MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Ik kom niet op soundrop vandaag, de Tijdloze roept.

kobe bryant fan schreef:
Nog users die willen Soundroppen?

Sorry, ik kon ook niet komen. Drukke dag op het werk en daarna natuurlijk het nieuwe jaar vieren. Morgenavond zal ik zeker weer mee doen!

Als ik in Soundrop op "Favorite This Room" klik, veronderstel ik ergens een shortcut te vinden, maar dit is niet zo. Moet ik nog iets doen of zie ik niet goed genoeg, zodat ik niet iedere keer de naam van de "room" hoef in te typen?

Als je op het pijltje rechtsonder klikt (op de balk waar ook Soundrop op staat), dan schuiven de meest recente rooms in beeld en kun je ook op Favorites klikken.

Iemand die een site weet waar ik een overzicht van nieuwe releases vind die op spotify zijn verschenen, en die mij mogelijks interesseren?

Bij de nieuwe releases op spotify zelf krijg ik altijd een overzicht waar je tussen de R. Kelly's moet zoeken naar iets dat interessant is. De meest commerciële bagger lijkt daar altijd eerst te staan, nooit past die lijst zich aan aan hetgeen ik werkelijk luister van genres op spotify. Jammer, want als premium gebruiker zou dat toch een van de features mogen zijn. De mogelijkheid om op die manier iets interessants, nieuw te ontdekken is zo nihil.

Ik heb al wat zitten googlen naar dergelijk sites, maar ben voorlopig nog niets tegengekomen dat overzichtelijk is en handig gebruikt kan worden.

Voorlopig is de werkwijze nog altijd: weten dat er een nieuw album (zal worden/) wordt uitgebracht, en dagelijks/wekelijks eens zoeken op spotify zelf. Niet echt praktisch. Tegen dat het werkelijk op spotify verschijnt, ben ik het dan vaak weer vergeten.

Grappig genoeg kwam in het volgende topic het vermoedelijke antwoord op je vraag voorbij.

Laatste update is ergens in oktober geweest, dus niet echt een aanrader. Ben zelf ook wel benieuwd (lees: ik ga op zoek).

remcodulac schreef:
Als je op het pijltje rechtsonder klikt (op de balk waar ook Soundrop op staat), dan schuiven de meest recente rooms in beeld en kun je ook op Favorites klikken.

Gevonden, bedankt

Teunnis schreef:
Laatste update is ergens in oktober geweest, dus niet echt een aanrader. Ben zelf ook wel benieuwd (lees: ik ga op zoek).
Je doelt op die link van Keijzm73? Als ik er vluchtig doorheen blader dan is deze rond de kerst nog geupdate, waarbij ik refereer aan de Album top 100-lijst.

samslam was op zoek naar de nieuwste releases. Met een omslachtige omweg vind je deze pagina als meest recente: New Album Releases » Hot Spotify - Spotify Playlists, Spotify New Album Releases, Spotify News - hotspotify.com

Ja, je hebt gelijk!

Wellicht kan Samslam even een emailtje sturen naar de Nederlander achter de site:
If you have any feedback, please feel free to contact me.

Email [email protected] / Twitter @HotSpotify

Nog mensen op Soundrop vanavond?

Ik weet het nog niet. Als ik kom is het rond een uur of 9.

Blijkbaar daar nog niemand. Ik kom dan ook wat later terug.

Ik ook pas rond 21.00 hoor

Voor de metalheads onder ons:

Earache heeft pas de Metalizer App voor Spotify uitgebracht. D.m.v. 4 schuiven (Metal, Death, Thrash en Grind) kun je jouw ideale verhoudingen aangeven en op basis daarvan wordt een persoonlijke playlist gemaakt.
Als voorbeeld: mijn eerste tien tracks zijn van Testament, Lamb of God, Napalm Death, Sabbat, Order of Ennead, Anti-Nowhere League, Sacred Reich, Brutal Truth, Burst en Lividity.

Dus een mooie combinatie tussen oude bekenden en onbekend materiaal.

Ik hoop nog dat ze het mogelijk gaan maken om jaartallen of decennia in te voeren. Zo zou je je wat meer kunnen richten op recente muziek (en het lijkt me toch ook dat Earache hun nieuwste platen graag wil promoten).

Het is de laatste tijd wel erg stil in de room komen er anders nog mensen op soundrop vanavond?

Ik kom straks wel weer effe kijken. Ik denk rond 21.00.

Ik wil ook wel weer een keer soundroppen maar vanavond gaat m niet worden helaas...

Ik kom binnen een halfuurtje.

Knap hoor, er zijn mannen die er een paar minuten over doen....

O ja, Soundrop. Helemaal vergeten. Vanavond ben ik niet aanwezig in de room want het eerste deel van de documentaire over George Harrison komt op Canvas.

Ik heb hem opgenomen.

Nog Soundrop gegadigden vanavond??

Ik kom rond 21:00 in de room, die documentaire van George Harrison ga ik namelijk niet meer verder kijken.

Bij mij staat ook deel 2 geprogrameerd. Zodat ik nu lekkere Electronic in de Room kan draaien.

Alleen maar Electronic? Dan ga ik er dadelijk wat andere genres in gooien.

Voornamelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:33 uur

geplaatst: vandaag om 03:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.