MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Oké, nee, dan hebben we de hele tijd langs elkaar heen zitten praten en dan begrijp ik je wel. Misverstand!

Onweerwolf
Tsja, tenzij ik zelf iets fout doe hoor, dat kan, maar in dat geval zie ik het gewoon echt niet.

Nog even getest, maar ik krijg het ook niet uit de taakbalk terwijl ik het open heb staan. Maar goed, ik heb nooit meer dan 10 programma's tegelijk open, dus voor mij is dat niet zo'n probleem (met nog 10 erbij zou de taakbalk nog niet vol zijn).

tuktak
Ik heb mijn werkpc gechecked en daar werkt het verdwijnen uit taakbalk ook gewoon na het aanvinken van 'verbergen van taakbalk wanneer gesloten', verkleinen met het kruisje uiteraard. muziek speelt gewoon door. Daarmee is het iig geen spotifyprobleem meer.

tuktak schreef:
Ik heb mijn werkpc gechecked en daar werkt het verdwijnen uit taakbalk ook gewoon na het aanvinken van 'verbergen van taakbalk wanneer gesloten', verkleinen met het kruisje uiteraard. muziek speelt gewoon door. Daarmee is het iig geen spotifyprobleem meer.

Dat werkt wel, maar (in Windows7 dan toch) moet je ook even aangeven "Unpin program from taskbar" (rechtermuisklik op icoontje in taskbar).

herman schreef:
Nog even getest, maar ik krijg het ook niet uit de taakbalk terwijl ik het open heb staan.
Ik heb Spotify 'vastgemaakt' aan mijn taakbalk en met het kruisje krijg ik geen dubbele icoon in mijn taakbalk. Ik heb zelf ook nooit veel open staan (ik gebruik vaak alt+tab en dan is het zwaar irritant als je 10 dingen open hebt staan..), dus zo'n probleem is het nou ook weer niet. Zo heb ik nu twee iTunes-icoontjes op mijn taakbalk. Maar bij iTunes vind ik het juist irritant dat die niet de functionaliteit van Spotify heeft, dus naar de systeembalk.

Edit: Dat kan je dus instellen in iTunes. Leve Google!

Edit2: Hier ook Windows 7 en de functie "Verbergen van taakbalk wanneer gesloten" werkt hier perfect.

Ik vind het ook irritant dat je Spotify niet helemaal kan afsluiten wanneer je op kruisje klikt.
Ik doe helemaal afsluiten via Bestand > afsluiten.

dooie boel vandaag zeg in de soundrop room, kom op mensen, het is woensdagavond!

Wie is er vanavond op Soundrop?

Ik ben er misschien.

Ik ook wel, als ergeen mume t2000 gedaan wordt.

Die is toch al afgelopen? Ze zijn al bezig met het bekend maken van de top 3 in dat topic.

Dat topic negeer ik al jaren, maar dan ben ik er zo dus wel

Iemand die nog op Soundrop komt vandaag?

Ik kom alleen als we met meer zijn.

Ik lig jammer genoeg in het ziekenhuis. Heb wel internet maar geen Soundrop hier
Hopelijk komt er weer eens wat leven in de brouwerij!

Zo te zien zijn er geen mensen meer geweest in de MuMe Room op Soundrop deze week.

En veel sterkte en beterschap, Bart!

Iemand die vanavond nog zin heeft in een Soundrop-sessie?

ik ben er waarschijnlijk rond 9 uur.

Binnen 10 minuutjes kom ik.
Dan is Om van Negura Bunget gedaan.

Ik ben er al. Even flink wat nieuwe dingen in de playlist gooien.

Gezellige boel hier!

Nog mensen die straks om Soundrop komen?

Nee joh, heb alle tijd nodig om nog snel 2012-albums te luisteren. Voor 0.00 uur moet het lijstje worden ingeleverd.

Sir Spamalot (crew)
kobe bryant fan schreef:
Nog mensen die straks om Soundrop komen?

Edit: Ik ben er, maar je bent opvallend stil.

Sir Spamalot (crew)
Stil? Moest nog een paar kleinigheidjes regelen in het huishouden...

Ik ben er ook, voor de eerste keer

Nog users die willen Soundroppen?

Nu wel, tot half 6. Daarna lekker fonduen.

Ga je geen oudjaar vieren Glenn

Ja, vanavond.
Dus nu is er nog tijd zat.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:03 uur

geplaatst: vandaag om 02:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.