Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2012, 23:28 uur
Nu de finale bekend is, lijkt het me mooi om een datum te prikken.
Volgens iTunes duurt de finale 3 uur, 13 minuten en 40 seconden. Een avond vanaf 8 uur lijkt me dan prima. Ik ben nog altijd voor a.s woensdag.
Volgens iTunes duurt de finale 3 uur, 13 minuten en 40 seconden. Een avond vanaf 8 uur lijkt me dan prima. Ik ben nog altijd voor a.s woensdag.
0
geplaatst: 9 december 2012, 17:18 uur
Woensdag wordt moeilijk voor mij, en meestal is er in de weekends meer volk in de room dan op woensdag. Dus ik ben voor volgend weekend.
0
geplaatst: 9 december 2012, 18:19 uur
Ik ben in ieder geval op Soundrop vanavond. Waarschijnlijk rond 20:30.
0
geplaatst: 11 december 2012, 22:18 uur
In Muziek > Nieuws > Metallica op Spotify:
hèhè... eindelijk.. \m/
Metallica on Spotify - open.spotify.com
hèhè... eindelijk.. \m/
Metallica on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 12 december 2012, 10:22 uur
Doen we het toch vandaag of wordt het verschoven naar Zondag?
0
geplaatst: 12 december 2012, 14:18 uur
Mij maakt het niet uit. Desnoods doen we het 2 keer. 
Ik ben er vanavond gewoon, ongeacht wat er gespeeld wordt.

Ik ben er vanavond gewoon, ongeacht wat er gespeeld wordt.
0
geplaatst: 12 december 2012, 14:21 uur
Zondag heb ik denk ik wel wat meer tijd dan vandaag, of anders 2x ook geen probleem
0
geplaatst: 12 december 2012, 14:22 uur
Het is blijkbaar terug mogelijk om je te kunnen registreren zonder daarvoor een FaceBook-account voor aan te maken. Dat was al mogelijk voor jullie, maar nu kunnen Belgen die optie ook gebruiken. Ik heb dus van die gelegenheid gebruik gemaakt en vanaf nu ben ik officieel lid van Spotify. Ik heb wel gekozen voor een gratis account, maar als het me bevalt dan denk ik wel dat ik kies om iedere maand tien euro te betalen.
0
geplaatst: 12 december 2012, 14:23 uur
Ik zou 5 euro betalen. Unlimited is genoeg, tenzij je op je mobiel wilt luisteren (maar dat kost belachelijk veel mb's).
0
geplaatst: 12 december 2012, 17:43 uur
Ik kan vanavond helaas niet! Ik zit namelijk momenteel in het zonovergoten Dubai 
Maar ik zal wel even aan jullie denken hoor terwijl ik aan de Shisha zit

Maar ik zal wel even aan jullie denken hoor terwijl ik aan de Shisha zit

0
geplaatst: 12 december 2012, 22:36 uur
chevy93 schreef:
Ik zou 5 euro betalen. Unlimited is genoeg, tenzij je op je mobiel wilt luisteren (maar dat kost belachelijk veel mb's).
Als je thuis wifi hebt kan je gewoon bij een paar albums "available offline" of "offline beschikbaar" aanvinken. Dan kan je die overal waar je maar wilt luisteren zonder mb's te verspillen.
0
geplaatst: 16 december 2012, 15:30 uur
0
geplaatst: 16 december 2012, 19:40 uur
Mij maakt het niet uit. Van die andere room ben ik admin en kan ik de room makkelijk (her)instellen, zodat we de finale makkelijk kunnen beluisteren.
0
geplaatst: 18 december 2012, 00:16 uur
Zijn er ook mensen die van plan zijn, of het al doen, om hun gedownloade platen te verwijderen en alles wat ze niet fysiek hebben te beluisteren op Spotify? Ik zou het anders wel willen overwegen, want ondanks dat er momenteel nog reclame tussen de nummers zit vind ik Spotify zeker een pracht van een programma die tevens ook gemakzuchtig is.
0
geplaatst: 18 december 2012, 01:35 uur
Ik verwijder geen downloads, maar ik luister wel via Spotify. Pas als het daar niet opstaat, download ik het (en importeer ik het in Spotify).
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2012, 02:29 uur
IllumSphere schreef:
Zijn er ook mensen die van plan zijn, of het al doen, om hun gedownloade platen te verwijderen en alles wat ze niet fysiek hebben te beluisteren op Spotify? Ik zou het anders wel willen overwegen, want ondanks dat er momenteel nog reclame tussen de nummers zit vind ik Spotify zeker een pracht van een programma die tevens ook gemakzuchtig is.
Ik moet er niet aan denken.
Spotify is matige kwaliteit, waardeloos getagged, erg incompleet, ergerlijke software, heeft weinig functionaliteit en is afhankelijk van een internet verbinding en heeft reclame.
Ik gebruik het echt alleen maar om nummers te samplen.
* denotes required fields.