MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
En we kunnen nu ook Spotify embedden:

Yann Samsa
Waarschijnlijk enkel Nederland tot nu toe?

Wellicht kan je wel van andere landen muziek 'embedden', maar aangezien je ze afspeelt met je eigen Spotify kun je ze toch niet afspelen.

Ik heb een free account van Spotify. Binnenkort Premium via KPN. Als ik mijn PC start, start Spotify automatisch op. Dus nog voordat ik internet open. Voor mij geen probleem maar de dames thuis vinden het vervelend. Weet iemand hoe ik kan instellen dat Spotify zich niet automatisch opent?

Bij mij staat dat gewoon ergens tussen 'voorkeuren'.

Inderdaad: bewerken -> voorkeuren -> bijna helemaal naar beneden scrollen -> voilä

Dank u heren

Een tip voor in de toekomst: dat is bij 99 van de 100 programma's. Voorkeuren/Options/Preferences/Settings etc. en dan "Open automatisch bij Windows startup" o.i.d.

Klopt het dat het tijdslimiet van 20 uur per maand er niet meer is voor gratis gebruikers?

Dacht dat het gehalveerd was, meen ik ergens te hebben gelezen. Maar ik kan er naast zitten

Ik heb dus Spotify gecombineerd met Facebook. Ik vind het leuk om te zien wat anderen luisteren en ga er vanuit dat anderen het ook leuk vinden om te weten wat ik luisteren (Arrie vindt het iig leuk dat ik Teen Dream geluisterd heb ).

Alleen nu worden dus updates van playlists ook geplaatst. Ik maak vaak tijdelijke playlists en verwijder die daarna, maar die worden dus blijkbaar geplaatst op Facebook en dat wil ik niet. Kan ik dit instellen ergens? Wat er wel en niet geplaatst mag worden.

Ik denk bij je instelling het automatisch publiceren van afspeellijsten niet aanvinken.

Iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag? Ik denk niet dat het 10 uren is, want ik heb al zeker meer dan 10 uur geluisterd. Maar is er nog een limiet?

Een nieuwe iPad app. Nu ga ik denk ik wel een abonnement nemen.

Teunnis schreef:
Ik denk bij je instelling het automatisch publiceren van afspeellijsten niet aanvinken.
, nu zie ik het opeens staan.

Yann Samsa
Vreemd. Als je niet upgrade (betaalt), heb je toch 10 uren per maand? Spotify praat bij mij nu ál van 'nog 47 minuten'. Heb hoogstens twee albums beluisterd.

Vreemd, zelfs van die 10 uren vind ik raar want ik luister misschien 30 albums per maand.
En ben een gratis gebruiker.

die 10 uren is pas na 6 maanden eh

Ik geloof dat in NL die 10 uur is afgeschaft, ik gebruik het al anderhalf jaar, en ik heb er geen last van (al haal ik de 10 uur bij lange na niet). Je kan ook nummers zo vaak af spelen als je wilt, het grote nadeel is alleen de reclame die je krijgt. In België is de situatie geloof ik nog wel anders.

Ik woon in België. Ik heb Spotify dus ook nog geen 6 maanden.
Dus dat wordt ook een max. van 10 uren. Dan gebruik ik voor de overige uren gewoon Grooveshark.
Wel kan ik tracks meer dan 5 keer beluisteren, of is dat ook pas na 6 maanden?

Zijn er meer mensen die problemen hebben met zoeken?

Het afspelen van nummers uit (bestaande) afspeellijsten is overigens geen probleem.

Edit: op artiesten klikken lukt, het openen van albums dan weer niet.

Vreemd, dat lukt bij mij zonder problemen.

Had ik ook, waarschijnlijk wat problemen bij Spotify (in NL), het lijkt nu opgelost.

Yann Samsa
En ziedaar, het is zover: "Jouw 10 uur gratis muziek per maand is opgebruikt, gebruik premium om zonder limieten te zitten."

Ik zit verdorie nog maar aan 2 albums, klootzakken, het is 2 juni.

Pak gewoon premium, 5 euro per de maand vind ik persoonlijk niet veel.

Yann Samsa
Ben sowieso van plan te upgraden, 't is het waard, enkel is dat moeilijk nu, betaalwijze en zo.

Heb trouwens het 'probleem' gevonden. Uit de Spotify Help Function:
"Beginnend met 10 uur zal je account vervolgens elke week 2,5 uur streaming toegewezen krijgen. "

Timo-otje schreef:
Pak gewoon premium, 5 euro per de maand vind ik persoonlijk niet veel.
5 euro is Unlimited, 10 euro is Premium. Unlimited vind ik meer dan voldoende.

Ferre Clabau schreef:
Ben sowieso van plan te upgraden, 't is het waard, enkel is dat moeilijk nu, betaalwijze en zo.

Gebruik gewoon Paypal...

chevy93 schreef:
(quote)
5 euro is Unlimited, 10 euro is Premium. Unlimited vind ik meer dan voldoende.

Ja sorry foutje, heb Premium zelf. Kan ik mooi op mobiel luisteren, ook offline zodat ik geen extra veel MB gebruik.

Ik heb de laatste tijd trouwens regelmatig last van het niet kunnen opstarten van Spotify, althans dat hij in het programma niet kan inloggen of langzaam. Ook haperen sommige nummers weleens door af en toe een paar seconden te stoppen. Iemand anders hier ook last van?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.