Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2024, 21:01 uur
Dat je, althans binnen mijn netwerk, op de tweede plaats staat wat nieuwe ontdekkingen betreft. Muziek die je voor 2023 nog niet beluisterde, je hebt dus het tweede meest nieuwe dingen gehoord.
0
geplaatst: 2 januari 2024, 21:33 uur
esteban schreef:
Dat je, althans binnen mijn netwerk, op de tweede plaats staat wat nieuwe ontdekkingen betreft. Muziek die je voor 2023 nog niet beluisterde, je hebt dus het tweede meest nieuwe dingen gehoord.
(quote)
Ooh ok, maar welk netwerk delen wij dan?
0
geplaatst: 2 januari 2024, 23:12 uur
Ooooh ok, nu zie ik dit pas...
https://www.last.fm/user/voskat/listening-report/year
Pff haha, heel veel eigen materiaal. Het is maar wat je discovery noemt.
https://www.last.fm/user/voskat/listening-report/year
Pff haha, heel veel eigen materiaal. Het is maar wat je discovery noemt.

0
geplaatst: 8 maart 2024, 19:03 uur
Weet iemand waarom bij instellingen de functie "afspelen" er regelmatig uit ligt. Dan geeft hij dus aan...
"nu niet beschikbaar" ,daardoor vind ik het volume verschil bij een samengestelde playlist bloedirritant!
De ene is te zacht ...daarna weer een die veel luider doorkomt
Zou mooi zijn dat die functie gewoon elke dag werkt,wel zo prettig
Wie vind dat ook storend of herkent dit ook ?
"nu niet beschikbaar" ,daardoor vind ik het volume verschil bij een samengestelde playlist bloedirritant!
De ene is te zacht ...daarna weer een die veel luider doorkomt
Zou mooi zijn dat die functie gewoon elke dag werkt,wel zo prettig
Wie vind dat ook storend of herkent dit ook ?
3
geplaatst: 22 maart 2024, 19:37 uur
Joni Mitchell is ook weer terug op Spotify. Wel net te laat ArthurDZ's Greatest Hits...
1
geplaatst: 22 maart 2024, 19:54 uur
herman schreef:
Joni Mitchell is ook weer terug op Spotify. Wel net te laat ArthurDZ's Greatest Hits...
Wat een slechte timing
maar wel geweldig nieuws sowieso, kan ik mijn ontdekkingstocht door haar oeuvre eindelijk deftig verderzetten!Johnny Marr let je op?
0
Onweerwolf
geplaatst: 22 maart 2024, 20:09 uur
Ik ben blij dat ik alle DWT noms heb gehoord en weer 10 maanden zonder Spotify kan.
1
geplaatst: 23 maart 2024, 08:19 uur
Lastig dat je (op de laptop/desktop) niet meer snel terug kunt naar een specifiek punt in een lijst, waar een nummer staat dat voorheen was gekoppeld aan de hoes linksonder.
0
geplaatst: 23 maart 2024, 08:51 uur
tnf schreef:
Lastig dat je (op de laptop/desktop) niet meer snel terug kunt naar een specifiek punt in een lijst, waar een nummer staat dat voorheen was gekoppeld aan de hoes linksonder.
DIT!
0
geplaatst: 23 maart 2024, 09:58 uur
Ik hoopte dat het een technisch foutje zou zijn, maar blijkbaar niet. Want in de nieuwe update is het nog steeds zo.
0
geplaatst: 12 juni 2024, 11:50 uur
Even een vraagje voor mensen met verstand van dit soort dingen. De situatie is bij mij als volgt:
Ik heb in mijn woonkamer 2 wifispeakers (Hartman/Kardon) staan. De WiFi haal ik uit de meterkast en wordt met wifiverdelers geregeld in ons huis. Op de telefoon heb ik Spotify Premium. In Spotify heb je dan de mogelijkheid om muziek te casten naar je speakers. Meestal werkt dit naar behoren, maar de laatste tijd vaak ookniet. Als ik wil verbinden blijft die hangen op “bezig te verbinden”. Ook na resetten van modem / opnieuw opstarten van de speakers en telefoon opnieuw starten. Een ander iets streamen van de telefoon gaat overigens prima, het is alleen bij Spotify.
Mijn vraag dus: wat gaat er fout? Is dit een probleem van Spotify? Of van iets anders? Ik kijk wel eens op allestoringen.nl, maar daar wordt niet aangegeven dat er een storing is. Het frustreert in ieder geval enorm.
Ik heb in mijn woonkamer 2 wifispeakers (Hartman/Kardon) staan. De WiFi haal ik uit de meterkast en wordt met wifiverdelers geregeld in ons huis. Op de telefoon heb ik Spotify Premium. In Spotify heb je dan de mogelijkheid om muziek te casten naar je speakers. Meestal werkt dit naar behoren, maar de laatste tijd vaak ookniet. Als ik wil verbinden blijft die hangen op “bezig te verbinden”. Ook na resetten van modem / opnieuw opstarten van de speakers en telefoon opnieuw starten. Een ander iets streamen van de telefoon gaat overigens prima, het is alleen bij Spotify.
Mijn vraag dus: wat gaat er fout? Is dit een probleem van Spotify? Of van iets anders? Ik kijk wel eens op allestoringen.nl, maar daar wordt niet aangegeven dat er een storing is. Het frustreert in ieder geval enorm.
0
geplaatst: 12 juni 2024, 13:24 uur
Fathead schreef:
Even een vraagje voor mensen met verstand van dit soort dingen. De situatie is bij mij als volgt:
Het kan ook aan je telefoon liggen. Heb je nog een ander apparaat waarmee je kan streamen, een laptop, probeer het dan daar eens mee. Wat ook kan helpen, is Spotify opnieuw installeren, nadat je de app eerst verwijderd hebt. Het kan zijn dat de implantatie van de app niet helemaal goed zit.
0
geplaatst: 12 juni 2024, 13:45 uur
Ik had dat ooit met een Bose Soundtouch. Die moest ik steeds opnieuw opstarten omdat het kreng niet wilde verbinden met de spotfiets op mijn telefoon. Uiteindelijk is er nieuwe firmware in de Soundtouch geladen en daarna heb ik er nooit meer last van gehad.
Op de soundbar beneden en de eveneens Harman Kardon set boven, werkt het helemaal als een tierelier. Dan gaat zonder iets met een instelling het scherm aan om de Spotify player te tonen.
Op de soundbar beneden en de eveneens Harman Kardon set boven, werkt het helemaal als een tierelier. Dan gaat zonder iets met een instelling het scherm aan om de Spotify player te tonen.
0
geplaatst: 12 juni 2024, 14:00 uur
vivalamusica:
Op de ipad krijg ik hem ook niet verbonden met de speakers. Apps als TuneIn en zo werken gewoon prima met de speakers.
En herinstallatie Spotify helpt ook niet.
Edwynn:
Hoe krijg ik nieuwe firmware op mijn speakers? (Citation 1)
Op de ipad krijg ik hem ook niet verbonden met de speakers. Apps als TuneIn en zo werken gewoon prima met de speakers.
Edwynn:
0
geplaatst: 12 juni 2024, 15:27 uur
Fathead schreef:
vivalamusica:
Edwynn:
vivalamusica:
Edwynn:
kan je je hier in herkennen?
Solved: Re: Airplay and Spotify, it doesn't work on one of... - The Spotify Community - community.spotify.com
productpagina Harman Kardon Citation One MKIII | Alles-in-één slimme luidspreker met kamervullend geluid - support.harmankardon.com
0
geplaatst: 12 juni 2024, 16:13 uur
vivalamusica schreef:
Solved: Re: Airplay and Spotify, it doesn't work on one of... - The Spotify Community - community.spotify.com
productpagina Harman Kardon Citation One MKIII | Alles-in-één slimme luidspreker met kamervullend geluid - support.harmankardon.com
(quote)
Die laatste geeft mijn probleem weer:
Thank you so much for sharing this. I have the same issue. Two H&K Citation ONE Mk3 speakers. It shows that it plays music via airplay but there is no sound from the speaker. But there is sound with google cast connection. I have uninstaled the home app and deleted my home. After reinstalling everything it still does not work. This is so frustrating!
1
geplaatst: 12 juni 2024, 16:25 uur
Even met helpdesk van Spotify gechat (nou ja, even.. )
Er is vandaag een nieuwe update uitgerold, maar die is nog niet in mijn playstore verschenen. Het vermoeden is dat dat het probleem is.
Die chat was trouwens veel behulpzamer dan ik dacht, als je eenmaal contact hebt met een "echte" medewerker. Je moet veel dingen zelf al ondervangen (heeft u al gereset, etc.)
Dank voor het meedenken, jongens!
Er is vandaag een nieuwe update uitgerold, maar die is nog niet in mijn playstore verschenen. Het vermoeden is dat dat het probleem is.
Die chat was trouwens veel behulpzamer dan ik dacht, als je eenmaal contact hebt met een "echte" medewerker. Je moet veel dingen zelf al ondervangen (heeft u al gereset, etc.)
Dank voor het meedenken, jongens!
0
geplaatst: 30 juni 2024, 22:18 uur
Ik zie bij https://open.spotify.com/playlist/3w73Z0sgFDhQjPTatAFEal?si=30d604597c6f4a08 in Spotify 91 nummers (Frogs van Nick Cave als laatste) Als ik 'm open in mijn browser staan er 62 nummers erin maar wel de recente toevoegingen. Weet iemand hoe dat komt?
0
geplaatst: 15 augustus 2024, 18:40 uur
Sinds kort is de release radar op de app teruggebracht tot 30 tracks, waar dit eerst alle releases van je gevolgde artiesten van de afgelopen week waren (en nog wat iets ouder spul), tot maximaal 200 tracks. De release radar op de web player heeft bij mij nog wel de originele vorm.
Zo te zien is dit gemeld op hun forum, maar doet Spotify alsof de gebruikers gek zijn
Zo te zien is dit gemeld op hun forum, maar doet Spotify alsof de gebruikers gek zijn

0
geplaatst: 9 september 2024, 00:03 uur
Spotify haakt ongewild ook aardig in op de trend van A.I.-gegenereerde muziek. Voor wie via de link stuit op de betaalmuur van DPG: tientallen bands en artiesten - vooral in de metalcore - slaan alarm omdat er via slinkse wegen honderden nepnummers op de streamingdienst verschijnen die niet door de betreffende artiesten zijn gemaakt. Spotify lijkt zich daartegen tot dusver onvoldoende te kunnen wapenen. Als dat zo doorgaat, wordt het - net als in de echte wereld - steeds lastiger om fake van echt te onderscheiden... 

3
geplaatst: 4 december 2024, 14:19 uur
Spotify wrapped is weer uit. Toch gek, ik heb ook last fm maar deze lijkt heel anders van dit jaar als spotify. A fijn.
1- Nine inch nails
2- Creed
3- Type O Negative
4- Aphex Twin
5- Smashing Pumpkins
Totaal 91.882 minuten muziek geluisterd, iets meer als vorig jaar.
Kijk er toch altijd naar uit, ookal weet ik het al half
1- Nine inch nails
2- Creed
3- Type O Negative
4- Aphex Twin
5- Smashing Pumpkins
Totaal 91.882 minuten muziek geluisterd, iets meer als vorig jaar.
Kijk er toch altijd naar uit, ookal weet ik het al half

0
geplaatst: 4 december 2024, 14:33 uur
Altijd leuk.
Ik ben blijkbaar een Vampire Orgcore Punk-fan dankzij Bad Brains, Minor Threat en 7 Seconds.
Top van dit jaar:
1. SS Decontrol
2. Gang Starr
3. J Dilla
4. Turning Point
5. 7 Seconds
Ik ben blijkbaar een Vampire Orgcore Punk-fan dankzij Bad Brains, Minor Threat en 7 Seconds.
Top van dit jaar:
1. SS Decontrol
2. Gang Starr
3. J Dilla
4. Turning Point
5. 7 Seconds
1
geplaatst: 4 december 2024, 14:54 uur
Topartiesten hier:
1. De Jeugd van Tegenwoordig
2. Charli xcx
3. Jpegmafia
4. Future Islands
5. The The
Bij de songs topt Von dutch van Charli de lijst.
Iets maar dan 80.000 minuten geluisterd. Vorig jaar was het ongeveer 72.000.
Houdt Spotify eigenlijk rekening met wat je luistert in december van het voorgaande jaar?
1. De Jeugd van Tegenwoordig
2. Charli xcx
3. Jpegmafia
4. Future Islands
5. The The
Bij de songs topt Von dutch van Charli de lijst.
Iets maar dan 80.000 minuten geluisterd. Vorig jaar was het ongeveer 72.000.
Houdt Spotify eigenlijk rekening met wat je luistert in december van het voorgaande jaar?
2
geplaatst: 4 december 2024, 15:00 uur
Wat een heerlijke feature blijft het toch.
1. Still Corners
2. Khruangbin
3. Taylor Swift
4. Hania Rani
5. The Reds, Pinks & Purples
1. Still Corners
2. Khruangbin
3. Taylor Swift
4. Hania Rani
5. The Reds, Pinks & Purples
0
geplaatst: 4 december 2024, 15:02 uur
Arno schreef:
De teller bij de “music evolution” begon in december en niet in januari, dus ik vermoed van wel.Houdt Spotify eigenlijk rekening met wat je luistert in december van het voorgaande jaar?
0
geplaatst: 4 december 2024, 15:05 uur
bennerd schreef:
(quote)
De teller bij de “music evolution” begon in december en niet in januari, dus ik vermoed van wel. Nee, hij rekent van januari t/m half november
* denotes required fields.