur
Ik zie wel een hoop andere albums van XL op Spotify staan. Zal er wel te maken mee hebben hoe ze het met de rechten hebben afgesproken. Ik denk dat Radiohead zelf de rechten heeft (aangezien XL een onafhankelijk label is) en dat ze hebben besloten om het (nog) niet op Spotify te zetten. Al vind ik dat wel vreemd van Radiohead (of misschien XL), ze zijn wel redelijk pro wat betreft nieuwe initiatieven.
0
geplaatst: 6 februari 2011, 12:37 uur
Bedankt. Ben er inmiddels achter dat hij (vooralsnog?) niet werkt op de Squeezebox Duet. En laat ik nou net die hebben!
0
geplaatst: 13 februari 2011, 20:48 uur
Gisteren heb ik toch maar even een Spotify-account aangemaakt en het werkt erg goed, ik kan zo´n beetje alle muziek vinden die ik wil luisteren. En het ik gebruik het ook niet voor al mijn muziek, dus 20 uur per maand is genoeg. 

0
geplaatst: 14 februari 2011, 21:01 uur
Maar je word echt gek van de reclame, dus ik gebruik het niet meer.
0
geplaatst: 14 februari 2011, 23:14 uur
Daarom betaal ik nu 5 euro per maand. Vind ik een mooie prijs om onbeperkt legaal zonder reclame muziek te luisteren (ook al is het slecht streamen).
0
geplaatst: 16 februari 2011, 11:19 uur
Weet iemand of je met spotify premium op meerdere computers tegelijk ingelogd kan zijn? Met spotify open kan dat wel. Zo bespaar je toch €120 per jaar..
0
geplaatst: 16 februari 2011, 11:29 uur
Timmie schreef:
Nou, nou, Je wordt zomaar niet gek hoor.
Mocht het toch gebeuren bij die bewuste Spotify acount, kijk dan maar uit met TV kijken

0
geplaatst: 16 februari 2011, 12:15 uur
@Shockdog: het lijkt me dat dat wel kan. Ik betaal zelf 5 euro per maand en sta op 3 computers ingelogd. Playlists ed. zijn opgeslagen in de cloud, dus die zijn ook altijd hetzelfde.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 12:27 uur
Wel, ik moet Timmie gedeeltelijk gelijk geven. Als er bij een rustige overgang naar het volgende nummer ineens een Spotify-promotie in je oren geblazen worden, kan ik het niet helpen om het toch even te vervloeken.
Maar gek ervan worden, neuh. Daar is het systeem veel te goed voor
Maar gek ervan worden, neuh. Daar is het systeem veel te goed voor

0
geplaatst: 16 februari 2011, 14:45 uur
herman schreef:
@Shockdog: het lijkt me dat dat wel kan. Ik betaal zelf 5 euro per maand en sta op 3 computers ingelogd. Playlists ed. zijn opgeslagen in de cloud, dus die zijn ook altijd hetzelfde.
Ja, ingelogd zijn kan wel, maar bij tegelijkertijd afspelen gaat het mis (wat ook logisch is).

Wat is Spotify Open precies, Shockdog? Is dat de gratis versie?
0
geplaatst: 16 februari 2011, 19:41 uur
Ik heb altijd het gevoel dat ze de reclame veel harder zetten ook.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 20:19 uur
Timmie schreef:
Dat idee krijg ik ook. Het vloekt soms met het volume van de muziek. (Op tv is het overigens ook niet anders. Heel vervelend.)
0
geplaatst: 16 februari 2011, 20:24 uur
Ik erger me vooral aan die axe-reclame die ze nu om het nummer erin werpen.. Die verdomde Belgenvrouw die 'Heaven on Earth' probeert te zeggen, brrrr..
Verder briljant programma om albums te kunnen ontdekken. (en een snelle luisterbeurt te geven, bijvoorbeeld)
Verder briljant programma om albums te kunnen ontdekken. (en een snelle luisterbeurt te geven, bijvoorbeeld)

0
geplaatst: 17 februari 2011, 04:57 uur
Masimo schreef:
Ik erger me vooral aan die axe-reclame die ze nu om het nummer erin werpen.. Die verdomde Belgenvrouw die 'Heaven on Earth' probeert te zeggen, brrrr..
Verder briljant programma om albums te kunnen ontdekken. (en een snelle luisterbeurt te geven,
bijvoorbeeld)
Verder briljant programma om albums te kunnen ontdekken. (en een snelle luisterbeurt te geven,
bijvoorbeeld)
Inderdaad een vreselijke reclame, gelukkig ga ik binnenkort Spofity Premium of Unlimited nemen

0
geplaatst: 17 februari 2011, 22:18 uur
Arrie schreef:
Ja, ingelogd zijn kan wel, maar bij tegelijkertijd afspelen gaat het mis (wat ook logisch is).

Ja, Spotify Open is de gratis 20uur versie. Ik was van plan over te stappen naar Spotify Premium ivm aanschaf van een iPhone, maar ik las vanochtend in De Volkskrant dat de app binnenkort misschien niet meer beschikbaar is (omdat Apple wil dat alle verkoop via de app-store loopt, wat betekend dat Spotify 30% van zijn inkomsten moet inleveren bij Apple). Dus ik wacht nog even af;) Bedankt voor de antwoorden iig!
0
geplaatst: 21 februari 2011, 14:54 uur
Dit bericht zou ik ook kunen plaatsen in RIP Muziekindustrie, maar goed:
Vandaag gekezen in een email-nieuwsbrief (via Congoo), link naar Online Social Media:
"Spotify’s quest to expand their music streaming services over to the US have take another step forwards, after they recently made a deal with huge music company EMI.
The Swedish based company is expected to launch their operations across the water in the next few months and has now made deals with 2 of the big 4 music labels. Spotify has partnerships now with Sony and EMI, which will give them a strong backing to expand their services."
"When Spotify do launch their services to the US, they will have to put up will Apple’s new policies which will require a 30% cut of any subscriptions the service sells through Apple’s iTunes platform". Dat laatste dus alleen als ze expliciet gerbuik maken van de diensten van Apple's App store - indien niet, dan geen kick-back fee voor Apple.
Vandaag gekezen in een email-nieuwsbrief (via Congoo), link naar Online Social Media:
"Spotify’s quest to expand their music streaming services over to the US have take another step forwards, after they recently made a deal with huge music company EMI.
The Swedish based company is expected to launch their operations across the water in the next few months and has now made deals with 2 of the big 4 music labels. Spotify has partnerships now with Sony and EMI, which will give them a strong backing to expand their services."
"When Spotify do launch their services to the US, they will have to put up will Apple’s new policies which will require a 30% cut of any subscriptions the service sells through Apple’s iTunes platform". Dat laatste dus alleen als ze expliciet gerbuik maken van de diensten van Apple's App store - indien niet, dan geen kick-back fee voor Apple.
0
geplaatst: 9 maart 2011, 16:03 uur
Spotify Has 1 Million Paid Subscribers, But … | Epicenter | Wired.com
Spotify heeft 1 miljoen betalende abo's; dit is ca 15% van het totaal aantal gebruikers; i.e. 6,7 - 10 miljoen - lees meer via de link.
Spotify heeft 1 miljoen betalende abo's; dit is ca 15% van het totaal aantal gebruikers; i.e. 6,7 - 10 miljoen - lees meer via de link.
* denotes required fields.