Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2023, 14:15 uur
chevy93, het punt is dat Spotify niet weet wat je van bepaalde muziek vindt enkel op basis van wat je op Spotify hebt aangeklikt. In het beste geval zijn de data niet meer dan een indicatie.
En de meerderheid van Spotify luisteraars zal inderdaad geen cd's kopen, maar er is zo goed als niemand die uitsluitend via Spotify muziek ter ore krijgt.
En de meerderheid van Spotify luisteraars zal inderdaad geen cd's kopen, maar er is zo goed als niemand die uitsluitend via Spotify muziek ter ore krijgt.
1
geplaatst: 30 november 2023, 14:25 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Omdat de meeste personen in januari doorgaans wat anders aan hun hoofd hebben en dan helemaal klaar zijn met alle eindejaarsoverzichten. Dus dit 'compute' vooral in de zin dat het briljante marketing is. Wij als snobs kunnen ons dat misschien niet voorstellen maar iedereen gaat over een week massaal voor een week of 2 a 3 over op één van de tig kerstplaylisten die op Spotify staan. Mocht december meetellen dan staan bij dat soort mensen in hun Top 5 nunmers Mariah, Chris Rea en Wham! en dat willen ze bij Spotify niet.
Oh ik zie nu dat catdog dat ook aanstipte
1
geplaatst: 30 november 2023, 14:34 uur
Kronos schreef:
chevy93, het punt is dat Spotify niet weet wat je van bepaalde muziek vindt enkel op basis van wat je op Spotify hebt aangeklikt. In het beste geval zijn de data niet meer dan een indicatie.
Los van dat je dit van letterlijk ieder onderzoek kunt zeggen, ook van dubbelblind peer-reviewed wetenschappelijke artikelen, zal de gemiddelde persoon toch beduidend weinig luisteren naar muziek die hem of haar niet bekoord. Er zijn weinig mensen die 10x naar een album van begin tot eind gaan luisteren om maar te kijken of het wat voor hen is.chevy93, het punt is dat Spotify niet weet wat je van bepaalde muziek vindt enkel op basis van wat je op Spotify hebt aangeklikt. In het beste geval zijn de data niet meer dan een indicatie.
Ik denk niettemin dat voor mensen die hoofdzakelijk via Spotify luisteren deze Wrapped een vrij accurate afspiegeling is van hun jaar.
3
geplaatst: 30 november 2023, 15:40 uur
Leuke feature dit jaar vond ik de stad waar je smaak het meest mee overeenkomt.
Bij mij was dat Portland OR, wat wel kan kloppen aangezien het gros van progressief-muzikaal Amerika daar zijn/haar domicilie lijkt gevonden te hebben.
Bij mij was dat Portland OR, wat wel kan kloppen aangezien het gros van progressief-muzikaal Amerika daar zijn/haar domicilie lijkt gevonden te hebben.
0
Onweerwolf
geplaatst: 30 november 2023, 16:10 uur
Oregon is niet alleen in muzikaal opzicht progressief.
0
geplaatst: 30 november 2023, 16:25 uur
Ik heb Burlington (Vermont) in the US, iemand daar bekend mee? 

1
geplaatst: 30 november 2023, 16:54 uur
Ik zag ook veel mensen met Burlington maar ik heb Berkeley (California) dankzij Sonic Youth, Jockstrap, en Death Grips maar ik zag veel mensen die ook Berkeley kregen via Arca, Björk, Eartheater, 100 gecs, en meer. Misschien toch maar tijd om te verhuizen dan..
0
geplaatst: 30 november 2023, 17:25 uur
chevy93 schreef:
Ik denk niettemin dat voor mensen die hoofdzakelijk via Spotify luisteren deze Wrapped een vrij accurate afspiegeling is van hun jaar.
Waarschijnlijk wel. Tenminste voor de muziek die op Spotify te vinden is.
Er komen toch vreemde conclusies uit de data. Mijn favoriete genre volgens Spotify is metal maar men zou in Gent dezelfde muzieksmaak hebben als ik omdat daar veel fans van Hannelore Bedert, Mauro Pawlowski en Raymond van het Groenewoud wonen.
Deze artiesten staan in een oude playlist die ik dit jaar wel eens afgespeeld zal hebben maar niet vaak en in de toplijstjes die Spotify presenteert komen ze dan ook nergens voor.
Het zogezegd meest gespeelde nummer (13 keer volgens Spotify) heb ik dan weer slechts enkele keren geheel beluisterd maar verder alleen stukjes om uit te zoeken of dit het beste nummer van het album was voor een playlist die ik voor iemand anders maakte.
Nummers die ik wel echt vaak heb beluisterd de afgelopen maand ontbreken dan weer in het overzicht.
Naast dat de conclusies er in mijn geval ver naast zitten en soms compleet fout zijn (een band waarvan de naam me niks zei staat op de tweede plek) stel ik me dus ook vragen bij hoe data verzameld wordt.
1
geplaatst: 30 november 2023, 17:31 uur
Kronos schreef:
Er komen toch vreemde conclusies uit de data. Mijn favoriete genre is metal maar men zou in Gent dezelfde muzieksmaak hebben als ik omdat daar ook veel fans van Hannelore Bedert, Mauro Pawlowski en Raymond van het Groenewoud wonen.
Deze artiesten staan in een oude playlist die ik dit jaar wel eens afgespeeld zal hebben maar niet vaak en in de toplijstjes die Spotify presenteert komen ze dan ook nergens voor. Het zogezegd meest gespeelde nummer (13 keer volgens Spotify) heb ik misschien een paar keer geheel beluisterd maar verder alleen stukjes om uit te zoeken of dit het beste nummer van het album was voor een playlist die ik voor iemand anders maakte.
Nummers die ik wel echt vaak heb beluisterd de afgelopen maand ontbreken dan weer in het overzicht.
Naast dat de conclusies er in mijn geval ver naast zitten en soms compleet fout zijn (een band waarvan de naam me niks zei staat op de tweede plek) stel ik me dus ook vragen bij hoe data verzameld wordt.
(quote)
Er komen toch vreemde conclusies uit de data. Mijn favoriete genre is metal maar men zou in Gent dezelfde muzieksmaak hebben als ik omdat daar ook veel fans van Hannelore Bedert, Mauro Pawlowski en Raymond van het Groenewoud wonen.
Deze artiesten staan in een oude playlist die ik dit jaar wel eens afgespeeld zal hebben maar niet vaak en in de toplijstjes die Spotify presenteert komen ze dan ook nergens voor. Het zogezegd meest gespeelde nummer (13 keer volgens Spotify) heb ik misschien een paar keer geheel beluisterd maar verder alleen stukjes om uit te zoeken of dit het beste nummer van het album was voor een playlist die ik voor iemand anders maakte.
Ook al Gent! Bij mij vanwege Arno, dEUS en Aõ. Gent is voor hopeloze gevallen, sukkelaars. Trouwens dEUS is Antwerpen. Arno Ostende en die andere weet ik niet.
0
geplaatst: 30 november 2023, 19:06 uur
Kronos schreef:
Er komen toch vreemde conclusies uit de data. Mijn favoriete genre volgens Spotify is metal maar men zou in Gent dezelfde muzieksmaak hebben als ik omdat daar veel fans van Hannelore Bedert, Mauro Pawlowski en Raymond van het Groenewoud wonen.
Deze artiesten staan in een oude playlist die ik dit jaar wel eens afgespeeld zal hebben maar niet vaak en in de toplijstjes die Spotify presenteert komen ze dan ook nergens voor.
Die geo-analyse is nieuw dit jaar geloof ik. Wat de analyse daarachter is weet ik niet, maar de twee conclusies die je noemt sluiten elkaar niet uit. Beide kunnen waar zijn.(quote)
Het zogezegd meest gespeelde nummer (13 keer volgens Spotify) heb ik dan weer slechts enkele keren geheel beluisterd maar verder alleen stukjes om uit te zoeken of dit het beste nummer van het album was voor een playlist die ik voor iemand anders maakte.
Als je minimaal 30 seconden beluisterd hebt telt deze mogelijk vaker als 'afgespeeld'. Overigens is 13 keer bijzonder weinig. Het kan ook dat je simpelweg te weinig data hebt voor een robuuste analyse.Nummers die ik wel echt vaak heb beluisterd de afgelopen maand ontbreken dan weer in het overzicht.
De periode betreft januari t/m oktober, maar het is onduidelijk wanneer de dataverzameling precies stopt in november. Dat kan in november ook na een paar dagen al zijn. Vandaag las ik ergens 15 november.Naast dat de conclusies er in mijn geval ver naast zitten en soms compleet fout zijn (een band waarvan de naam me niks zei staat op de tweede plek) stel ik me dus ook vragen bij hoe data verzameld wordt.
De conclusie is dan niet per se fout, maar de data is geen accurate afspiegeling. Zoals gezegd: er zit een verschil tussen betrouwbaarheid en (ecologische) validiteit.
0
geplaatst: 30 november 2023, 20:10 uur
Mede burlingtonner, buurman.
Een stad van smaak

Snel heen verhuizen joh.
0
geplaatst: 30 november 2023, 21:17 uur
chevy93 schreef:
Die geo-analyse is nieuw dit jaar geloof ik. Wat de analyse daarachter is weet ik niet, maar de twee conclusies die je noemt sluiten elkaar niet uit. Beide kunnen waar zijn.
Dat kan, maar deze artiesten maken geen metal. Dan kan er natuurlijk nog iets waar van zijn maar als algemene conclusie houdt het geen steek. Het zijn random conclusies en Gent had evengoed iets anders kunnen zijn. Maar blijkbaar zijn 25000 minuten, 5000 nummers en 1500 artiesten niet voldoende voor een robuust jaaroverzicht. Of lees; te gevarieerd. Het systeem dat Spotify gebruikt werkt goed, ik luister verkeerd. Om te beginnen het hele jaar door in plaats van tien maanden.Die geo-analyse is nieuw dit jaar geloof ik. Wat de analyse daarachter is weet ik niet, maar de twee conclusies die je noemt sluiten elkaar niet uit. Beide kunnen waar zijn.
De conclusie is dan niet per se fout, maar de data is geen accurate afspiegeling. Zoals gezegd: er zit een verschil tussen betrouwbaarheid en (ecologische) validiteit.
Ik snap het verschil dat je bedoelt maar ik heb het hier gewoon over de data die Spotify verzamelt en de conclusies die het op basis daarvan presenteert als de Wrapped.
0
geplaatst: 30 november 2023, 23:16 uur
Gewoon niet zoveel waarde aan die voorgeprogrammeerde statements hechten. Het aantal plays (dit jaar een 50000) en dus wat minder dan vorig jaar (minder concentratiewerk, meer vergaderingen) klopt bij mij alleszins al jaren. Lastfm bevestigd de data.
Ik denk overigens dat de gemiddelde gebruiker weinig waarde aan deze wrapped hangt en het gewoon als een vergankelijke gimmick zien.
Ik denk overigens dat de gemiddelde gebruiker weinig waarde aan deze wrapped hangt en het gewoon als een vergankelijke gimmick zien.
0
geplaatst: 1 december 2023, 09:00 uur
Gratis gebruiker hier, met ongetwijfeld te weinig data voor een accurate analyse: 166 nummers afgespeeld, 580 minuten geluisterd, het meeste in januari. Dat laatste kan wel kloppen, want ergens in het voorjaar ben ik gestopt met luisteren naar Spotify.
Drie hele keren geluisterd naar Say it isn't so van Nanci Griffith, en dat is dan ook mijn topnummer van het jaar. Andere artiesten: Tears For Fears, Flying Colours, Styx, Leonard Cohen, Alan Parsons. Inderdaad voornamelijk artiesten waarvan ik hun laatste albums wilde uitproberen om te zien of ik het goed genoeg vond voor een fysieke aanschaf. Het maakt mij tot een 'vampier', want kennelijk luister ik wel graag naar iets 'duisters'. Allemaal te weinig voor een verhuisadvies kennelijk. Tja...
Maar inderdaad briljante marketing. Ook de media trappen er elk jaar weer in:
Wie was je favoriete artiest dit jaar? Praat mee over jouw Spotify Wrapped | Stelling en Praat Mee | NU.nl
DPG Media Privacy Gate - destentor.nl
DPG Media Privacy Gate - ad.nl
Drie hele keren geluisterd naar Say it isn't so van Nanci Griffith, en dat is dan ook mijn topnummer van het jaar. Andere artiesten: Tears For Fears, Flying Colours, Styx, Leonard Cohen, Alan Parsons. Inderdaad voornamelijk artiesten waarvan ik hun laatste albums wilde uitproberen om te zien of ik het goed genoeg vond voor een fysieke aanschaf. Het maakt mij tot een 'vampier', want kennelijk luister ik wel graag naar iets 'duisters'. Allemaal te weinig voor een verhuisadvies kennelijk. Tja...
Maar inderdaad briljante marketing. Ook de media trappen er elk jaar weer in:
Wie was je favoriete artiest dit jaar? Praat mee over jouw Spotify Wrapped | Stelling en Praat Mee | NU.nl
DPG Media Privacy Gate - destentor.nl
DPG Media Privacy Gate - ad.nl
3
geplaatst: 1 december 2023, 13:45 uur
Ik vind het ook altijd wel leuk, al geeft last.fm het compleetste beeld want daar registreer ik ook luistergedrag via cd, lp en youtube.
Bij mij:
GENRES:
totaal: 258
1. electronic
2. rock
3. alternative rock
4. britpop
5. new wave pop
NUMMERS:
totaal: 11.098
1. Tramhaus - The Goat
2. Sarabeth Tucek - The Gift
3. Wednesday - Chosen to Deserve
4. En Attendant Ana - Wonder
5. Horsegirl - History Lesson Part 2
TIJD en PLAATS:
102.628 minuten
Ik moet naar Islington in de UK verhuizen (vanwege Love Remain, DJ Koze en Roisin Murphy).
ARTIESTEN:
totaal: 5.699
1. David Bowie
2. Madonna
3. Roisin Murphy
4. Joao Gilberto
5. Fabrizio Paterlini
Bij mij:
GENRES:
totaal: 258
1. electronic
2. rock
3. alternative rock
4. britpop
5. new wave pop
NUMMERS:
totaal: 11.098
1. Tramhaus - The Goat
2. Sarabeth Tucek - The Gift
3. Wednesday - Chosen to Deserve
4. En Attendant Ana - Wonder
5. Horsegirl - History Lesson Part 2
TIJD en PLAATS:
102.628 minuten
Ik moet naar Islington in de UK verhuizen (vanwege Love Remain, DJ Koze en Roisin Murphy).
ARTIESTEN:
totaal: 5.699
1. David Bowie
2. Madonna
3. Roisin Murphy
4. Joao Gilberto
5. Fabrizio Paterlini
1
geplaatst: 1 december 2023, 14:07 uur
remcodurez schreef:

0
geplaatst: 1 december 2023, 15:52 uur
Kronos schreef:
vivalamusica schreef:
Ook al Gent! Bij mij vanwege Arno, dEUS en Aõ. Gent is voor hopeloze gevallen, sukkelaars. Trouwens dEUS is Antwerpen. Arno Ostende en die andere weet ik niet.
Bij mij ook Gent! Weliswaar door Isolde Lasoen en Admiral Freebee waarvan Admiral Freebee een vreemde keuze is aangezien ik die toch ook aan Antwerpen link.
1
geplaatst: 1 december 2023, 18:23 uur
metalfist schreef:
Bij mij ook Gent! Weliswaar door Isolde Lasoen en Admiral Freebee waarvan Admiral Freebee een vreemde keuze is aangezien ik die toch ook aan Antwerpen link.
(quote)
(quote)
De migratie plannen naar Gent zet ik toch maar even in de ijskast. Er waait nu overal een nogal gure wind, willen ze mij (ons) daar nog wel hebben?
1
geplaatst: 2 december 2023, 09:24 uur
Ook even het wrapped overzichtje plaatsen dan.
Blijkbaar is 'mijn stad': Edinburgh - UK, vanwege de vele luisteraars naar King Creosote, Frightened Rabbit en Paolo Nutini.
Top 5 genre's:
1. Rock
2. Progressive House
3. Indie Rock
4. Electronica
5. Organic House
Top 5 artiesten:
1. Tool
2. Ben Böhmer
3. Songs: Ohia
4. The Beatles
5. Jon Hopkins
Top 5 nummers:
1. Songs: Ohia - Coxcomb Red
2. Journey - Don't Stop Believin'
3. Tool - Ticks & Leeches
4. Jon Hopkins - Everything Connected
5. MasterSystem - Bird is Bored of Flying
Aantal minuten geluisterd: 196.267
Aangezien ik sinds eind vorig jaar een bedrijf aan huis heb staat er eigenlijk altijd muziek aan.
Last.FM geeft hier wel flinke verschillen aan maar dat kan wel kloppen omdat ik oudere Spotify data heb toegevoegd aan mijn Last.FM-account begin dit jaar.
Blijkbaar is 'mijn stad': Edinburgh - UK, vanwege de vele luisteraars naar King Creosote, Frightened Rabbit en Paolo Nutini.
Top 5 genre's:
1. Rock
2. Progressive House
3. Indie Rock
4. Electronica
5. Organic House
Top 5 artiesten:
1. Tool
2. Ben Böhmer
3. Songs: Ohia
4. The Beatles
5. Jon Hopkins
Top 5 nummers:
1. Songs: Ohia - Coxcomb Red
2. Journey - Don't Stop Believin'
3. Tool - Ticks & Leeches
4. Jon Hopkins - Everything Connected
5. MasterSystem - Bird is Bored of Flying
Aantal minuten geluisterd: 196.267
Aangezien ik sinds eind vorig jaar een bedrijf aan huis heb staat er eigenlijk altijd muziek aan.
Last.FM geeft hier wel flinke verschillen aan maar dat kan wel kloppen omdat ik oudere Spotify data heb toegevoegd aan mijn Last.FM-account begin dit jaar.
0
geplaatst: 2 december 2023, 10:45 uur
herman schreef:
Ik vind het ook altijd wel leuk, al geeft last.fm het compleetste beeld want daar registreer ik ook luistergedrag via cd, lp en youtube.
Geef je dat handmatig in? Wat een bezigheid. En dan vindt mijn vrouw me al te fanatiek.

1
geplaatst: 2 december 2023, 13:38 uur
remcodurez schreef:
Geef je dat handmatig in? Wat een bezigheid. En dan vindt mijn vrouw me al te fanatiek.
(quote)
Dit stukje van mijn luistergedrag heb ik nog nooit aan mijn vrouw verteld geloof ik.

Het gaat wel enigszins geautomatiseerd gelukkig via
https://universalscrobbler.com/index.php?_ts=0.37745100%201701520227
Albums scrobblen gaat zo vrij eenvoudig eigenlijk via de daaraan gekoppelde databases en doe ik zo af en toe in bulk (dus niet gelijk na elke gedraaide cd) vanuit mijn geheugen. Dus ik zal er wel eens eentje vergeten.
Wat ik luister via YouTube is ook weer niet zoveel. Ik heb daar 2 playlists met muziek die niet op Spotify staat en als ik die opschoon zet ik die nummers in een excel incl. hoevaak ik ze gedraaid heb (de meeste maar 1 of 2 keer). En eens in de 2/3 maanden scrobble ik die excel via universal scrobbler. Maar het gebeurt ook regelmatig dat ik een nummer niet registreer omdat ik er even geen zin in heb en het later weer vergeet of de moeite niet vind, dus het is ook niet helemaal waterdicht.

2
geplaatst: 2 december 2023, 18:26 uur
Wat een leuke feature is wrapped toch. Ik ga met vigil mee naar Nijmegen.
237 genres
1. Rock
2. Neo-classical
3. Indie rock
4. Electronica
5. Dutch indie
16593 nummers
1. Grandbrothers - Daybreak
2. Slowdive - Kisses
3. The National - Eucalyptus
4. Bar Italia - Changer
5. En Attendant Ana - Wonder
111936 luisterminuten, waarvan 8255 naar podcasts
1. MISCHA
2. Nooit meer slapen
3. NRC Vandaag
4. Kunststof
5. Een UUr Cultuur
6567 artiesten
1. The National
2. Robohands
3. The Reds, Pinks & Purples
4. Khruangbin
5. Slowdive
237 genres
1. Rock
2. Neo-classical
3. Indie rock
4. Electronica
5. Dutch indie
16593 nummers
1. Grandbrothers - Daybreak
2. Slowdive - Kisses
3. The National - Eucalyptus
4. Bar Italia - Changer
5. En Attendant Ana - Wonder
111936 luisterminuten, waarvan 8255 naar podcasts
1. MISCHA
2. Nooit meer slapen
3. NRC Vandaag
4. Kunststof
5. Een UUr Cultuur
6567 artiesten
1. The National
2. Robohands
3. The Reds, Pinks & Purples
4. Khruangbin
5. Slowdive
2
geplaatst: 2 januari 2024, 18:24 uur
https://i.imgur.com/XsJbhTL.jpg
2235 Verschillende Artiesten
3359 Verschillende Albums
4391 Verschillende Tracks
17237 Verschillende Scrobbles
494 Scrobbles voor mijn TOP Artiest - Royel Otis
43 dagen en 21 uur muziek
TOP 86 Wereldwijd voor The Haunted Youth
TOP 57 Wereldwijd voor het album Comedy van The Scarlet Opera
TOP 44 Wereldwijd voor het nummer Sofa King van Royel Otis
60% van de beluisterde artiesten waren nieuw
74% van de beluisterde albums waren nieuw
75% van de beluisterde tracks waren nieuw
TOP ARTIST:
01 | Royel Otis
02 | Ren
03 | The Haunted Youth
04 | The Drums
05 | Daan
06 | The Scarlet Opera
07 | Jungle
08 | Opal Skies
09 | Skrillex
10 | Aidan Bissett
TOP ALBUM:
01 | Dawn of the Freak (The Haunted Youth)
02 | Comedy (The Scarlet Opera)
03 | Sahar (Tamino)
04 | Sick Boi (Ren)
05 | Sofa Kings (Royel Otis)
06 | Quest For Fire (Skrillex)
07 | Harry's House (Harry Styles)
08 | Bar & Grill (Royel Otis)
09 | Jonny (The Drums)
10 | Fantasy (M83)
TOP TRACK:
01 | Royel Otis - I Wanna Dance With You
02 | Skrillex - Ratata
03 | Royel Otis - Sofa King
04 | Arsenal - Heavy Heart
05 | M83 - Oceans Niagara
FIRST TRACK PLAYED IN 2023:
Muse - Will Of The People
TOP GENRES:
01 | Indie Rock
02 | Rock
03 | Indie Pop
04 | Electronic
05 | House
#1 - Scrobble Leaderboard (#4 vorig jaar)
#1 - Discovery Leaderboard (#1 vorig jaar) voskat is #2 in mijn groep
** LAST.FM trackt bij mij enkel Spotify. Met CD of YouTube erbij zou het er wel anders uitzien.
2235 Verschillende Artiesten
3359 Verschillende Albums
4391 Verschillende Tracks
17237 Verschillende Scrobbles
494 Scrobbles voor mijn TOP Artiest - Royel Otis
43 dagen en 21 uur muziek
TOP 86 Wereldwijd voor The Haunted Youth
TOP 57 Wereldwijd voor het album Comedy van The Scarlet Opera
TOP 44 Wereldwijd voor het nummer Sofa King van Royel Otis
60% van de beluisterde artiesten waren nieuw
74% van de beluisterde albums waren nieuw
75% van de beluisterde tracks waren nieuw
TOP ARTIST:
01 | Royel Otis
02 | Ren
03 | The Haunted Youth
04 | The Drums
05 | Daan
06 | The Scarlet Opera
07 | Jungle
08 | Opal Skies
09 | Skrillex
10 | Aidan Bissett
TOP ALBUM:
01 | Dawn of the Freak (The Haunted Youth)
02 | Comedy (The Scarlet Opera)
03 | Sahar (Tamino)
04 | Sick Boi (Ren)
05 | Sofa Kings (Royel Otis)
06 | Quest For Fire (Skrillex)
07 | Harry's House (Harry Styles)
08 | Bar & Grill (Royel Otis)
09 | Jonny (The Drums)
10 | Fantasy (M83)
TOP TRACK:
01 | Royel Otis - I Wanna Dance With You
02 | Skrillex - Ratata
03 | Royel Otis - Sofa King
04 | Arsenal - Heavy Heart
05 | M83 - Oceans Niagara
Muse - Will Of The People
TOP GENRES:
01 | Indie Rock
02 | Rock
03 | Indie Pop
04 | Electronic
05 | House
#1 - Scrobble Leaderboard (#4 vorig jaar)
#1 - Discovery Leaderboard (#1 vorig jaar) voskat is #2 in mijn groep
** LAST.FM trackt bij mij enkel Spotify. Met CD of YouTube erbij zou het er wel anders uitzien.
1
geplaatst: 2 januari 2024, 20:18 uur
10269 Verschillende Artiesten
14209 Verschillende Albums
31635 Verschillende Tracks
64893 Scrobbles Totaal
407 Scrobbles voor mijn TOP Artiest - Sonic Youth
188 dagen en 17 uur muziek
TOP 1 Wereldwijd voor Ton Lebbink
TOP 1 Wereldwijd voor het album Luchtkastelen van Ton Lebbink
TOP 1 Wereldwijd voor het nummer De Toekomst Laat Me Koud van Noodweer
37% van de beluisterde artiesten waren nieuw
44% van de beluisterde albums waren nieuw
55% van de beluisterde tracks waren nieuw
TOP ARTIST:
1. Sonic Youth
2. Sebadoh
3. The Beatles
4. The Smiths
5. Ton Lebbink
6. Voice Actor
7. Black Flag
8. Psychic TV
9. David Bowie
10. The Human League
TOP ALBUM:
1. Voice Actor - Sent from My Telephone
2. Ton Lebbink - Luchtkastelen
3. Buddy Holly - Not Fade Away: The Complete Studio Recordings and More
4. The Smiths - Complete
5. V/A - Belgian New Beat - The Compilation Volume 2
6. V/A - Kreaturen der Nacht: Deutsche Post-Punk Subkultur 1980-1984
7. Kris Kristofferson - The Essential
8. The Chats - Get This in Ya!!
9. Italia 90 - Living Human Treasure
10. Bongwater - Box of Bongwater
TOP TRACK:
1. Ton Lebbink - Vol Gas
2. Noodweer - De Toekomst Laat Me Koud
3. Thee Headcoats - My Dear Watson
4. Tumbleweeds - It Might As Well Have Rained
5. De Div - Splits het Atoom
6. Ton Lebbink - Voetbalknieën
7. Blondie - Atomic
8. Buddy Holly - It Doesn't Matter Anymore
9. Video - Somebody (Hey Girl) (12")
10. Elvis Presley - Wooden Heart
Live It Up - Mental As Anything
TOP GENRES:
01 | 80s
02 | Electronic
03 | Punk
04 | Rock
05 | Postpunk
#2 - Scrobble Leaderboard (#2 vorig jaar)
#15 - Discovery Leaderboard (#12 vorig jaar)
14209 Verschillende Albums
31635 Verschillende Tracks
64893 Scrobbles Totaal
407 Scrobbles voor mijn TOP Artiest - Sonic Youth
188 dagen en 17 uur muziek
TOP 1 Wereldwijd voor Ton Lebbink
TOP 1 Wereldwijd voor het album Luchtkastelen van Ton Lebbink
TOP 1 Wereldwijd voor het nummer De Toekomst Laat Me Koud van Noodweer
37% van de beluisterde artiesten waren nieuw
44% van de beluisterde albums waren nieuw
55% van de beluisterde tracks waren nieuw
TOP ARTIST:
1. Sonic Youth
2. Sebadoh
3. The Beatles
4. The Smiths
5. Ton Lebbink
6. Voice Actor
7. Black Flag
8. Psychic TV
9. David Bowie
10. The Human League
TOP ALBUM:
1. Voice Actor - Sent from My Telephone
2. Ton Lebbink - Luchtkastelen
3. Buddy Holly - Not Fade Away: The Complete Studio Recordings and More
4. The Smiths - Complete
5. V/A - Belgian New Beat - The Compilation Volume 2
6. V/A - Kreaturen der Nacht: Deutsche Post-Punk Subkultur 1980-1984
7. Kris Kristofferson - The Essential
8. The Chats - Get This in Ya!!
9. Italia 90 - Living Human Treasure
10. Bongwater - Box of Bongwater
TOP TRACK:
1. Ton Lebbink - Vol Gas
2. Noodweer - De Toekomst Laat Me Koud
3. Thee Headcoats - My Dear Watson
4. Tumbleweeds - It Might As Well Have Rained
5. De Div - Splits het Atoom
6. Ton Lebbink - Voetbalknieën
7. Blondie - Atomic
8. Buddy Holly - It Doesn't Matter Anymore
9. Video - Somebody (Hey Girl) (12")
10. Elvis Presley - Wooden Heart
Live It Up - Mental As Anything
TOP GENRES:
01 | 80s
02 | Electronic
03 | Punk
04 | Rock
05 | Postpunk
#2 - Scrobble Leaderboard (#2 vorig jaar)
#15 - Discovery Leaderboard (#12 vorig jaar)
0
geplaatst: 2 januari 2024, 20:32 uur
Zoals herman al aangeeft is last.fm wat completer qua statistieken... zeker als je muziek ook op andere platformen luistert.
Dit zijn blijkbaar mijn albums van het jaar geweest:
https://i.imgur.com/qXc3n81.jpg
uitvergroot
Dit zijn blijkbaar mijn albums van het jaar geweest:
https://i.imgur.com/qXc3n81.jpg
uitvergroot
* denotes required fields.